HRYCHEATYTRAINERYNÁVODYPREKLADYCD OBALYWALLPAPERYSCREENSHOTYDOWNLOAD

OSTATNÉ
KALENDÁR
FÓRUM
FIRMY
TOP 10

KÚP SI HRU
UŽÍVATEĽ
Prihlásiť
Registrácia


Užívatelia
Hry v obchode
Zlacnené hry

ABCgames
Kontakt, RSS, Spolupráca
ŠTATISTIKY
Hry:
Cheaty:
Trainery:
Návody:
Preklady:
CD obaly:
Wallpapery:
Screenshoty:
Download:
21409
5455
5063
1438
1600
7352
6159
13167
1687

Online 830 užívateľov

Návody > Batman: Arkham City


Zobrazení:148532
Autor návodu:Andrej Eperješi, ABCgames.sk

1. časť | 2. časť


Batman sa môže presúvať okrem klasického chodenia po uliciach aj po strechách a lietaním. Pri bežnom behaní môžete preskakovať prekážky, preliezať ploty, či vyštverať sa na rôzne nižšie objekty pred vami (medzerník). Po niektorých častiach (tyče, rímsy) môžete aj loziť, keď sa ich zachytíte, alebo keď na ne zleziete (ctrl + medzerník), keď stojíte na ich okraji. Niektoré veci môžete klasicky podliezť (ctrl) a na niektorých miestach sú zas len škáry, popod ktoré sa treba prešuchnúť (rozbeh /medzerník/ a stlačiť ctrl pri behu).
Vyššie sa môžete dostať vždy pomocou vášho háku (F). Ten sa dá zamerať a zachytiť o mnoho vecí (rohy budov, striech, reklamné tabule, vodné rezervoáre, pouličné lampy, múry, atď). Zachytiť sa môžete takto v dostrele vecí nad vami, ale aj ďalej od vás a vyťahovať sa hore, alebo sa premiestniť ďalej vpred. Ak sa len premiestňujete, alebo ak chcete ďalej plachtiť, môžete sa kedykoľvek odhákovať (ctrl).
Najrýchlejšie a istejšie je presúvať sa plachtením / lietaním pomocou Batmanovho plášťa. Dostaňte sa niekam vysoko a proste skočte do priestoru a leťte (držte medzerník). Let smerujte myšou a klávesami pre pohyb. Samozrejme je to len plachtenie, nie let a tak Batman postupne stráca výšku a ešte horšie je na tom medzi budovami. Môžete si pomôcť hákom. Kým ho nemáte vylepšený, tak sa proste vyhákujete niekam hore a skočíte ďalej, alebo sa len dostanete vyššie, pustíte hák (ctrl) a zas plachtíte ďalej. Taktiež môžete počas letu využiť strmhlavý pád (ctrl / stále plachtíte, teda držíte medzerník). Tak sa Batman rýchlo blíži k zemi. Buď sa tak môžete rýchlo presúvať dole, respektíve k protivníkom, alebo po chvíli pádu prestať padať a opäť tak nabrať trochu výšku odrazom od vzduchu a letieť ďalej. Medzi budovami je to ťažšie, keďže nie je veľmi kam padať kvôli strechám. Keď získate vylepšenie háku (vedľajšia misia „A.R. Training“), tak môžete využiť odrazenie. Zachyťte sa hákom tak ako klasicky (F) a aktivujte jeho vylepšenie (2 x stlačte medzerník) a po pritiahnutí sa hákom sa Batman automaticky odrazí vyššie, čím zachovávate let bez zdržovania sa lozením a opätovným skákaním a zároveň je tak váš presun ešte rýchlejší.

Boj prebieha podobne ako v minulom diely. Udierate nepriateľov a smerujte pritom rany na nich podľa ich polohy. Ak vás idú udrieť oni, môžete ich ranu vykryť potiútokom. Ak rozdávate rany neprerušene, tak sa vám nabíja kombo. Prerušíte ho, ak udriete naprázdno do vzduchu, alebo odskočíte mimo, alebo samozrejme ak vás zasiahnu nepriatelia. Ako sa vám zvyšuje kombo, tak sa vám nabíja špeciálny úder (E), ktorým môžete rovno vyradiť nepriateľa počas boja (prípadne použiť aj iné špeciálne údery, ak si ich zakúpite). Nepriateľov môžete pri rozbehu tiež podkopnúť (rozbeh + ctrl), môžete ich preskočiť, alebo okrepnúť plášťom, čo vám poskytne chvíľu na dorazenie nepriateľa (Q). Omráčených nepriateľov na zemi môžete doraziť jednou ranou (ctrl + úder), no chvíľu to trvá, takže vás zatiaľ môže niekto zasiahnuť.
Pri výbave môžete používať rýchlopaľbu, teda 2 x stlačiť tlačidlo príslušnej vychytávky a vaša postava ju automaticky použije počas boja. V detektívnom móde vidíte zvýraznené zaujímavosti, ako sú Riddlerove trofeje, miesta, ktoré môžete využiť na útok a aj nepriateľov farebne rozlíšených neozbrojených a ozbrojených. Toto je len taký stručný súhrn na úvod, hra poskytuje rôzne kombinácie využívania prostredia, výbavy a úderov. K niektorým je ďalší popis v časti výzvy.



Hlavný príbeh


01. Catwoman 1

V Arkham City sa Catwoman pokúša okradnúť Two-Facea. Len krátky úvod, aby ste si precvičili boj, ktorý je rovnaký, ako v predošlom diely. Útočte údermi (ľavé tlačidlo myši) a smerujte klávesami útoky na jednotlivých protivníkov a ak sa protivník vo vašej blízkosti chystá na útok (čo vám hra znázorní), tak použite proti útok (pravé tlačidlo myši). Po boji otvorte trezor, no nedopadne to dobre.


02. Bruce Wayne

Dozvedáte sa, čo je Arkham City zač. Časť mesta uzatvorená a prerobená na väzenie. Boli sem premiestnení všetci zločinci z psychiatrického ústavu Arkham Asylum a z väzenia Blackgate. Bruce Wayne sa rozhodol vystúpiť proti niečomu takému, no priamo na tlačovke ho zatknú a zatvoria do Arkham City. Tam vás privíta Hugo Strange, ktorý má zariadenie na starosti. Ste zatvorení v miestnosti, kde sa vám cez obrazovku prihovára Strange a seba vidíte v zrkadle. Dostaňte sa zo stoličky rozhúpaním do bokov (doľava a doprava). Keď spadnete, vbehne strážca. Keď sa vás pokúsi kopnúť, zareagujte protiútokom. To vyjde, ale ďalej už spútaný nemáte šancu. Vyhodia vás von k ostatným novým väzňom. Postavte sa do rady „A“, kam vás pošlú a postupujte spolu s väzňami. Prejdite radou a pošlú vás k bráne. Tam stretávate Jacka Rydera, novinára, ktorého zatkli tiež. Keď prejdete bránou, napadne vás pár väzňov. Hoci ste spútaný, nevadí, porazte ich pár protiútokmi a potom úderom zložte toho, čo kope do Rydera. Pomôžte mu vstať a pokračujte. Za bránou vás privíta Penguin. Ten má nevybavené účty nie len s Batmanom, ale aj s Wayneom, takže sa pokúsi o odplatu. Keď sa vám chystá vraziť, použite protiútok, aby ste mu zlomili prsty. Potom sa dáte do boja s jeho poskokmi. Pobite ich a počas boja sa zbavíte aj náramkov. Keď ich pobijete, môžete ešte uzemniť ranou Penguina, alebo ho nechať tak.

Vylezte na kontajner a hore po rebríku. Preskočte na ventilačku oproti, vylezte na jej vyššiu časť a po rebríku hore. Vylezte na strechu budovy, kde sa spojíte so svojim komorníkom Alfredom. Teraz máte vyliezť na strechu Chemickej továrne ACE. Skočte rozbehom na budovu oproti (s neprehliadnuteľným nápisom Ace Chemicals) a zachytíte sa na rímse. Rúčkujte doprava, za roh a až k rebríku. Vylezte ním hore. Tam sa zohnite (ctrl) a prejdite popod potrubie). Na konci za zachyťte okraja (medzerník + ctrl) a prerúčkujte na tejto strane ďalej doprava. Na druhej strane vylezte hore a prejdite popod potrubie. Za ním vlezte hore rebríkom a s rozbehom preskočte medzeru pred vami. Za rohom už len vylezte po rebríku a tam dostanete darček od Alfreda. Otvorte ho a dostanete svoje hračky aj oblek. Konečne ste Batman.
Použite jednu zo svojich hračiek, konkrétne dekodér, ktorý použijete na dátový kľúč, ktorý ste vzali jednému zo strážcov. Na obrazovke zariadenia máte tri bodky, z ktorých horná je najväčšia. Môžete sa zamerať aj na tie dve menšie, no tam si len vypočujete rôzne iné frekvencie (na jednej odsudzuje, čo vám spravili komisár Gordon). Zamerajte sa na hornú a dešifrujte ju (podržte ľavé tlačidlo myši). Napojíte sa na vysielanie stráží TYGER. Začujte, že stráže hlásia Strangeovi, že Fwo-Face dostal Catwoman a chystá sa ju zabiť. Hugo to nechá tak. Vy to však tak nenecháte a máte teda ďalší cieľ.


03. Budova súdu

Budova súdu je rovno oproti vám, stačí prejsť / preletieť / prehákovať sa cez ulicu pred vami. Než sa tam vydáte, môžete sa trochu porozhliadnuť po meste a smelo sa pustiť do boja s nepriateľmi, na ktorých narazíte. Pomôžte si samozrejme detektívnym módom pohľadu (X), aby ste ich videli v spleti uličiek. V ulici pred vami, trochu naľavo by mal byť aj Jack Ryder, s ktorým vás zavreli. Mláti ho pár grázlov. Pobite ich a zachráňte ho. Potom ho oslovte. Pátral vraj po informáciách o Strangeovi. Vraj našiel chlapa, ktorého Strange liečil a ten sa po liečbe nervovo zrútil. Splníte tým vedľajšiu úlohu „Acts of Violence“, pretože ste zachránili politického väzňa. Takto môžete naraziť na rôznych politických väzňov, ktorým môžete pomôcť, alebo ich len osloviť.

Napokon choďte k budove súdu. Pred ňou je skupina grázlov, ktorých porazte. Je ich viac, ale preto ste si trénovali boj na iných po meste. Vojdite do budovy. Je jedno či hlavným vchodom, alebo dverami na balkóne, ktorými sa vyhnete grázlom dole na ulici. Ak ste vošli zdola, vybehnite hore schodmi a prejdite na terasu. Uvidíte, že Harvey dostal Catwoman, čo sa stalo na začiatku hry, keď vykrádala trezor. Teraz ju idú súdiť. Vylezte hore rebríkom a na terase potichu vyraďte grázla s puškou, ktorý dozerá na ostatných (plížite sa „ctrl) a hlavné na ňom je to, že je jediný v budove so zbraňou. Prejdite po lane nad grázlov a skočte na nich dole. Všetkých ich pobite. Potom v scénke zajmete Fwo-Facea, zachránite Catwoman pred ním a aj pred strelou Jokera.
Po scénke sa Catwoman vytratí. Vy preskúmajte miestnosť v detektívnom móde (X), aby ste zistili, odkiaľ sa strieľalo. Zamerajte sa najprv na dieru po guľke v podlahe a oskenujte ju. Potom si zamerajte dieru v okne, cez ktoré sa strieľalo a tiež ju oskenujte. Podľa trajektórie strely zistíte, že Joker vypálil z kostola.
Než odídete, môžete ešte osloviť Denta, no nič sa nedozviete, len hrozby. Vyjdite z budovy. Hlavný vchod je blokovaný, tak vybehnite na poschodie a von dverami na balkón. Dole môžete zmlátiť grázlov pri hlavnom vchode, ktorí držali dvere. Prípadne môžete použiť zadný vchod, ktorý je nad celou, v ktorej je zavretý Calendar Man.


04. Kostol

Vydajte sa ku kostolu. V detektívnom móde môžete stále vidieť dráhu strely vypálenú z kostola, čo vám môže pomôcť pri navigácii. Pred kostolom sú traja grázli, ktorých zložte. Vojdite dovnútra. Tam sa na vás rozbehne Harley Quinn. Ak sa nechcete nechať skopnúť, použite protiútok a odrazte ju. No viac nerobte, štyria na vás mieria zbraňami. Keď Harley doreční (Joker sa necíti dobre, niečo také naznačoval aj rozhovor väzňov pred kostolom), tak odíde. Hoďte na zem dymovnicu (pravé tlačidlo myši) a vyhákujte sa rýchlo hore (F).
Stratili ste sa im z dohľadu a oni sa rozbehli po kostole. Vľavo je jeden a mieri na rukojemníka, takisto aj vpravo. Dvaja zvyšní sú v zadnej časti a mieria na celú skupinu rukojemníkov. Prehákujte sa po chrličoch k tomu naľavo a spustite sa za neho. Je za drevenou stenou, takže môžete použiť likvidačný útok aj cez ňu bez jej odpaľovania. Priplížte sa a vyraďte ho potichu. Vyhákujte sa späť. Prehákujte sa za tých dvoch a spustite sa za nich, priplížte sa a môžete tichým vyradením dostať oboch, keďže sú pri sebe. Zostáva posledný. Za ním chrlič nie je, takže sa buď spustite z najbližšieho a doplachtite za väzňa, alebo napravo od neho je šachta. Vlezte do nej a prelezte ňou až za neho. Či už tak, alebo tak, dostaňte sa za neho, priplížte sa k nemu a vyraďte ho.

Keď sú nepriatelia porazení, môžete si pohovoriť so zachránenými doktormi aj ochrankármi. Členom ochranky je aj Aaron Cash, ktorý pracoval ako ochrankár aj v Arkham Asylum. Zistíte, že Harley uniesla doktorku Stacy Bakerovú, aby pomohla Jokerovi. Po rozhovoroch choďte dverami pri vstupe do zvonice. Schody sú zničené, ale pre vás to problém nie je. Vyhákujte sa až hore a vylezte rebríkom do zvonice. Tam oskenujte v detektívnom móde zbraň, pretože ako ste zistili, bola ovládaná na diaľku. Potom sa vám cez monitory prihovorí Joker a spustí 5 sekundový odpočet bômb, ktoré tu nechal. Len vyskočte z okna dvojskokom a uniknete tak výbuchu, ktorý zničí zvonicu.


05. Oceliareň

Z oskenovania zbrane ste zachytili Jokerov signál. Sledujte ho. No na moste pri kostole si môžete vypočuť rozhovor väzňov o Harley a spomenú, že sa zrejme vrátila do Oceliarne za svojím Jokerom. Takže smerujte tam, na juhovýchodnú časť mesta. Cestou narazíte na skupiny Jokerových poskokov. Môžete ich likvidovať, alebo obísť po strechách, ale skúsenosti z boja sa hodia. Cestou cez most sa vám tiež sprístupní vedľajšia úloha „A.R. Training“. Oplatí sa prejsť aspoň polovicu z nej kvôli vylepšeniu vášho háku.
Zájdite k oceliarni, kde sa pomotajte, môžete skúsiť zadný vchod, no cesta je blokovaná vodou. Potom si Batman uvedomí, že treba ísť komínom. Vyhákujte sa na vysoký komín a automaticky skočíte dnu a pristanete v spaľovni odpadu na lane nad ohňom. Zleťte na plošinu oproti. Prejdite po nej na koniec. Prvú časť sa treba podšuchnúť (beh + ctrl) a potom len preliezť pár potrubí. Na konci je horúco a nedá sa prejsť. Použite hák a pritiahnite si pokop z potrubia pred vami. Voda ochladí prostredie a môžete ďalej. Skočte dole a otočte sa. Tu vám v ceste bráni stroj. Zavezte sa na kraj plošiny a prerúčkujte popod stroj. Za ním cesta končí, tak vylezte na padnuté zábradlie a lezte po ňom na druhú stranu. Z jeho konca skočte na zábradlie plošiny oproti a na ňu. Na jej konci použite výbušný gél (v detektívnom móde vidíte puklinu v podlahe) a odpáľte ho, čím vám vznikne prechod.

Prejdite popod potrubie a ďalej vám cestu blokuje unikajúca, horúca para. Napravo oproti je na stene tlačidlo. Trafte ho Batarangom, čo paru zastaví. Pokračujte tunelom až k hale s nepriateľmi. Uvidíte, ako Harley zhodí doktorku dolu, aby ju zabili, pretože nebola schopná Jokerovi pomôcť. Pokračujte napravo ďalej tunelom. Tu budú dve potrubia, z ktorých šľahá oheň. Len si to načasujte a prejdite, keď pohasne. Pokračujte a pri ďalšom blízkom výhľade uvidíte, ako doktorku odvedú preč, aby trpela viac. Pokračujte tunelom až na koniec na rázcestie. Cesta napravo vedie ďalej, ale blokuje ju para. Choďte naľavo (môžete sledovať potrubie od pary v detektívnom móde) a dorazíte k časti, ktorú tiež blokuje para a za ňou sú tri prepínače. Hoďte do nich Batarangy. Použite rýchly vrh, čiže stláčajte klávesu „1“ a Batman sa trafí do všetkých troch aj bez mierenia. To vypne potrubie. Vráťte sa na rázcestie a pokračujte už voľnou cestou. Na konci vylezte do haly a zmláťte všetkých darebákov, ktorí sú v hale. Harley naštve, že ste živý, ale verí, že hore sú s Jokerom v bezpečí, takže sa o vás nestará a odíde.

Prejdite dverami naľavo a chodbou ďalej. Za touto miestnosťou počujete hlasy. V detektívnom móde uvidíte, že sú tam väzni so zbraňami, takže nie je najvhodnejšie prejsť rovno dverami. Naľavo vylezte na dopravný pás a hoďte Batarang do tlačidla pri dvierkach. Otvoria sa, tak nimi prejdite, vyhákujte sa nad kotol a prejdite do haly s nepriateľmi. Vyhákujte sa hore na úchyty. Prehákujte sa až za nich. Spustite sa dole. Vyraďte potichu osamoteného nepriateľa pri vás a dvojitým vyradením dvoch dole pri autíčku. Dvere ďalej sú zamknuté, tak preskočte cez okno.

Odtiaľto prejdite dverami do haly s doktorkou. Na ochodze sú pri vás dvaja nepriatelia. Počkajte si, kým budú pri sebe a vyraďte ich dvojitým zložením. V hale sú ešte dvaja a dvaja sú pri doktorke. Vyraďte dvoch v hale, máte tu úchyty, takže nie je problém sa k nim nebadane dostať. Keď ich vyradíte, príde jeden z tých dvoch von. Zbavte sa ho. Posledný je pri doktorke. Môžete sa pokúsiť vystriehnuť si ho pri dverách, keď bude chrbtom, ale radšej použiť ventilačku. Preplížte sa popod okná a vedľa nich je v stene ventilačka. Prelezte ňou k miestnosti s doktorkou a keď bude väzeň pri ventilačke, môžete ho rovno zložiť. Potom si pohovorte s doktorkou. Povie vám, že Jokera zabíja infekcia krvi z nejakého toxínu zvaného Titán. Spomínate si, tým sa napumpoval Joker na konci minulého dielu, stal sa z neho obor a vy ste ho v takom stave porazili.
Harley nechá zazvárať dvere, ktorými ste vošli, aby ste nemohli späť. Batman si preto zostrojí novú elektrozbraň REC (Remote Electrical Charge). Môžete ňou páliť na nepriateľov a dostať ich do amoku, ale hlavne slúži na to, aby ste ňou trafili elektronické zariadenia, ako sú generátory a donútili ich k aktivácii. Choďte k zazváraným dverám. Naľavo sú dvere, nad ktorými je generátor (vidíte ho v detektívnom móde). Streľte doň (prostredným tlačidlom myši) a dvere sa otvoria. Za nimi si takto otvorte aj druhé a prejdite obyčajnými dverami. Vylezte na plošinu pred vami a napravo prejdite ventilačkou do miestnosti, kde je pár väzňov, ktorí práve zvárajú dvere, aby ste sa nedostali von. Zložte ich.

Vráťte sa do haly nakladacieho priestoru, kde sa ukrýva Joker a Harley. Oproti veľkej hlave klauna, v ktorej sa skryli je pri vás generátor. Strieľajte do neho RECom a žeriav rozbije hlavu klauna tak, aby ste mohli dnu. Vyhákujte sa hore a objaví sa pán Kladivo. Čaká vás boj s bossom a skupinou nepriateľov. Môžete si vyskúšať REC. Streliť ním pri boji do pána Kladiva, čo ho rozhecuje a začne okolo seba máchať kladivom hlava-nehlava, takže bude tĺcť aj svojich vlastných. No je to zbytočné. Dobré je zbaviť sa najprv týchto bežných nepriateľov a potom si podať kladiváča. Útočte na neho od chrbta a kým sa otočí, tak ho zas preskočte a mláťte ho ďalej. Ak útočíte spredu, tak po vás proste máchne kladivom. Môžete ho aj omráčiť plášťom a tĺcť. Keď ho porazíte, opäť sa vyhákujte hore ku Quinn.


06. Catwoman 2

Hoci Batman zachránil Catwoman, tá nemá v pláne mu túto láskavosť oplatiť a tak sa venuje vlastným cieľom. Chce sa dostať do Strangeovho trezoru. Na to potrebuje pomoc Poison Ivi, no najprv chce získať svoju výbavu. Zájdite do jej bytu. Je vyznačený na mape, je to dom za budovou súdu. Zájdite tam a uvidíte, že vás hľadajú poskoci Two-Facea. Prelezte zo strechy na klietku nad nimi a vlezte dovnútra. Vyraďte ich a vlezte oknom do svojho domu. Je tam pár mačiek, takže viete presne, kam ísť. Tiež uvidíte mačacie packy, ak použijete jej detektívny mód, alias zlodejský pohľad. Získate Caltrops (pasce, ktoré môžete nastražiť na nepriateľov) a Bolas (vrhaciu zbraň využiteľnú aj pri boji).
Zájdite k domu Poison Ivy. Máte ho zobrazený na mape, ale len čo ho z diaľky zbadáte, je vám jasné, že je to ono. Pred vstupom je pár omámených väzňov so zbraňami. Postarajte sa o nich. Môžete skočiť na stenu a vyradiť ich nenápadne a potichu. Choďte na most vedúci do jej domu. Brána je zamknutá, tak sa prehupnite pod podlahu mostu, prelezte ňou za bránu a tam vylezte cez podlahu opäť hore na most. Vojdite dovnútra.

Ivy je na vás naštvaná za niečo, čo ste jej kedysi vyviedli, takže nemá náladu na reči a rovno vás vrhne na prízemie jej domu, kde vás napadnú štyria zmutovaní väzni. Sú síce zmutovaní, ale bojuje sa normálne ako s klasickými. Pobite ich a hneď potom vyskočte na strop, pretože tam Ivy vpustí plyn. Vylezte po strope o podlažie vyššie. Tam bojujte s ďalšími, teraz šiestimi zmutovancami. Porazte ich a opäť hore na strop, aby ste sa vyhli plynu a o podlažie vyššie. Tu ste už pri Ivy a tu vás čaká boj s ôsmimi zmutovancami. Navyše je tu aj Ivy, pri ktorej sú rastliny, z ktorých po vás strieľa. Vždy po vystrelení chvíľku trvá, než dozrie ďalší náboj. Sledujte, keď sa tam zrodí a uhnite sa mu. Zo začiatku je ťažšie sledovať aj nepriateľov, aj Ivy, ale keď ich pár vyradíte, tak je skôr môžete sledovať aj okolie. Keď porazíte všetkých nepriateľov, dostane vás Ivy.


07. Budova policajného oddelenia Gotham City

Joker vás síce zajal, ale nezabil. Ukáže sa, že ho Titán v krvi naozaj zabíja a tak potrebuje vašu pomoc. Liek má Mr. Freeze, no nechce sa ho len tak vzdať. Aby si zaistil vašu spoluprácu, nakazil svojou krvou aj vás a vyhráža sa, že ju pustí do obehu v meste. Takže mu musíte pomôcť. Viete, že musí žiť vo veľmi studenom prostredí, tak nastavíte svoj skener na vyhľadávanie najchladnejšieho mesta. Ukazuje vám teplotu a čím viac klesá, tým viete, že idete správne. Choďte teda na sever a správna budova je stará budova policajného oddelenia mesta Gotham (GCPD). Na terase sú dvaja a na zemi pred budovou sú traja ozbrojení zločinci, preto je vhodné príplížiť sa a vyradiť ich potichu. Na terase máte aj šachtu pod podlahou, ktorá vám môže pomôcť. Ak nevyvoláte poplach, dvoch pri dverách môžete dostať naraz. Potom streľte s REC do generátora nad dverami a prešuchnite sa popod pootvorené dvere. Za nimi je napravo mŕtvy Penguinov človek, ktorého volá Penguin. Vezmite mu vysielačku a hacknite ju. Tým budete môcť odpočúvať aj rozhovory jeho party. Potom automaticky vojdete dnu.

V detektívnom móde si pozrite miestnosť. Sú v nej ozbrojení nepriatelia a strážia všetky vchody. Takže sa vyhákujte v chodbe napravo hore pod strop, preskáčte na koniec a tam vlezte do ventilačky. Prejdite ňou a dostanete sa do miestnosti s nepriateľmi. Vyhákujte sa hore na úchyty. Choďte nad terasu, kde sa prechádza jeden z nich. Spustite sa dole a vyraďte ho potichu. Majú sledovacie zariadenia, takže Penguin vie, keď niekoho vyradíte a informuje ostatných. Keď pribehne jeden z nich, môžete byť schovaný a vyradiť ho tiež. Potom sa zas vyhákujte hore. Najlepšie nad jedny dvere a tam zhora dostať tretieho, čo pobeží skontrolovať tých čo padli. Potom si už len vystriehnuť posledných. V strede haly máte aj šachtu pod podlahou a pri nej aj miestnosť, kde sa schovať. Stačí vám dostať štyroch, piaty sa rovno vzdá. Vypočujte ho a zistíte, že Penguin dostal Freeza a drží ho v múzeu.
Pokúste sa odísť, no Penguin spustí mreže na vchod aj východ, keď budete vo vstupnej miestnosti. V detektívnom móde si pozrite vedenie od mreží, vedie do susednej miestnosti. Vlezte do šachty pod podlahou a prejdite ňou do susednej miestnosti. Tam použite dekodér a hacknite bezpečnostný panel na stene (ľavá časť ovládate klávesami A a D a pravú tlačidlami myši). Keď ho hacknete, dvere sa otvoria.
Vyjdite von a Penguin odpáli most. Je to síce zdržanie, ale pre vás a vaše lietanie a hákovanie žiadny problém.


08. Do múzea

Vydajte sa do múzea. Cestou začujete správu o nezvestnom pomocnom tíme z kostola, čo môžete preskúmať pre úlohu „Enigma Conundrum“. Inak pokračujte do múzea. Pred vchodom je pár obvyklých nepriateľov, ktorých si podajte. Použite dekodér na terminál pri dverách, hacknite ho a vojdite dnu. Tu vás čakajú dvaja nepriatelia s nožmi. Treba sa im vyhnúť, keď po vás sekajú (klasický protiútok pravým tlačidlom myši + úhyb do strany). Zabite ich a preskočte oknom do vedľajšej miestnosti. Tam sa pokúste hacknúť terminál, ale zistíte, že Penguin má rušičku. Nastavíte si dekodér na sledovanie signálu rušičiek.

Vyjdite von a hľadajte rušičky, vždy vám signál ukazuje, ako ďaleko ste od nich. Prvá je rovno pri vás, na streche múzea. Sú tam neozbrojení típci, tak tam len skočte a vyraďte ich. Potom zničte rušičku. Musíte rozbiť všetky jej tri časti (to potom na každej). Severne od múzea vidíte budovu banky. Vylezte na ňu a na budove pod ňou (severne) je druhá rušička. Okolo nej sú štyria ozbrojení nepriatelia, takže zvoľte radšej tichý prístup. K dvom sa priplížte a kým si to všimnú (vďaka detektorom) zvyšní dvaja, tak sa schovajte a podajte si ich. Zničte druhú rušičku.

Tretia je v metre. Metro je rovno pod múzeom. Teda na vrchu je len ulica s poničenou, presklenou strechou, cez ktorú tam môžete vkĺznuť. Môžete ísť aj z ulice cez bránu no medzi bránami pozor na míny. Je tu pár nepriateľov so zbraňami, ktorých si však ľahko môžete vystriehnuť a vyradiť potichu. Zlezte schodmi dole do metra (nad vstupom svieti nápis „Subway“). Tam sú dvaja, ktorých môžete dostať naraz. Pri nich preskočte mreže a zbehnite nižšie schodmi. V tuneli choďte doľava, vyskočte na vlak, prejdite dierou v stene naľavo, podšuchnite sa pod potrubie preskočte pár potrubí a na konci rozbite stenu napravo. Prejdite k trojici nepriateľov, ktorých zložte. Tu nájdete aj kontajner s Titánom, ktorý môžete zničiť. Pomocou REC si otvorte dvere, cez ktoré prejdite. Na konci je hala s ozbrojenými nepriateľmi. Môžete prejsť ventilačkou pred vami a dostať sa do bočnej časti, kde máte aj vstup do šachty pod podlahou. Alebo môžete ísť doľava, vyhákovať sa hneď do otvoru nad vami, hore prejsť na okraj a vyhákovať sa na úchyty v hale. Odtiaľ máte výhľad a môžete ich začať likvidovať jedného po druhom. Samozrejme začať s tými čo sú hore. Keď ich dostanete (jeden z nich by mal byť Riddlerov muž), tak zničte aj tretiu rušičku. Môžete sa vrátiť naspäť hore a ísť do múzea.


09. Múzeum

Vráťte sa do múzea. Pred vchodom je opäť pár nových nepriateľov. Porazte ich a vojdite dovnútra. Opäť skočte napravo cez okno a použite dekodér. Teraz to už ide, tak hacknite terminál na stene. Tým vypnete laserové lúče strážiace hlavný vchod. Vojdite do haly trofejí (sú tu Penguinove trofeje, vitríny si môžete pozrieť a aj aktivovať tlačidlá s komentárom). Je tu pár nepriateľov a držia policajta. Skočte tam a porazte ich. Potom oslovte policajta. Je to Elvis Jones, policajt v utajení z desaťčlenného tímu, ktorý sem poslal komisár Gordon. Treba zachrániť aj zvyšných deviatich.
Prejdite dverami do ďalšej chodby. Napravo vám cestu blokujú mreže. Použite diaľkovo ovládaný Batarang. Hoďte ho nad mreže a ovládajte ho za nimi, aby ste sa trafili do vypínača, ktorý mreže otvorí. Utekajte na koniec chodby. Tam vbehnete do arény. Najprv na vás Penguin pošle skupinu nepriateľov, no tých sa zbavíte ľahko, základná verzia. Potom pošle zmutovaného típka, ktorý dostal dávku Titánu. Toho trikrát zasiahnite omračovacím úderom plášťom (Q) a potom ho tlčte. Keď dostane pár rán, tak ne neho vyskočíte a môžete ho trochu smerovať, aby mlátil nepriateľov, ktorí sem práve vbehli. Potom si buď podajte ich, alebo sa ďalej zamerajte na neho. Stačí ho takto dostať trikrát, omráčiť, tĺcť, vyskočiť na neho a potom padne nadobro. Na chvíľu sa spojíte s Alfrédom a pridá sa do komunikácie aj Oracel (Barbara Gordonová, ktorá je však už v súčasnosti Batgril a nie Oracle, keďže autori DC nie sú schopní pracovať s tým, čo bolo dané, ale musia reštartovať celý svet DC, aby mohli využívať postavy nanovo a úplne tak zničiť celý vývoj ich sveta a rozvoj postáv a vniesť chaos medzi svojich čitateľov, alebo tých, čo o ich svet zavadia v hrách, alebo filmoch).

Potom si všimnite naľavo za pletivom s elektrinou tlačidlo na stene. Použite diaľkovo ovládaný Batarang. Hoďte ho smerom nahor, kde bol Penguin, otočte ho a namierte na tlačidlo (keby ste ho hodili cez škáru, museli by ste ho otočiť veľmi rýchlo, na čo je málo času, aj keď by ste ho brzdili pravým tlačidlom myši). Keď zasiahnete tlačidlo, otvoria sa mreže naľavo. Prejdite nimi a naľavo hacknite dekodérom panel na stene. Tým otvoríte dvere k výťahu. Skočte do výťahu a streľte s REC do generátora v ňom vyvezie vás hore. Na strop nad vami nastriekajte výbušný gél a odpáľte ho. Prejdite chodbou a na konci odpáľte gélom ďalšiu stenu. Naľavo sú dvere, ktorými budete pokračovať. Napravo je plošina odkiaľ sa vám ,prihováral Penguin. Môžete tam hacknúť panel na stene a deaktivovať tak elektrinu v pletive, čím si vytvoríte skratku a budete sa môcť dole vrátiť po schodoch, miesto výťahu. Potom prejdite dverami tu hore do Mučiarne.

Prejdite chodbou, rozbite gélom ľad a ocitnete sa v zľadovatenej miestnosti. Zájdite dole na ľad a po ňom sa pohybujte jedine chôdzou, neutekajte, pretože pád do vody znamená okamžitú smrť. Zájdite k zmrazenému policajtovi Forresterovi a zachráňte ho. Zájdite ďalej a v detektívnom móde si všimnite Stricklanda napravo a povyše neho je zmrazený Whitman. Medzi nimi si všimnite zo stropu visiacu plť. Zhoďte ju Batarangom a pritiahnite si ju Batclawom. Potom sa hákom pritiahnite pomocou kruhov na stenách k jednému z nich a zachráňte ho. Rovnako sa pritiahnite k druhému a tiež ho zachráňte a odvezte na plti k tomu prvému. Pri nich vylezte hore rebríkom a hore prejdite chodbou na sever do Zbrojnice.

Tu je šesť ozbrojených nepriateľov, ktorí majú okuliare s termálnym senzorom, takže vás uvidia ukrývať sa v temnotách dole, aj hore pod stropom. Zbehnite dole schodmi a začnite tými dvoma dole. Môžete ich dostať, než sa im aktivujú detektory. Potom si vystriehnite ďalších troch. Posledný sa postaví k trom rukojemníkom na spojovacom moste uprostred haly a jedného si vezme ako štít. Keď vyradíte všetkých ostatných, tak si počíhajte pri múriku vedľa mosta, kým sa k vám otočí chrbtom, rýchlo sa k nemu preplížte a vyraďte ho. Nesmie vás vidieť, inak zabije rukojemníka. Tým zachránite Toma Millera, Sancheza a Michaelsa. Aj tu si môžete pozrieť Penguinovu zbierku zbrojných trofejí s jeho komentárom.

Potom sa vráťte do zľadovatenej mučiarne, použite plť, aby ste sa vrátili na ľad, prejdite po ňom k balkónu oproti (na juhu) a vyhákujte sa hore. Prejdite chodbou, hacknite naľavo panel, aby ste vyradili laserové lúče a prejdite k trom nepriateľom, ktorých zlikvidujte. Prejdite dverami do miestnosti štábu. Ďalšie vitríny (je pripravený na vás, aj na Jokera a ostatných konkurentov), v jednej je aj Mr. Freeze. Na rozbiteľnú stenu nastriekajte výbušný gél, no než ho stihnete odpáliť, prebúra sa ňou Abramovici, brat pána Kladiva. Môžete ho mlátiť rovnako ako jeho, pár úderov a uskočiť, než po vás švihne. Alebo ho môžete tiež omráčiť plášťom (troma údermi) a potom mu zasadiť viac rán naraz. Je tu aj pár bežných nepriateľov (jeden je Riddlerov, tak ak chcete, zneste od neho pár zásahov, aby ste ho mohli potom vypočuť), ktorých sa zbavte a môžete tiež využiť streľbu z REC do sekáča, aby im zavaril, tak ako kladiváč.
Po boji choďte dozadu cez stenu, ktorú Abramovici rozbil. Tam naľavo použite na panel dekodér a hacknite ho, čím oslobodíte pána Freeza. Aby dokončil liek, potrebuje svoj oblek. Môžete hacknúť aj druhý panel, no tým len otvoríte mreže. Pri nich je aj nádoba s Titánom, ktorú môžete zničiť.

Vráťte sa do zbrojnice, kde ste predtým zachránili trojicu policajtov. V miestnosti s ľadom zistíte, že sa ľad začal roztápať. Skočte na plť, popriťahujte sa hákom na druhú stranu a vojdite do zbrojnice. Tam je vo vitríne naľavo od spojovacieho mostu Freezov oblek. Vyberte pre neho čo potrebuje a získate novú hračku, Rušičku signálu Freezových zbraní. Vráťte sa do centrálnej, ľadovej haly a choďte na poslednú stranu, kde ste neboli, odkiaľ na vás strieľal Penguin. Pritiahnite sa tam na plti (cestou vás napadne žralok, no stačí do neho trochu mlátiť) a vyhákujte sa na balkón. Vojdite do jedálne Iceburg.

V centre haly stojí Penguin a strieľa po vás z mraziacej zbrane Freeza. Bežte po obvode poza steny a preskakujte dvere, alebo si počkajte, kým nestrieľa. Prejdite až k rampe, ktorá vedie k nemu. Tam sa rozbehnite za ním a použite rušičku, ktorú ste si pred chvíľou zostrojili. To vyradí jeho zbraň. Zájdite až k nemu a vrazte mu. On má však pre vás prekvapenie.
Odpáli vás dolu a tam na vás čaká Solomon Grundy, obor, s ktorým budete bojovať. Je zelektrizovaný, takže na neho nemôžete priamo. Na zemi sú tri otvory, ktoré mu dodávajú energiu. Prebehnite cez otvor a umiestnite naň výbušný gél a odpáľte ho (použite rýchlopaľbu, takže pri behu len dvakrát stlačte „3“ pre umiestnenie a potom aj pre odpálenie). Medzitým na vás útočí. Občas udiera guľami na reťaziach, čomu sa stačí vyhnúť, občas ich roztočí, čo musíte preskočiť. Neskôr po vás bude posielať aj malé červy, no tie stačí zničiť Batarangami (opäť rýchlopaľba). Odpáľte všetky tri otvory a prestane do neho prúdiť energia. Bežte k nemu a mláťte ho. Penguin posilní výkon. Teraz sa generátory majú ochranu, takže po umiestnení gélu ho odpáľte, len keď sú otvorené, teda keď svietia na oranžovo.
Keď ich druhýkrát odpálite všetky tri, Solomon padne. Pokúste sa ho doraziť, no preberie sa a chytí vás. Vysloboďte sa z jeho zovretia (stláčaním medzerníku). Napojí sa priamo na elektrický rozvod. Opäť musíte odpáliť všetky tri otvory energie. No teraz po vás vrhá ešte viac výbušných červov a navyše vysiela aj vlny elektrickej energie. Tým sa vyhnete, že ich preskočíte (úhybným skokom). Taktiež čerpá viac energie, tak z otvorov neraz stúpa modrá energia a vtedy cez ne nemôžete skákať ani behať. Keď sú oranžové, umiestnite výbušný gél a odpáľte všetky tri. Keď sú zničené, dobehnite k nemu a dorazte ho údermi.
Keď je mŕtvy, nabehne opäť samotný Penguin. Stačí sa vyhýbať jeho strelám, dobehnúť k nemu a pár mu ich vraziť. Potom sa vraciate do vstupnej haly so zachránenými policajtmi, ktorí ju obsadia. Mr. Freeze vám povie, že liek síce má, ale je nestabilný. Prídete na to, že potrebujete krv Ra´s al Ghula. Utečie jedna zajatkyňa Penguina, ktorá je členkou Ligy Vrahov. Po scénke si dajte detektívny mód a oskenujte jej krv na zemi. Zameriate sa na stopy jej krvi, ktoré odtiaľto samozrejme vedú von na ulicu.


10. Cesta do Wonder City

Sledujte krvavé stopy z múzea. Vedú naľavo po terase, hore na strechu nadchodu, na druhej strane dole na zem. Tam rovno k zábradliu, dole na strechu nad vstupom do metra a zas hore na terasu, popred banku, dole na ulicu a zas hore na strechu. Tam stopa končí. Oskenujte handru na zemi a vtedy vás vrahyňa napadne a dá sa na útek. Sledujte ju. Uteká rovno pred vami a keďže je zranená, nie je veľmi rýchla, takže sa netreba báť. Stačí utekať a preskakovať budovy a prekážky, nesnažte sa ju nejak predhoniť po strechách nad ňou, aby sa vám predsa len nestratila. Nepobeží ďaleko a keď ju dohoníte na ďalšej streche, tak vás napadne. Bojujte s ňou. Protiútokom jej zachyťte meč a umiestnite na ňu sledovacie zariadenie. Na pomoc vám príde aj Robin, no keďže ju chcete sledovať, nenecháte ho bojovať. Ten vám donesie Line Launcher, zariadenie, ktoré vám umožňuje prekonávať dlhé vzdialenosti vodorovne, pokiaľ máte dve steny, o ktoré ho môžete zachytiť.

Teraz sledujte signál. Zavedie vás až k Jokerovej oceliarni. Tam zachádza pod zem do veľkej diery na ulici. Skočte do nej a pokračujte podzemným tunelom. Prejdite tunelom pred vami a pokračujte ním až k skupine Jokerových poskokov, ktorých vyraďte. Prejdite ďalej tunelom, napravo popod mrežu a tu použite Line Launcher. Na konci je tunel uzavretý, takže keď budete v polovice cesty na lane, zamierte doľava, do susedného tunelu, kde je symbol Jokera a opäť použite Line Launcher, aby ste sa tam dostali.
Pokračujte tunelom až na jeho slepý koniec. Počujete hlasy a v detektívnom móde uvidíte, že sú nepriatelia pod vami a je tam aj rozbiteľná podlaha. Rozbite ju a skočte dole. Pobite nepriateľov. Majú tu veci, čo po vás môžu hádzať a aj zbrane, ktoré si môžu vziať, tak im nedajte šancu. Po boji hacknite dekodérom panel na stene a otvoríte si vráta. Za nimi je stanica, kde ste predtým zničili Penguinovu rušičku.
Na stanici choďte dverami na severe (pri rušičke) a za nimi na koniec chodby. Už ste tu mohli byť aj predtým, no cestu vám blokovala jama s vodou. Teraz ju prekonajte s Line Launcherom. Na druhej strane sa len vyhákujte k dverám a prejdite nimi.

Prejdite chodbou. Line Launcherom sa prevezte na druhú stranu a choďte k nepriateľom (môžete sa v polke cesty prehupnúť s LL k nimi a pár ich skopnúť). Po boji prejdite dverami na severe (pri týchto nepriateľoch). Tu drží pár nepriateľov zajatú sestričku. Jeden z nich má na chrbte rušičku, čo vám znemožňuje použiť detektívny mód a dobre sledovať nepriateľov, takže ho vyraďte ako prvého a potom si podajte ostatných. Ak vás zbadajú na úchytoch, tak ten, na ktorom vás videli, začnú rozstrieľavať. Môžete tomu zabrániť tak, že trafíte Batarangom toho, čo strieľa. Ak vám bude ich vyradenie trvať dlho, jeden vezme sestričku ako rukojemníka. Vtedy sa musíte spustiť dole, keď je k vám chrbtom (alebo tam zletieť) a odzadu ho omráčiť. Ak si vás všimne, tak ju zabije. Samozrejme si ho môžete nechať na koniec, ak žijú ešte aj nejakí ďalší. Keď všetkých vyradíte, rozviažte Fionu Wilsonovú a dostanete ju do bezpečia poschodia.


11. Wonder City

Potom prejdite dverami na severe s nápisom Wonder City. Pred veľkými vrátami streľte s REC do generátora a otvoria sa. Za nimi nájdete mŕtvoly Jokerových mužov. Streľte s REC do generátora pred druhými vrátami, ktoré sa vám tiež otvoria. Tu vás napadnú tri vrahyne s mečmi. Sú rýchle a meče sú ako nože, treba sa im vyhýbať, keď útočia. Pobite ich a na konci miestnosti rozbite gélom rozbiteľnú časť podlahy. Pod ňou je generátor, do ktorého streľte s REC a otvoria sa ďalšie dvere.
Tu prejdite na koniec k veľkým dverám no na ich otvorenie potrebujete údaje zo starých robotov. Prvý je hneď pri vás, pri dverách. Oskenujte ho v detektívnom móde a získate časť údaju. Druhý je kúsok od neho, pri potrubí. Ďalej na tejto hlavnej ulici sú dve vitríny a v nich sú tretí a štvrtý robot. Keď oskenujete tretieho, napadnú vás dve vrahyne. Nad vitrínou (na východnej strane) je piaty robot. Po jeho oskenovaní vás napadnú ďalšie dve vrahyne. Šiesty robot je pri bráne, ktorú chcete otvoriť, v miestnosti naľavo nad ulicou (je tam Riddlerov otáznik na podlahe). Posledný, siedmy robot je na západnej strane, v miestnosti nad ulicou, kam sa dá dostať zo vstupnej bočnej uličky, alebo aj zozadu, keď prejdete popri kočiariku. Keď oskenujete všetkých siedmich, uvidíte videozáber s tým, ako používajú vrahyne tajný vchod. Choďte naspäť k zavretej bráne a naľavo aktivujte tajný panel na tehlovej stene pri plagátoch. Objaví sa vrahyňa, ktorá vás napadne. Jednou rukou stále držíte otvorený panel, tak len použite protiútok, aby ste ju zachytili a automaticky ju vyradíte a použijete jej meč na otvorenie tajných dvier, keďže na spustenie zámky pod panelom treba práve meč.

Postupujte chodbou na koniec a tam vylezte hore rebríkom. Prejdite chodbou na koniec, kde stretnete Taliu, vodkyňu vrahov, Bruceovu niekdajšiu milenku. Po rozhovore ju nasledujte a vojdite do dverí prvého testu. Napite sa z kalicha s krvou démona. V snovom svete nasledujte al Ghulovho ducha. Skočte do vzduchu a leťte popri jeho modrej čiare. Spustite sa strmhlav dole a opäť naberte výšku. Doleťte k modrému podstavcu, na ktorý sa vyhákujte. Teraz, ani neskôr nemusíte presne kopírovať dráhu modrej čiary, ktorú za sebou necháva Ra´s, tá je len orientačná, pre vás je vždy podstatné dostať sa tam, kam čiara smeruje.
Modrý kryštál sa s vami vysunie hore. Opäť máte cestu vzduchom, keď sa nesmiete niečoho dotknúť, akurát teraz sa treba vrhnúť dole viackrát, aby ste nabrali výšku a na konci sa vyhákovať na ďalší modrý kryštál. Na ňom porazte dvoch nindžov. Po boji do tretice opäť leťte popri modrej čiare a na konci vleťte do portálu. Pristanete na vrchole veže. Tam opäť nasledujte vzduchom modrú čiaru a pre sťaženie máte pred sebou pár trámov konštrukcie, ktorým sta treba vyhnúť. Za nimi sa opäť vyhákujte na modrý podstavec. Vysunie sa s vami po rozhovore a opäť leťte popri modrej čiare a hop na modrý podstavec. Tu porazte štyroch nindžov. Opäť leťte popri modrej čiare a na konci do portálu. Prejdite dverami, vybehnite schodmi a oslovte Taliu. Po pár slovách prejdite dverami za ňou.
Tam na vás čaká jej otec, Ra´s al Ghul. Pre splnenie testu ho odmietnete zabiť, keďže Batman vraj nezabíja (a čo robí s tými tuctami grázlov, ktorým láme väzy a zhadzuje ich zo striech?), čo je síce ušľachtilé, ale vrcholne stupídne, keď sa bojí o životy tuctov nevinných, ktorých chce Joker nakaziť svojou krvou. Proste jeho samoľúbosť víťazí nad zdravým rozumom. Takže zasiahne Ra´s a napadne vás.

Prejdite ďalej do púštnej arény a tam vás napadne aj skupina jeho poskokov. Jeho zatiaľ ignorujte a zbavte sa najprv tých. Pozor na ich meče, pri modrom varovaní ich môžete vykryť a udrieť, pri žltom sa treba uhnúť. Porazte ich a potom dobite jeho.
Keď ho dobijete, tak začne meditovať a zmení sa na obra. Bude uprostred arény a bude po vás posielať pätice čepelí, ktoré pôjdu po zemi a občas po vás hodí aj obriu hviezdicu. Treba sa týmto útokom vyhýbať, tak len behajte okolo neho a uskakujte. Popri tom po ňom strieľajte rýchlopaľbou REC. Strieľajte, aby ste sa trafili cez medzery v jeho hradbe nindžov, ktorí krúžia okolo neho. Keď ho dostanete, bude opäť sám sebou.
Teraz sa na vás párkrát vrhne a začne sekať mečom. Len stláčajte protiútok, aby ste sa vyhli zásahom, bojovať sa zatiaľ nedá. Keď mu zachytíte meč, vráťte mu pár úderov.
Napadne vás skupina nepriateľov. Skočia na vás, tak stláčajte protiútok, aby ste sa ich zbavili a potom začnite s nimi normálne bojovať. Je ich dosť veľa, všetci s mečmi, takže je to dosť náročný boj a treba ich mnohých sledovať naraz, lebo každú chvíľu sa vás niekto pokúša seknúť. Keď všetci padnú, opäť si podajte Ra´sa.
Keď ho dostanete, opäť bude obrom. To, čo predtým, posiela po vás čepeľ a vrhá hviezdice, len častejšie. Navyše sa občas rozmáchne a sekne mečom. Vidíte keď po ňom siaha, takže viete, kedy sa treba vyhnúť. Opäť behajte okolo neho, vyhýbajte sa útokom a strieľajte do neho REC.
Keď ho dostanete, opäť je sám sebou a napadne vás. Zase sa vyhýbajte protiútokom ranám jeho meča a keď ho zachytíte, tak ho dobite.
Ste naspäť zo snovej vízie a Ra´s vezme za rukojemníčku Taliu. Ak ho nezabijete, zabije on svoju dcéru, ktorú milujete. Zaujímavý cieľ má a aj spôsoby na jeho dosiahnutie. Každopádne vy si preprogramujete Batarang na reverzný (prečo si Batman nevzal všetko potrebné hneď na prvý raz, keď nebol problém dostať sem výbavu a oblek? A keď má tú možnosť, či so neprivolá aj nový, nepoškodený oblek?). Tým si zamerajte Ra´sovu hlavu a hoďte Batarang, ktorý ho trafí odzadu. Potom mu vezmete vzorku krvi. Talia je sklamaná z oboch. Otec ju chcel zabiť a vy ste ju oklamali. Batman večný samotár, že to ešte fanúšikov neomrzelo...


12. Návrat do mesta - Starosta

Prejdite dverami a vlezte do kanála. Vráťte sa tajnou chodbou do vstupnej ulice Wonder City a tak ako ste prišli sem sa vráťte zase späť hore do mesta na povrchu. Cestou narazíte aj na nepriateľov s policajnými štítmi. Tých treba omráčiť (Q) plášťom a potom doraziť dvojskokom (2x medzerník).
Keď pôjdete cez nástupište metra, tak tam čaká asi trinásťčlenná skupina nepriateľov a východ je zamknutý. Dostanete sa k nim cez ventilačku, lebo aj dvere do tunela sú zamknuté. Porazte ich a hacknite dekodérom panel na stene, aby ste si otvorili schody von. Cestou začujete správu od Strangea, že novým väzňom v Arkham City je Quincy Sharp, starosta mesta, bývalý riaditeľ ústavu Arkham Asylum. Chcete zistiť, ako sa mu podarilo dostať povolenie zatknúť starostu, takže idete vyspovedať Sharpyho.
Zájdite pred vstupnú časť Arkham City a tam leží na zemi starosta a pri ňom je skupina zločincov. Skočte tam a pobite ich. Môžete si pomôcť strelou REC do elektromagnetu, aby ste ich odzbrojili. Potom oslovte Quincyho. Dostanete z neho, že Strange mu platil a zaisťoval kampaň, vďaka ktorej sa stal starostom a on mu na oplátku sľúbil správu nad Arkham City, ktoré tiež vybudoval na jeho pokyn.
Môžete sa povenovať vedľajším misiám, aj novej od zachránených policajtov, ktorí sa vám ozvú. Ak ste pripravený, choďte za Freezom.


13. Návrat do Policajnej Stanice

Vráťte sa k budove GCPD. Pred ňou stojí skupina Jokerových poskokov, keďže Jokerovi sa nepáči, že už nehráte za jeho stranu. Žiadne strelné zbrane, hoci sú tam dva štíty a jeden obrnený nepriateľ. Porazte ich a tak ako predtým, streľte s REC do generátora nad dverami a prešuchnite sa popod ne.
Vojdite dovnútra a Freeze vám vyrobí liek. No keďže Joker uniesol jeho ženu, odmieta vám ho dať, pokiaľ ju najprv nezachránite. Vy zas odmietate odísť bez lieku a tak to vyústi v boj. Freeze je veľmi schopný, inteligentný a odolný. Nemôžete na neho útočiť priamo, pretože zapojí svoj ľadový štít a tiež po vás páli svojou zmrazovacou zbraňou. Musíte na neho ísť taktickými útokmi. No keďže je to taký génius, tak každý špeciálny útok môžete použiť len raz, pretože keď ho použijete, tak sa poučí zo svojej chyby a nabudúce sa vám už ten kúsok nepodarí. Keď sa vám podarí ho teda zasiahnuť špeciálnym úderom, tak na chvíľu padne. Vtedy k nemu skočte a mláťte do neho. Keď mu tresnete hlavu o zem, začne si dobíjať energiu, tak viete, že treba utekať preč a zase sa schovať.

Tieto finty môžete robiť v ľubovoľnom poradí.
Zachyťte sa zábradlia a keď pôjde okolo, použite vyradenie.
Priplížte sa k nemu odzadu a použite vyradenie.
Použite rušičku, ktorú vám pomohol vyrobiť v Múzeu, čím deaktivujete jeho výzbroj.
Umiestnite na rozbiteľnú stenu výbušný gél a keď pôjde okolo, tak ho odpáľte.
Schovajte sa pod okno a keď pôjde z druhej strany, tak na neho skočte s vyradením.
Schovajte sa do šachty pod podlahou a keď bude nad vami, použite vyradenie.
Skočte na neho zo zábradlia, keď bude dole a pri plachtení na neho použite skopnutie.
Skopnite ho pri presune Line Launcherom.
Keď bude pri generátore v rohu miestnosti, streľte do generátoru s REC, čo ho na chvíľu dostane.
Keď bude pod terasou v mláke vody, v ktorej sú pohodené aj dva káble, aktivujte tlačidlo na stene, kam káble vedú (buď ručne zozadu, alebo doň hoďte Batarang), tak dostanete elektrický zásah.
Keď bude v miestnosti pod terasou, pod oknom v podlahe a vy hore, môžete použiť vyradenie skokom cez okno v podlahe.

Nemusíte spraviť všetko, aby ste ho dostali stačí 5 týchto trikov. Každým ho dostať k zemi, mlátiť a pri poslednom mlátení ho dostanete. No kým ste sa bili, ukradla Harley liek, takže tak, či tak, musíte do oceliarne. Aby vám to šlo lepšie, dá vám Mraziaci granát (Freeze Blast), ktorým môžete zmrazovať nepriateľov, alebo si vo vode vytvárať ľadové kryhy.


14. Záchrana vrtuľníka

Predný vchod je zamrazený, takže musíte von zadným. Cestu blokuje para vychádzajúca z dvoch potrubí. Hoďte na oba otvory mrazivý granát od Mr. Freeza a tým paru zastavíte. Vyjdite vzadu nad schodmi von dverami. Uvidíte, ako sa priblíži novinársky vrtuľník s Viki Valeovou a Jokerovi ľudia ho zostrelia. Dopadol k na časť diaľnice pri GCPD, tak im choďte pomôcť.
Havarovaný vrtuľník však ostreľujú štyria ostreľovači. Choďte najprv k dvom napravo. Sú pri sebe, tak sa priplížte a môžete ich vyradiť oboch naraz. Presuňte sa na budovu s druhými dvoma. Tí sú trochu od seba, tak prvého vyraďte potichu a podajte si druhého. Po boji oslovte Viki a dostaňte ju do bezpečia.


15. Návrat do Oceliarne

Choďte do Oceliarne. Použite zadný vchod, ktorý nikdy nebol zamknutý, len vám v ceste vždy bránila voda. O tú sa teraz už dokážete postarať. Vo vstupnej chodbe zlikvidujte troch nepriateľov a skočte dole. Vytvorte si vo vode ľadovú kryhu hračkou od pána Freeza a naskočte na kryhu. Voda ju pomaly unáša vpred, ale môžete si pomôcť Batclawom, ktorým sa dá zachytiť o kruh na stenách a tak sa môžete priťahovať, kam potrebujete. Prejdite popod bránu a až k mostu. Pod mostom rotuje skrutka, ktorá vám kryhu zničí, takže vyskočte na most. Za ním si vytvorte ďalšiu kryhu a tu sa už musíte smerovať s Batclawom, pretože v strede je tiež skrutka a tri zásahy a kryha je zničená. Pretiahnite sa teda bokom okolo skrutky a vyhákujte sa na plošinu na konci. Na nej prelezte naľavo ventilačkou. Oproti vám vidíte a počujete za oknom pár nepriateľov. Rozleťte sa a prerazte okno. Čaká vás boj. Pozor na krabice so zbraňami, z ktorých si budú chcieť vziať strelné zbrane.

Po boji si môžete pozrieť na obrazovke Jokerov príhovor. Prejdite ďalej. Tu dvaja Jokerovi muži mučia jedného od Two-Facea. Zložte ich a aktiváciou žeriavu môžete toho tretieho zachráni. Keď sa otrasie z toho, čo prežil, tak vás napadne. Výbušným gélom potom zničte rozbiteľnú stenu, vytvorte si vo vode ľadovú kryhu sa skočte na ňu. Držte sa na ľavej strane, aby ste sa vyhli skrutkám. Zohnite sa popod dvere a za nimi sa hneď zachyťte Batclawom kruhu napravo. Tam vylezte na plošinu a Line Launcherom sa prehupnite na plošinu na druhej strane. Tam zmrazte paru vychádzajúcu z potrubia, prejdite šachtou, na konci zmrazte ďalšiu paru a vyjdite opäť k vode. Pomocou kryhy, alebo Line Launchera sa prehupnite na kovovú plošinu pred vami.

Cesta je blokovaná, ale naľavo si všimnite poistky. Použite diaľkovo ovládaný Batarang a preleťte s ním cez otvor v kovových dverách pred vami. Leťte chvíľu vpred, napravo srší elektrina, tak preleťte cez ňu, aby ste zelektrizovali Batarang a otočte ho. Leťte späť a namierte si to cez otvor do priestoru vedľa vás a trafte tie poistky, čo vám otvorí cestu ďalej. Vytvorte si ľadovú kryhu a skočte do vody. Napravo bude v stene nad vami plošina, na ktorú sa vyhákujte. Tam hacknite dekodérom panel na stene a otvoria sa vám dvere. Aj tie pri paneli (vedú späť do miesta, odkiaľ ste prišli) a aj za vami, ktoré vedú späť do tých častí Oceliarne, v ktorých ste boli pri prvej návšteve.

Prejdite teda po moste a dverami napravo do taviacej haly. Tu je skupina nepriateľov, všetci ozbrojení, tak vyžite prostredie, šachtu pod podlahou, úchyty pod strechou a likvidujte ich jedného po druhom. Pozor tiež na míny, ktoré tu nastražili. Vyraďte ich a prejdite do dverami ďalej. Tu cez okno vidíte laserový zameriavač, za oknom je totiž nepriateľ s ostreľovačkou. Vyhákujte sa na konštrukciu nad oknom a prejdite po nej na druhú stranu miestnosti k dopravnému pásu. Po ňom sa posúvajú krabice. Vlezte si do jednej z krabíc a nechajte sa odviezť. Takto sa dostanete až za ostreľovača a môžete ho odzadu potichu vyradiť. Potom vyskočte hore nad dopravný pás a tam nájdete zviazanú Harley Quinn. Odlepte jej ústa a povie vám o technológii, ktorú Joker ukradol Mr. Freezovi, čo vám sprístupní vedľajšiu úlohu „Hot and Cold“ (ak chcete, môžete ju splniť aj rovno teraz). Prejdite popri nej, dole a dverami do nakladacej haly.

Tu sú dvaja ostreľovači hore, kde sa prvýkrát ukrývala Harley a Joker. Vyhákujte sa tam, no zostaňte zavesený na okraji a oboch ich môžete naraz vyradiť zhodením dole. Skočte dole a vyraďte zvyšných troch. Vráťte sa naspäť hore. V rohu miestnosti pri stole a Harleyiných šatách si na zemi môžete všimnúť tehotenský test. A je pozitívny a keďže je tu Harley jediná žena v Jokerovom okolí, znamená to len jedno. Pokračujte odtiaľto v smere šípok.

Prejdite dverami a tu vás čaká záverečný súboj tejto misie. Najprv vás napadne samotný Joker, no ten pre vás nie je súperom, tak ho rýchlo porazte. Potom si privolá na pomoc svojich ľudí a s nimi príde aj pán Kladivo. Tu sa veľmi hodí zmrazovač podlahy (ak ste splnili misiu Hot and Cold), aby ste ich pár zdržali, kým sa budete venovať ostatným, inak sa snažte nabíjať kombo a vždy dostať špeciálny, dorážacím úderom po nabití komba jedného z bežných nepriateľov. Na kladiváča viete ako treba a na Jokera je škoda míňať špeciálny úder, lebo ho vykryje. Jokera len vykrývajte, keď vás ohrozuje, inak sa snažte hlavne likvidovať ostatných. Keď ich trochu preriedite, dorazia ďalší a s nimi aj obor. Toho treba trikrát omámiť plášťom a potom tĺcť. Stále je vhodné likvidovať najprv obyčajných. Potom doraziť kladiváča a potom obra. Keď zostane len Joker, tak dorazte aj jeho, na záver to už ide. Keď vyhráte súboj, tak vás dostanú.


16. Catwoman 3

Catwoman sa napokon dohodla s Ivy a tá ju nielen pustila, ale jej aj pomohla. Než sa vydáte k cieľu, môžete sa potúlať po meste, pozbierať trofeje, alebo osloviť postavy, ktoré už zatiaľ Batman zadržal (s Freezom, Penguinom, Klobúčnikom, Baneom, Calendar Manom. Deadshot sa vám len vyhráža, nedá sa s ním hovoriť a k Zsaszovi sa bojí vojsť.) To len tak pre zábavku, keďže je Catwoman v hre tak žalostne málo a pritom je tak vydarená.
Keď ste pripravený, choďte k skladu skonfiškovaných vecí, kde sú stráže TYGERu. Všetkých troch vyraďte. Skočte na toho so zbraňou a potom si podajte ostatných. Blokujúceho sa štítom treba omráčiť bičom a doraziť dvojskokom (ako Batman). Potom vojdite do kanála, pri ktorom stáli. V kanáli uvidíte, ako Ivyine rastliny prerazili cestu do trezora. Len prejdite tunelom a vojdite dverami naľavo. Tu skontrolujte zabezpečenie. Potrebujete tri bezpečnostné karty, ale nesmiete na seba upozorniť, inak sa spustí núdzové uzavretie a do trezora sa nedostanete.

Prejdite do miestnosti so strážami. Buď otvorom v podlahe, alebo na strope. Strop je lepší, aspoň si nacvičíte, kadiaľ sa dá v tej miestnosti chodiť. V podstate po celej miestnosti, len niektoré časti blokujú police s krabicami, no dá sa preliezť aj pomedzi krabice, keď nejaká chýba. Sledujte stráže a keď je niektorý z nich osamote, spustite sa dole za neho a ukradnite mu bezpečnostnú kartu, ktorú má na opasku (pravým tlačidlom, ako keď chcete spraviť tiché vyradenie). Vhodní sú aj dvaja strážcovia pred trezorom. Sú to dve karty pri sebe a stráže sa nehýbu, len si treba počkať, kým na nich nevidí nik z tých, čo sa prechádzajú. Môžete vziať karty aj všetkým, ale stačia vám tri. Keď máte aspoň tri karty, vráťte sa k počítaču do vstupnej miestnosti a aktivujte ho, čím odomknete trezor.
Trezor je odomknutý, no teraz sa treba zbaviť stráží, aby vám nestáli v ceste von. Majú lokátory, takže úplne nenápadne to nepôjde a keď objavia telá, začnú sledovať aj strop. Vystriehnite si, keď budú traja, čo sa prechádzajú, najďalej od seba a môžete stihnúť vyradiť až dvoch, než im Hugo oznámi, že niekto padol a treba to preveriť. Keď to príde skontrolovať tretí, buďte schovaný (krabice, ktoré vám blokujú cestu poskytujú zároveň aj krytie, keď ste na strope) a vyraďte ho. Keď padnú tí traja, začnú hliadkovať aj dvaja od dverí. Keď sa rozdelia, už to nie je problém dostať ich po jednom.

Vojdite do trezoru. Naľavo je Ivyna orchidea, ktorú ste jej sľúbili výmenou za pomoc pri vlúpaní sa do trezoru. Skúste ju vziať a Catwoman ju zničí, je to sviňa, nevie dodržať ani prostú dohodu. Potom skúste vziať dva kufríky napravo. Vtedy sa do miestnosti vrútia stráže. Strange asi dostal záchvat férovosti a nikomu z nich nedal strelnú zbraň, aby ste mali šancu. No pre sťaženie má jeden štít a jeden je obrnený. Pomáhajte si omračovaním bičom, aby neútočili všetci naraz a obrnenca si nechajte na koniec, aby ste ho dorazili v kľude. Môžete začať aj s tým so štítom a vyraziť mu ho (bič a dvojskok) a potom len mlátiť bežných a nabíjať si kombo.
Po boji začujete, že dostali Batmana. Vezmite si oba kufríky a vyjdite von z trezora. Choďte rovno k monitoru, na ktorom vidíte Batmana pod troskami. Tu si Catwoman zauvažuje čo spraviť. Či odísť doprava von aj s vecami čo ukradla, alebo či ísť zachrániť Batmana. Ak pôjdete doprava, tak odídete a je to v podstate alternatívne ukončenie hry. Takže choďte doľava ku kontrolnej miestnosti. Hoci je Selina tak ohybná akrobatka, tak s kufríkmi nie je schopná preliezť otvorom v stene, preto kufríky položte na zem, vráťte sa do tunela a vylezte hore rebríkom.


17. Protokol Desať

Potrebujete získať bezpečnostný kód stráží TYGER. Na to musíte oskenovať helikoptéry, kým nenájdete tú správnu. Protokol Desať bol zahájený, takže teraz už helikoptéry nie sú len pozorovateľmi, na ktorých sa môžete prípadne voziť, ale nebezpečím číhajúcim na oblohe. Proste keď vás zbadajú, tak po vás začnú strieľať. Ak máte rušičku vylepšenú o schopnosť deaktivovať zbrane, môžete ňou vyradiť delá na helikoptérach, no len na chvíľu, než ich nereštartujú. Dostaňte sa k helikoptére a keď vás nevidí, môžete sa na ňu vyhákovať.
Keď ste na helikoptére, oskenujte ju, aby ste zistili, či sa v nej nachádza ovládací program, alebo nie. Helikoptéry, ktoré ste už oskenovali, sa zmenia na vrtuľníky a budú v detektívnom móde modré, kým neoskenované budú oranžové. Takto ich skenujte, kým nenatrafíte na ovládací program a ten si potom stiahnite. S ním môžete vstúpiť do Wonder Tower.

Choďte teda do časti The Bowery a tam k vstupnej bráne do Arkham City. Na terase sú dvaja ostreľovači. Vďaka ich zameriavačom vidíte presne kam vidia oni, takže sa môžete dostať pod nich, vyhákovať, vyliezť za nich a potichu ich vyradiť. Potom tu hacknite panel a otvoria sa vám dvere do Wonder Tower. Prejdite chodbou a na konci streľte s REC do generátora nad dverami. Skočte o podlažie nižšie a tam si opäť s REC otvorte dvere. Prejdite do vstupnej haly, kadiaľ prichádzajú väzni. Tu sa vám prihovorí Strange a vybehne k vám skupina stráží. Keď dohovorí, prikáže im, aby vás zabili, tak sa dajte do boja. Už by ste mali mať všetku super výbavu a ovládanie v malíčku. Nepriateľov s elektroobuškami treba preskočiť a udierať odzadu (alebo omráčiť plášťom). Ostatní sú so zbraňami, štítmi, alebo len tak. Tiež pozor na veci v hale, ktoré po vás môžu hádzať. Samozrejme sa veľmi hodí trs zmrazovacích granátov, ktorý znehybní viacerých nepriateľov naraz, takže je dobré predtým si dokončiť misiu „Hot and Cold“.

Po boji vlezte do kanálu. Kanálom prejdite do haly s vodou. Použite Line Launcher, aby ste sa dostali doľava k dverám. Musíte ho teda použiť viackrát a prehupovať sa s ním pomedzi steny, aby ste obišli trosky a dostali sa tam. Za dverami odpáľte výbušným gélom rozbiteľnú časť podlahy a dverami v miestnosti pod vami sa dostanete k Základom Wonder Tower, kde ste boli už predtým (hore ste nemohli, lebo ste nemali ako rozbiť tú podlahu / strop). Oslovte Fionu, ktorú ste predtým zachránili. Potom sa pustite do vojakov v hale. Sú tu aj dvaja ostreľovači, tak pozor na nich a môžete začať s nimi. Už ste raz túto miestnosť čistili, hoci predtým od Jokerových mužov, takže by ste mali byť s miestom a jeho možnosťami oboznámení. Keď ich pobijete, hacknite panel pri výťahu a ten sa otvorí (heslo: Obsessions). Vnútri hacknite vnútorný panel (heslo: Medication) a vyvezte sa hore.

Keď výťah zastane, vyhákujte sa nad kabínu a vyjdite na terasu. Tam čaká skupina stráží a dvaja začnú páliť do kabíny, keď sa dvere otvoria. Tu si ich podajte. Naľavo od výťahu hacknite panel na stene a otvoria sa mreže (heslo: Safeguarding). Vyjdite na plošinu, zachyťte sa okraja a rúčkujte (ak budete rúčkovať až úplne na koniec, nájdete trofej). Prerúčkujte za roh nad plošinu s tyčou pod vami. Tam sa spustite.
Vyhákujte sa na malú plošinu nad vami, na veži. Môžete vyletieť, nabrať výšku pri otočke a vyhákovať sa hore na tyč nad vami (tam je hádanka aj jedna trofej). Ak vám to nejde, tak bezpečnejšia cesta je z tej plošiny sa vyhákovať vedľa na tyč, po tyči dookola veži na jej koniec, odtiaľ hore na tyč nad vami a na ďalšiu vedľa. A potom hore na plošinu k rebríku. Vleziete do výťahovej šachty, preskočte na opačnú stranu a tam len prejdite popri mrežiach von, na tyč a po spojovacom lane na druhú tyč (to je tá, na ktorú sa dá doletieť, ako je uvedené vyššie).
Z tejto tyče sa vyhákujte na plošinu úplne hore a tam hacknite panel na stene (heslo: Maintenance). To vám otvorí mreže nad vami, kam sa vyhákujte.

Prejdite chodbou a na konci ventilačkou v stene napravo. Ste na vrchole veže a sú tu s vami aj stráže, takže si zase zabojujte. Môžete využiť šachtu v podlahe, zavesenie na balkóne, chrliče na streche a iné finty a likvidovať ich nenápadne a zvyšok potom doraziť napriamo. Dôležité je byť stále skrytý, pretože nemáte príliš veľa miesta na manévrovanie a navyše je Hugo v presklenej miestnosti v strede, odkiaľ sa pozerá a má dobrý výhľad a keď vás zbadá, tak povie svojim mužom, kde ste. V hale sa pred ním môžete skryť akurát za krabice, alebo na strechu jeho miestnosti. Môžete napríklad prejsť šachtou od vstupu k prvému, čo je pri výstupe a dostať ho vyraďovačkou. Stiahnuť sa (keď je blízko telo, prezerajú aj šachty) a počkať si, kým to prídu skontrolovať, keď pôjdu preč, dostaňte vyradením posledného. Vyjdite von a nalákajte si niekoho na balkóna dostaňte ho. Pri posledných už máte viac priestoru. Tu to chce viac trpezlivosti, než obvykle. Keď všetkých vyradíte, tak choďte k dverám do Hugovej kancelárie a hacknite ich (heslo: Gotham Savior). Tam zistíte, že hoci to celé uskutočnil Hugo Strange, on nebol tým hlavným, čo ťahal za nitky a osoba v pozadí sa ukáže tiež.


18. Divadlo Monarch

Postarali ste sa o hlavnú hrozbu, teraz treba doriešiť osobné záležitosti. Tušíte, že Talia je v nebezpečenstve, no vzápätí vám to potvrdí aj Joker, ktorý sa ohlási s tým, že ju zajal. Vyrazte k divadlu Monarch. Okolo divadla je hromada ostreľovačov, ale ako krepí všetci sledujú ulicu a vchod do divadla, ako keby mal Batman prikráčať po ulici. Joker vás síce poháňa, ale máte čas. Proste ich všetkých vyraďte jedného po druhom potichu. Stačí skákať a lietať okolo, priplížiť sa k nim a vyradiť ich. Ak nevyvoláte hluk, ani si vás nevšimnú. A kde sú oni viete určiť ľahko podľa laserových zameriavačov. Napokon zostanú dvaja pred vstupom, ktorých vyraďte a vojdite do divadla.

Vnútri zistíte, že Batman je naozaj idiot, ako väčšina fiktívnych hrdinov, ktorí si nikdy nepriznajú, že všetky obete darebákov majú na svedomí oni kvôli svojmu mottu nezabíjať. Každopádne za to zaplatí a zároveň zistí, že Jokerovi naletel. Máte na dosah liek, ktorý Harley ukradla Talia, ale je tu Clayface, ktorý vám ho zhabe. Čaká vás boj s obrom. V podstate sa stále len uhýbajte a keď sa dá, tak po ňom hoďte rýchlopaľbou mrazivý granát. Nič iné vám ani nezostáva, len sa uhýbať. Buď po vás udiera päsťami (väčšinou trikrát po sebe), alebo vytvorí z rúk niečo ako sekeru a máchne tým. Občas sa zmení na guľu a rozkotúľa sa na vás. Guli sa treba tiež uhnúť a zároveň je fajn, ak ho nalákate do rohu miestnosti, kde sú výbušniny. Niekedy na vás aj skočí, ale to je len fajn, lebo sa mu ľahko uhnete a než sa otočí, môžete po ňom šmariť viac granátov. Vy len skáčte a skáčte a skáčte, aby ste sa vyhli jeho útokom a zakaždým, keď máte sekundu času, tak po ňom hoďte mrazivý granát. Keď ich hodíte dosť, tak ho na chvíľu zmrazíte. Rozbehnite sa a mláťte ho.
Dostal, ale stále bojuje. Teraz pridal k útokom kladivá z oboch rúk, ktoré spojí, tam sa radšej zohnite. Taktiež vystrelí občas hromadu malých, hlinených guličiek. Spodnú vlnu preskočiť a pred hornou sa zohnúť. Stále hádžte mrazivé granáty pomedzi uhýbanie sa jeho útokom a keď ho zmrazíte znova, zas ho dobite.
V treťom kole je už zjavne oslabený a už je len kašou, z ktorej vyskakujú jeho menšie verzie. Sú to hlinení panáci, ktorí neznesú veľa, stačí jeden úder vaším mečom, ale skáčte neustále. Sekáte ich ako trávu, ale keď je ich viac, tak si dávajte pozor na ich útoky. Môžete reagovať klasicky protiútokom a vykryť ich ranu, či uskočiť, len si ich treba všímať, lebo je ich naozaj veľa. Zároveň sledujte aj Clayfacea. Aj tu po ňom hádžte mrazivé granáty. Po zásahu sa na chvíľu stiahne do svojej mláky. Keď sa zase sformuje, bude po vás pľuť, tak sa tomu vyhýbajte a zas po ňom šmarte jeden, či dva mrazivé granáty. Toto opakujte, až pokým ho nedostanete. Keď je zmrazený naposledy a definitívne, tak ho dorazte a vezmite si svoj liek.

A to už je záver. Uvidíte, že Batman by sa opäť zachoval ako idiot, keby dostal šancu, ale napriek všetkému vždy veci dotiahne do konca, hoci nie vždy do zdarného. Avšak ukončili ste výbornú hru, ktorá v oblasti komiksových adaptácií exceluje a prekonáva ostatné tuctovky. Škoda, že DC doprznilo svoje komiksy reštartami, ale aspoň že z ich podkladu vyšla síce krátka (ak nerátame zber trofejí), ale dobrá hra. Keby tak Marvel prestal vydávať hry čo vyzerajú ako z automatu na jarmoku, ale ten má zas body k dobru, že oproti DC sa dá stále čítať.
Už nasledujú len titulky, po ktorých získate charakterovú trofej Clayfacea, nové kostýmy pre Batmana a sprístupní sa vám „Nová Hra Plus“, kedy si môžete dať hru odznova, no budete mať k dispozícii všetko, čo ste získali v tejto hre, čo aj budete potrebovať, lebo nebudú nápovedy a nepriatelia budú od začiatku silnejší a vyzbrojenejší.


19. Catwoman 4

V závere ste videli v scénke na streche pozorovať dianie Catwoman. Keď je teraz po všetkom, chce si vziať svoje veci a vypadnúť preč. Zájdite do domu Catwoman a vlezte tam cez okno. Two-Face tam však bol skôr a nastražil tam bombu. Po výbuchu sa preberáte pri nohách pár darebákov. Porazte ich. Od posledného zistíte, že Two-Face zabral Penguinove Múzeum. Vydajte sa tam. Pred vstupom je pár bežných nepriateľov, ktorí sa tam vždy zdržiavajú. Vo vstupnej hale ich je tiež zopár. Porazte ich a prejdite do arény. Tu je veľká skupina nepriateľov, tak ako si to užil Bataman, tak si to teraz môže vychutnať Catwoman.
Keď ich porazíte, prejdite do mučiarne so žralokom. Prehupnite sa pod plošinu, na ktorej ste a lezte ňou doprava. Tam vylezte poklopom v podlahe hore za pletivo. Vyskočte na pletivo na strope a prelezte ním až k vstupu do zbrojnice. V chodbe sú traja ozbrojení nepriatelia. Porazte ich a vojdite do zbrojnice.
Tu už čaká samotný Two-Face a veľká skupina jeho ľudí. Tí sa pohybujú po hale, kde sú na stráži a všetci majú strelné zbrane. Máte tu úchyty pod stropom, kam sa môžete vyhupnúť, máte šachtu pod podlahou dole, celkovo máte dve poschodia, mnoho stĺpov, vitrín a pletív na strope, kam sa môžete schovávať a pomaly likvidovať nepriateľov. Pri ich počte, výzbroji a Catwomaninej sile je to na dlho. Vaším hlavným cieľom je dostať Two-Facea, ktorý stojí stále v strede na spojovacom moste a strieľa so svojho príručného dela. Toho môžete dostať ľahko, keď dostanete jeho ľudí. Ale ak sa vám nechce čakať, môžete ísť priamo za ním. Potrebujete ale ostatných niekam odlákať. Keď na neho skočíte a budete ho mlátiť, nemôžete ho hneď doraziť potom, čo padne na zem, ale treba ho udrieť viackrát. Počas toho vás môžu dostať jeho muži streľbou, preto ak ste ich nedostali, skúste ich odlákať, alebo zariskovať. Keď dostanete Fwo-Facea, dostanete späť svoje veci a ukončujete tento minipríbeh Catwoman.
Potom sa Catwoman stretne s Batmanom a máte možnosť pokračovať vo voľnej hre a môžete dokončiť vedľajšie úlohy, ak vám nejaké zostali, alebo dozbierať chýbajúce trofeje. Tiež máte na mape body, kde si môžete prepínať postavy a môžete hrať aj za Catwoman aj za Batmana. Ako Catwoman ešte v podstate môžete nájsť 16 Two-Faceových poskokov, ktorí majú u seba časť z vášho lupu. V zlodejskom móde ich vidíte so symbolom diamantu nad hlavou. Stačí poraziť nepriateľa s lupom a automaticky si ho vezme. Po získaní všetkých 16 častí lupu už ďalšie úlohy nie sú.

1. časť | 2. časť

Súvisiace hry Gotham Knights
LEGO DC Super-Villains
Batman: The Enemy Within - Episode 5: Same Stitch
Batman: The Enemy Within - Episode 4: What Ails You
Batman: The Enemy Within - Episode 3: Fractured Mask
Batman: The Enemy Within - Episode 2: The Pact
Batman: The Enemy Within - Episode 1: The Enigma
Batman: A Telltale Games Series - Episode 5: City of Lights
Batman: A Telltale Games Series - Episode 4: Guardian of Gotham
Batman: A Telltale Games Series - Episode 3: New World Order
Batman: A Telltale Games Series - Episode 2: Children of Arkham
Batman: A Telltale Games Series - Episode 1: Realm of Shadows
Batman: Arkham Knight - Batgirl: A Matter of Family
Batman: Arkham Knight
LEGO Batman 3: Beyond Gotham
Batman: Arkham Origins - Cold, Cold Heart
Batman: Arkham Origins Blackgate - Deluxe Edition
Batman: Arkham Collection Edition
Batman: Arkham Origins
LEGO Batman 2: DC Super Heroes
Batman: Arkham City - Harley Quinn's Revenge
Batman: Arkham City - Game of the Year Edition
Gotham City Impostors DLC
Gotham City Impostors
Batman: Arkham City - Robin Bundle Pack
Batman: Arkham City - Nightwing Bundle Pack
Batman: Arkham Asylum - Game of the Year Edition
Batman: Arkham Asylum
LEGO Batman: The Videogame
Batman: Toxic Chill
Batman: Justice Unbalanced
Batman: Vengeance
Batman Forever
Batman Returns
Batman: The Movie
Batman vs. The Penguin
Batman vs. The Joker
Batman



Diskusia Príspevkov: 23 Hodnotenie
286 hlasov

100
60
20

80
40
0
71
Zobraziť všetky Pridať príspevok



| Návody | Autori |




© 99-2022 ABCgames.sk 
Facebook
 ABCgames.SK | CZ | E-shop hry |