OSTATNÉ | ||
KALENDÁR FÓRUM FIRMY TOP 10 KÚP SI HRU | ||
UŽÍVATEĽ | ||
Prihlásiť Registrácia Užívatelia | ||
Hry v obchode | ||
Zlacnené hry | ||
ABCgames | ||
Kontakt, RSS, Spolupráca | ||
ŠTATISTIKY | ||
Online 11082 užívateľov | ||
Zobrazení: 7392 |
Edituj súbor config.inf v adreári base a napíš doň riadok: SET P_DEV_MODE 1 Potom v hre klávesom [~] otvor konzolu a píš nasledujúce príkazy: Príkaz (Parametre) Popis funkcie EXEC (1. 2. 3.) Presunie sa do skriptu 3., ak sa premenná 1. rovná 2. SET (1. 2.) Nastaví premennú 1. na hodnotu 2. S_TEXT (1. 2.) Vypíše PGT súbor 1., ktorý zostane zobrazený 2. ms PLAY (1. 2.) Prehrá zvuk 1., parameter 2. určuje druh prehrávania ( 0 - once, 1 - loop ) GOTO (1. 2. 3.) Ide na návestie 1., ak sa premenná 2. rovná hodnote 3. GOTO_N (1. 2. 3.) Ide na návestie 1., ak se promenná 2. NErovná hodnote 3. JUMP (1.) Skočí na návestie 1. ACTIVE (1. 2.) Nastaví aktivitu predmetu s ID 1. na hodnotu 2. ( 0 - neaktívny, 1 - aktívny ) WAIT (1.) Pozastaví program na 1. sekúnd. VISIBLE (1. 2.) Nastaví viditeľnosť predmetu s ID 1. na hodnotu 2. ( 0 - neviditeľný, 1 - viditeľný ) SURFACE (1.) Nastaví aktívnu ( zobrazovanú ) vrstvu na 1. RETURN (1.) Vráti do programu hodnotu 1. ( pre inventár, nevyužité ) ANIM_TYPE (1. 2.) Nastaví typ animácie predmetu s ID 1. na hodnotu 2. ( druhy animcií sú v anims\default.inf ) BIND (1. 2.) Priradí funkciu 1. ku klávese 2. ( nevyužité ) SET_FRAME (1. 2.) Nastaví aktuálny snímok animácie s ID 1. na snímok 2. WAIT_ON_FRAME (1. 2.) Počká, kým sa animácia s ID 1. dostane na snímok 2. a pokračuje v skripte. GUI_ACTIVE (1.) Určuje, či je možné kliknutím vyvodiť akciu ( 0 - nie, 1 - áno ) INV_ADD (1.) Pridá predmet s ID č. 1. do inventára. INV_DEL (1.) Odstráni predmet s ID č. 1. z inventára. SAVE (1.) Uloží hru do pozície 1. DLG_ADD (1.) Prídá jeden riadok textu do systému dialógov, je možné používať aj medzery. EXPL_TX (1. 2. 3.) Ak sa "predmet_id" rovná 1., zobrazí ako S_TEXT PGT súbor 2. po dobu 3. (ms) JUMP_ON (1.) Presunie hráča na X-ovú pozíciu predmetu s ID č. 1. ( napr. zmena vrstvy, presun na X dverí ) STOP (1. 2.) Zastaví prehrávanie zvuk. súboru 1. s loop hodnotou 2. GOTO_EQ (1. 2. 3.) Ide na návestie 1., ak sa "predmet_id" rovná parametru 2. a "predmet_selected" parametru 3. CHANGE_LEVEL (1.) Zmení aktuálny level na 1. ( napr "CHANGE_LEVEL levels\alpha.tex" ) STOP_ID (1.) Zastaví prehrávanie zvuku predmetu s ID číslom 1. GAME_OVER (1. 2.) Zobrazí "r.i.p" s komentárom 2. a obrázkom 1. ( z gfx\game ) na pozadí. JUMP_ON_Y (1.) Presunie hráča na Y-ovú pozíciu predmetu s ID č. 1. ( napr. zmena vrstvy, presun na Y dverí ) JUMP_TO (1.) Presunie hráča na X-ovú a Y-ovú pozíciu predmetu s ID č. 1. ( presun na X a Y dverí ) DLG_CLS Zmaže všetok text v dialógovom okne. TIP: Tento kód funguje vo všetkých hrách postavených na "P`s 2D Engine".
| Cheaty | Programy | Pojmy | Definície | Stručné rady | HEXaeditácia |
© 99-2022 ABCgames.sk |