HRYCHEATYTRAINERYNÁVODYPREKLADYCD OBALYWALLPAPERYSCREENSHOTYDOWNLOAD

OSTATNÉ
KALENDÁR
FÓRUM
FIRMY
TOP 10

KÚP SI HRU
UŽÍVATEĽ
Prihlásiť
Registrácia


Užívatelia
Hry v obchode
Zlacnené hry

ABCgames
Kontakt, RSS, Spolupráca
ŠTATISTIKY
Hry:
Cheaty:
Trainery:
Návody:
Preklady:
CD obaly:
Wallpapery:
Screenshoty:
Download:
21419
5455
5063
1438
1600
7352
6161
13176
1687

Online 1177 užívateľov

Návody > Star Wars: Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords


Zobrazení:425400
Autor návodu:Andrej Eperješi, ABCgames.sk

1. časť | 2. časť | 3. časť | 4. časť | 5. časť


D. Ebon Hawk (po prílete na ďalšiu planétu po Telose)

Ja som si zvolil za ďalšiu planétu Dantooine, no môžete si zvoliť ktorúkoľvek chcete. Keď pristanete, vyjdite na jej povrch a vráťte sa naspäť do lode. Ak ste sa už predtým výrazne priklonili na temnú/svetlú stranu, tak ste videli animačku, v ktorej bola vyslaná Visas, aby vás zabila. Teraz vás čaká v lodi. Po vstupe k nej zájdete. Je jedno, ako ju oslovíte, zaútočí na vás. Porazte ju. Keď jej odoberiete dosť zo života, tak jej zničíte svetelný meč a vážne ju poraníte, takže sa vzdá.

Potom nasleduje krátky rozhovor s Visas.
Keď vám ponúka svoj život:
- I will not kill you. - svetlé body.
- Arise, but do not attack me again. - svetlé body.
- And what have you to offer more than your life? - temné body.
- You pledge yourself to me? - temné body.
- I am in need of servants, not corpses. - temné body.
Trvá na tom, aby ste ju zabili:
- I do not kill a helpless opponent. - svetlé body.
- Look, you're wounded. Stand, let me get you to the medbay. - svetlé body.
- You may still die at my hands if you don't answer my questions. - temné body.
- We'll see if you survive my interrogation. - temné body.
Potom odpadne. Preveziete ju do medicínskeho bloku. Tam sa k vám pridá Atton. Povie vám, že pochádza z rasy zvanej Mirakula. Celá táto rasa je prirodzene spojená so Silou. Ešte pri ňom môžete získať pár bodov, pri komentovaní jej zdravotného stavu:
Svetlé body:
- Is she going to be all right?
- If her condition changes, let me know - I didn't want to hurt her.
Temné body:
- Will she recover? I have uses for her.
- I only want her to live long enough for the interrogation.
Napokon sa ozve Handmaiden, alebo Disciple (pokiaľ sú s vami):
Svetlé body vám u nich zaručia odpovede:
- I won't harm her, if that's what you're asking.
- I don't believe in killing prisoners - or the wounded.
Ostatné odpovede majú za následok stratu vplyvu u postavy, s ktorou sa rozprávate:
- I trust her more than I trust you.
- She is useful, and I do not mean to kill her yet.

Bez ohľadu na predchádzajúce dialógy, získate vplyv u Visas (veď ste jej darovali život). Z jej zničeného meča tiež získate druhú súčiastku pre váš svetelný meč - Lightsaber Emitter Fixture. Odteraz je už Visas vašou plnohodnotnou spoločníčkou.

Teraz si choďte opäť pokecať s Visas. Môže vás naučiť novú špeciálnu Silu. No na to potrebujete mať u nej vyšší vplyv. Pokiaľ neuspejete s vplyvom pri danej otázke (How do you see through the Force), už nebudete mať možnosť to skúsiť znova. Takže buď si u nej získajte vplyv teraz a pokúste sa o to, alebo to nechajte tak a pokúste sa neskôr. Pokiaľ hráte za temnú stranu, tak celkovo pozor na vplyv u Visas, za všetko, čo vám u nej zvýši vplyv, získate tiež svetlé body.

Najprv vypíšem možnosti, ktoré voľte, aby ste si u nej získali vplyv a získali aj bonusovú Silu. Ostatné možnosti neskôr.
Are you all right? / That's not what I asked. I asked if you were all right. / I didn't mean to hurt you. / Who sent you? / I need to know where I can find your Master. / Ready? / My life is unimportant - your Master threatens more than just me. / If he is behind what has befallen the Jedi, then he must be stopped. / I had questions for you. / How do you see through the Force? A potom vás naučí silu Force Sight, pomocou ktorej vidíte svet cez Silu, tak ako ona (keďže je slepá) a vidíte, aká sila sa spája s ktorou postavou (500 XP).

Predošlé odpovede vám zaručili zvýšenie vplyvu , no rozpíšem ich ešte osobitne.
Hneď na začiatku vám ponúka svoj život a služby:
- Are you all right? - svetlé body a zvýšenie vplyvu.
Ak položíte predošlú otázku, môžete položiť tieto:
- I didn't mean to hurt you. - svetlé body a zvýšenie vplyvu.
- In medbay, I... we... noticed you have scars. Who hurt you? - svetlé body a zvýšenie vplyvu.
Spýtajte sa, kto ju poslal a potom na jej majstra:
- My life is unimportant - your Master threatens more than just me. - svetlé body a zvýšenie vplyvu.
- I will decide when I am ready, and I command you to bring just me. - temné body a zníženie vplyvu.
- I order you to take me to him. - temné body a zníženie vplyvu.
Odmieta vás vziať k nemu, zo strachu o váš život:
- If he is behind what has befallen the Jedi, then he must be stopped. - svetlé body.
- I need to find him and kill him before he is a threat to my power. - temné body a zníženie vplyvu.
Spýtajte sa, či jej môžete položiť ďalšie otázky a spýtajte sa, ako vidí, keď jej rasa je slepá: I have heard your species is blind. How are you able to see?, potom sa spýtajte You sound as if that sight is lost to you. Následne po tejto otázke to závisí od vášho vplyvu, no ak ste postupovali tak, ako píšem a zvyšovali si u nej vplyv, tak máte dve možnosti:
- When one endures, it gives hope to others - and themselves. - svetlé body a zvýšenie vplyvu.
- There is no gift in pain - except the gift of strength. - temné body a zníženie vplyvu.
Keď ste sa predtým zhovárali o jej majstrovi, tak tam máte možnosť (Where are your people, your world, now?) spýtať sa naj jej ľud. Ak máte dostatočný vplyv, tak vám povie o zániku ich planéty. Toto vám neposkytne žiadne body, len informácie o jej rase.
Keď sa s ňou rozlúčite, tak sa vás na záver spýta, prečo to pre ňu robíte:
Svetlé body a zvýšenie vplyvu vám zaručia tieto odpovede:
- Because I believe you can be saved.
- To help another is not weakness - it is strength to them both.
Pre temné body a zníženie vplyvu voľte odpovede:
- Why? It is only that a weak servant is no use at all. Surely the Sith has taught you that.
- I do not understand where your power over the dark side comes from... you are too even-tempered and submissive for my tastes.

Po rozhovore s Visas zájdite za Kreiou.
Najprv začne rozhovor o Visas a prečo ste ju ušetrili.
Prvé možnosti, ktoré uvádzam som mal, len za mužskú postavu a temnú stranu (takže jedno z nich ovplyvnilo tieto možnosti. Zrejme pohlavie).
- There may be a way to help her. - svetlé body a strata vplyvu.
- I don´t kill my prisoners. - svetlé body.
- Because there is nothing to be ained by murdering her- yet. - temné body.
O Kreinu odpoveď ďalej.
- I tis the jedi way to attempt to save those that need our help. - svetlé body.
Potom nasledujú možnosti, ktoré som už mal za oba charaktery.
Vplyv majú len tri odpovede, inak sa kľudne porozprávajte o zničení jej sveta a podobne.
- Trust me, all I wanted was her lightsaber. - temné body.
- I think I can help her. She doesn´t seem... evil. - svetlé body.
- Ties to her master, perhaps. And I intend to follow that bond to its source when the opportunity presents itself. - zvýšenie vplyvu.
Potom sa jej spýtajte na Silu a tam na Visasine schopnosti (nemá nič spoločné s Force Sight, čo ste sa od nej naučili). Kreia vám ponúkne ďalší výcvik vašich schopností. Takže voľte: When Visas attacked, she did something to my eyesight. / All right!. - myšlienkami preskúmate loď. Za tento výcvik získate +1 Awarness, +6 Force points a zvýšenie vplyvu u Kreii (500 XP).
Potom sa jej spýtajte, či vás môže naučiť aj niečo iné. Spýta sa na vašu najsilnejšiu schopnosť (skill) a najslabšiu. Máte určiť vašu najslabšiu, ktorú chcete vylepšiť. Takže: You tought me of sight - is there anything else you can teach me? / What do you mean? / [Awarness] My ability to perceive the environment / a ľubovolný skill určite. Potom už len posledné dve možnosti dialógu, k tomuto výcviku:
- How do I do that? - nemá to žiadny vplyv.
- Very well. I shall take this lesson to heart. - zvýšenie vplyvu.
Potom som tomu sám úplne neporozumel. Zrejme chcela, aby ste si zvýšili najslabšiu schopnosť. No či som si ju zvýšil (postupom o level, alebo nejakým predmetom), alebo nezvýšil, pokračovať sa mi dalo rovnako. No žiaden skill som nemal na 0, takže neviem, od čoho to závisí. No každopádne ju potom oslovte a vráťte sa témou k tomuto výcviku (I wish to ask about the lesson related to my skills). Spomeňte skill, ktorý ste si určili a Kreia schváli vašu snahu s jeho vylepšením (?). Získate +6 Force points (1000 XP).
Za týmto výcvikom zvládnete ešte jeden. Oslovte ju: Before, when you taught me listen - I wish to continue that lesson. Opäť sa v myšlienkach poprechádzate po lodi a začujete myšlienky ostatných. Môžete sa s Kreiou pozhovárať o Baových a Attonových myšlienkach. Inak ste výcvik zvládli a získavate opäť +6 Force points (500 XP).
Po všetkom tom cvičení a rozprávaní sa s Kreiou by ste už mali mať u nej dostatočný vplyv. Takže sa jej spýtajte na Revana a ak s vplyvom uspejete, porozpráva vám o ňom (500 XP). V rámci tejto debaty sa spýtajte, či ho trénovala a ak opäť uspejete s vplyvom, tak zistíte, že je to tak a trénovala ho (1000 XP).
Napokon ešte môžete pokecať len tak. Spýtajte sa na Visasinho majstra a prečo ušetril Visas - What do you know of Visas's master? / Do you have any idea why he spared her? A potom voľte:
- I will never do such a thing. - svetlé body a strata vplyvu.
- If that is what must be done for victory, then I will do so. - temné body a získanie vplyvu.
- Perhaps I can convince her to sacrifice herself... that would be a twin victory, I think. - temné body a získanie vplyvu.

Zájdite za Handmaiden, ak hráte za chlapa.
Trochu si s ňou zatrénujte v boji: Can you teach me some fighting moves? Ide o Echanský súboj (ako na Telose), takže bojujete bez šiat, zbraní, pomôcok a Síl. Keď vyhráte, získate u nej vplyv. Potom sa spýtajte na dodatočný výcvik (umožní vám ho, keď prejdete ďalšie planéty a budete na vyššom leveli), odmietne, no môže vás naučiť novú bojovú techniku. Voľte: Can you taeach me some more fighting moves? / You seem to be anticipating my attacks. / Can you teach me to do this? / What do you mean?. Výsledkom bude, že vás naučí novú Silu - Battle Precognition.
Po boji je len v spodnom prádle. Niečo si dajte na seba a povedzte jej, nech sa oblečie. Dá si róbu po svojej matke. Keď s ňou vyjdete von, dáte jej tú róbu dole a vrátite sa do lode, môžete jej znova povedať, nech sa oblečie a dá si ďalšiu takú róbu. Toto môžete opakovať a zbierať róby. Tie môžete predať, alebo rozoberať.
Môžete s ňou pokecať, no zatiaľ nemáte dostatočný vplyv. Môžete niečo zistiť o jej matke - následne na to od Kreii, že to bola Jedijka a že aj z Handmaiden môžete vytrénovať Jedijku. To len, aby ste vedeli, vrátim sa k tomu neskôr, keď bude u nej väčší vplyv.

Na záver zájdite za Attonom.
Poproste ho, nech vás naučí hrať pazzak a dajte si jednu cvičnú partiu. Potom pri ďalšom rozhovore zvoľte možnosť "Atton, before, I felt your mind. With Kreia´s help. I´m sorry.". Ospravedlníte sa mu za čítanie jeho mysle a získate u neho vplyv. Pokiaľ to patch neodstráni, tak to môžete opakovať dookola a stále si u neho zvyšovať vplyv.



E. Dantooine

E.1 Povrch Dantooinu

1. Khoonda Plains
Ak ste už inde získali svetelný meč, tak ho nemajte v rukách, keď idete na povrch. Keď vstúpite, osloví vás žena Dillan, ktorá vám povie čo - to o planéte. Nehovorte jej, že ste Jedi, Jediom tu totiž dávajú za vinu zničenie Dantooinu, keď došlo k zničeniu Jedijskej enklávy. Po rozhovore vás žena opustí.

Pred loďou sa prechádza droid. Oslovte ho. Je poškodený a na to vás upozorní T3 (ak je s vami), alebo si to všimnete vy, ak máte dostatočné Awarness. Ak okríknete T3 (Quit chirping T3! Any Idiot can see the droid is damaged), tak u neho stratíte vplyv (čakal som, že pochvala vplyv zvýši, ale nič). Opravte ho (Computer, Repair) a osloví vás ako Jediho.
Vtedy dobehne neďaleko stojaci mechanik Tarn a zisťuje, či ste naozaj Jedi. Môžete ho presvedčiť, že nie ste (presviedčaním, či vyhrážaním sa), alebo to priznať, alebo ho zabiť.
Ak priznáte, že ste Jedi, alebo ak neuspejete pri presvedčovaní, stratíte vplyv u Kreii.
Ak Tarna zabijete, tak u Kreii stratíte vplyv (z dialógu ho môžete získať naspäť ospravedlnením sa). U Attona tým vplyv získate. U Bao-Dura vplyv stratíte (ak je s vami aj Kreia, tak vplyv získate ). Visas len poznamená niečo o vašom spojení. No samozrejme, ak ho zabijete, získate temné body.
Ak ho presvedčíte, že nie ste Jedi, tak pre temné body povedzte, že ich tiež neznášate (Yes, I hate the Jedi too) a pre svetlé body povedzte, že sú to ochrancovia všetkých (But the Jedi are protectors of common folk, like yourself).

V rohu stojí Ithorian menom Pato Ado. Čaká tu na odvoz a čas si kráti pazaakom. Má vraj dobré vylepšenia pre brnenia, no o ne je ochotný hrať, až keď nebude mať čo iné staviť. Porazte ho niekoľkokrát v Pazaaku. Po prvej výhre zmeňte stávku na maximum 750 kreditov a porazte ho zo päťkrát (nemusíte ho poraziť za sebou, takže môžete po každej výhre Saveovať). Keď nebude mať kredity, ponúkne svoje predmety a vy máte ponúknuť ako protihodnotu 1000 kreditov. Súhlaste, zahrajte si a vyhráte: Bonded Plates Mark II, Environment Underlay Mark II, Armorply Plating Mark II, Armorply Plating Mark III, Strengthening Underlay Mark III.

Už si len poberte veci z kontajnerov na pristávacej ploche a vydajte sa ďalej. Pred vami bude Khoonda (bývalé sídlo rodu Matale - pamätáte z jednotky?). Teraz je to miestna správna budova. Pri budove stojí Sullustan Akkere, ktorý predáva súčiastky. Zatiaľ je pre vás nepodstatný. Až na to, že má na predaj HK Control Cluster (pre vášho HK-47).
Napravo aj naľavo od budovy je (za lúkami, za riekou) prechod k Jedijskej Enkláve. Naľavo (z pohľadu mapky) je naviac vstup do Crystal Cave. Ten je na konci, za lúkou. Na začiatku lúky je havarovaný speeder, pri ktorom stojí Saedhe (quest Sensor Search). Na lúkach môžete pre XP pobiť Kinrathov.
Potom sa vráťte a vstúpte do budovy Khoonda.

2. Khoonda
Po vstupe si vypočujete dve ženy ohovárajúce Jediov. Od recepčného sa môžete dozvedieť nejaké informácie. Prejdite napravo a v chodbe je Suulru. Môžete mu pomôcť s jeho problémom, s ktorým mu nepomohla milícia (quest Farm Equipment).
Ďalej je v strednej miestnosti Terena Adare, správkyňa. Pohovorte si s ňou a zistíte, že je tu na planéte majster Vrook, no stratil sa a bola by rada, keby ste ho našli (quest Lost in Shadows). Tiež vám dá priepustku do Jedijskej Enklávy.
Napravo od nej je ďalšia chodba. Na jej začiatku stojí Berun Modrul. Je to zástupca veliteľa milície. Povie vám niečo o tunajších pomeroch a o Gerevickovi, ktorý robí problémy (ten stojí v chodbe naľavo od vstupu, no veľa s ním toho nenakecáte). Tiež nie je spokojný s veliteľom Zherronom (quest Changing of the Guard, no tento quest sa križuje s questami Cave Crawling a Sensor Search a nemožno ich splniť všetky - pozrite si bližšie konkrétne questy).
Za Berunom má obchod Adum Larp (ten tu predával už v jednotke). Tento Rodian má celkom dobré veci na predaj, ako vždy.
O pár miestností ďalej je centrála milície. Tu nájdete veliteľa Zherrona. Tiež vám povie o problémoch s Gerevickom a Kinrathmi (quest Cave Crawling).
Potom vyjdite opäť von a choďte do jaskyne s Kinrathmi.

3. Crystal Cave
Po vstupe do jaskyne uvidíte Twi´lekčana, ako pokojne chodí pomedzi Kinrathov a tí na neho vôbec neútočia. Môžete ho v jaskyniach pohľadať a osloviť. Je to žoldnier-vedec menom Anhrnell. Môžete od neho zistiť, že má u seba kinrathskú žľazu a vďaka nej na neho neútočia. Aby vám to povedal a aby vám ju požičal, na to ho musíte presvedčiť (persuade/force persuade). Keď ju bude chcieť späť, buď mu ju vráťte, alebo zvoľte jednu z troch odpovedí (My deepest apologies. My need is greater than yours./ No, I think I'll keep it./ Ha, I hear the kinrath coming, worm. You'd better run for it.). Druhé dve vám vynesú viac temných bodov, no každopádne, ak si ju necháte, získate temné body a Anhrnella pri úteku zabijú Kinrathi.
Hneď na začiatku za stĺpom sú medzi troskami Atmosferické Senzory (pokiaľ máte quest s nimi spojený). Ak máte so sebou Bao-Dura, alebo vysoké Awarness, tak si všimnete, že tam niečo nesedí a otvoríte ich. Vnútri nájdete dôkazy, že Zherron špicľoval žoldnierov. Pochváľte Bao-Dura, že si to všimol a zvýšite si u neho vplyv.
Inak len prehľadajte jaskyne, poberte veci, čo nájdete a pobite Kinrathov. Keď sa vydáte cez hornú chodbu, po ľavej strane bude prázdna jaskyňa. Zatiaľ je nevýznamná, no keď nájdete vodítko k Vrookovi, tak sa do nej vráťte. Na konci tejto cesty sa dostanete do jaskyne s kryštálmi. Kreia vám prezradí, že tu cítiť Silu a aj to, že tu bol kedysi Revan (veď sa pamätáme). Tu sa na vás vyrojí množstvo Kinrathov, vrátane ich rodičky, Kinrath Matriarch. Po ich zabití prehľadajte túto jaskyňu a poberte si kryštale pre svetelné meče, vrátane silného kryštálu, nesúceho vaše meno.

4. Enclave Courtyard
Na nádvorie Jedijskej Enklávy sa môžete dostať z oboch strán Khoonda Plains. Na jednej strane táboria salvageri, na druhej žoldnieri. U salvagerov je žena menom Daraala. Od nej môžete získať quest Ghosts to Rest. Tiež od nej môžete nakúpiť Jedijské veci, ktoré získali z enklávy.
Stojí pri nej aj Ralon. Má na predaj Holocron za 1000 kreditov. Pozrite si ho a zistíte, že je falošný. Začne sa vykrúcať, že to nie je jeho chyba. Môžete sa mu vyhrážať násilným koncom a získate holocron aj temné body. Vyhovára sa, že chce kredity, aby mohol za ženou a deťmi. Spýtajte sa, koľko potrebuje a dajte mu 500 kreditov. Daruje vám falošný holocron a získate svetlé body.
Pri žoldnieroch je Dopak, ak za ním potrebujete ísť v rámci questu Changing of the Guard. Tiež je tam žoldnier Nallek. Keď ho oslovíte, začne vyrývať. Môžete ho vyzvať a zabiť pre pár XP naviac. Ak poviete A mudlicker? Is that even an insult?, nezískate temné body, len nasleduje boj. Ak zvolíte You want to fight me? You're as dumb as you look., tak máte temné body. Potom môžete použiť presvedčovanie pomocou Sily (Force Persuade), aby vám dal svoju zbraň a potom aj svoje kredity a zabudol na to. Za to máte 275 kreditov a jeho zbraň. Inak zvoľte Your mind is beyond weak. Now let's fight. a povedie to k boju. Argazdan Riot Blaster získate od neho buď presvedčením, alebo z jeho tela.
Potom choďte k Enkláve. Naľavo pobite pár potvor. Napravo stretnete odchádzajúcich Salvagerov, ktorí sa bavia o tom, že stratili Jorrana. Prehoďte s nimi pár slov a odídu. Ak chcete temné body, tak ich vyprovokujte k boju (I want you out of my way. Now. / You obviously have no idea who you are dealing with. / You've tremendously overestimated your pathetic abilities.). Potom získate temné body a XP za ich zabitie.
Napokon vstúpte do Enklávy.

5. Enclave Sublevel
Najprv prezrite chodbu pred sebou, v ktorej sú míny. Je to slepá chodba, v ktorej si len poberte korisť. Potom si zvoľte jednu z dvoch ciest, obe vedú dookola a stretávajú sa, takže je to jedno. Naľavo sa po pár zákrutách dostanete k zavretým dverám, za ktorými je Jorran. Buď ho zabite, alebo nechajte odísť. Ak prežije, tak potom v Savagerskom tábore v Enclave Courtyarde si od neho kúpte Lightsaber Focusing Lens Fixture. Je to posledná súčiastka a u Bao-Dura si môžete nechať spraviť ľubovoľný svetelný meč.
Keď dorazíte do Droid Bay, tak tam môžete opraviť robotov (za každého 280 XP, no miniete súčiastky). Pokračujte a pred Jedijským Archívom je mnoho lagreikov. Oproti archívu je miestnosť plná poškodeného energetického vedenia a terminál, ktorý môžete preťažiť, čo spôsobí výbuch vo všetkých miestnostiach s vedením. Môžete tam nalákať laigrekov a nechať ich tak zabiť, alebo ich proste zabite sami. Potom vstúpte do Archívu.

Tam je Disciple. Ak hráte za ženskú postavu, tak sa k vám pridá. Ak máte u neho dostatočný vplyv, tak z neho môžete urobiť Jediho.
Keď sa s ním budete zhovárať o Jedioch:
- But Jedi have protected the galaxy for centuries, they seek peace, often through sacrifice. - svetlé body.
- You are right to hate Jedi weakness and hypocrisy. - temné body.
Keď sa ho spýtajte, či nenávidí Jediov (musíte mať vplyv, aby odpovedal a vy ste dostali tieto možnosti):
- I was one of those Jedi. I must accept part of that responsibility. - svetlé body.
- And they were right to turn on the Order, for the Order's cowardice and fear was to blame. - temné body.
Keď mu poviete, nech vám povie niečo o Republike (How did this happen?/What do you mean?):
- Then we must do what we can to defend the Republic. - svetlé body a zvýšenie vplyvu.
- Let the Republic burn for all I care. - temné body a strata vplyvu.
Nasledujúce možnosti len ak ste predtým zvolili: Let the Republic burn for all I care., alebo So what? Does the Republic deserve to be saved?

- The galaxy belongs to those who can hold it. Perhaps the Sith are a better choice. - temné body a strata vplyvu.
- If they are that dependent on the Republic, then yes. - temné body a strata vplyvu.
- The eventual independence would be worth it. - temné body a strata vplyvu.
- Then let them die. - temné body a strata vplyvu.
- I don't really care. - temné body a strata vplyvu.
- I did not consider that - perhaps you are right. - svetlé body a zvýšenie vplyvu.
Povedzte mu, že sa vám zdá povedomý. Ak uspejete s vplyvom, zistíte, že študoval za Jediho. (You look familiar to me. / But the Force... the path of the Jedi? You abandoned it?)
- I could train you to feel the Force again. - ak uspejete po tejto možnosti, tak sa z neho stane Jedi Consular. Než ju zvolíte, tak môžete odbočiť týmito dvoma odpoveďami:
- I am sorry that my leaving for war had such... consequences on your future. - svetlé body a zvýšenie vplyvu.
- It is good you turned from the weakness and hypocrisy of the Jedi - as I did. - temné body a strata vplyvu.
Spýtajte sa ho na jeho tréning na Dantooine:
- I am sorry if my leaving ruined your chances of becoming a Jedi Knight. - svetlé body a zvýšenie vplyvu.
- Well, I doubt you could have completed the training anyway. - temné body a strata vplyvu.
Keď sa rozhodnete ukončiť rozhovor, tak sa vás spýta, prečo ste išli bojovať s mandalorianmi a prečo ste sa vrátili podriadiť Rade.
- I left to protect the innocents on the Outer Rim. - svetlé body.
- Battle called, and I answered. - temné body.
- The Jedi held no truth for me - only war did. - temné body.
Len tieto tri odpovede vedú k otázke, prečo vás vylúčili. Tam všetky odpovede okrem poslednej (I don't want to talk about it.) vedú k otázke, či máte záznam vášho procesu. Ak poviete, že áno, máte ešte dve možnosti:
- You are free to do so. - svetlé body a zvýšenie vplyvu.
- I trust you - go ahead. - svetlé body a zvýšenie vplyvu.
Okrem týchto dvoch odpovedí môžete zvoliť líniu: No, the records are not for you. / Why do you want to know? / You waste your time on such things - such Jedi knowledge will only weaken you. - temné body a strata vplyvu.
Keď ho oslovíte na Ebon Hawku, tak sa ho spýtajte, čo robí. Povie, že medituje, tak ho poproste, nech vás naučí jeho spôsob meditácie. Získate u neho vplyv a +10 Force Points (500 XP). Nemusíte z neho spraviť Jediho hneď, kľudne zájdite na loď a zvyšujte si u neho vplyv jednotlivými možnosťami a potom to skúste.
---- Keď neskôr na Ebon Hawku oslovíte Kreiu, tak bude mať rovnaké poznámky, ako keď sa k vám pridá Handmaiden (za mužskú postavu), tak si pozrite prvé možnosti rozhovoru s ňou v C.6, bod 6.

V miestnosti s Disciple sú na zemi telá žoldnierov. Prehľadajte ich a nájdete záznam o tom, že ich vodca zajal Majstra Vrooka a drží ho v kinrathskej jaskyni (250 XP).
Pokračujte chodbami a dorazíte ku skladu (Storage), tak jeho dvere nemôžete otvoriť. Pred nimi je terminál (miestnosť Power Relay Station). Preťažte ho (overload, 1 Computer Spike) a následný výbuch dvere otvorí. Poberte veci zo skladu.
Potom už len doprezerajte poriadne celú enklávu, poberte, čo sa dá a vráťte sa k vchodu. Tam vás čaká Gerevick (o ktorom už hovorili členovia milície) a jeho kumpáni. Nie je iná možnosť, tak bojujte. Zabite ich a vráťte sa naspäť na povrch. Vydajte sa do Crystal Cave zachrániť Vrooka.

6. Záver (Khoonda, Khoonda Plains)
Splňte quest Lost in Shadows. Potom splňte quest Defense of Khoonda za dobro, alebo zlo. Tým ste splnili hlavný cieľ tejto planéty a môžete ju opustiť.


E.2 Questy

1. Relics of the Past
Po príchode na Dantooine, pri rozhovore s Dillan, zistíte, čo sa stalo s Jedijmi a získate tento quest. Potom získajte povolenie na vstup do Jedijskej Enklávy od správkyne Teren Adare. Napokon len stačí zájsť cez Enclave Courtyard do Enclave Sublevel a quest je splnený (150 XP).

2. Lost in Shadows
Keď sa v Khoonde pozhovárate so správkyňou Terenou Adare, tak vám prezradí, že na planéte sa nachádza majster Vrook, no niekam sa stratil a máte ho nájsť. Keď neskôr budete preskúmavať Jedijskú Enklávu (Enclave Sublevel), tak v miestnosti, v ktorej nájdete Discipleho, nájdete aj pár mŕtvych žoldnierov. Prezrite ich a zistíte, že zajali Vrooka a odviedli ho do Crystal Cave (250 XP).
Zájdite do Crystal Cave a cez ľavú chodbu dojdite do jaskyne, v ktorej sú žoldnieri a držia tam zavretého Vrooka. Oslovia vás, aby ste vypadli.
Svetlá strana: Zvoľte I'm here to rescue the Jedi. - pre svetlé body, alebo ktorúkoľvek bezbodovú odpoveď. Napokon to musí skončiť bojom, tak pobite žoldnierov. Keď je po nich, tak Vrook vystúpi k vám (500 XP). Porozprávate sa a odíde do Khoondy.
Temná strana: Ak budete voliť odpovede: That Jedi belongs in his cage. / [Awarness] You know, your cage won't hold him. He's an elite Jedi Master. / No, it won't. But if you let me make some alterations... / Now that Vrook is safely locked away, I can deal with you mercenary scum., tak ich oklamete, že nemáte radi Jediov a že im pomôžete zabezpečiť, aby neušiel. Za to získate 300 kreditov a temné body a napokon budete s nimi bojovať. Potom sa pokúste zabiť Vrooka. Nevyjde to a utečie (500 XP).

3. Farm Equipment
V budove Khoonda je chlapík menom Suulru. Posťažuje sa vám, že mu milícia nepomohla, v jeho probléme. Stratil svoju výbavu a našiel ju Jorran. Keďže ju našiel, tvrdí že je jeho, ale že ju predá. Suulru ju kúpil za 500 kreditov, no v prístroji chýba súčiastka, aby fungoval. Tú mu ponúka za ďalšie kredity, ktoré si už nemôže dovoliť. Ponúknite mu pomoc.
Úloha pokračuje, keď budete neskôr v Enclave Sublevel, tak tam nájdete Jorrana. Je zavretý a bojí sa vyjsť, kvôli laigrekom.
Svetlá strana: Pobite laigrekov v okolí dverí, za ktorými sa skrýva a potom mu povedzte, že sú preč. Vyjde von. Po rozhovore ho pustite a vráti sa do tábora Salvagerov. Tam od neho kúpte Evaporator Modulator za 500 kreditov, alebo ho presvedčte, aby vám ho dal zadarmo (prípadne ho presvedčte pomocou Sily, aby vám dal navrch 500 kreditov). Môžete ho tiež donútiť, aby vám ho dal vyhrážaním sa, no za to sú temné body. Každopádne získajte modulátor (150 XP). Vráťte sa za Suulruom a dajte mu modulátor (400 XP) a získate svetlé body a dva blastery. Ak mu pridáte naviac 500 kreditov, ktoré predtým zaplatil Jorranovi za svoje vlatné veci, máte svetlé body naviac (50 XP).
Temná strana: Máte dve možnosti. Ak sú na chodbe ešte stále Laigrekovia, tak mu povedzte, že už sú preč. Vybehne von a Laigrekovia ho zabijú. (To zvýši vplyv u Visas) Druhá možnosť je v prípade, že ste už zabili všetkých Laigrekov v okolí. Tak mu povedzte, že sú preč, ako je aj pravda a potom ho sami zabite. Za obe možnosti sú temné body. Z jeho tela si vezmite Evaporator Modulator (150 XP). Potom zaneste modulátor Suulrovi a končí to rovnako ako svetlá strana, svetlým bodom sa nevyhnete.

4. Changing of the Guard
V správnej budove Khoonda si pohovorte s Berunom Modrulom. Je to zástupca veliteľa milície, ktorým je Zherron. Berun je presvedčený, že by bol lepším veliteľom, a že Zherron určite narúša diplomaciu so žoldniermi. Požiada vás, aby ste našli o tom nejaký dôkaz a predložili ho správkyni Adare.
Keď budete v jaskyni s Kinrathmi a kryštálmi (Crystal Cave), tak na začiatku za stĺpom v troskách (rubble) nájdete Atmospheric Sensor. Ak máte dostatočný Awarness, alebo so sebou Bao-Dura, tak zistíte, že sa dá otvoriť. Vnútri nájdete potrebné dôkazy.
Prvá možnosť: Ak ste sa vonku pred jaskyňou rozprávali s mužom menom Saedhe, mohli ste u neho vziať quest Sensor Search. Ak ho splníte po dobrom, tak prídete o senzory a nebudete môcť splniť tento quest druhou možnosťou. Ak ho splníte po zlom, tak môžete zvoliť druhú možnosť. Ak najprv zvolíte tretiu možnosť, tak ho môžete kľudne ukončiť, pri tretej možnosti ukončenia tohto questu senzory nepotrebujete. Quest sa ukončí, po pridaní sa, keď splníte hlavnú úlohu na planéte.
Druhá možnosť: Zájdite za správkyňou Adare a oznámte jej, že ste našli dôkazy o tom, že Zherron porušuje diplomatický mier so žoldniermi. Je nútená konať a za veliteľa vymenuje Beruna a Zherron sa stane jeho zástupcom (500 XP). Neskôr keď dôjde k útoku žoldnierov, dostane aj tak naspäť svoje miesto. Ak ste ešte nesplnili úlohu Cave Crawling, tak už ju nesplníte.
Tretia možnosť: Ak zvolíte túto možnosť, tak potom vám senzory zostanú, tak kľudne môžete splniť po dobrom aj quest Sensor Search. Zájdite za Zherronom a povedzte mu, že Berun chce, aby ste na neho niečo našli. Máte len jednu možnosť, tak ju nepremeškajte a presvedčte ho, že mu pomôžete. Súhlasí a pošle vás so správou za žoldnierom menom Dopak (250 XP). Zájdite teda k žoldnierom, oslovte Dopaka a odovzdajte mu správu. Vráťte sa a povedzte Zherronovi, že ste to splnili. Nič viac k tomu nedodá. Quest ukončíte, keď splníte hlavnú úlohu na planéte (boj žoldnieri a milícia).

5. Cave Crawling
V Khoonda sa od veliteľa milície Zherrona dozviete o problémoch s Kinrathmi. Požiada vás, aby ste vyčistili Kinrathskú jaskyňu. Zájdite teda do Crystal Cave a pobite Kinrathov. Najmä zájdite do jej poslednej časti, kde sú kryštále. Tam na vás zaútočí značné množstvo Kinrathov a aj ich matka, Kinrath Matriarch. Dosť tuhý súboj, tak sa nehrňte do jaskyne, radšej cúvnite, nech vyjdú za vami, aby ste nebojovali so všetkými naraz. Pobite ich. Potom sa vráťte za Zherronom po odmenu 2000 kreditov (250 XP).
(Ak ste náhodou predtým splnili quest Changing of the Guard druhým spôsobom v návode, tak už tento quest nebudete môcť dokončiť).

6. Sensor Search
Naľavo od Khoondy (podľa mapy) je lúka plná Kinrathov. Na nej je pri havarovanom speederi člen milície menom Saedhe. Povie vám, že hľadá Atmosferické senzory a ponúka za ne dobrú odmenu. Choďte do Crystal Cave za jaskyňou. Hneď na začiatku za stĺpom sú medzi troskami Atmosferické Senzory (500 XP). Ak máte so sebou Bao-Dura, alebo vysoké Awarness, tak si všimnete, že tam niečo nesedí a otvoríte ich. Vnútri nájdete dôkazy, že Zherron špicľoval žoldnierov. Pochváľte Bao-Dura, že si to všimol a zvýšite si u neho vplyv. Teraz si omrknite quest Changing of the Guard, ten sa s týmto križuje. Ak ho nesplníte, alebo splníte po zlom, spomedzi aktívnych questov vám zmizne, až keď splníte hlavnú úlohu planéty. Ak ho chcete splniť normálne, tak sa vráťte za Saedhem.
Svetlá strana: Zaneste mu senzory za 3000 kreditov (250 XP). Môžete si všimnúť, že majú pre neho veľký význam a vytiahnuť cenu na 4000 kreditov.
Ak ste objavili obsah ukrytý v senzoroch, tak ho na to upozornite. Ponúkne vám 5000 kreditov. Môžete ich prijať (500 XP). Len ak ich odmietnete a prijmete pôvodne ponúkaných 3000, získate svetlé body (500 XP). A tiež len v tomto prípade získate vplyv u Attona a Bao-Dura a Handmaiden. No len u jedného z nich, tak si zvoľte (doporučujem Baa, ak ste u neho stále zvyšovali, podľa návodu, tak už z neho môžete spraviť Jedi Guardiana).
Temná strana: Upozornite, že viete o tom, čo je vo veci. Potom povedzte, že budete informovať šéfa žoldnierov (I'm sure that Azkul would be interested to know that you're spying on him. / I think I'll see what he'll offer for this information. / Do you think I care about your pathetic farmers? / You're a loose end now - time to take care of that.) a že kašlete na miestnych ľudí. Vyvrcholí to súbojom. Zabite Saedheho a vezmite si z jeho tela 5000 kreditov a tiež máte temné body. (Ak budete mať quest ako nesplnený, tak sa hodí medzi splnené po splnení hlavnej úlohy na planéte).

7. Ghosts to Rest
V časti Enclave Courtyard je skupina Salvagerov. Pohovorte si s Daraalou. Keď jej poviete, že idete do Enklávy, tak vás požiada, aby ste našli telá dvoch ich stratených druhov, aby ich mohli riadne pochovať. Za každé telo sľúbi 500 kreditov.
Potom vstúpte do Enklávy (Enclave Sublevel) a prehľadajte ju. Nájdete dve mŕtve telá. Zoberte prvé a keď nájdete druhé (150 XP), nájdete pri ňom aj jeho vôľu. Môžete ju upraviť s tým, že všetko odkazuje vám. Alebo ju ponechať v pôvodnom stave. V enkláve inak nájdete Jorrana a od neho zistíte, že Daraale nejde len o ich pochovanie, ale o ich veci uložené u milície.
Svetlá strana: Vezmite obe telá k Daraale a odovzdajte jej ich za 1000 kreditov (300 XP). Svetlé body nezískate, lebo aj jej ide len o ich majetok, no je to svetlá strana, lebo ste aspoň dodržali dohodu.
Temná strana: Upravte poslednú vôľu pri druhom tele. Zaneste telá Zherronovi, veliteľovi milície v Khoonde. Ukážte mu ich ako dôkaz, že sú mŕtvi a aj vôľu, že všetko odkazujú vám. Získate Svetelný meč, jeho upgrade a temné body (500 XP).

8. Defense of Khoonda
Keď po oslobodení (alebo nevydarenom pokuse o vraždu) Majstra Vrooka (quest Lost in Shadows) vyjdete z jaskyne, vonku vás čaká Azkul a jeho žoldnieri. Teraz máte poslednú možnosť rozhodnúť, za akú stranu ukončíte planétu Dantooine. Ak sa k nim pridáte, získate temné body. Azkul vám povie, čo pre nich môžete pred útokom spraviť. Ak sa pridáte ku Khoonde, tak Azkul utečie a vy budete bojovať s jeho žoldniermi.
Či sa pridáte k jedným, alebo druhým, tak útok hneď nenastane. Choďte najprv za správkyňou Adare. Tá už je informovaná o útoku a požiada vás o pomoc. Dá vám prístupový kľúč k niektorým častiam budovy. Oslovte Zherrona a povie vám, čo treba spraviť, aby ste posilnili obranu.
Svetlá strana: Keď dostanete kľúč od Adare, tak sa spýtajte Zherrona, v čom môžete pomôcť. Choďte na pravú stranu a otvorte zabezpečenú miestnosť. Vnútri môžete na termináli preprogramovať obranné veže. Boli poškodené a útočili na každého, tak ich nastavte, aby útočili len na nepriateľov (320 XP).
Choďte na druhú stranu a kľúčom si otvorte Medical Lab. Pomocou Treat Injury môžete vyliečiť každého raneného vojaka - za každého sú svetlé body. Potom môžete opraviť medicínskeho droida za ďalšie svetlé body (320 XP).
V miestnosti obďaleč sú traja droidi. Opravte ich (za každého 700 XP). V jednom z droidov môžete nájsť Akkere Hydrospaner - môžete si s ním o tom pohovoriť (quest Akkere´s Hydrospaner).
Z vonkajšej strany, neďaleko Akkereho, sú uzavreté dvere. Teraz s kľúčom od Adare ich môžete otvoriť (100 XP). Vnútri je mnoho užitočnej výbavy. Akože správne je ich uzavrieť, aby nemali žoldnieri ľahký prístup. Ich uzavretie je (340 XP) však neprinesie svetlé body a predmety vnútri majú väčšiu hodnotu než XP za uzavretie.
Máte tiež najať ďalších ľudí. Môžete najať Akkereho, ak ste splnili po dobrom jeho quest Akkere Hydrospanner. Tiež môžete presvedčiť Dillan - stojí pred vchodom do Khoondy (žena, čo vás vítala, keď ste pristáli na planéte). Pridá sa aj Suulru (ak ste splnili quest Farm Equipment) a taktiež najať môžete Jorreho (ak ste ho nezabili v Enkláve). Za každého najatého je 100 XP.
Keď ste so všetkým hotový, tak choďte naspäť za Zherronom a povedzte mu, že ste pripravený na boj a môžete robiť záverečné plány obrany. Tým začne útok.
Môžete prehodiť pár slov s Azkulom. Potom pobite žoldnierov (než sa tak stane, uložte si hru, po boji dostanete náhodne vybratý svetelný meč od Vrooka. Ak chcete iný, tak load). Keď je po boji, správkyňa Adare sa vám poďakuje (750 XP) a ponúka vám odmenu 4000 kreditov. Ak prijmete, ste bez bodov, ak chcete viac máte temné body, ak odmietnete, máte svetlé body. Potom vás osloví Vrook. Dá vám svetelný meč a naučí vás nový štýl boja so svetelným mečom a zároveň vám odpovie na mnohé vaše otázky. Tým ste splnili úlohu aj hlavnú misiu planéty.
Temná strana: Keď dostanete od Adare kľúč, choďte na pravú stranu a otvorte zabezpečenú miestnosť. Vnútri môžete na termináli preprogramovať obranné veže. Deaktivovať ich (0 XP), alebo nastaviť, aby útočili len na domácich (Computer spikes, 320 XP).
Choďte na druhú stranu a kľúčom si otvorte Medical Lab. Opravte medicínskeho droida a naprogramujte ho, aby imobilizoval pacientov, dá im sedatíva a nebudú schopní boja - temné body (computer spikes. 890 XP).
V miestnosti obďaleč sú traja droidi. Opravte ich (za každého 700 XP) a v termináli ich preprogramujte, aby chránili útočníkov (320 XP). V jednom z droidov môžete nájsť Akkere Hydrospaner - môžete si s ním o tom pohovoriť (quest Akkere´s Hydrospaner).
Z vonkajšej strany, neďaleko Akkereho, sú uzavreté dvere. Teraz s kľúčom od Adare ich môžete otvoriť (100 XP). Vnútri je mnoho užitočnej výbavy.
Taktiež môžete odstrániť míny pred a za Khoondou. Potom sa vráťte pred Crystal Cave a oslovte Azkula, že všetko je pripravené na boj (predtým si hru uložte. Pri boji s Vrookom dostanete svetelný meč, náhodného výberu, tak, ak sa vám nebude páčiť, loadnite sa, skúste získať iný). Útočíte. Oni sa postarajú o milíciu a vy máte na starosti majstra Vrooka. Zabite ho. Je to tuhý oponent, aj keď už máte level 15-16. V polovici boja sa na radu Kreii od neho naučíte techniku boja s mečom. Pokračujte v boji. Môžete sa schovať za stôl, tam na vás neútočí, a vyliečiť sa, no on sa tiež lieči skoro stále. Preto ho treba dostať hneď. Blesky a údery. Keď padne (+20 Force Points), osloví vás Azkul a ponúkne vám odmenu 8000 kreditov. Ak ho presvedčíte, môžete dostať až 12000 kreditov (750 XP). Potom Azkul odíde zabiť správkyňu Adare. Vy ste úspešne splnili quest aj hlavný cieľ planéty.

10. Akkere´s Hydrospaner
Počas plnenia questu Defense of Khoonda môžete skúsiť opraviť poškodených droidov. Z jedného získate Akkere Hydrospaner.
Akkere je Sullustan stojaci vonku pri Khoonde. Oslovte ho a spýtajte sa na Hydrospaner. Zistili ste, že kradol súčiastky z droidov, aby ich mohol predávať. Bráni sa, že má chorú ženu a musí jej poslať peniaze na liečbu, ktoré nemá, tak preto to robil.
Svetlá strana: Môžete mu sľúbiť, že ho neprezradíte (250 XP) za svetlé body, alebo mu dať dokonca 500 kreditov, aby mal z čoho platiť (250 XP) , za čo je ešte viac svetlých bodov.
Pokiaľ robíte pre Khoondu, zháňate pre milíciu nových členov. Môžete mu to navrhnúť ako možnosť vyriešenia questu, no nerobte to. Vplyvy a svetlé body získate, keď mu pomôžete nezištne. Potom ho aj tak môžete požiadať, aby vstúpil do milície a súhlasí.
Pokiaľ mu pomôžete, stratíte vplyv u Kreii, no získate vplyv u T3, Bao-Dura, Handmaiden a Discipleho. U Visas získate vplyv , či ho zabijete, alebo mu pomôžete.
Temná strana: Môžete ho vydierať a on vám dá 500 kreditov (250 XP), alebo ho zabiť a vziať si od neho nejaké veci, vrátane HK Control Cluster, ak ste ho už nekúpili - za obe tieto činnosti sú temné body. Ak ho zabijete, stratíte vplyv u T3, Bao-Dura, Handmaiden a Disciple.



F. Ebon Hawk (odchod z Dantooine)

Ak ste všetko plnili, ako treba, mali by ste byť už level 15.
Skočte za T3 a urobte na ňom posledné opravy.
Ak uspejete s vplyvom a máte dostatočný Repair - zvýšite mu trvalo +1 Constitution a +1 Dexterity (750 XP).
Potom zvoľte poslednú možnosť [Computer/Repair] Do you mind if I try working on you one last time? Ak uspejete, tak vy získate trvalo +1 Wisdom a +10 Force Points (1750 XP).
Tým končíte s jeho vylepšovaním. Tiež získate možnosť meditovať s T3, pokiaľ nie ste v boji.

Ak ste si už dostatočne zvýšili vplyv u Bao-Dura, tak z neho môžete spraviť Jedi Guardiana - celkom nenáročný rozhovor, v ktorom ocení, že viete potláčať svoj hnev a vy mu navrhnete, že v spojení so Silou to dokáže aj on a že ho budete učiť.

Ak sa k vám pridal Disciple, tak aj z toho môžete spraviť Jediho - Jedi Consulara. Popis vyššie, pri jeho získaní do partie.

A keďže ste už level 15, môžete získať prestíž ako Jedi. Prestige Class získate u Kreii, pokiaľ ste level 15 a pokiaľ ste veľmi silno naklonený k svetlej/temnej strane. Máte možnosť vybrať si jednu z ponúkaných možností. Sú to v podstate mierne upravené verzie Jedi Sentinela, Guardiana a Consulara.
Ak ste svetlý, môžete si zvoliť Jedi Weapon Master, Jedi Watchman a Jedi Master.
Jedi Weapon master je vylepšená verzia Jedi Guardiana. Bojovník získava k tomu naviac Bojové Feety ako napríklad vylepšený boj s dvoma zbraňami, alebo so svetelným mečom.
10 Vitality / Level - 1 skill point / level - 6 force points / level.
Jedi Watchman je vylepšená verzia Jedi Sentinela. Vylepší sa mu Stealth.
8 Vitality / Level - 3 skill points / level - 8 force points / level.
Jedi Master je vylepšená verzia Jedi Consulara. Získava bonus k obrane a silu inšpirovať ostatných, čím majú spolubojovníci nejaké bonusy naviac.
6 Vitality / Level - 2 skill points / level - 10 force points / level.
Za temnú stranu máte možnosti Sith Marauder (ako Jedi Weapon Master), Sith Assassin (ako Jedi Watchman) a Sith Lord (ako Jedi Master).
Väčšinou sú totožné so svojimi svetlými proťajškami. No samozrejme nejaké sily a drobnosti sa odlišujú. Poskúšajte, pretože, keď získate Prestige Class, postúpite hneď o jeden level, tak si budete môcť spraviť predstavu, čo ktorý prináša.

1. časť | 2. časť | 3. časť | 4. časť | 5. časť

Súvisiace hry Star Wars Outlaws
Star Wars: Bounty Hunter
Star Wars: Battlefront Classic Collection
Star Wars: Dark Forces Remaster
Star Wars Jedi: Survivor
Star Wars: The Old Republic - Legacy of the Sith
Star Wars: Squadrons
Star Wars Jedi: Fallen Order
Star Wars: The Old Republic - Onslaught
Star Wars: Battlefront II
Star Wars Battlefront: Rogue One - Scarif
Star Wars: The Old Republic - Knights of the Eternal Throne
Star Wars Battlefront: Death Star
Star Wars Battlefront: Bespin
Star Wars Battlefront: Outer Rim
Star Wars Battlefront: Battle of Jakku
Star Wars: BattleFront
Star Wars: The Old Republic - Knights of the Fallen Empire
Star Wars: The Old Republic - Shadow of Revan
Star Wars: The Old Republic - Galactic Strongholds
Star Wars: The Old Republic - Rise of the Hutt Cartel
Star Wars: The Old Republic
Star Wars: Clone Wars Adventures - Battle of Umbara
Star Wars: The Force Unleashed 2
Star Wars: Clone Wars Adventures
Star Wars: The Force Unleashed - Ultimate Sith Edition
Star Wars: The Clone Wars - Republic Heroes
Star Wars Galaxies - Trading Card Game: Agents of Deception
Star Wars Galaxies - Trading Card Game: Galactic Hunters
Star Wars Galaxies - Trading Card Game: Squadrons Over Corellia
Star Wars Galaxies - Trading Card Game: Champions of the Force
Star Wars: Empire At War - Forces of Corruption
Star Wars: Empire At War
Star Wars: BattleFront 2
Star Wars Galaxies: Trials of Obi-Wan
Star Wars Galaxies: The Total Experience
Star Wars: Episode III: Revenge of the Sith
Star Wars Galaxies: Episode III Rage of the Wookiees
Star Wars: Republic Commando
Star Wars Galaxies: Jump to Lightspeed
Star Wars: BattleFront (2004)
Star Wars: Knights of the Old Republic
Star Wars: Jedi Knight: Jedi Academy
Star Wars Galaxies: An Empire Divided
Star Wars: Galactic Battlegrounds: Clone Campaigns
Star Wars: Jedi Knight 2: Jedi Outcast
Star Wars: Starfighter
Star Wars: Galactic Battlegrounds
Star Wars: Battle for Naboo
Star Wars: Force Commander
Star Wars: Jar Jar's Journey Adventure Book
Star Wars Episode I: The Phantom Menace
Star Wars Episode I: Racer
Star Wars: X-Wing Alliance
Star Wars: Yoda's Challenge
Star Wars: Pit Droids
Star Wars: Jeopardy
Star Wars: Episode I - The Gungan Frontier
Star Wars: Anakin's Speedway
Star Wars: Rogue Squadron 3D
Star Wars: Rebellion
Star Wars: Jedi Knight - Mysteries of the Sith
Star Wars: DroidWorks
Star Wars: X-Wing vs. Tie Fighter: Balance of Power - Campaigns
Star Wars: Jedi Knight: Dark Forces 2
Star Wars: Shadows of the Empire
Star Wars: Yoda Stories
Star Wars: X-Wing vs. Tie Fighter
Star Wars: Monopoly
Star Wars: Jedi Knight
Star Wars: Rebel Assault 2: The Hidden Empire
Star Wars: Tie Fighter
Star Wars: Dark Forces
Star Wars: X-Wing Imperial Pursuit
Star Wars: X-Wing
Star Wars: Rebel Assault
Star Wars
Super Star Wars: Return of the Jedi
Super Star Wars
Star Wars: X-Wing Farlander
Star Wars: X-Wing Collector Series
Star Wars: Tie Fighter - Collector's Edition
Star Wars: The Empire Strikes Back
Star Wars: Rebel Assault & X-Wing Collector's CD
Star Wars: Jedi Knight: Gold
Star Wars: Galactic Battleground: Saga
Star Wars: Behind the Magic
Star Wars Episode I: Insider's Guide
Star Wars - Trilogy
Star Wars - Proti Císari
Rogue Squadron
Star Wars: Attack Squadrons
Star Wars 1313



Diskusia Príspevkov: 96 Hodnotenie
1555 hlasov

100
60
20

80
40
0
58
Zobraziť všetky Pridať príspevok



| Návody | Autori |




© 99-2022 ABCgames.sk 
Facebook
 ABCgames.SK | CZ | E-shop hry |