OSTATNÉ | ||
KALENDÁR FÓRUM FIRMY TOP 10 KÚP SI HRU | ||
UŽÍVATEĽ | ||
Prihlásiť Registrácia Užívatelia | ||
Hry v obchode | ||
Zlacnené hry | ||
ABCgames | ||
Kontakt, RSS, Spolupráca | ||
ŠTATISTIKY | ||
Online 21416 užívateľov | ||
Zobrazení: | 24435 | |
Autor návodu: | Andrej Eperješi, ABCgames.sk |
Ste poručík Alex Munro, veliteľ Hazard Teamu. Špeciálnej skupiny, ktorá je schopná improvizovať, prispôsobiť sa situáciám a riešiť netradičné a najme extrémne nebezpečné úlohy. Túto skupinu zriadil vulkánec Tuvok, šéf bezpečnosti na lodi Voyager. Voyager pod velením kapitánky Janewayovej sa dostal z Alfa kvadrantu (známa a preskúmaná oblasť, s väčšinovým vplyvom Spojenej Federácie Planét) do Delta kvadrantu (úplne neznáma oblasť, neskutočne ďaleko od domova). Keďže loď nebola krytá federáciou, či jej spojencami, pri hľadaní cesty domov museli čeliť rôznym nepriateľom. Napokon sa však po siedmich rokoch lodi podarilo nájsť cestu naspäťcez warpový tunel, ktorý vytvorili borgovia. Tu, zdá sa, bol naposledy nasadený Hazard Team, aby zabránil asimilácii posádky. Po návrate do Alfa kvadrantu boli jeho členovia Munro, jeho zástupkyňa Telsia Murphy, bolianský technik Chell, betazoidka lekárka Juliet Jurot a demoličný expert Austin Chang prevelení na rôzne pozície.
Neskôr však Munroa objaví Locutus z rodu borgov, kapitán Jean-Luc Picard a obnoví tým. Obohatí ho o nových členov: pilotku Sydney Stockmanovú a Jacka Franklina, špecialistu na lode typu Excelsior. Alex priberie do týmu ešte svojho klingonského študenta, odborníka na ťažké zbrane Korbana a neskôr Jorgeho Gonzalesa, špionáž a infiltrácia. Keďže je Hazard Team obnovený, nový a nebezpečný nepriateľ na seba nenechá dlho čakať.
Názvy misií uvázdam podľa nainštalovanej češtiny, pod nimi sú originálne názvy. V hre môžete nachádzať tajné miesta a malé modely lodí - bonusy. Bonusy som popisoval, tajné miesta len niekedy. Väčšinou sa pozícia bonusu zhoduje s tajným miestom, ale niekedy sú to len terminály pre zdravie a energiu, či voľné náboje, ktoré nie sú veľmi skryté. Dvakrát na nich nájdete nové zbrane, tie som samozrejme popísal. Za istý počet zozbieraných modulov lodí sa vám sprístupnia bonusové misie. Sú to misie v simulátore, kde sa môžete vyšantiť, alebo niečo dozvedieť o tom, či onom. Na sprístupnenie všetkých potrebujete 70 bonusov, ja som ich našiel 80, tak ak nejaký nebudete vedieť nájsť ani podľa návodu, nevadí.
Tréning je úplne jednoduchý a Tuvok vám vždy povie, čo máte spraviť. Môžete tu ale získať jeden bonus. V miestnosti, v ktorej musíte zliezť po krabiciach a na druhej strane po krabiciach vyskákať, sa za krabicami nachádza trikodér, ktorý si vezmite. Keď tesne pred koncom budete liezť dole rebríkom, tak na medziposchodí zoskočte z rebríka a použite trikodér na obrazovku s modelom lode. Tým odomknete dvere na kovovej konštrukcii v miestnosti, kde ste museli podliezť tri prekážky. Hore sa dostanete po schodoch a na konci vstúpte do tunela. Na jeho konci sa ocitnete v prvej tréningovej miestnosti, na kovovej konštrukcii, kde si vezmite zlatý model lode.
End Game (Borg Sphere)
Level 1a
Boli ste prenesený k borgom, no nejakou chybou bol váš tým rozdelený a momentálne ste zostali len s Changom. Vydajte sa rovno a na konci chodby zničte napravo Borgský energetický uzol, čo vyradí borgov v jeho blízkosti. Naľavo zničte Energetickú spojku, čo vypne silové pole a môžete pokračovať. V ďalšej miestnosti sa zvezte výťahom.
Z výťahu sa dajte doľava, kde vás spoza silového poľa osloví váš technik Chell. Najprv napravo zničte na stene plazmové vedenie, čo uvoľní šachtu. Na jej konci zničte ďalší Borgský energetický uzol. Potom sa vráťte k silovému poľu a použite na paneli pri ňom svoj trikodér. To vám umožní prejsť k Chellovi. Pri ďalšom silovom poli znova zničte Plazmové vedenie a v šachte zničte Energetický spoj. Potom sa vráťte a prejdite chodbou za silovým poľom.
Bonus:
V druhej šachte, v ktorej budete ničiť energetický spoj, si dajte trikodérom druhý mód videnia. Nad potrubím si všimnite blikajúcu stenu. Rozstreľte ju a vezmite si bonus.
Level 1b
Na začiatku vás napadnú borgovia, unesú Changa a neutralizujú vaše I-MODy. Musíte ho zachrániť a tiež nájsť Telsiu.
Vedľa silového poľa zničte Plazmové vedenie a na konci šachty Borgský uzol, aj energetický spoj. Potom sa vráťte a pokračujte chodbou za poľom. Na jej konci trikodérom deaktivujte silové pole. (vedľa neho je energetický a zdravotný terminál). Za ním je výťah, na ktorý nastúpte a Chell vás pošle dole.
Dole uvidíte Changa, ktorého sa pokúšajú asimilovať. Tiež sa vám zjaví ukazovateľ, ktorý keď sa minie, tak Chang bude asimilovaný a misia neúspešná. Naľavo v chodbe použite druhý mód videnia trikodéru a zničte blikajúcu stenu. Za ňou zničte Borgský uzol a tiež je tam bonus. Potom sa dajte napravo od Changa a zničte Plazmové vedenie a na konci šachty zničte Energetický spoj. Potom sa rýchlo vráťte k Changovi.
Chang bude teleportovaný na Voyager. Potom dojdite do miestnosti s potrubím, kde je zelektrizované dno pod ním. Popreskakujte po potrubí na druhú stranu a tam trikodérom vyraďte silové pole, za ktorým zničte Energetický spoj. Potom sa vráťte na výťah a Chell vás vyvezie hore. Z výťahu prejdite do chodby oproti.
Prvý Bonus. Keď získate kontrolu po animácii, v ktorej sa pokúšajú asimilovať Changa, tak naľavo v chodbe zničte porušenú stenu a za ňou je bonus.
Druhý Bonus. Keď budete v miestnosti s potrubím, pod ktorým je zelektrizované dno, tak skočte na potrubie naľavo. Zohnite sa a otočte. Postupujte do tmy, kým nenájdete model.
Level 1c
Naľavo vstúpte do miestnosti s borgami a z nej pokračujte ďalším tunelom. Naľavo od vstupu do tohto tunelu zničte Borgský uzol. Potom pokračujte stále rovno. Za modrým silovým poľom uvidíte Telsiu, ktorú napadnú borgovia a musíte jej pomôcť, než ju zabijú. Bežte stále rovno a pri prvej príležitosti zahnite doprava. Dorazíte k zelenému silovému poľu, ktoré je z druhej strany miestnosti s Telsiou. Vedľa poľa hneď zničte Borgský uzol a vyradíte borgov ohrozujúcich Telsiu aj vás. Trochu od tohto poľa zacúvajte a na stene zničte Plazmové vedenie a v šachte energetický spoj. Vráťte sa zo šachty a v animačke sa spojíte s Telsiou.
V miestnosti s Telsiou zničte energetický spoj. Potom sa vráťte chodbou, ktorou ste prišli a na hlavnej chodbe zahnite doprava. Tam vás napadnú dvaja borgovia. Prejdite cez dvere, za ktorými sa vyvezte výťahom. Keď sa vyveziete hore, v miestnosti s borgami, hneď napravo zničte Uzol aj Spoj. Potom pokračujte chodbou až do ďalšej miestnosti s borgami. Tu spravte to, čo predtým. Rozbehnite sa doprava a zničte Uzol a Spoj. Na konci miestnosti pokračujte chodbou.
Level 2a
Rozbehnite sa až k silovému poľu oproti. Zničte borgov, ktorí sa objavia pred ním a trikodérom deaktivujte pole. Za ním zahnite doprava a na konci zničte Borgský uzol. Odstavíte tým borgov a tiež vám znovu začne fungovať I-MOD. Potom na druhej strane miestnosti prejdite chodbou, za ktorou vás čaká parta borgov. Keď sa s nimi vysporiadate, dajte sa doprava a prejdite dverami.
Level 2c
Zvezte sa výťahom a vojdite do dverí oproti. Hneď po vstupe zničte energetický spoj. O kus ďalej sú borgovia a oproti nim na stene je Borgský uzol. Potom pokračujte chodbou a zahnite doprava k prvému generátoru. Použite naň trikodér. Musíte nastaviť tri stupne (vertikálu, horizontálu a rýchlosť posunu) vlnenia na prvom stĺpci, aby sa zhodovali s vlnením v treťom stĺpci. V prostrednom máte zobrazené oba súčasne, aby vám to pomohlo prispôsobiť sa. Potom, keď ho odpojíte, tak sa vráťte na chodbu a pokračujte ďalej.
Level 2b
V miestnosti zničte energetický spoj a pokračujte chodbou k druhému generátoru. Deaktivujte znova pomocou prekalibrovania trikodérom. Potom sa vráťte do miestnosti, kde ste zničili Spoj a prejdite dverami, ktoré boli predtým blokované silovým poľom. Prejdite okolo reaktora a pokračujte chodbou až na rázcestie. Napravo zničte energetický spoj a naľavo sa vám sprístupní cesta k tretiemu generátoru, ktorý tiež deaktivujte.
Teraz vám nič nebráni, aby ste sa vrátili na Voyager. Aspoň to tak vyzerá.
Borgský Boss (Borg Boss Level)
Pri problémoch s prenosom vás museli vrátiť naspäť na palubu borgov. Tu vás čaká vylepšený borg. Nie je veľmi ťažké ho zlikvidovať. V miestnosti sú tri stĺpy chránené silovým poľom. Pri každom je panel, ktorý môžete namodulovať trikodérom. Potom na chvíľu pole zmizne. Potom rozstreľte uzol na stĺpe a to na chvíľu bossa znehybní. Vtedy do neho páľte najsilnejším, čo máte. Keď to spravíte so všetkými tromi stĺpmi a Boss ešte žije, tak ho dorazte normálne zbraňami. Aj keď nie je paralyzovaný, majú na neho účinok, ale menší. Keď je po ňom, tak vás konečne premiestnia na vašu loď.
Reassignment (Starfleet Academy)
Level 1
Hneď na úvod sa dozviete, že Hazard Team je rozpustený a vy (teda Munro) ste dostali nové miesto, ako inštruktor na akadémii.
Je vám oznámené, že máte návštevu. Na konci chodby sa zvezte výťahom. Dole vás pri bráne čaká Tuvok, aby sa s vami rozlúčil. Keď odíde, máte sa hlásiť u riaditeľa. Vyjdite von a prejdite parkom do budovy oproti. Tam sa vyvezte výťahom a na konci chodby v kancelárii vám len sekretárka oznámi, že budete vyučovať kadetov taktiku malých skupín. Potom sa vráťte von. Cestou sa s vami spojí Telsia, ktorá sa s vami chce porozprávať. Keď vyjdete z budovy, dajte sa doľava. Telsiu nájdete, ako postáva medzi jazierkami. Pohovorí si s vami o tom, že nesúhlasí s rozpustením týmu a že by ste s tým mali niečo urobiť, napríklad, aby ste obaja rezignovali. Teraz máte tri možnosti, čo jej odpoviete.
Prvá možnosť: "nedovolím ti zahodiť kariéru kvôli mne" - prekrúti to, že vám ide o vašu kariéru a naštve sa.
Druhá možnosť: "bez flotily by sme sa asi zbláznili" - toto vcelku pochopí a objíme vás, pretože súhlasí.
Tretia možnosť: "užili sme si, ale je koniec" - nepovie nič, ale potešená určite nie je.
Odpoveď nemá vplyv na hru ako takú, akurát pár odpovedí aj neskôr ovplyvní váš vzťah buď s Telsiou, alebo s Kleeyou, ktorú stretnete neskôr.
Level 2
Príbeh pokračuje o dva roky, ktoré ste strávili výcvikom kadetov v akadémii.
Pobite Romulánov v chodbe. Klingon Korban sa na konci chodby pokúsi otvoriť dvere, ale zistí, že sa to dá len z druhej strany. Kým sa o to bude pokúšať, tak ho kryte pred útokmi nových nepriateľov. Potom vám otvorí šachtu, ktorou sa dostanete na druhú stranu. Vojdite do šachty a stále sa držte ľavej steny. Pri prúdoch ohňa si to len stačí správne načasovať a neublížia vám. Keď vyleziete, použite trikodér na poškodený panel ovládajúci dvere a presmerujte energiu tak, aby jej znovuzapojenie otvorilo dvere.
Stále sa objavujú noví romuláni, tak ich všetkých zlikvidujte. Na konci miestnosti obaja vstúpte do výťahu a zvezte sa dole. Keď vystúpite, v miestnosti oproti si môžete vyskúšať klasickú klingonskú zbraň Bat´leth. Tu už len likvidujte neustále sa objavujúcich romulánov, kým nebude simulácia ukončená.
Keď vyjdete zo simulačnej miestnosti, tak sa stretnete s kapitánom Jean-Luc Picardom. Ten je spokojný s vašim výkonom a pustí sa s vami do debaty, z ktorej sa dozvie o Hazard Teame. Vzhľadom nato, že Enterprise operuje v pohraničných oblastiach, ocení kvality expertov na netradičné operácie a rozhodne sa znova obnoviť Hazard Team, pod jeho velením na lodi U.S.S. Enterprise E.
(Infromation Gathering)
Než sa pustíte do prvej misie v novom zložení týmu, môžete sa trochu poobzerať po lodi, ktorá sa nateraz stala vašim novým domovom.
Popri skúmaní máte tiež vyhľadať zbrojnicu. Vyjdite na chodbu a vstúpte do prvých dverí naľavo (cestou miniete dve chodby). Tam stretnete Korbana, ktorý vám povie o novej zbrani, ktorú by ste mali vyskúšať. Vstúpte do ďalších dverí v tejto miestnosti a v simulátore zlikvidujte všetkých nepriateľov s Federálnou útočnou puškou.
Keď ste si odskúšali zbraň, vráťte sa znova na hlavnú chodbu a v bočnej chodbe sa zvezte výťahom na palubu Hazard Teamu. Vo vašich šatniach nájdite Juliet Jurot a pohovorte si s ňou. Vedľa, v inštruktážnej miestnosti si pohovorte s Chellom. (Ak budete počúvať rozhovor Changa a Tuvoka, zistíte že Chang a Juliet mali spolu pletky).
Potom sa vám ozve kapitán Picard, ktorý vás povolá na mostík. Tak sa vráťte do výťahu a vyvezte sa tam. Čaká vás prvé nasadenie.
Derelict (USS Dallas)
Level 1a
Ste teleportovaný na loď Dallas, z ktorej ste dostali varovnú správu, ale ďalší kontakt sa nepodarilo nadviazať. Má poškodenú gravitáciu, podporu života a je takmer bez energie.
Preskočte k panelu v osvetlenom rohu miestnosti. Presmerujte energiu do dverí. Pospájajte oba body tak, aby boli priamo spojené, ale aby sa nedotýkali červeného bodu v strede. Potom Franklin otvorí dvere. Prejdite o dve miestnosti ďalej. Otvorte dvere tunela manuálnym ovládaním. Použite ho viackrát, aby sa dvere otvorili úplne a vstúpte. Na konci tunela vyskočte o poschodie vyššie a otvorte si prechod ďalej. Na konci zlezte po rebríku a aktivujte panel ovládania gravitácie. Potom naň použite trikodér a presmerujte energiu. Potom sa vydajte naspäť. Cestou uvidíte, ako sa odtrhne výťah. Skočte naň a vylezte po rebríku vyššie. Tam pokračujte ďalším tunelom. Cesta ďalej je lineárna, až kým nezleziete dole ďalším rebríkom. Tam použite na počítačový panel trikodér a presmerujte energiu. Otvorí to cestu pre váš tým. Keď vojdú, dvere sa zatvoria a vy prejdite ďalšími oproti.
Prvý bonus. Hneď na začiatku vyskočte vďaka nízkej gravitácii na kovovú ochodzu. Tam použite štrukturálny mód trikodéru a rozstreľte blikajúcu stenu.
Druhý bonus. V druhej miestnosti, do ktorej sa dostanete, je malý raketoplán. Na zadné dvere kliknite tlačidlom použiť a otvoria sa.
Tretí bonus. Keď nastavíte posledný panel, čo otvorí dvere hangáru, cez ktoré prejde váš tým, tak prebehnite cez tieto dvere skôr než sa zatvoria, lebo ich už neotvoríte. Potom sa vydajte za tieto dvere cez tunely a rebríky rovnakou cestou, ako ste sa tam už raz dostali. Teraz ale cestou narazíte na bonus, ktorý tam predtým nebol.Značenie ako tajná miestnosť by som skôr označil ako tajná blbosť.
Level 1b
Pokračujte lineárne chodbami, až dorazíte na koniec. Tam si otvorte dvere a zlezte rebríkom dole. Prejdite chodbou a ďalším rebríkom vylezte hore. Pokračujte chodbou až dorazíte z druhej strany dverí, za ktorými sú vaši. Tých napadnú votrelci. Použite trikodér na veľký počítačový panel uprostred miestnosti a spojte dva modré a dva oranžové body. Keď presmerujete energiu, tak tým zachránite vašich. Potom prejdite dverami a v servisnej miestnosti zlezte rebríkom. Dole vysuňte ovládač turbovýťahov a trikodérom presmerujte energiu. Vylezte hore a vpravo nastúpte do výťahu.
Prvý bonus. Keď budete liezť dole prvým rebríkom, tak najprv vylezte hore a otvorte poklop.
Druhý bonus. Keď zoberiete prvý bonus, zleziete rebríkom a druhým rebríkom zasa vyleziete hore, tak rozstreľte dvere s nápisom Service.
Tretí bonus. Keď váš tým napadnú votrelci a vy im musíte otvoriť dvere, tak najprv vojdite do vedľajšej miestnosti s reaktorom a vylezte po rebríku na kovovú ochodzu.
Level 2
Vydajte sa na prieskum, pri ktorom chytia chudáka Franklina. Keď dorazíte na koniec, kde je chodba blokovaná modrým silovým poľom, tak prejdite dverami a dostanete sa na rázcestie. Dajte sa doprava a za servisnými dverami zlezte dole rebríkom. Keď vyjdete do chodby, choďte len rovno do dverí oproti vám a ďalším rebríkom hore. Rozstreľte poškodené dvere a ste na mostíku, už len vpustite vašich.
Po animácii, ktorá vysvetlí, čo sa stalo Dallasu, sa vráťte pred dvere pred rázcestím chodieb. Pred modrým silovým poľom je v stene diera. Prelezte ňou do miestnosti a z nej druhou dierou za silové pole a panelom polia vypnite. Potom len dobehnite do transportnej miestnosti a v nej aktivujte transportér, ktorým zachránite pár členov posádky, vrátane Telsie. Potom sa vám ozve Chell, potrebuje pomoc. Musíte sa vrátiť na mostík, skôr než sa k nemu dostanú votrelci. Cestou budú samozrejme napadať aj vás. Keď dobehnete za Chellom, tak sa vám podarí vypnúť štíty a budete transportovaný na Enterprise.
Prvý bonus. Keď budete na prvom rázcestí, tak sa dajte doľava a za servisnými dverami zlezte rebríkom. Na medziposchodí otvorte prostredné dvere. Kliknite na ne a potom aj na dvere po bokoch, inak sa neotvoria.
Druhý bonus. Keď budete na veliteľskom mostíku, rozstreľte poškodené dvere a vstúpte do miestnosti za nimi.
Tretí bonus. V transportnej miestnosti pobehajte po transportačných plošinách. Neviem v akom poradí, ale trocha po nich pobehajte a z ovládacieho panelu transportéra vypláva vami očakávaný model lode.
Zvezte sa z mostíka na palubu s hangárom. Potom dobehnite do hangára a pohovorte si s Chellom. Povie, že oprava ešte potrvá. Po chvíli mu to začne horieť. Bežte rýchlo do raketoplánu a na ľavý počítačový panel použite trikodér a zosynchronizujte vlnenia, aby ste zabránili poškodeniu. Potom odletíte na misiu.
Bonus. Keď vyjdete z výťahu na palube s hangárom, dajte sa doprava. Na konci chodby vo dverách 07 Cargo Bay vezmite Fázový konvertor (jediná zobrateľná súčiastka). Potom choďte do hangáru. Naľavo v hangári 1 otvorte kryt na pravej tryske (krídle?) raketoplánu. Vymeňte poškodenú súčiastku za novú (len stlačte použiť). Potom sa raketoplán otvorí a vy vstúpte.
Demise (Attrexian Station)
Level 1a
Hneď na začiatku vás napadne skupina votrelcov, ktorých treba zlikvidovať. Pomôcť si môžete sudmi s Hytritiom, ktoré po zásahu vybuchnú, ale výbuch nemá veľkú silu. Na pravej strane potom rozstreľte dvere. Za nimi si môžete doplniť zdravie a energiu. Trikodérom namodulujte panel, čo vypne ohne šľahajúce zo šachiet v hangári. Potom vyskáčte po krabiciach na kovovú ochodzu. V jej strede prejdite dverami ďalej. V ďalšej miestnosti vstúpte do dverí rovno oproti. Vnútri v počítači zase presmerujte trikodérom energiu. Potom sa vráťte na chodbu a napravo aktivujte terminál ťažobného vozíku. Ten vám prerazí cestu ďalej. Pokračujte chodbou, za novootvorenou cestou po rebríku hore a ďalšou chodbou.
Na konci pobite votrelcov a stretnete dvoch preživších Attrexiánov. Jeden z nich, Avak´Stas sa podujme, že vás zavedie do zbrojnice. Sledujte ho a chráňte ho. Keď vojdete do ďalšej chodby, tak potvora prerazí trup a vám začne unikať kyslík. Taktiež sa nepribližujte k diere, aby vás to nevycuclo. Hneď zabočte doprava a vbehnite do miestnosti, kde panelom spustíte bezpečnostný štít, ktorý zacelí trhlinu. Potom ďalej sledujte Avaka a dozerajte na jeho život. Na konci sa bude zabávať s otvorením zbrojnice, lebo zabudol kód, tak ho zase chráňte. Keď otvorí dvere, zoberte si vnútri attrexianskú zbraň Arc Launcher.
Potom sa musíte dostať naspäť na miesto, kde zostal čakať druhý Attrexian. Ak chcete, aby Avak prežil, tak vbehnite do skladu, až keď pobijete potvory v hale, inak ich sám nebude zvládať. Potom ho odprevaďte naspäť. Tam sa vám poďakujú a rozlúčia sa s vami. Prejdite dverami za nimi, doľava a výťahom. (Ak vám pri ceste späť Avaka zabijú, nič sa nedeje. Úloha je síce nesplnená a jeho kamoš sa naštve a zvalí vinu za všetko na vás, ale hrať môžete ďalej).
Bonus
V miestnosti, kde získate Arc Launcher, prerazte zadnú stenu. Znesie viac než ostatné steny, ale ide to. Za ňou skočte do rúry a objavíte sa minihre, v ktorej môžete zozbierať 6 bonusových lodičiek.
Level 1b
Bežte chodbami, až na koniec do miestnosti s dvoma Attrexianmi. Tí vám povedia, že chytili jedného z útočníkov v únikovom module. Nebolo by zlé sa ho týmto spôsobom zbaviť. Jeden z nich začne opravovať výťah. Medzitým vám uniká čas, kým sa potvora neprebúra dovnútra. Keď opraví výťah, rýchlo sa ním vyvezte a hore aktivujte modul. To vypustí útočníka do priestoru. Keď sa potom zveziete dole, Attrexiani vám z vďačnosti otvoria sklad s nábojmi (teda energiou).
(Ak nestihnete v časovom limite odpáliť potvoru do kozmu, tak sa prebúra cez stenu a zaútočí na vás. Má meno Basher, ale nie je to žiadny boss, len silnejšia potvora než ostatné a v pohode ju môžete zabiť. Úloha je síce nesplnená, ale hrať môžete ďalej).
Keď sa vyveziete výťahom, ktorý Attrexian opravil, tak hore pokračujte jedinou možnou cestou. Hore po rebríku a zas lineárne, až nájdete vedúcich predstaviteľov Attrexianov. Tých musíte ochrániť, je to príkaz od kapitána. Napadne vás mnoho votrelcov, ktorým nesmiete dovoliť zabiť hodnostárov. Prídu vám na pomoc aj členovia vášho týmu. Keď je po boji, tak zostanú hodnostárov chrániť a ďalej sa vyberiete zase len sám.
Level 2b
Tu sa stretnete s praporčíkom Gonzalesom, členom posádky Dallasu. Povie vám polohu ostatných členov a sám vám ponúkne pomoc. Pokračujte s ním až do miestnosti, kde je Vor´chov. Šéfinžinierka je zavretá a musíte jej pomôcť. Vylezte hore po rebríku, choďte na potrubie a z neho skočte na rúru, z ktorej šľahá oheň (samozrejme, keď šľahať nebude) a z nej preskočte na opačnú stranu. Tam v miestnosti naľavo trikodérom presmerujte energiu. (Pred záverečnou časťou, s ktorou treba tok energie spojiť, je štvorcípa cievka, ktorá sa dotýka červeného skratovaného obvodu, ale tam to nevadí. Podstatné je, aby ste sa vyhli ostatným červeným. Začnite smerom nahor, je to jednoduchšie).
Potom nasledujte Vor´chov a ochraňujte ju. Keď dorazíte do cieľa, tak jej bude chvíľu trvať, než spustí tri generátory, tak ju zatiaľ ochraňujte. Na stene za ňou máte energiu aj zdravie. Keď sa jej to podarí, spustí sa ochrana stanice a máte po problémoch.
Choďte najprv na ošetrovňu, kde si pohovorte s Picardom, Tuvokom a doktorkou o útočníkoch. Potom choďte do knižnice zistiť niečo o Attrexianoch a ich nepriateľoch. Cestou stretnete Telsiu. Po rozhovore máte možnosť povedať jej, buď že by sa vám hodila jej pomoc, alebo že nič viac nepotrebujete. Pri prvej možnosti pôjde s vami do knižnice a bude vám asistovať pri skúmaní. Keď máte potrebné informácie, tak sa prevezte výťahom a choďte do inštruktážnej miestnosti, kde vám povedia o vašej novej misii.
Bonus
Keď vyjdete z knižnice, tak choďte napravo, na koniec hlavnej chodby. Tam otvorte dvere, za ktorými zídite po schodoch.
Discovery (Alien Planet)
Ruiny Level 1a
Prejdite cez most. Tam si pohovoríte s Idryllmi. Po rozhovore vstúpte do jaskyne.
Bonus
Napravo od lode vylezte na skalný oblúk pred vami a hore je bonus.
Ruiny Level 1b
Dojdite na nádvorie. Keď sa pokúsite otvoriť dvere, zistíte, že to pôjde len zvnútra (ako inak?!). Naľavo zničte stenu, puklinu si všimnete aj voľným okom. Za ňou vyskáčte po rozborenej stene. Je rozborená tak, že tvorí schody (to je ale náhoda). Hore prejdite po rímse až za bránu. Viac vľavo môžete bezpečne zliezť dole. Streľte do kontajnerov s idryllgliciom pod stĺpom. Ten sa zvalí a otvorí vám cestu. Pokračujte ďalej. Za priestorom, kde na vás budú útočiť pavúky, je panel, na ktorý použite trikodér a namodulujte ho sám. Potom sa vráťte k hlavnej bráne. Vaši už sú s vami. Vyjdite po schodoch napravo od brány a panelom si uvoľnite cestu.
Hore vám Chell povie, že cesta je tu nestabilná a mali by ste použiť štrukturálny mód na trikodéry. Vidíte, že väčšina cesty je naozaj neprejazdná. (Ak spadnete dnu, môžete tam rozstreliť stenu a vrátiť sa spod schodov naspäť, no pavúky v prepadlisku vám to nebudú chcieť dovoliť.) Pomôžte si rímsou napravo a na konci ten kúsok preskočte. Vojdite do dverí napravo a na konci chodby vpustite svoj tým dnu. Na ďalšom nádvorí musí Chell rozlúštiť kód, tak ho kryte. Pavúky zistili, o čo vám ide a zaútočili. Keď otvorí dvere, dobehnite až k mostu. Cez ten prejdite pomocou pásov silového poľa, ktoré sa posúvajú po moste. Vy sa posúvajte tiež. Na druhej strane pozor na pavúky. Inak postupujte, kým nenájdete ovládanie mosta. Aktivujte ho a vaši dobehnú za vami. Potom pokračujte na nádvorie, kde sa pokúste otvoriť veľkú bránu. Spoza nej zaútočí kráľovná pavúkov. Strieľajte jej do papule. Ona po vás tiež len strieľa a sama neútočí, občas sa ale zjavia nové menšie pavúky. Keď ju zlikvidujete, tak sa zvezte výťahom za ňou.
Prvý bonus. Keď sa po rímse dostanete za prvú bránu, napravo od vás je na zemi spadnutý stĺp. Bonus je za ním. Viac vpravo sú schody nahor. Buď na stĺp vyskočte po zrúcaninách, alebo vyjdite po schodoch a pozoskakujte.
Druhý bonus. Keď budete pred cestou, kde sa prepadávajú dlaždice, tak sa uistite, že všetky časti podlahy spadnú. Pomôžte im Fázerom. Keď sú všetky dole, na druhej strane spadne krabica. Rozstreľte ju a vezmite si loďku.
Tretí bonus. Keď prejdete cez cestu s prepadávajúcou sa podlahou, tak kúsok ďalej vyskočte naľavo na zábradlie a z neho skočte dole na najvyššiu strechu.
Štvrtý bonus. Keď získate tretí bonus, tak sa zo strechy spustite na rímsu pri pravej stene. Držte sa na rímse, až nedorazíte k časti, kde by ste sa museli zohnúť, aby ste mohli pokračovať. Tam zoskočte na rímsu pod vami a na jej konci v diere vpravo je bonus. Stena pod vami je šikmá, tak sa aj dole dostanete bez ujmy.
Piaty bonus. Keď budete na nádvorí, kde bojujete s gigantickým pavúkom, tak v uličke oproti bráne s pavúkom otvorte dvere a vstúpte.
Level 2a
Keď sa zveziete dole, za 10 sekúnd sa spustí obrana a na štyroch stĺpoch sa objavia pohybujúce sa kruhy, ktoré po vás pália, tak ich zničte a prejdite otvorenými dverami. Ak chcete nájsť novú zbraň (nie je to nutné, ale ak ju získate, tak ju budete mať potom v každej ďalšej misii), tak za dverami na stene oproti zatlačte fázerom päť kociek so symbolmi do steny a vráťte sa do miestnosti s výťahom. Prejdite do novootvorenej miestnosti. Na zemi je desať dlaždíc. Musíte ich zatlačiť v správnom poradí, po správnom zatlačení sa objaví modrý prúd energie. Treba ich zatlačiť v poradí, v akom sú dlaždice na stene, ktoré ste zasunuli fázerom. Predstavte si to v hodinovom systéme, kde dvanástka je svetlo oproti a šestka nie je. V tom prípade je dvojka v pravom hornom rohu. Potom zatlačte dlaždice v poradí 2, 7, 1, 9, 4.
Prejdite do ďalšej miestnosti, cez chodbu, kde sta zatláčali dlaždice do steny. Tam sa na vás spustí jedovatý plyn. Použite trikodér s módom stopovanie plynu. Uvidíte, z ktorých otvorov vychádza plyn. Použite na ne fázer a zatavte ich. Keď zatavíte všetky, otvorí sa cesta ďalej.
Level 2b
Pokračujte, až v animačke bude zabitý nepriateľ. Potom prepnite na trikodéri Bio-Sken. Uvidíte laserové lúče, ktorým sa vyhnite. Na konci chodby ich deaktivujte, ale tým spustíte silové pole, ktoré zastaví váš tým, tak pokračujte sám. Ďalej uvidíte, ako stroj skladá kontajnery na zem. Tie sú potom posúvané ďalej, tam sa vydvihnú k bráne a sú spúšťané do podzemia. Vylezte na jeden z nich a keď bude vydvihnutý, tak preskočte k bráne.
Za bránou sa vyvezte po kontajneri hore a prejdite na stenu vľavo. Zoskočte a aktivujte panel. Spustia sa výťahy. Skočte na ten idúci hore a z neho na ten idúci dole a z neho na plošinu vedľa. Prejdite cez nádrže do dverí oproti. Za dverami aktivujte panel a skočte na idryllský kontajner, ktorý vás dovezie k plošine, na ktorú skočte. Vylezte do tunela. Pomocou Bio-Skenu sa vyhnite pasciam. Na konci rozstreľte poklop na zemi, zlezte a druhým rebríkom zase vylezte hore.
V chodbe vás čaká pasca. Spustí sa plyn. Rýchlo namodulujte panel trikodérom a to vysunie štyri stĺpy púšťajúce plyn. Potom použite mód sledovania plynu, aby ste videli, z ktorých častí prúdi plyn. Tie časti potom zavarte fázerom.
Ďalej je most, na ktorom sa miesto podlahy objavujú silové polia. Popreskakujte po nich na druhú stranu a tam aktivujte panel. Vráťte sa po moste a zahnite do dverí vpravo, ktoré sú teraz otvorené.
Prvý bonus. Keď vypnete laserové lúče na začiatku, napravo sú naskladané nejaké kontajnery. Na stene napravo od nich je puklina, ktorú rozstreľte.
Druhý bonus. Keď sa druhýkrát vyveziete po kontajneri a hore zabočíte vľavo a skočíte dole (budete tu aktivovať výťahy), tak sa zohnite, prejdite popod rúry a odtiahnite kovové dvere.
Tretí bonus. Keď skočíte na idryllský kontajner, ktorý vás zavezie pod tunel zo silového poľa, tak sa nenechajte zaviezť až dole, ale skočte na tunel. Na jeho konci nájdete loďku. Potom sa vráťte a skočte k nádržiam a od nich sa dostanete na tú plošinu pod tunelom, kam by vás inak doviezol kontajner.
Štvrtý bonus. Keď prejdete most, na ktorom musíte preskakovať po silových poliach, tak na druhej strane sa postavte na čierny kruh a rozstreľte kruh v strope nad vami. Potom budete vyvezený hore do tajnej miestnosti.
Level 2a
Ste v časti, kde ste už boli predtým. Stretnete sa tu so svojim týmom. Vojdite do novej časti, vystúpte po schodoch a vstúpte do dverí.
Bonus. Keď vojdete do novej miestnosti, tak na stene naľavo zatlačte fázerom päť štvorcov so symbolmi a stena sa otvorí.
Level 2c
V miestnosti sa zase spustí automatická ochrana. Musíte ničiť strieľne, kým Chell prebehne k panelu na opačnej strane miestnosti. Vždy prebehne časť cesty a skryje sa. Vtedy zničte strieľne a najprv hlavne tie, ktoré dostrelia na Chella. Keď sa dostane k panelu, otvorí dvere ďalej.
Vojdite a stretnete idryllských archelológov Inigora a jeho dcéru Kleeyu. Ingor vás požiada, aby ste našli jeho syna Krinda. Po animačke sa spustite dole výťahom. Tu lineárnou cestou sa prebojujte až k panelu, ktorým spustíte most. Za mostom v dverách naľavo je už Krindo.
Prvý bonus. Keď sa zveziete výťahom, tak rovno oproti je malá chodba. Zohnite sa a vlezte do nej.
Druhý bonus. Keď budete v miestnosti, kde vás napadnú dve väčšie potvory (za touto miestnosťou je už Krindo), tak zlezte dole k dvom ventilátorom. Bonus je na úchytnej tyči druhého ventilátora. Naspäť hore sa dostanete po rebríku.
Máte si pohovoriť s Kleeyou. Zvezte sa výťahom a nájdite kajutu, pred ktorou stojí ochranka. Tam si pohovorte s Kleeyou. Pri rozhovore vám Kleeya začne hovoriť o svojom svete. Buď môžete zdvorilo odmietnuť pokračovať v rozhovore, alebo jej ponúknite cestu do kartografie. Ak pôjdete s Kleeyou, tak si v kartografii pozriete jej domovský svet a proste strávite čas spoločne.
Ak odmietnete pokračovať v rozhovore, tak vás k sebe pozve Telsia. Má kajutu o jednu ďalej od Kleeyinej s číslom 0740. Začne rozhovor o hviezdach. Ak poviete, že si hviezdy nevšímate, tak ukončíte rozhovor hneď. Ak poviete, že sú pekné, ale nie tak ako ona, pokračujete v rozhovore. Telsia vám povie, že je to prvýkrát po dlhej dobe, čo ste spolu sami. Ak poviete, že pred misiou už asi zase spolu nebudete, tak to nechá tak. Ak poviete, že to bolo doteraz trochu hektické, tak dodáte, že plánujete pre vás spoločnú dovolenku.
Či ste viedli rozhovor s Kleeyou, alebo Telsiou, nakoniec sa vám ozve Tuvok, tak sa bežte hlásiť u vedenia. V animačke Idryllovia odídu, ale Kleeya zostane na palube, aby pomohla pri skúmaní exomorphov. Po animačke sa máte ešte staviť za Korbanom v zbrojnici. Zvezte sa výťahom a nájdite ho. Môžete si vyskúšať v simulácii nový granátomet.
Bonus.
Bonus je v kajute číslo 0741. Je medzi kajutami Telsie a Kleeyi.
Destruction (Enterprise - E)
Paluba 8
Idryllom sa podarí vás podviesť. Vy sklopíte štíty a oni sa teleportujú na Enterprise. Začína boj o záchranu lode.
Zahnite doprava a stále postupujte až do miestnosti s Korbanom. Vylezte za ním hore. Na druhej strane prejdite do Jeffriesovho tunelu. Na konci skočte dole, prejdite ďalej a po rebríku vylezte k ďalšiemu tunelu. Tu pokračujte, kým výbuch nespraví dieru, cez ktorú skočte dole. Tam pomôžte Tuvokovi.
Potom vám otvorí nový tunel, cez ktorý prejdite. Na konci sa ponáhľajte za Jurot, aby ste k nej dorazili, skôr než ju zabijú. Keď jej pomôžete, otvorí vám ďalší tunel.
Prvý bonus. V miestnosti s Korbanom rozstreľte skladovaciu bedňu, ktorá vyzerá ako sud.
Druhý bonus. V miestnosti, do ktorej skočíte cez trhlinu (v ďalšej miestnosti je Tuvok), aktivujte počítač. To odteleportuje bedne a objaví sa bonus.
Paluba 16
Postupujte jedinou možnou cestou až do strojovne. Tam likvidujte Idryllov a musíte dávať pozor, aby nezničili Warp jadro. Keď všetkých zlikvidujete, použite trikodér na ovládač Warp jadra a presmerujte toky energie.
Ak sa vám stalo, že jadro poškodili viac, ako je prípustné a je za kritickou hranicou, kde jeho teplota stále stúpa a hrozí výbuch, tak sa to stále dá zachrániť. Po porážke Idryllov trikodér použite na ovládač jadra a keď presmerujete energiu, tak choďte k panelu núdzového vypustenia warp jadra, na ktorý zadajte kód, ktorý vám povie technik. To vypustí jadro do vesmíru.
Potom len nastúpte do výťahu a vyvezte sa na mostík.
Bonus. V miestnosti s Warp jadrom vylezte po ľavom rebríku a hore vlezte od tunela.
Paluba 1
Likvidujte nepriateľov na mostíku a dozerajte na Picardov život.
Bonus. Napravo, v miestnosti za kapitánom, je na stole bonus.
Remove and Disable (Enterprise Hull)
Nájdite na trupe tri skupiny, ktoré sa pokúšajú ovládnuť počítačové systémy. Pri každej skupine, keď zničíte vojakov okolo silového poľa, tak vyskočte (ste v nízkej gravitácii), z výskoku zničte vojakov vnútri silového poľa a dopadnite dovnútra. Tam trikodérom namodulujte ich stroje a tým ich zničíte.
Potom dostanete hlásenie, že systémy sú funkčné, ale nemôžu diaľkovo ovládať zbrane, preto vy, jedinou zbraňou, máte zachrániť celú loď. Dostanete delo, ktoré má dva módy streľby. Okolo Enterprise lieta hlavná loď Idryllov, ktorá ma na sebe tri červené body, do ktorých musíte strieľať, aby ste ju zničili. Okrem nej budú útočiť aj malé stíhačky. Tie síce zničiť môžete pár strelami, ale radšej sa zameriavajte na ničenie ich striel mieriacich proti vašej lodi, ktorá má tiež obmedzenú výdrž.
Search and Rescue (Attrexian Colony)
Level 1a
Prejdite cez most a rozstreľte puklinu na dverách. Potom sa začnú otvárať, ale zaseknú sa. Bežte stlačiť bezpečnostný panel do veže pri pristávacej ploche. Vráťte sa, aby ste zistili, že ďalšie dvere sú zase zavreté. Naľavo povyskakujte po krabiciach, rozstreľte kryt šachty a vlezte. Vyleziete z druhej strany dverí. Prejdite most a vyjdite hore schodmi. Pokúste sa aktivovať panel, ale nejde to. Jurot vám povie, že potrebujete attrexianského inžiniera, aby vám pomohol.
Prejdite doprava po plošine a vydajte sa do ulice pred vami. Po pravej strane ulice sú naskladané bedne. Pri druhej hromade si všimnite, že je za ňou kontajner na hytrium. Streľte do neho a prejdite dierou po výbuchu. Za mrežami si na stene všimnite číslo 715151337. Potom prejdite ďalej a v prechode do ďalšej ulice naľavo rozstreľte dvere. Za nimi je Attrexian s ranenou družkou. Pokračujte ďalej a za krabicami nájdete Attrexiana, ktorý súhlasí s tým, že vám pôjde pomôcť. Vezmite ho k panelom ovládania dverí. Cestou ho ochraňujte pred novými nepriateľmi.
Keď dorazíte k panelom, tak ich spoločne aktivujte, až to Attrexian odpočíta. To vpustí dnu váš tým. Doveďte ich k ranenej Attrexianke. Jurot jej pomôže a ona sa ponúkne, že vás dovedie do kanálov, kam sa schovali ostatní. Za prvými dverami, ktoré vám otvorí, zahnite doprava a na dverách nahoďte číselný kód, čo ste videli napísaný na stene. Za dverami je tajná miestnosť. Potom pokračujte za Attrexiankou.
Keď sa rozdelíte s týmom, tak otvorte dvere za Attrexiankou a uvidíte, ako priletí potvora, ktorú treba zabiť. Keď ju porazíte, streľte do kusu konštrukcie, ktorý visí nad miestom dopadu a to vám urobí cestu. Skočte do diery.
Prvý bonus. Keď sa dostanete za dvere, pred ktorými zostal váš tým, tak prejdite most a vyjdite hore schodmi. Naľavo od nich sú dvere, čo sa nedajú otvoriť. Vedľa nich vyskočte na šikmé potrubie a z neho na stenu oproti. Z nej zoskočte na rímsu pod vami, ktorá sa tiahne popri vode. Z nej na potrubie vedúce do vody. Napravo, poniže potrubia sú dvere, ku ktorým sa dostaňte. Vnútri je bonus. Je tam aj rebrík, ktorým sa vrátite hore.
Druhý bonus. Keď budete na vyššej plošine s panelom nad mostom (napravo od ktorého ste získali prvý bonus), kam neskôr privediete attrexianského inžiniera, tak skočte na tyče z ľavej strany mostu. Prejdite po nich až nad dvere, za ktorými je váš tým (alebo bol) a tam skočte do temnoty pred vami.
Level 1b
Bežte po kanáloch jedinou možnou cestou, až uvidíte za mrežami pred sebou váš tým. Zahnite, napravo na stene je ventilátor s poškodením pletivom, tak tade prejdite. Vnútri použite trikodér na attrexianský systémový panel a presmerujte energiu. Potom vyjdite dverami a smerujte stále doľava, až dorazíte k dverám, za ktorými aktivujte panel na ovládanie dverí. Potom sa vráťte znova k miestu, kde ste preliezli cez ventilátor. Naľavo je v stene diera, cez ktorú sa prebúrala jedna z potvor. Prestreľte zadnú stenu tejto diery a pokračujte tade. Nájdete tam prvú bedňu, ktorú použite. To ju zatlačí do vody a napíše vám, že ešte štyri zostávajú. (Keď zatlačíte všetkých päť, získate prístup do tajného skladu, ale nemusíte sa s tým zaoberať, ak nechcete)
Potom sa vráťte z diery a pokračujte rovno do oblasti, ktorá je teraz otvorená. V prítoku do vodného kanála naľavo je pri stene vo vode druhá bedňa, ktorú použite. Na konci tejto chodby je vo vode tretia bedňa. Ako ste vošli do tejto chodby, tak naľavo sa pripája menšia chodba, ktorou pokračujte, keď použijete obe bedne.
Len čo zídete na kovovú plošinu, tak vedľa schodov je rebrík. Zlezte, použite štvrtú bedňu a vráťte sa. Potom pokračujte po plošine až k druhým schodom. Z nich skočte na zábradlie kovovej plošiny nad vami, ktorá zjavne nemá iný prístup. Je tam bonus.
Potom pokračujte do ďalšej miestnosti, kde sa prepadnete k potvore. Zabite ju a namodulujte trikodérom panel, čo vám vysunie rebrík. Vylezte k svojmu týmu a pokračujte. (Ak chcete, môžete na začiatku skočiť na rímsu na pravej strane a potvoru dostať relatívne bezpečne zhora.) V ďalšej miestnosti je vo vode piata bedňa. Keď ju použijete, tak vám napíše, že sa otvorili dvere. Prejdite dverami napravo. Tu otvorte mreže, za ktorými je chodba, ktorou ste prišli. Vráťte sa z nej do miestnosti, kde ste našli štvrtú krabicu a bonus. Z dverí choďte rovno, skočte do vody a stále rovno. Na konci naľavo je prechod do tajnej miestnosti. Tam zabite stvorenie z krabíc, ktoré po vás hádže krabice a otvorí sa vám priestor s nábojmi.
Potom sa vráťte do miestnosti, kde ste otvorili mreže, keď ste šli do tajnej miestnosti. Prejdite dverami napravo, pri ďalších puknutých dverách streľte do kontajnera s hytritiom, to odpáli dvere. Vojdite a stretnete sa s Attrexianmi. Po animačke namodulujte trikodérom panel pri dverách, ktorými ste vošli a vylezte po rebríku, ktorý sa tým spustil.
Prvý bonus. Zo schodov, ktorými vchádzate do miestnosti, kde sa prepadne podlaha a dole čaká potvora, skočte na zábradlie kovovej plošiny nad vami. Popísané je to aj v návode.
Druhý bonus. Keď sa dostanete k Attrexianom, tak preskočte za vodu a na druhej strane za krabicami je loďka.
Level 2a
Postupujte lineárne, až na nádvorie s veľkým xenomorphom. Keď ho zlikvidujete, prejdite dverami na nádvorí, kde ste s ním bojovali.
Prvý bonus. Na mieste, kde bojujete s veľkým xenomorphom, je vedľa dverí potrubie vedúce zo steny do zeme. Za ním je loďka.
Druhý bonus. Na tom istom nádvorí, kde je prvý bonus, premáva žeriav. Keď je najnižšie, pri krabici, tak naň vyskočte. Keď sa presunie, tak skočte priamo na plochu k žeriavu. Tam postupujte doľava do rohu.
Level 2b
Vojdite do miestnosti a prejdite cez dopravný pás, vyhýbajúc sa šľahajúcim ohňom. Na druhej strane naľavo použite trikodér na attrexianský systémový panel a presmerujte energiu. Na tejto plošine je pri schodoch ešte jeden panel, ktorý spúšťa nejaký drvič. Z miestnosti naľavo od pásu vybehne niekoľko votrelcov a zastavia sa na chvíľu pred pásom, tak ich môžete takto rozdrviť. Potom vbehnite do miestnosti, odkiaľ vychádzali a skočte do diery.
Tam prejdite až k rebríku (dajte si nočné videnie), ktorým vylezte hore. Privolajte výťah, ktorý je oproti vám, nastúpte a spustite ho. Po chvíli sa zasekne. Rozstreľte uvoľnenú časť v podlahe, zoskočte dole a zachyťte sa rebríka. Vedľa vás je na stene ovládací panel výťahu. Aktivujte ho a otvoria sa dvere. Skočte dnu.
Dostanete sa do vrchnejšej časti výrobnej haly. Na konci ochodze popreskakujte cez tri pohybujúce sa časti stroja. Načasovanie je jednoduché, stačí ísť keď sa zdvihne prvá, ostatné sa dvíhajú zaradom. Na druhej strane pokračujte lineárne, až o poschodie vyššie neuvidíte za oknom Attrexianku, ako sa udusí. Dajte si na trikodéri mód sledovania plynu a vojdite. Zistite odkiaľ vychádza plyn a fázerom zatavte otvory. Prejdite dverami na druhej strane. Po animačke s Attrexianom už len prejdite veľkými dverami.
Prvý bonus. V miestnosti, kde uniká plyn, otvorte dvere vedľa tých, ktorými budete pokračovať.
Druhý bonus. V miestnosti, kde je animačka s Attrexianom, ktorý zomrie, vybehnite na plošinu, ktorá je za jeho telom. Vyskočte tam na neaktivovateľný panel a z neho na priestor nad ním. Tam prejdite dverami.
Level 2c
Zvezte sa dolu malým výťahom a zničte veľkého xenomorpha. Potom si privolajte výťah a zvezte sa ešte nižšie. Vyjdite von a prejdite ďalšími dverami. Na ulici vás napadne zase pár väčších xenomorphov. Keď ich porazíte, už len dobehnite k havarovanému raketoplánu.
Prvý bonus. Keď sa po prvom boji s veľkou potvorou zveziete dole výťahom a cez dvere vyjdete von, tak zahnite doprava. Za druhým potrubím je loďka.
Druhý bonus. Keď vstúpite na ulicu, na ktorej je už aj havarovaný raketoplán, tak sa od dverí, ktorými ste vošli, dajte hneď doprava. Zídite pár schodmi smerom dole a otvorte si dvere.
Payback (Ancient Idryll Planet)
Ruiny 2, Level 1a
Od Inigora ste získali polohu Krinda, tak sa za ním vydávate. V nasledujúcich leveloch využívajte sniperku na Idryllov, ktorí vás ostreľujú z veží, mostov, alebo striech. Majú totiž zbrane s veľkým dostrelom.
Postupujte až k malému táboru. Cestu ďalej blokujú balvany. Prejdite napravo pomedzi korene stromu k druhému táboru. Od neho prejdite zľava poza skaly k mostu a tam popreskakujte cez rozborenú časť. Potom pokračujte popod ďalšie poškodené mosty až k mostu, pred ktorým je zelený plyn, ktorý vás zraňuje. Obíďte si to sprava a vyhnete sa plynu. Potom už len pokračujte až do pevnosti.
Prvý bonus. Keď popreskakujete rozborenú časť v prvom moste a potom prejdete popod ďalšie dva poškodené mosty, tak sa dajte naľavo do kopca. Tam za vysokým stromom v mini tábore rozstreľte kontajner s idryllgliciom a získate loďku.
Druhý bonus. Pred vstupom do pevnosti, za mostom so zeleným plynom je už len jeden most (okrem toho, čo vedie do pevnosti). Je to teda len zrúcanina. Z jej ľavej strany sa dá vyskákať hore. Keď naň vyleziete, tak rozstreľte kontajner s Idryllgliciom.
Ruiny 2, Level 1b
Vybehnite doprava a po moste, ktorého ďalšiu časť zničia. Použite tam panel premostenia energie mostu a namodulujte vlnenia. Potom sa vráťte pred bránu, ktorou ste vošli a použite ovládací panel mostu. Prejdite cez most, obíďte si budovu a pokračujte rovno, až kým sa s vami nezrúti most. Tam vás čaká ďalší boss Leviathan. Keď ho zabijete, objavia sa ešte dva. Po ich likvidácii sa vysunú schody, po ktorých môžete odísť.
Bonus. Keď vysuniete most, spred brány, ktorou ste vošli, obíďte budovu pred vami. Choďte rovno (alebo doprava, ak ste chrbtom k budove) na plošinu k malému raketoplánu. Pred raketoplánom namodulujte trikodérom panel a otvorí sa vstup. Vstúpte do raketoplánu.
Level 2a
Zajal vás Krindo a dúfa, že vás vymení za Kleeyu. Ak zvolíte prvú odpoveď, tak ste skončili. Ak druhú, že neobchodujete s rukojemníkmi, vtedy sa dostane reč aj na jeho otca, s ktorým sa spojí. Jeho smrť presvedčí Krinda o jeho chybe a pustí vás.
Pokračujte cez most. Preskočte dieru, čo spravil votrelec a na rázcestí sa dajte vpravo. Pokračujte priamo, kým výbuch nezničí most. Pod dierou v moste je strom, po ktorom zlezte o poschodie nižšie. Tam na konci sa vráťte hore rebríkom a cez dvere prejdite ďalej.
Bonus. Keď budete zliezať po strome o poschodie nižšie, tak sa dajte na nižšom poschodí najprv dozadu, smerom odkiaľ ste prišli. Loď je na konci za krabicami.
Level 2b
Pokračujte k výťahu. Namodulujte ho trikodérom a vyvezte sa hore. Dajte sa doprava a zvezte sa ďalším výťahom. Potom rovno za Krindom. Po animačke zabite Stalkera. Používajte druhý mód vašej bojovej palice (ak ste ju nezískali predtým, je aj v miestnosti s bonusom v tomto leveli). Stalker totiž mizne a to ho na chvíľu znehybní a to využite na strieľanie. Po jeho smrti odletíte na Enterprise.
Bonus. V miestnosti s prvým výťahom sú úplne na konci v tme po stenách rôzne znaky. Aby ste ich videli použite nočné videnie. V prostrednej časti sú dva rady po päť znakov. Streľte fázerom do prvého a štvrtého v prvom rade a do tretieho v druhom rade a otvoria sa dvere opodiaľ. Vnútri je model loďky a palica, ktorá sa tiež ráta za jeden bonus.
Po pristaní v hangári sa vám ozve aj Telsia, aj Kleeya, obe chcú s vami hovoriť. Zbehnite do výťahu a zvezte sa na palubu Hazard Teamu. Môžete navštíviť, ktorú chcete. Ak navštívite najprv Kleeyu, stále je možnosť ísť za Telsiou.
Kleeya sa vám sťažuje, že nevie odpustiť Krindovi, čo urobil. Ak jej poviete, že čo urobil sa nedá odpustiť, tak všetky rozhovory skončili. Ak jej poviete, že by ho mala vidieť a že už aj tak zaplatil vysokú cenu, skončíte rozhovor s Kleeyou a môžete ísť za Telsiou. S ňou si pohovoríte, ale bez nejakých možností k tomu niečo dodať.
Potom sa vám ozve Korban. Klasicky sa zvezte na palubu so zbrojnicou. Skočte za Korbanom a v simulátore si vyskúšajte novú zbraň. Potom sa zvezte znova do hangáru a dojdite ku Krindovej lodi.
Mercenaries (K7 Starbase)
Level 1a
Prejdite dverami za dvoma Andoriancami a pokračujte až do kantíny. Pohovorte si s klingonskou barmankou. Potom musíte poraziť Nausikanskeho s klingonskou zbraňou Bat´leth. Keď ho zdoláte, môžete prejsť do zadnej, VIP časti baru. Tam si pohovoríte s ferengiom Omagom. Ako možnosti odpovede zvoľte pravidlo 60 a pravidlo 181.
Po animačke na vás poštve žoldnierov. Teraz len lineárne pokračujte, až kým neopustíte oblasť.
Prvý bonus. Otvorte veľké dvere naľavo od vašej lode.
Druhý bonus. Napravo od vašej lode, za dvoma žoldniermi otvorte tunel.
Tretí bonus. Keď budete v chodbe, z ktorej odbočíte ku kantíne, tak na konci tejto chodby je rúra, z ktorej vychádza para. Vlezte do nej.
Štvrtý bonus. Keď budete už bojovať a prenasledovať Omaga, dorazíte do miestnosti, kde budete pokračovať rebríkom umiestnenom pri zdraví a energii. Všimnite si malú plošinu s dverami, pod ktorou sú dve veľké potrubia. Preskočte tam z krabice pri zábradlí a vojdite do dverí.
Level 1b
Pokračujte stále lineárne až do konca. Na jednom mieste popreskakujte nádrž s kyselinou po krabiciach, ale rýchlo, lebo sú dosť nestabilné. Inak len stále vpred a likvidujte nepriateľov.
Level 2
Klingon Lurok sa podujme ochraňovať Omaga. Strieľajte do jeho stroja, kým ho nepoškodíte tak, že z neho vyskočí. Potom ho dorazte tvárou v tvár. Keď mu odoberiete časť života, tak pozor, bude otvárať štyri plošiny po okolí, alebo spustí nejaké zelené pole, ktoré vás zabije, ak mu neujdete.
Zvezte sa do väzenia. Tam budete vypočúvať Omaga, ktorého chytila Enterprise. Najprv zvoľte druhú možnosť "Len hlupák sa zriekne obchodnej príležitosti". Potom, aby ste ho úspešne dohnali tam, kam chcete, voľte v odpovediach tieto citácie ferengíjskych pravidiel zisku: 17, 121, 74, 52, 62. Tiež môžete zvoliť: 17, 121, 95, 62.
Na konci máte možnosť nechať sa podplatiť, alebo ho obviniť z pokusu o podplatenie. Samozrejme ho obviňte (skúste sa nechať raz podplatiť).
Potom choďte do zbrojnice a vyskúšajte si v simulátore zase novú zbraň. Po skúške sa hláste v inštruktážnej miestnosti. Potom sa už len odvezte výťahom a v ošetrovni oslovte doktorku. Tá vás zamaskuje za romulána a môžete vyraziť.
Bonus. Keď budete na palube, kde je Inštruktážna miestnosť, tak sa dajte doľava, úplne na koniec chodby (naľavo, keď ste čelom k inštruktážnej miestnosti). Tam vstúpte do dverí.
Incognito (Secret Romulan Installation)
Level 1
Dajte sa pravým tunelom a vyjdite von. Pri strážcovi použite svoj nový romulanský trikodér na terminál kontroly dokladov. Strážca ich prijme a otvorí vám dvere. Povie vám ešte o bio-skeneroch, ktoré majú zamedziť vniknutiu votrelcov. Prepnite si na trikodéri bio-sken a vyhýbajte sa lúčom, ktoré skenujú oblasť. Ak vás zachytí len jeden, misia končí. Na konci znova použite trikodére na terminál a dvere sa otvoria.
Obíďte si pristávaciu plochu a vojdite do prvej budovy, pred ktorou stoja na stráži dvaja vojaci. Vnútri skočte za romulanským veliteľom a nahrajte mu svoje doklady. Upraví vaše povolenie pre vstup do sektoru T. Potom vyjdite z budovy a vyjdite po schodoch napravo a vojdite do tejto budovy. Použite trikodér na bezpečnostnú konzolu. Získate kód, ktorý máte zobrazený na monitore. Potom zídite znova na nádvorie a prejdite k dverám medzi budovou, z ktorej ste vyšli, a veliteľstvom. Použite trikodér na klávesnicu a zadajte znaky, ktoré ste získali. Potom môžete prejsť dverami do sektoru T.
V animačke sa stretnete s Romulánkou, ktorá je agentkou Tal´Shiaru a pracuje aj pre federáciu. Dá vám zbraň. Potom pokračujte medzi budovy a po schodoch vojdite do komunikačného centra. Vnútri zničte všetky tri generátory pre komunikačné zariadenia. Likvidujte Romulánov, ktorí tým prehliadli vaše maskovanie. Vráťte sa dole medzi budovy a vojdite do dverí, pred ktorými je na stráži jeden vojak.
Prvý bonus. Dajte sa na začiatku ľavým tunelom a použite mód štrukturálnej integrity a uvidíte blikajúcu skalu. Skočte na ňu a rozpadne sa. Vnútri je loďka.
Druhý bonus. Keď prejdete od začiatku druhou bránou, zahnite hneď doprava a zídite dole, pod pristávaciu plochu. Odsuňte mriežku a prejdite do tajnej oblasti. Vnútri vyskočte na krabicu a z nej vyskočte na plošinu vyššie. Tam je loďka.
Tretí bonus. Keď získate druhý bonus, obíďte si pristávaciu plochu, pod ktorou ste ho našli a z druhej strany vstúpte do budovy úplne naľavo. Na jej konci stlačte na stene vypínač na pravej strane. Otvorí sa nad vami ventilácia (alebo čo), v ktorej levituje loďka. Stačí len vyskočiť.
Štvrtý bonus. Keď vojdete do budovy, kde budete jednať s romulanským veliteľom, tak si všimnite mriežku v stene, za miestom, kde sedí. Odsuňte ju a vojdite do tunela.
Piaty bonus. Keď vstúpite do sektoru T a dostanete v animačke zbraň, zájdite medzi budovy. Keď budete v strede kovového chodníka a z oboch strán budú zavretá dvere, pri tých napravo je vojak, tak ste dobre. Dajte sa do pravého rohu oproti a vyskočte na plošinu k dvom zariadeniam. Za jedným z nich je loďka.
Level 2a
Vybehnite hore schodmi k Romulánke. Potom použite bio-sken a prejdite chodbou vyhýbajúc sa laserom. Na konci v miestnosti použite trikodér na panel a otvorí sa vám prechod nad rebríkom. Vlezte dnu. Vylezte z tunela a odstreľte dvoch Romulánov, než vyvolajú poplach. Napravo od nich vylezte na zábradlie a skočte na plošinu s dvoma potrubiami. Za nimi vylezte po rebríku a pokračujte chodbou. Na konci skočte do miestnosti a zoberte Romulánsky experimentálny disruptor. Potom vyjdite von a doľava. V chodbe zahnite dvakrát doprava a vstúpte do dverí naľavo. Tam použite bio-sken a vyhnite sa laserom. Použite informačnú konzolu a získate z nej kód. Vráťte sa na chodbu a z dverí zahnite doprava, doľava a doprava. Tam pri dverách použite klávesnicu a zadajte kód, čo ste pred chvíľou získali.
Vojdite do temnej miestnosti a skočte na rúru vpravo. Z nej k osvetlenému vstupu do tunela. Tunelom sa dostanete do šachty pod podlahou. Zahnite v nej doľava a po chvíli narazíte na ľavej strane na ďalší tunel, ktorým prejdite. Objavíte sa v miestnosti s dvoma Romulánmi. Na konci miestnosti prejdite cez malý otvor a za ním namodulujte bezpečnostnú konzolu. To vypne bio-skenery. Potom použite informačnú konzolu a vyjdite na chdobu. Zahnite doľava a vstúpte do posledných dverí. Tam sa stretnete s vašou spojkou. Zvezte sa s ňou výťahom.
Prvý bonus. Keď pôjdete zo začiatku hore schodmi k Romulánke, vyskočte zo schodov vpravo na plošinu s dvoma potrubiami. Za nimi je v šachte loďka. Druhé potrubie buď obskočte, alebo zohnutý obíďte.
Druhý bonus. Keď prejdete cez dvere, kde budete musieť vložiť kód, tak sa dostanete do tmavej miestnosti s parou. Skočte na rúru napravo a potom naľavo (v podstate naspäť) pod schody. Tam použite nočné videnie a klikajte "Použiť" na podlahu. Otvorí sa v podlahe tajná schránka. (V tejto miestnosti môžete vidieť za mrežami ešte jeden bonus, ale zatiaľ sa k nemu nemôžete dostať.)
Tretí bonus. Keď z miestnosti s druhým bonusom prejdete ďalej, ocitnete sa v šachte pod podlahou. Zahnite dvakrát vpravo a na konci je loďka.
Štvrtý bonus. Keď budete v šachte pod podlahou a vstúpite do druhého tunela, ktorým ju opustíte, použite mód štrukturálna integrita a rozstreľte blikajúcu stenu.
Level 2b
Nasledujte Romulánku až k cele, kde držia Gonzalesa. Zistíte, že je to dvojitá agentka pracujúca pre Empty Crown. Zničte ju. Síce sa zneviditeľňuje, ale zásah druhým módom experimentálneho disruptora by ju mal riadne schladiť. Potom sledujte dlhú animáciu.
Skočte na ošetrovňu, kde vám Dr. Stevensonová odstráni maskovacie implantáty. Potom sa výťahom vyvezte na mostík. Tam bude menšia porada s Picardom a Tuvokom. Potom sa vám ozvú aj Telsia, aj Kleeya. Vo výťahu sa musíte rozhodnúť, s ktorou rozviniete svoj vzťah.
Paluba 11, Hviezdna kartografia - Kleeya
Paluba 7, Kajuty Hazard Teamu - Telsia Murphy
Bonus. Na začiatku zahnite doprava z transportnej miestnosti a vojdite do susednej miestnosti. Je to väzenie, kde bol predtým Omag. V prvej cele použite zadnú stenu, je tam tajná miestnosť. Rozhodne ju preskúmajte.
End Game 2 (Master Control Facility)
Ruiny 3, Level 1a
Máte tu novú možnosť, zamerať trikodérom objekt a z Enterprise naň vypustia quantové torpéda a paľbu z fázerov. Budem tomu hovoriť airstrike.
Spoza skaly môžete prvú vežu zničiť airstrikom, alebo odstreľte snipera sniperkou. Potom sa prebojujte cez priestor. Na druhú vežu doporučujem airstrike. Zničí vežu aj bránu. Na bráne to ale prežilo pár Romulánov s ďalekonosnými zbraňami. Za bránou prídete o Korbana. Sniperkou likvidujte sniperov na skalách a veže zničte airstrikmi.
Potom preskočte cez pás lávy po dvoch kameňoch. Nebuďte na nich dlho, lebo sa prepadávajú. Na nádvorí zničte Romulánov a vybehnte potvora - Quadruped. Ak sa vám podarí, zničte ju airstrikom. Potom prerazte menšie dvere napravo. Vnútri pokračujte a likvidujte nepriateľov. Keď dorazíte k lávovému jazierku, kde sa vám na skale objavia federálne náboje, tak vyjdite po cestičke vpravo a na rázcestí sa dajte zase doprava. Je tam východ z jaskyne.
Na nádvorí zničte všetkých Romulánov a potom vás čaká bos. Doporučujem na neho experimentálny disruptor.
Prvý bonus. Na mieste, kde zničíte druhú vežu (pred prvou bránou), je kráter. Na skale uporostred lávy v ňom je bonus.
Druhý bonus. Keď prejdete prvou bránou, na jednom kameni v lávovej rieke napravo.
Tretí bonus. Keď prejdete pás lávy, ktorý musíte preskočiť cez dva ponárajúce sa kamene a za ním máte na dohľad nádvorie s bránou, tak sa dajte doľava. Na skalách smerom dole je loďka (ak zídete na nádvorie, už sa sem nevrátite).
Štvrtý bonus. Keď v jaskyniach dorazíte k lávovému jazierku, objavia sa na skale federálne náboje. Napravo je cesta a končí rázcestím. Vpravo je východ, dajte sa vľavo. Použite mód štrukturálna integrita, zničte blikajúcu skalu a skočte si po loďku.
Level 2a
Tu je celý level úplne lineárny. Len postupujte a ničte všetkých Romulánov.
Prvý bonus. Keď prejdete cez most a vojdete do chodby, kde vám teleportujú federálne náboje a teleportuje sa sem aj pár romulánov, použite mód štrukturálna integrita. Na ľavej stene je blikajúci poklop (štvorec s kruhom), ktorý rozstreľte a vlezte dnu.
Druhý bonus. Keď prejdete z chodby, kde ste vzali prvý bonus, budete na kovových plošinách a pod vami je láva. Keď budete na nižšej plošine, odkiaľ treba preskočiť ku dverám, tak na jej ľavej strane zoskočte na niečo ako rímsu a prejdite tam k lodi.
Tretí bonus. V poslednej miestnosti, na stĺpe pod výťahom.
Boss Level 3a
Zase lineárny level, ale zato dosť ťažký. Likvidujte tých najsilnejších xenomorphov. Zo začiatku idú Basher, Stalker, 2x Quadruped. Pri druhom stalkerovi treba namodulovať dva ovládače dverí, aby ste prešli ďalej. Oba sú na plošine pred dverami. Po namodulovaní prvého sa objaví ďalší stalker. Potom len ďalej a porazte Commandera. (Osobne sa mi zdal ťažší než finálny boss).
Prvý bonus. Keď zabijete miznúceho stalkera a prejdete cez lávu k energii a zdraviu (normálne ako sa má postupovať), tak si dajte mód štrukturálna integrita a rozstreľte blikajúci balvan.
Druhý bonus. Keď budete na plošine, kde treba namodulovať dva ovládače dverí, tak sa postavte pred tieto dvere a preskočte cez zábradlie doľava. Na skalách je loďka.
Tretí bonus. Keď porazíte commandera a budete pred dverami na opustenie levelu, tak si zapnite štruturálnu integritu. Pred dverami je blikajúci balvan, ktorý rozstreľte.
Boss level 3b
Pred sebou máte miestnosť plnú lávy, ktorú križuje pár cestičiek. Sú tu štyri panely, na ktorých je zdravie a energia, ale prístupný je vždy len jeden. Postupne sa striedajú. Po celý čas tu na vás budú útočiť malí xenomorphovia. Ako prvý boss je Suldok. Romulánsky veliteľ Empty Crown. Sedí v riadiacom centre a dúfa, že vás xenomorphovia porazia. Vypáľte na neho z X-RAD a je to.
Potom na vás zaútočí Archeopendra. Xenomorph s inteligenciou, o ktorom hovorila Kleeya. Na neho je najvhodnejší tiež X-RAD. A výhodou je, že práve táto zbraň využíva energiu, ktorú si môžete doplniť na stĺpoch v miestnosti. Vždy, keď sa vynorí z lávy a odokryje sa, dajte mu jednu ranu a presuňte sa.
Potom to urovnáte v animácii s Romulánmi, ktorí sa vám poďakujú za zneškodnenie hrozby v podobe xenomorphov a Empty Crown. Všetci si vychutnávajú zaslúžený odpočinok a vy práve vstupujete do vzťahu so ženou, s ktorou ste sa zišiel naposledy pred touto misiou a nachádzate svoj odpočinok v náručí Kleeyi alebo Telsie.
© 99-2022 ABCgames.sk |