HRYCHEATYTRAINERYNÁVODYPREKLADYCD OBALYWALLPAPERYSCREENSHOTYDOWNLOAD

OSTATNÉ
KALENDÁR
FÓRUM
FIRMY
TOP 10

KÚP SI HRU
UŽÍVATEĽ
Prihlásiť
Registrácia


Užívatelia
Hry v obchode
Zlacnené hry

ABCgames
Kontakt, RSS, Spolupráca
ŠTATISTIKY
Hry:
Cheaty:
Trainery:
Návody:
Preklady:
CD obaly:
Wallpapery:
Screenshoty:
Download:
21409
5455
5063
1438
1600
7352
6159
13167
1687

Online 800 užívateľov

Návody > The Elder Scrolls 3: Morrowind


Zobrazení:150757
Autor návodu:Andrej Eperješi, ABCgames.sk

1. časť | 2. časť

Úvod je zaujímavo riešená tvorba postavy. Ste na lodi, ktorá sa plaví na Morrowind. Spolucestujúci Jiub sa vás spýta na meno. Predstavte sa. Vzápätí nato prichádza strážca, ktorý vás vyprevadí k schodom na palubu. Naučte sa chodiť. Pri schodoch sa naučte otvárať dvere. Na móle sa vás vojak chystá odviesť do kancelárie spoločnosti Census, no najprv chce vedieť odkiaľ ste. Vyberte si rasu. Potom vstúpte do budovy a u Socuciusa Ergallu si vytvorte povolanie. Buď si môžete zvoliť odpovedať na jeho otázky a on vám vyprofiluje najvhodnejšie povolanie. Môžete si vybrať z preddefinovaných povolaní, alebo si vytvoriť absolútne vlastné - v tom prípade si zvolíte zameranie (bojové, magické, zlodejské), dve hlavné vlastnosti, ktoré majú + 10 (sila, odolnosť a podobne) a päť prioritných (začínajú na hodnote 30) a päť sekundárnych (začínajú na hodnote 15) skillov. Ostatné začínajú na hodnote 5, pokiaľ nie sú ovplyvnené niečím iným. Tiež si zvolíte znamenie, pod ktorým ste sa narodili. Pokiaľ máte záujem otvárať to, čo je pred vami zamknuté a nie ste zlodej, dobré je znamenie The Tower, ktoré vám umožní raz za deň zoslať kúzlo, ktoré otvorí zámok do levelu 5O. Po výbere znamenia si to všetko môžete skontrolovať. Hotovo. Vezmite si zo stola vaše poverovacie listiny. Tým sa aktivuje inventár. Vyjdite von. Tu zoberte zo suda prsteň a vstúpte do ďalšej miestnosti, kde vás privíta Sellus Gravius. Porozprávajte sa s ním. Po predložení papierov vám povie niečo o kadečom. Nevie, prečo vás prepustili z väzenia a priviezli sem, ale nariadil to samotný imperátor Uriel Septim VII. Spýtajte sa ho na povinnosti "Duties". Máte vyhľadať muža menom Casius Cosades v Balmore. Po rozhovore vyjdite ďalšími dverami von. Tak a teraz je to všetko už len na vás.

Ďalej som spísal niekoľko vedľajších úloh. Je ich samozrejme viac a ich plnenie nie je podstatné, to len pre zaujímavosť, alebo ako čiastočná pomoc pre tuhých hráčov, ktorí chcú mať splnené a objavené všetko.
Pred plnením úloh týkajúcich sa hlavného príbehu však doporučujem poplniť nejaké úlohy v niektorej z mnohých morrowindovských frakcií. Získate tým dosť skúseností, peňazí a prípadne nájdete aj dobré vybavenie.


Seyda Neen

Pri tvorbe postavy bolo nutné zobrať prsteň (Engraved Ring of Healing). Môžete si ho nechať, alebo ho dať elfovi menom Fargoth. Ten vám pri rozhovore pri možnosti "ring" odprisahá, že mu Imperiáli ukradli prsteň. Môžete mu ho dať. Povie vám, že Arrille vám dá v obchode lepšie ceny.

Po meste sa potuluje Vodunius Nuccius. Povie vám o možnosti cestovania na Silt Strideroch. Bežte za mestskou sprievodkyňou menom Darvame Hleran. Tá vám povie, že Vodonius je nešťastný. Pri opätovnom rozhovore s Vodoniusom vám na tému o sebe povie, že je to tak, a že by sa rád odtiaľto dostal. Ponúkne vám na predaj prekliaty prsteň za 100 zlatých, aby si mohol zaplatiť cestu preč.

U Arrilla v obchode sa môžete dozvedieť (latest rumors), že Hrisskar, ktorý je tu v obchode na poschodí, má finančné problémy. Hrisskar Flat-Foot vám povie, či si nechcete zarobiť nejaké peniaze a získať späť jeho zlato. Obviní z krádeže Fargotha. A chce od vás, aby ste našli miesto, kde ich ukryl. Vyjdite na maják a čakajte. V dedine je mláka so starým pňom uprostred. Je naň pekný výhľad z majáku. Medzi deviatou a polnocou uvidíte Fargotha, ako prichádza ku pňu. Keď odíde, vyplieňte jeho skrýšu. 300 zlatých a prsteň, čo ste mu predtým dali (ak ste mu ho dali). Hrisskar vám za odmenu 100 nechá.

Z miestnych klebiet sa môžete dozvedieť, že sa stratil miestny vyberač daní Processus Vitallius. Na severozápade od Seyda Neen môžete nájsť jeho telo. Prezrite ho. Má papier so záznamami a 200 zlatých. Choďte nahlásiť jeho vraždu Socuciusovi Ergallovi, ktorý vás privítal na začiatku. Nenechávajte si peniaze, lebo ak ich odovzdáte, požiada vás, aby ste našli jeho vraha za 500 zlatých. Z rozhovorov zistíte, že mŕtvy mal priateľku, ktorá žije v majáku. Porozprávajte sa tam s Thavere Vedranou. V rozhovore spomenie, že sa Vitellius hneval na Forny Gilnitha. Nájdete ho v chatrči v meste. Pri rozhovore môžete súhlasiť, že ho neudáte a on vám vráti prsteň pre Vedranu. Ak mu poviete, že vraždiť nie je pekné, tak na vás zaútočí. Vy ho zabite a vezmite od neho Processuss Vitellius Ring a vráťte ho Thavere v majáku (dá vám dve Standard Restore Health potions). Od Ergalla si nechajte vyplatiť odmenu.


Balmora

Jeden z vedľajších questov, ktoré sa dajú zaradiť k Balmore, je objavenie starej bane, ktorá je južne od Balmory. Dajte sa južne od Silt Stridera. Keď dôjdete k mostu smerujúcemu na východ, pokračujte za ním mierne juhovýchodne. Ako začínajú skaly, mali by ste objaviť jaskyňu. Keď Vassir-Didanat Cave trochu preskúmate, tak zabehnite za Velandou Omani. Velanda Omani je v Omani Manor juhovýchodne od Telvanni waistworks. Z Viveckej Telvanni budovy vedie most na ostrov. Južne z tohto ostrova je most na ďalší ostrovček, na ňom je Omani Manor. Na vrchnom poschodí je Velanda Omani. V rozhovore sa objaví možnosť spomenúť jaskyňu. Pokiaľ jej prezradíte jej polohu, dá vám 2000 septimov.

Keď sa vydáte severne od Balmory, za mostom je križovatka za ktorou je skalný previs. Pod ním je telo Ernila Omorana. Má u seba list a Skooma Pipe. Vezmite. List je adresovaný Tsiyi. Tsiya býva v Balmore. Jej dom je ale zamknutý, level 50. Ak sa vlámete dnu, povedzte jej o liste, dajte jej Pipe a ona vám dá za to 50 zlatých.


Moonmoth Legion Forth

Od ľudí v Balmore sa (až po čase hrania) môžete dozvedieť, že vás zháňa Larrius Varro z Moonmoth Legion Forth. Táto pevnosť je na východ od Balmory. Pri Silt Striderovi sú dva mosty a za nimi je cesta, ktorá vás dovedie priamo do pevnosti.

Larrius vám ponúkne prácu. Vypočujte si Little story o piatich zlých ľuďoch. Vie len, že sú to scaut, pawnbroker, savant, thief a smith, že sú v Balmore a že sú to členovia Morag Tong. Pri otázke Bad People vám ľudia odporučia spýtať sa niekoho z Gildy zlodejov. Zbehnite do South Wall Cornerclubu. Tam vám niekto zo zlodejov prezradí, že sú to: skaut (prieskumník) - Vadusa Sathryon, pawnbrooker - Marasa Aren, zlodej - Madrale Thirith, učenec - Sovor Trandrel, kováč - Thanelen Velas. Sú v Council Clube. V klube ich skúste okradnúť, aby na vás zaútočili. Zabite ich. No aj tak ste spáchali zločin. Z tela jedného z nich si môžete zobrať kľúč od Nerano Manor (budete ho potrebovať pri úplne inom queste, ak sa ho rozhodnete plniť). Potom sa rýchlo vráťte za Larriusom Varrom do pevnosti. Ten vás zbaví obvinenia a za odmenu vám dá prsteň.

Keď sa ho potom spýtate na Latest rumors, povie vám o banditovi, ktorý prepadáva pocestných neďaleko Hla Oad a bol by rád, keby ste sa o to postarali. Presuňte sa teda do Hla Oad. Vydajte sa severne od dediny. Na mape je znázornená cesta, ktorá vedie k cieľu, normálne sa mi to však moc ako cesta nezdalo. Proste kúsok severne je most a pred ním stojí Fjol. Pri rozhovore máte jedinú možnosť. Fjol vám dá na výber, buď zaplatíte 100 zlatých a nechá vás na pokoji, alebo odmietnete. Odmietnutie vedie samozrejme k boju. Po jeho smrti sa vráťte oznámiť výsledok Larriusovi (100 zlatých).


Caldera

Na východe od mesta je Aeta Wave-Braker. Tejto slečne ukradli rodinné klenoty. Chce od vás, aby ste ich našli. Podozrieva skupinu vedenú Khajiitom menom Dro´zhirr. Severovýchodne od miesta vášho rozhovoru, z druhej strany kopca je jaskyňa Shushishi. Vnútri za všetkými nepriateľmi je Dro´zhirr. Buď mu môžete v rozhovore navrhnúť, že zanesiete Aete cennosti a jemu donesiete polovicu odmeny, alebo si rovno môžete vziať cennosti z jeho mŕtvoly. Expensive amulet a prsteň vráťte Aete, ktorá vás odmení 300 zlatými.

Na severozápade od Caldery nájdete orka menom Burgol gro-Bagul. Poprosí vás o pomoc, o doručenie listu jeho priateľke do Caldery. Ak súhlasíte, zaneste list k Bashuk gra-Bat. Žije v meste južne od radnice. Tá vám dá ďalší list, ktorý zaneste znova gro-Bagulovi. Za odmenu vám dá diamant.

Na severozápade, poniže Burgola je Hlormar Wine-Sot. Povie vám, že ho okradla čarodejka a požiada vás o pomoc. Ak prijmete, dajte sa na sever od nasledujúcej križovatky. Po ceste stretnete Sosiu Caristianu. Pri rozhovore vám povie, že ho neokradla len tak, ale preto, lebo ako jej bývalý spolucestujúci si príliš dovoľoval. Navrhne, aby ju Hlormar vyhľadal v gilde mágov a ona mu veci vráti. Hlormar, ktorý vás po prijatí questu sprevádza, však nesúhlasí. Buď sa pridáte k nemu proti Sosii, alebo zaútočí na vás. Je síce neozbrojený, ale aj tak dosť silný (heavy armor sa mi zvýšilo o tri body, kým ma tĺkol). Rozhodnutie je na vás.


Gnisis

Kúsok juhovýchodne od Silt Stridera stojí vo vode Hentus Yansurnummu. Povie vám, že Hainab Lasamsi mu ukradol nohavice. Hainab sa poneviera okolo chrámu v centre. Buď ich ukradnite, alebo sa s ním spriateľte na dosť vysokú úroveň, potom vám ich dá. Hentus vám za odmenu dá tri Hackle-Lo Leaf.


Suran

Táto úloha je síce dosť nezávislá, ale geograficky je najbližšie Suranu. Zo Suranu vedie cez rieku most na západ. Za ním pokračujte stále po ceste, ktorá smeruje na severozápad. Na prvej križovatke zase na severozápad. Za ňou sa nachádza Sterdecanova farma. Ak je tam, ste správne. Potom už len pokračujte cestou smerom na západ ponad jazero. Stretnete Edras Orila. Ten vás požiada, aby ste sa postarali o kagouti, potvory, ktoré sa ponevierajú neďaleko od neho. Keď ich pobijete, vráťte sa za ním. Ešte vás požiada, aby ste ho odprevadili za jeho priateľom Thoronorom. Len pokračujte cestou ďalej na západ a tam ho stretnete. Thoronor vám dá za odmenu amulet pomalého padania.

Na východ od Suranu za kopcom je ork Umbra. Povie vám svoj životný príbeh, a tiež, že nevidí zmysel v ničom a chcel by ukončiť svoj život ako bojovník. Môžete súhlasiť, že mu pomôžete a zaútočí na vás, aby zomrel v boji. No pokiaľ sa sem vyberiete ešte dosť slabý, na nízkom leveli, nebude to on, kto padne. Týmto qestom získate len jeho vybavenie. Orkské brnenie, nič moc (asi, ja som bol zameraný na Heavy Armor), ale má veľmi dobrý meč.

V Desele´s house of Earthly Delights je pri bare chlapík menom Daric Bielle. Stratil sa mu otrok Haj-Ei. Požiada vás o jeho nájdenie, či zabitie. Keď sa v meste popýtate ľudí na toho otroka, pošlú vás za Dranasom Sarthramom. Ak sa spýtate na Hides His Eyes, lovca, ktorého si najal Daric, povedia vám, že sa zdržuje v Tradehouse. Potom zabehnite za Dranasom na tržište s otrokmi. Pri téme Hides His Eyes vám povie, že ho síce nepozná, ale určite to nebude jeho pravé meno a v preklade to znamená Haj-Ei. Už je to jasné. Bežte do Tradehousu. Tu na poschodí nájdete Hidesa. Pri rozhovore odhaľte, že si zmenil meno. Buď mu môžete sľúbiť, že jeho tajomstvo neprezradíte (získate jeho vďačnosť), alebo mu povedať, že to oznámite Bielleovi - potom na vás zaútočí. Bielle vám síce neverí, že Hiedes bol Haj, ale dá vám odmenu 150 zlatých. Aj v prípade, že Hidesovi sľúbite, že pomlčíte, môžete to potom vyložiť Bielleovi. Urobte, ako myslíte.

Za mostom, západne od Suranu je argonian menom Tul. Požiada vás, či by ste ho nedoviedli k Redguardovi, ktorý pomáha takým, ako je on. Ten Redguard je Stredecan, jeho farmu ste míňali, ak ste plnili prvý Suranský quest v návode. Je to severozápadne od miesta, kde ste stretli Tula. Stredecan je na poli (vo dne, v noci). Tu na vás prehovorí Tul. Je to člen klanu Morag Tong a chce zabiť Stredecana. Dá vám na výber: Odísť, alebo sa pridať k jeho obeti a zomrieť. Ak sa pridáte k Stredecanovi, dá vám za odmenu prsteň s kúzlom Shield. A samozrejme budete musieť zabiť Tula.


Ald´Ruhn

Na západe od mesta je Falanu Indaren. Povie vám, že ju prepadli Nix Houndi a jej manžela zahnali preč. Požiada vás o jeho nájdenie. Je na západe od nej. Najprv prejdite kopec smerujúci na západ hneď od Falany. Na ďalšom kopci oproti, ktorý má na sebe dosť balvanov, sa medzi nimi skrýva Drerel Indaren. Doveďte ho k jeho manželke, ktorá vám za odmenu dá knihu A Dance in Fire, Chapter II - zvýši Block skill.

Na juhozápade je Viatrix Petilia. Požiada vás, aby ste jej robili ochranku na ceste ku Ghostgate Shrine, kam sa musí dostať do dvoch dní. Južne od Aldruhnu je pevnosť Buckmoth Legion Forth (pevnosť ako Moonmoth v Balmore). Medzi ňou a Ald´ruhnom je cesta vedúca na východ. Choďte po nej, až dôjdete ku Ghostfence - magickej stene. Od nej sa vydajte po obvode steny smerom na juhovýchod, až dôjdete k bráne. To je najrýchlejšia cesta. Za bránou ide cesta na sever, no kúsok za bránou sa odpája cesta doprava. Tu sa nachádza Ghostgate Shrine. Viatrix vám dá 100 zlatých.

Mestskí obchodníci Tiras Sadus, Daynes Redothril, Bevene Releth, Bivale Teneran a Llether Vari (poslední dvaja sú v Manor District) majú pre vás prácu. Pri rozhovore dajte ponuku "work". Ienas Sarandas prehral celý majetok a od týchto obchodníkov má veci, za ktoré nezaplatil a ktoré chcú naspäť. Odmenia vás od 25 do 50 zlatých. Navštívte Ienasa v jeho dome. Ak vás má v slušnej obľube, tak pri možnosti poradiť vám dobrovoľne daruje všetky veci. Tie môžete povracať obchodníkom.


Sadrith Mora

Angaredhel v Gateway Inn má pre vás prácu "work". V južnej veži straší a duch sa nedá vyhnať. Už sa o to pokúšala aj Arara Uvulas, ktorá sídli v Telvanni Council House. Tá vám povie, že to nie je bežný duch ako taký, ale pravdepodobne ho vyvolal skúsený čarodej. Spýtajte sa niekoho v Telvanni councile na takého čarodeja "conjuration expert". Stačí aj Dalyne Arvel, ktorá je pred východom. Povie vám, že taký expert je Uleni Heleran z gildy mágov. Bežte za ňou do Wolverine Hall. Tam sa vám Uleni prizná, a tiež povie, aby ste zabehli za Angaredhelom a povedali mu, že strašenie prestane. Oznámte výsledok a máte na výber odmenu: Fighters ring (Endurance, Strength), Mage ring (Willpower, Intelligence), alebo Thiefs ring (Agility, Speed, Personality).
U Angaredhela si tiež môžete kúpiť Hospitality Papers za 25 zladýtch. Tie by vám mali uľahčiť komunikáciu v meste, alebo niečo také, nebolo mi to úplne jasné.


QUESTY GILDY BOJOVNÍKOV

Imperiálna Charta Gildy Bojovníkov

I. Účel

Gilda bojovníkov poskytuje prácu slobodným bojovníkom, nájomným žoldnierom a kontrakty miestnym obyvateľom. Obyvatelia môžu uzavrieť s gildou dohodu na likvidáciu beštií a škodcov, dodávky tovaru cez nebezpečné trasy, zhromažďovanie šeliem pre arény na iné povinnosti určené Stewardmi gildy


II. Právomoc

Gilda Bojovníkov bola založená pod sekciou 4 z "Guilds Act" a táto charta bola prvý raz potvrdená panovníkom Versidue-Shaiem v tristodvadsiatomprvom roku Druhej Éry.


III. Pravidlá a postupy

Každý člen Gildy Bojovníkov, ktorý napadne, či okradne iného člena, môže byť vypovedaný z gildy. Opätovné vstúpenie je v právomoci a na uvážení Stewarda gildy.
Občania, ktorý uzavrú s gildou kontrakt a dostanú sa do sporu, sa môžu obrátiť najpv na Stewarda gildy a potom na správne orgány každej provincie.


IV. Požiadavky pre členstvo

Gilda si vyberá kandidátov, ktorí sú silní a zdraví. Kandidát musí mať zručnosť v ovládaní sečných zbraní s dlhou čepeľou, sekier, tupých zbraní a štítov. Členovia gildy musia byť schopní používať ťažké brnenia.


V. Žiadosť o členstvo

Kandidát sa musí predstaviť Stewardovi gildy, kôli podstúpeniu skúšky a prijatiu.
Zaisťujú pobočky Gildy Bojovníkov vo Vvardenfellskom Distrikte, Provincia Morrowind.


(preložené z knihy "Imperial Charter of the Guild of Fighters" na žiadosť lorda Viveca)


V Balmore vám zadáva úlohy Eydis Fire-Eye, samozrejme v gilde bojovníkov.


1. Deratizácia

Vybiť krysy v dome Drarayne Thelas. Jej dom je na druhom brehu rieky. Dá vám kľúč od skladu. Jednu krysu zabite u nej v druhej izbe, ostatné na poschodí v sklade. Thelas vám dá sto septimov.


2. Vykrádači bane

Zo Shulk Egg Mine kradnú vajcia Sevilo Othan a Daynila Valas. Na juh od Balmory, od Silt Stridera je baňa. Stoja pred ňou dvaja chlapíci. Vnútri nájdite tých dvoch a zabite ich. Potom sa vráťte za Eydis.


3. Likvidácia agentov

Calderská banská spoločnosť vás najala na zabitie štyroch Telvannských agentov. Sú to Alynu Aralen, Sathasa Nerothren, Fothyna Herothran a Alveleg. Skrývajú sa v jaskyni severne od Calderských baní, ktoré sú juhozápadne od Caldery. Stačí nájsť bane, Ashanammu, ich skrýša je pred vchodom. Pred jaskyňou je na stráži lučištník Alveleg. Po jeho zabití dostaňte zvyšných troch vnútri.


4. Code Book

Eydis potrebuje, abe ste získali Code Book, ktorú má Sottilda v South Wall. Pokiaľ ste členom gildy zlodejov, nedá vám ju. Buď ju ukradnite, alebo sa ju len pokúste ukradnúť. Vtedy na vás zaútočí a vy, keďže nie ste agresor, ju môžete zabiť a ostatní nezaútočia. Po jej smrti zaplaťte Sugar-Lips 1000 septimov, aby ste nestratili ich dôveru. Pokiaľ nie ste členom gildy zlodejov, spriateľte sa s ňou aspoň na 80 a potom vám knihu dá, inak o nej nebude chcieť hovoriť.


5. Dlh

Helaviane Desele zo Suranu dlhuje nejaké peniaze a vás si najali, aby ste ju donútili zaplatiť. Je v Desele´s House of Earthly Delights. Stačí aby si vás obľúbila a zaplatí.


6. Bounty Hunt - Dura gra-bol

Zabiť orkyňu Dura gra-Bol. Len vbehnite do jej domu za riekou v Balmore a zabite ju. Zaútočte ako prvý, lebo ona o ničom nevie. 250 zlatých.


== Po tejto úlohe vás Eydis odporučí do ďalších pobočiek gildy v Sadrith Mora, Ald´ruhne a Vivecu. Poďme do Ald´ruhu, kde úlohy zadáva Percius Mercius.


7. Asistencia vo Vase

Ulyne Henim si vás najala na prácu v lokalite Vas. Zaznačí vám ju na svetovú mapku, takže pohoda. Vydajte sa do Dagon Felu a stade pešo do Vasu. Tam na jednom ostrove nájdite budovu, pred ktorou stojí Ulyne Henim. S tou sa vydajte dnu zabiť všetky potvory. Na koniec čaká necromancer Daris Adram. Po jeho smrti je úloha splnená, pohovorte s Ulyne a vráťte sa. Inak môžete celý dungeon vyčistiť aj sami, aby ste sa nemuseli starať o Ulyne, ktorú by vám nemali zabiť. Ak to spravíte sami, pohovorte si potom s ňou a odíďte.


8. Bounty Hunt - Nerar Beneran

Zabiť zločinca Nerera Benerana. Skrýva sa v jaskyni Sargon. Vraj je to neďaleko Maar Ganu. Tu vás miestni odporučia ísť za Bugurash gra-Gashe. Choďte za orkyňou do Outpostu. Povie vám, že Sargon je severne od mesta na ostrove. Inak je to juhozápadne od Vasu. Medzi Vasom a hlavnou pevninou je jeden veľký dlhý ostrov (nie ten, na ktorom je Dagon Fel) južne od Vasu. Na tom ostrove stačí sledovať cestu, ktorá sa tiahne celým ostrovom, pri kratučkej odbočke je Sargon. Keď všetkých pobijete, vráťte sa. 500 zlatých.


9. Suranskí banditi

Avon Oran si vás najal na problém s banditami. Treba ísť do Suranu, žije v Oran Manor, vedľa chrámu. Serjo Avon Orean je tu starosta. Severovýchodne je Saturan, jaskyňa s banditmi. Ak ste bojovali s Umbrom, ktorý bol na východe, tak presne severne od neho je Saturan. Zabite banditov a hlavne Daldura Sarysa. Za jeho hlavu vám dá Oran 1000 zlatých.


10. Zásobovanie

Doručiť 20 flinov do Elith-Pal Mine, západne od Zainab Campu. Ak ste tam ešte neboli, dajte si zaznačiť camp na mape. Z campu sa dajte rovno na západ. Cesta z lúk vniká medzi hory. Keď dôjdete na rázcestie, pár krokov južne je Elith-Pal mine. V jaskyni nájdite osobu menom Dangor. 500 zlatých.


== Zatiaľ viac úloh nemá. Vráťte sa za Eydis do Balmory


11. Orkský problém

Choďte na Alofovu farmu severozápadne od Pelagiadu. Na východ od Pelagiadu je Drenova plantáž, nedá sa minúť. Nad ňou je Arvelova plantáž. Hneď za ňou, na druhej strane rieky je Alofova farma. Povie vám, že orkovia sú v skrýši zvanej Ashunartes, severovýchodne od neho. Ak zabijete ich vodkyňu Burubu gra-Bamog, bude pokoj. Mierne na severovýchode prekročte hory, za nimi je stará zrúcanina. (alebo môžete ísť na východ k rieke. Trochu na sever a na západ k pevnosti Marndus a za ňou západne je váš cieľ). Vchod uprostred, ktorý vedie k svätyni, obsahuje len pár orkov. Okolo celej zrúcaniny je cesta a na jej južnom konci, medzi zrúcaninou a Marandusom, je ďalší vstup do vyšších podlaží Ashunartes. Tu zabite orkyňu a vráťte sa. 500 zlatých.


12. Bounty Hunt - Droves Verthi

Vybiť Verethiho pašerácky gang a hlavne Dovresa Verethiho v Mannammu. Je presne južne od Pelagiadu. Nemôžete ju minúť. Hneď za ňou je Balurova farma, čiže ak ste tam, viete, že už ste ďaleko. Vedie k nej taký prírodný most cez rieku. Zlikvidujte gang. 1000 zlatých.


13. Hunger

Zlikvidovať potvoru v Sarano Tomb, ktorá je juhovýchodne od pevnosti Moonmoth. Larrius Varro vám môže povedať podrobnejšiu cestu. Ja vás navediem podľa úlohy 11. Choďte znova na Alofovu farmu a severne od nej je spomínaná hrobka. Vnútri za zamknutými dverami (len level 10) je Hunger. Zabiť a naspäť. 1000 zlatých.


== Vyčerpali ste jej úlohy. Bežte do Wolverine Hall v Sadrith Mora. Tu vám úlohy bude zadávať Hrundi.


14. Asistencia v Nchurdamze

Larienna Maerina potrebuje pomoc v Nchurdamz. Zaznačí vám ju na mape. Je to južne od Sadrith mora, ale pešo sa tam oplatí ísť z Molag Mar. Keď nájdete Maerinu, môžete spolu vyčistiť dungeon. Ona chce zabiť hlavne potvoru menom Hrelvesuu. V zapascovanej truhle nájdite kľúč, lebo neviem, či ako bojovník otvoríte dvere s levelom 60. Za nimi je posledný boj. Hotovo. 500 zlatých.


15. Pomoc v bani

Pomoc potrebuje Novor Drethan v Dissapla Mine, ktorá je severovýchodne od pevnosti Falensarano, ktorá je západne od Tel Aruhnu. Dajte si zaznačiť na mape Falensarano. Nad pevnosťou je cesta, ktorá vedie rovno k Dispala Mines. Tam zistíte, že Nix Honudi útočia na baníkov. Preskúmajte bane a zachráňte liečiteľa Teresa Arothna. Drethan vám dá štyri Raw Glass.


16. Corprus Stalker a Bounty Hunt - Rels Tenim

V Tel More je u obchodníčky Berwen chytený Corprus Stalker. Treba ho zabiť. Zároveň dostanete úlohu zlikvidovať Rels Tenima, ktorý je v okolí Vosu. Prvá úloha je jasná.
Druhá: Spýtajte sa ľudí vo Vose a odporučia vás do Ahemmusa campu, severne od Vosu. Bežte do campu. Zabezpečte si u niekoho v campe veľkú obľúbenosť a prezradí vám, že Rels je v Shallite na ostrove. Choďte severne na prvý ostrov od campu. Stade severozápadne o dva ostorvy ďalej. Na druhom z nich je shallit. Vchod je skrytý zo severnej strany ostrova pod skalami. Vnútri je aj prechod do Drethan Ancestral Tomb. Je tam Marara, ktorá má dobrý prsteň. Mimo iného zvyšuje acrobatics. V druhej miestnosti Shallitu od vchodu je na stene ďalšie poschodie. Neprišiel som na to, ako sa tam dostať inak, než pomocou levitácie, alebo povyskakovať, ale musíte byť veľmi dobrý akrobat. Tu hore je Rels Tenim. Po jeho konci sa vráťte. Za obe úlohy je to 500 a 200 zlatých.


17. Zásobovanie

Doručiť Sujammu do Dunirai Caverns Nelacarovi. Je juhovýchodne od Ghostgate. Ak ste plnili jeden z vedľajších questov v Aldruhne, už viete, kde je Ghostgate. Od brány na východe je nikam nevedúci kaňon. Za kopcom východne od neho je Dunirai Caverns. Musíte to trochu pohľadať. Vnútri nájdite Nelacara a dajte mu Sujammu. 500 zlatých.


18. Asistencia v Telasere

Pomôžte Sondaale of Shimmerene, ktorá je v Telasere. Telasero sa vám zjaví na mapke, bežte tam. Tam na dverách nájdte list od Sondaale, kde píše, že to vyzerá bezpečne, tak to ide preskúmať. Dnu to ani na prvý pohľad nevyzerá bezpečne. Nájdite ju v bočných dverách druhého levelu a vyveďte ju von, tým je misia hotová.


19. Bounty Hunt - Engaer

Zabiť bosmera menom Engaer. Je v Tela Naga, veža v Sadrith Mora. Hrundi vás varuje, aby ste to urobili v tichosti. Na splnenie musíte mať lietanie, vysoké skákanie, alebo podobné kúzlo, schopnosť, či zvitok. Musíte sa dostať do najvyššieho poschodia veže. Tam je dvojo zamknutých dverí za postavou menom Ivramie Sarandas. V jedných z nich je Engaer. Dvere sú len level 20. Zavrite za sebou a pokúste sa ho okradnúť, nech zaútočí. Potom v kľude odíďte. 2000 zlatých.


20. Pudai Egg Mine

Nájdite mýtické Pudai Egg Mine. Hrundi si myslí, že by mohli byť na ostrove Sheogorad severne od Sadrith Mora. Je to ostrov, na ktorom je Dagon Fel. Baňa je na západe ostrova. V bani za kráľovnou je na zemi sedem zlatých vajec. Tie odneste Hrundimu. Tu vás musím upozorniť, aby ste do baní cestovali naľahko, aby ste nič nemuseli vyhadzovať, lebo všetkých sedem vajec váži 210 kilo. 10 000 zlatých.


==== Posledný, kto vám bude zadávať úlohy, je ork Lorbumol gro-Aglakh vo Vivecu.


21. Prsteň

Získajte prsteň od Nar gro-Shagrampha. Je vo Vivecu, v Hlaalu plaza. Len sa tam prechádza po plaze. Stačí sa ho spýtať na prsteň a dá vám ho. 100 zlatých.


22. Bounty Hunt - Tongue-Toad

Zabiť Tongue-Toada za 500 zlatých. Je v Rat in the pot v Ald´ruhne. Ak sa na neho spýtate Perciusa Merciusa, tak vám povie, že nevie, čím sa previnil a že ho stačí presvedčiť, aby sa vytratil. Keď nájdete Toada, tak ho môžete teda pustiť, alebo zabiť - ako chcete. Lorbumol vám dá peniaze tak, či tak.


23. Bounty Hunt - Dro´Sakhar

Zabiť Khajita menom Dro´Sakhar. St.Olms lemujú drobné ubytovne a v tej s názvom Vivec, St.Olms Canal South-Two je Dro´Sakhar. 500 zlatých.


24. Dlh

Lirielle Stoine v Ald´ruhne dlhuje 2000 zlatých. Polovica je vaša, ak ich od nej dostanete. Je v Rat in the Pot. Percius vám poradí, buď nájsť peniaze, ktoré patrili jej bratovi, ktorý je v skutočnosti dlžníkom, alebo to môžete zatiahnuť sami. Lirielle barmanka z Rat in the Potu vám povie, že jej brat Ruaran Stoine chodieval hazardovať do Mallapi, severovýchodne od Gnaar Moku. Ak sa teda vydáte na severovýchod od Gnaar Moku, narazíte na Mallapi, ak nie, pohľadajte ho na úpätí hory. Vnútri je mŕtvola jej brata, ktorá má u seba peniaze a nejaké cennosti. No nikoho to nezaujímalo. Nemal som žiadnu možnosť o tom hovoriť ani s Lirielle, ani s Perciusom. Neviem, ako inak to vyriešiť, takže som zaplatil dlh sám. (v podstate z vecí jej brata, ale chýbalo mi nejaké iné riešenie.)

Teraz sa musíte rozhodnúť. Fighters guild je pod vplyvom Camona Tong, čo je spoločenstvo vrahov. Buď sa pridáte k veliteľom, ktorí sú v spojení s Camona tong, alebo od nich očistíte bratstvo. Ja som si vybral Perciusa a očistiť gildu. No spísal som aj ďalšie možnosti. Najprv teda spolupráca, pretože ďalšie úlohy, čo vám Lorbumol zadá, sú už zločiny.

Možnosť číslo 1: Ďalšie dve úlohy sú zabiť Adrariu Vandaciu v Seyda Neen. Je v Census and Excise warehouse. Potom zabiť Rufinusa Alleiusa v Ebonhearte. Je v Grand Council. Tieto vraždy sú za 500 a 1000 zlatých. Potom už môžete ísť len za Guildmasterom Sjoringom Hard-Heartom vo Vivecu. Chce, aby ste zabili šéfov gildy zlodejov. Big Helendu v Dirty Muriel´s Cornerclub v Sadrith Mora, Habasiho v South Wall v Balmore a Aengotha v Rat in the Pot v Ald´ruhne. Je to za 5000 zlatých. Potom vám Sjoring povie, že z vás spraví guildmastera, ak zabijete hlavného bossa zlodejov. Ak sa teraz porozprávate s Lorbumolom, tak na vás hneď zaútočí, lebo on chel byť guildmasterom. Bežte do predajne kníh vo Foreign Quarter Canalworks. Tam sa musíte vlámať do zamknutých dverí levelu 60. Za nimi zabite bossa zlodejov. Keď sa potom vrátite po odmenu, Sjoring vás napadne a musíte ho zabiť. Tak a stali ste sa guildmasterom.

Možnosť číslo 2: Bežte za Perciusom Merciusom. Požiada vás o zabitie Lorbumola gro-Aglakha a Eydis Fire-Eye. Keď ich eliminujete, posledná úloha je zabiť Sjoring Hard-Hearta. Percius vám dá kľúč od svojej izby (tu v gilde), aby ste si mohli vziať jeho vybavenie na pomoc. Je tam komplet orkské a sklenené brnenie. Keď ho zabijete, Percius vás povýši na guildmastera.

Možnosť číslo 3: V prípade, že chcete byť neutrálny, alebo ste platonicky zaľúbený do Eydis Fire-Eye, stačí zabehnúť za Sjoringom Hard-Heartom a vyprovokovať ho k boju. To samo z vás spraví guildmastera. Potom hoďte reč s Lorbumolom a zabite aj jeho. Všetci ostatní žijú a uznávajú vás ako svojho vodcu.


QUESTY GILDY MÁGOV

Imperiálna Charta Gildy Mágov


I. Účel

Gilda mágov poskytuje podporu učňom mágie a ustanovuje zákony týkajúce sa používania mágie. Gilda sa venuje zbieraniu, uchovávaniu a rozdeľovaniu magických vedomostí s dôrazom na zabezpečenie toho, aby všetci občania Tamrielu mali prospech z týchto vedomostí.


II. Právomoc

Gilda Mágov bola založená na Summersetskom ostrove v tristodvadsiatom roku Druhej Éry Vanusom Galerionom a Rilisom XII. Neskôr právoplatnosť potvrdil v rámci "Guilds Act" panovník Veresidue-Shaie.


III. Pravidlá a postupy

Zločinom voči členom gildy sa predchádza tou najtvrdšou disciplínou. Ak sa niekto zločinu dopustí, to, či znovu získa svoju pozíciu, alebo nie, je podmienené rozhodnutím Arcimága.


IV. Požiadavky pre členstvo

Gilda Mágov akceptuje len kandidátov s prenikavou inteligenciou a silnou vôľou. Kandidáti musia preukázať majstrovské ovladanie veľkých odborov mágie, ako sú: Destruction, Alteration, Illusion a Mysticism. Kandidáti tiež musia dokázať praktické vedomosti v Očarovávani (enchantments) a alchymistických postupoch.


V. Žiadosť o členstvo

Kandidát sa musí predstaviť Stewardovi gildy, kôli podstúpeniu skúšky a prijatiu.
Zaisťujú pobočky Gildy Mágov vo Vvardenfellskom Distrikte, Provincia Morrowind


(preložené z "Knihy Imperial Charter of the Guild of Mages" v rámci Telvannskej osvety občanov Morrowindu)


V Balmore vás do gildy môže prijať Ranis Athrys. Keď vás prijme, po prvé úlohy si bežte k Ajire, v tej istej budove.


1. Zbieranie húb

Ajira musí preštudovať miestne huby a potrebuje vzorky Luminous Russula, Violet Corprinus, Bungler´s Bane a Hypha Facia. Mali by sa nachádzať v oblasti za horami na severe od Balmory. Ak sa vám ale nechce tárať po horách, choďte do Seyda Neen. Bungler´s Bane a Hypha Facia sú huby, ktoré rastú na kmeni stromov. Obe nájdete na strome vedľa Terurise Girvayne´s House v meste. Luminous Russula a Violet Corprinus sú obyčajné huby. Keď ste na nástupišti Silt Ridera, chrbtom k sprievodkyni, vidíte pred vami vchod do jaskyne Adamasartus. Pred vchodom rastú oba druhy húb. Samozrejme, že rastú rôzne po celom morrowinde, ale tu to máte bez zbytočného pátrania. Zaneste jej huby a dá vám za odmenu 4 Cheap Restore Health fľaštičky.


2. Falošný Soul Gem

Ajira sa stavila s Galbedir, že bude Journeymankou skôr ako ona. Máte dať Galbedir falošný Soul Gem. Galbedir je v hornom podlaží gildy. Práve schádza zo schodov. Dajte jej do stola falošný Soul Gem. Nič jej zo stola neberte.


3. Zbieranie kvetov

Ajira zase študuje flóru. Máte jej nájsť štyri kvety: Gold Kanet, Stoneflower Petals, Willow Anther, Heather. Mali by byť pri jazere Amaya. Choďte na východ od Balmory k Moonmoth Legion Forth. Držte sa po ceste šípok ukazujúcich smer na Pelegiad, čiže od pevnosti na juh a zas na východ, až dorazíte k jazeru. Tu sa vydajte po severnom brehu jazera. Po pár sekundách chôdze narazíte na prvé kvety. Lemujú cestu. Za chíľu máte všetky. Odmena: 6 cheap restore magicka.


4. Nákup

Ajira vás ešte pošle kúpiť jej Karamic Bowl (misku). Tých je dosť v rôznych mestách, no najbližšie to máte vo vedľajšej budove u obchodníka Ra´virra. Ajira vám dá na nákup desť zlatých, tak jednu misku kúpte, alebo ukradnite a zaneste Ajire.


5. Hľadanie záznamov

Ajira chce nájsť záznamy, ktoré spravila o hubách a kvetoch. Verí, že jej ich ukradla Galbedir. Ak máte u Galbedir veľkú obľúbenosť, povie vám, kde tie listiny sú, ale to vám poviem aj ja. Jeden papier je pod skriňou v spálni, miestnosť v spodnom podlaží s posteľami. Druhý papier je v strednom podlaží medzi sudmi a vrecami. Ajira je za ne vďačná a dá vám Exclusive Potion of Fire Shield, Exclusieve Frost Shield, Lightning Shield a 2 Exclusive Spell Absorption. Ďalšie úlohy vám dá, keď budete Warlock.


6. Llarar Bereloth, Dlh

Teraz vám už úlohy pridelí Ranis Athrys. Máte presvedčiť Llarara Berelotha, aby sa pridal ku gilde mágov. Ak sa vám to nepodarí, máte ho zabiť. Je v Sulipunde. Zároveň máte za úlohu nájsť Manwe, ktorá nezaplatila isté poplatky a vy ich máte od nej získať. Nachádza sa v Punabi, neďaleko Sulipundu. Na mape vám zaznačí pevnosť Marandus. Keď tam dorazíte, od Marandusu sa vydajte popri jazere cestou na sever. Cestou nájdete aj Punabi aj Sulipund. V Punabi je hneď na začiatku Manwe, pri vysokej obľúbenosti vám dlh zaplatí. Llarar vám taktiež pri veľkej obľúbenosti sľúbi, že sa ku gilde pridá. Odmena: 4 quality Restore Magicka a 1000 zlatých.


7. Zrušenie trénovania

Argonian v South Wall Cornerclube ponúka tréning Restoration a to sa gilde nepáči. Máte ho zastaviť. Argonian sa volá Only-He-Stand-There. Ponúkne vám dohodu, že ak poviete Ranise, že ste ho presvedčili, aby prestal, umožní vám u neho trénovať, inak by vám tréning neposkytol. Pri vyššej obľúbenosti mu môžete povedať, aby trénovať naozaj prestal a on prestane, alebo ho môžete vyprovokovať a zabiť.


8. Cesta s Itermerelom

Máte odprevadiť učenca Itermerela do Pelegiadu. Athrys vám povie, že je jej jedno, či do Pelegiadu dorazí, či nie, ale chce jeho poznámky. Itermerel je v Eight Plates. Nemusíte ho zabíjať, stačí keď ho odprevadíte do Halfway Tavern v Pelegiade a on vám z vďačnosti dá kópie svojich poznámok. Najrýchlejšie to máte Silt Striderom do Seyda Nenn a stade pešo do Pelegiadu.


9. Nekromancia

Athrysa verí, že Tashpi Ashibael v Maar Gane praktizuje nekromanciu, a preto ju máte zabiť. Nájdete ju v Tashpi Ashibael´s House, dom pred schodmi k Shrine. Keď jej poviete, že vás poslala Athrysa, povie, že sa na ňu hnevá, lebo sa odmietla pridať ku gilde mágov. Nie je to nekromancerka, ale liečiteľka. Navrhne vám, že odíde a vy poviete, že ste ju zabili. Môžete súhlasiť, alebou ju zabiť. Tak či tak, dostanete 2 Scroll of Elemental Burst: Fire a 2 Scroll of the Fourth Barrier.


10. Špión

Ranis Athrys je presvedčená, že v gilde je Telvannský špión. Máte ho len nájsť a prísť jej to oznámiť. V pobočke gildy vo Wolverine Hall vám argonian Skink povie, že by mohol byť vo Vivecu. Tam vám Trebonius Artorius povie, že medzi nimi nie je žiadny špión, dohliada na to jeho radca Tiram Gadar. Spýtajte sa teda na Tirama a na credentials. Dá vám jeho listiny. Teraz to môžete vyriešiť dvoma spôsobmi. Ak mu poviete pravdu, že špión je Tiram, tak vám neuverí, ale môžete mu povedať, že špión je Ranis Athrys, a gilda ju stiahne z obehu. Druhá možnosť je zaniesť lisť Ranis a tá nechá odstrániť pravého špióna. Ak si zvolíte druhú možnosť, dostanete od Ranis 2 Scroll of Summon Golden Saint a Soul Drinker (dýka).


== Toto bol Ranisin posledný quest. Choďte do Ald´ruhnu za Edwinnou Elbertovou.


11. Chronicles of Nchuleft

Edwinna chce od vás trpasličiu knihu. Ak súhlasíte, hneď vám dá 250 zlatých na výdavky. Zbehnite za nejakým predajcom kníh, napr. aj za Codusom Callonusom, keď už ste v Ald´ruhne. Povie, že by ju mohli mať vo Vivecu. Tam bežte do Foreign Quarter, lower Waistworks do Jobashovho kníhkupectva. Nájdete ju v jeho ponuke a kúpte ju.


12. Detect creatures

Edwinna chce Detect creatures potion od Skink-in-Tree´s-Shade vo Wolverien Hall. Veľmi jednoduché. Bežte za ním, zoberte lektvar a vráťte sa. Dostanete Exclusive potion of shadow.


13. Pôžička knihy

Sirilonwe vo Viveckej gilde mágov má kópiu knihy Chimarvamidium a Edwinna by si ju rada preštudovala. Ak súhlasíte, dá vám dva Scroll of Ondusi´s Unhinging a podotkne, že nesmiete byť chytený, je to zločin. V Sirilonwinej izbe je komora s truhlou, zámok level 30. Zavrite za sebou, otvorte truhlu zvitkom od Edwinny a zoberte knihu.


14. Nepokoj v Maar Gane

Edwinna vás pošle do Huleen´s Hut v Maar Gane, pretože sa zdá, že tam nie je niečo v poriadku. V meste vám ľudia povedia, že dom je za stenami mesta na juhovýchode pod shrine. V budove je Scamp. Zabite ho. V spodnom podlaží otvorte dvere s levelom 30. Za nimi je Listien Bierles. Povie vám, že sa pokúšal byť čarodejom a ovládať vyvolaného Scumpa, no nevyšo to. Odmena: 2 Scroll of the Fifth Barier.


15. Návrat knihy

Vráťte knihu Chimarvamidium Sirilonwe, než si niečo všimne. Tak ako ste si ju v trinástej úlohe vzali, tak ju tiež vráťte. Odmena: Amulet of Amsivi Intervention, Amulet of Divine Intervention.


16. Dwemer tube

Edwinna chce Dwemer tube. Je v Arkngthunch-Sturdumz, severozápadne od Gnisisu. Zaznačí vám na mapke mesto Ald Velothi. Od neho po pobreží bežte na západ, až dôjdete do cieľa, do trpasličích ruín. Dwemer tube nájdete v poslednej miestnosti na poličke.


17. Nchuleftingth

Edwinin kolega Senilias Cadisus nepodal správu. Máte zistiť prečo. Zaznačí vám na mape Nchuleftingth. Vnútri v dverách napravo nájdete Seniliasa. Povie, že správu nemá, mal ju jeho sprievodca Anes Vendu, ktorý sa stratil. Máte ho nájsť. V nižšom podlaží sú tri stroje s pákami. Stlačte tú na poslednom stroji, to otvorí tajnú chodbu. Nájdite ďalej Anesovo telo, zoberte z neho Report a tiež aj knihu Hanging Gardens, ktorá je pri jeho tele. Pred odchodom sa spýtajte na knihu Seniliasa.


18. Mzuleft

Na juhozápade od Dagon Felu je Mzuleft. Máte z tade Edwinne priniesť blueprints. Mzuleft Ruins máte na mape, takže rovno tam. Vnútri na poličke nájdite Scarab plans a kľúč. Tým otvoríte poslednú miestnosť, v tej zoberte knihu the Egg of Time.


19. Gnisis Egg Mine

Ste vyslaný do Gnisis Egg mine, baníci objavili staré trpasličie jaskyne. Baňa je na kopci nad Barracks. Pred baňou je strážnik Vatollia Apo. Ak si získate u neho obľúbenosť, tak pri rozhovore naveďte tému na bane a on vám dá kľúč. Vbehnite do Lower Eggmine a do Bethamez, na začiatku na stole zoberte Dwemer Airship plans a spod stola knihu Divine Metaphysics. Ak ste ešte neplnili úlohy pre Imperial legion, tak nikoho nezabíjajte, vraj by ste nemohli splniť ich quest.


20. Wizard´s staff

Edwinna už nemá viac úloh. Ak ste splnili všetky úlohy, čo som popísal, mali by ste mať teraz možnosť povýšenia na Wizarda. No na to potrebujete Wizard´s Staff. Edwinna vám pnúkne jednu na predaj za 5000, alebo sa jej môžete spýtať na druhú, ktorú má Anirme. Je to odpadlíčka z gildy a býva v Sude. To je názov jaskyne, západne od Dagon Felu. Presnejšie na úplnom konci ostrova na západe, pár krokov od brehu. Vnútri, keď dôjdete k jazierku a máte problém dostať sa na plošiny, vo vode je truhla s fľaštičkami, ktoré vám pomôžu. Z Anirminej mŕtvoly si vezmite Wizard´s Staff.


== Teraz sa vráťte za Ajirou do Balmory.


21. Magnus Staff

Ak chcete prejsť tento quest, treba mať niečo na lietanie. Ajira vám povie tajomstvo o Magnusovej palici. Je v Assu, severozápadne od Molag Mar. Od Silt Stridera ide cesta na sever. Keď sa rozdvojuje, severné pokračovanie je slepá cesta, severozápadná vás dovedie k Mount Kand Cavern. Mierne na severovýchod od Kandu je Assu. Vnútri preleťte jazero a zabite Dreveni Hlaraen, tá má Staff of Magnus.


22. Warlock´s Ring

Ajira vám povie ďalšie tajomstvo. Warlokov prsteň sa nachádza v Ashirbadone, jaskyni západne od ruín Bal Fell. Vlastní ho Vindamea Drethan. Východne za pár ostrovčekmi od Vivec St.Olms sa nachádza Bal Fell. Na prvom ostrove na východ odtiaľ je Ashirbadon. Pred vstupom sa uistite, či ste schopný lietať. V jednej truhle, pred ktorou je Dremora, zoberte Old Key. Vyleťte ďalej a zabite Vindameu Drethan. Vyleťte von a vráťte sa.


== Navštívte Sdrith Mora: Wolverine Hall. Tu bude vaším inštruktorom Skink-in-Tree´s-Shade.


23. Doprovod k lodi

Viac než jednoduché. V Muriel´s Cornerclube je Tenyeminwe. Máte ju odprevadiť k lodi v Sadrith More. Je to tá loď, ktorou cestujete aj vy. Pri lodi sa jej ešte raz spýtajte na "travel together" a dá vám za odmenu Scroll of Summon Flame a Frost Atronach.


24. Vampires of Vvardenfell II

Skink chce knihu Vampires of Vvardenfell II. Je to však zakázaná kniha, takže ju hľadajte vy. Vivec, Lower Waistworks, Jobasha´s Rare Books. Jobasha má všetko aj túto knihu. Kúpte ju, odmena je 1000 zlatých.


25. Dohoda stretnutia

Skink sa chce stretnúť s Wise Woman s Ahemmusa Campu. Nájdite ju, je to Sinnammu Mirpal. Na otázku "arrange a meeting" odpovie, že sa s ním nestretne, ale že môže poslať svoju študentku. Je vo Favel Ancestral Tomb. Tam je Minabibi Assardarainat. Súhlasí, že sa so Skinkom stretne, ale musíte jej pomôcť zabiť ducha Kanit Ashurnisammisa, kôli ktorému ju sem Mirapala poslala. Zabite ducha. Minabibi vás pošle o dovolenie za Mirpal. Pohovorte si s ňou. Potom sa už nemusíte vracať za Minabibi, tá už je v Sadrith More. Bežte teda naspäť. Tu už stretnutie, ktoré ste dohodli, prebehlo. Keď si pohovoríte s Minabibi, dá vám Ancestor´s Ring.


26. Nekromancerka

Telura Ulver sa venuje nekromancii, je to bývalá členka gildy mágov. Je v Shale, severne od Hla Oad je most, ak ste nesplnili úlohy pre Larriusa Varra, mal by tu stáť bandita Fjol. Za mostom sa držte ľavého brehu, ktorý vás dovedie k ďalšiemu mostu. Hneď za ním nájdite Shal. Tam zabite Ulveru.


27. Lovec duší

Skink chce od vás dušu Ash Ghoula. Dá vám 2 Scroll of Fhyggi´s Gem-Feeder na chytanie duší a 2 grand Soul Gemy, do ktorých dušu chytíte. Ghoul je v Yakine, severozápadne od Tel Aruhnu. Severozápadne prejdete ostrov a skúmajte pobrežie na pevnine. Nájdite skupinu kameňov obkolesenú palmami. Dnu nájdite ghoula, očarujte zvitkom a počas trvania kúzla zabite, duša sa chytí do Soul Gemu.


28. Galur Rithari´s Papers

Skink chce ďalšiu knihu o upíroch, Galur Rithari´s Papers. Máte sa popýtať predavačov kníh. Jobasha vo Vivec Foreign Quarters ju síce nemá, ale povie vám, že by mohla byť v Tajnej knižnici v Hall of Justice, vo Vivecu. V Office of the Watch je sčasti kobercom zakrytý prechod do Secret Library. Vlámte sa dnu. Na počudovanie na mňa nikto za vlámanie nezaútočil. Tam je Tajná knižnica. Nájdite hľadanú knihu. Inak je tu aj Vampires of Vvardenfell II. Ak ste schovaný medzi regálmi, nikto vás nevidí, môžete knihu ukradnúť. Dostanete za ňu Skink´s Amulet Po odovzdaní knihy už viac úloh pre vás nemá.


== Bežte do Vivecu. Trebonius Artorius sa o vás postará.


29. Čo sa stalo s trpaslíkmi?

Chce, aby ste zistili, čo sa stalo s trpaslíkmi. Predtým, keď ste plnili úlohy pre Edwinnu, písal som, aby ste zozbierali tri knihy, Hanging Gardens, Divine Metaphysics a Egg of Time. Edwinna vám o nich veľa nepovie, ale pošle vás za Hasphatom Antabolisom. Je v Balmorskej gilde bojovníkov. (z úloh hlavného príbehu už môžete vedieť, že sa zaujíma o trpaslíkov). Povie vám niečo o knihách, ale preložiť by ich dokázal len nejaký starší Telvannský učenec. Dlho som ho nevedel nájsť. Telvannskí členovia najvyššej rady, ani obyvatelia Telvannskej budovy vo Vivecu nič nevedeli. Keďže som už prešiel hlavný príbeh, vedel som, že v Tel Fyre žije posledný trpaslík Yagrum Bagarn. Ak ste tam ešte neboli, je to juhozápadne od Sadrith Mora, na jednom ostrove. Trpaslík vám povie, čo chcete vedieť a úloha je splnená. Až neskôr som náhodou objavil toho Telvannského učenca. Je to Baladas Demnevanni, ktorý žije v Gnisise, budova Arvs-Drelen. Ten vám preloží knihy. Obe možnosti vám umožnia splniť úlohu.


30. Likvidácia Telvanni

Už skôr ste mohli ašpirovať na hodnosť Arcimága, takže túto úlohu nemusíte plniť, ak nechcete. Pokiaľ ste ešte neprešli hlavný príbeh, ani ju nemôžete plniť, inak sa nestanete Hrotatorom a nezabijete Dagoth Ura.
Ak sa však rozhodnete ju prijať, Trebonius chce, aby ste zavraždili členov najvyššej rady Telvanni. Predpokladám teda, že už ste hlavný príbeh prešli a viete, kde sú. Pozabíjajte ich a dostanete Trebonius Staffs a Necromancer´s Amulet. Je to ale nepríjemné, lebo nie všetkých sa podarí vyprovokovať a treba ich napadnúť, čo je páchanie zločinov. Ja som si to s nimi nechcel rozhádzať, lebo moja obľúbenosť u nich klesla už len tým, že som sa stal členom gildy mágov.


Posledné povýšenie u Mágov

Ak chcete dosiahnuť titul Arch-Mage, máte dve možnosti. Buď si vypýtate "duties" od Edwinny a tá vám odporučí vyzvať Treboniusa na súboj. Ak tak učiníte, stretnite sa s ním v Aréne vo Vivecu a zabite ho. Legálny súboj a vy ste Arcimág.
Druhá možnoť je ísť za Skinkom, ktorý vám dá pre Treboniusa list. Ten zváži jeho návrhy a povýši vás na Arcimága, ale aj on zostane vo svojej funkcii.

1. časť | 2. časť

Súvisiace hry The Elder Scrolls: Blades
The Elder Scrolls VI
The Elder Scrolls Online: Gold Road
The Elder Scrolls Online: Necrom
The Elder Scrolls Online: High Isle
The Elder Scrolls V: Skyrim - Anniversary Edition
The Elder Scrolls Online: Blackwood
The Elder Scrolls Online: Greymoor
The Elder Scrolls Online: Elsweyr
The Elder Scrolls Online: Summerset
The Elder Scrolls Online: Morrowind
The Elder Scrolls: Legends
The Elder Scrolls V: Skyrim - Special Edition
The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited - Orsinium
The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited - Imperial City
The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited
The Elder Scrolls Online
The Elder Scrolls Anthology
The Elder Scrolls V: Skyrim - Legendary Edition
The Elder Scrolls V: Skyrim - Dragonborn
The Elder Scrolls V: Skyrim - Hearthfire
The Elder Scrolls V: Skyrim - Dawnguard
The Elder Scrolls 5: Skyrim
The Elder Scrolls IV: Oblivion (5th Anniversary Edition)
The Elder Scrolls 4: The Shivering Isles
The Elder Scrolls 4: Knights Of The Nine
The Elder Scrolls 4: Oblivion
The Elder Scrolls 3: Bloodmoon
The Elder Scrolls 3: Morrowind - Game of the Year Edition
The Elder Scrolls 3: Tribunal
The Elder Scrolls 3: Morrowind - Collector's Edition
The Elder Scrolls Adventures: Redguard
An Elder Scrolls Legend: Battlespire
Daggerfall
The Elder Scrolls 2: Daggerfall
The Elder Scrolls: Arena



Diskusia Príspevkov: 45 Hodnotenie
1828 hlasov

100
60
20

80
40
0
47
Zobraziť všetky Pridať príspevok



| Návody | Autori |




© 99-2022 ABCgames.sk 
Facebook
 ABCgames.SK | CZ | E-shop hry |