Homefront ani napodruhé nenaplil potenciál námětu a plácá se ve vodách lehkého nadprůměru. Nic na hře není vyloženě špatně, ale zároveň v ničem neexceluje. Tématiku korejské invaze do USA autoři zazdili nedostatkem odvahy a přílišnou korektností, zatímco hratelnost sice těží ze solidní mechaniky střílení, ale otevřený herní svět je sterilní. Výsledkem je hra, na kterou se člověk obrátí jen tehdy, když nic lepšího zrovna není po ruce.
Homefront: The Revolution mal dobrý koncept, ktorý sa ale nepodarilo úspešne zrealizovať. Zrejme veľa zmien počas vývoja a málo skúseností autorov s týmto sandboxovým štýlom a aj málo peňazí spôsobilo, že to celé spolu nesedí. Jednotlivé časti nie sú dotiahnuté, niektoré sú zlé od základu a príbeh je nezaujímavý. Jedine samotná akcia má niečo do seba a to ako v kampani, tak aj kooperácii. Ak vám nevadí neustále zomieranie a objavovanie sa na druhom konci mesta, ako aj slabá AI, dajú sa v hre stráviť desiatky hodín.
Užívateľské hodnotenia - Homefront: The Revolution
První dojem pozitivní, ikdyž negativa má hra taky. Těžko říct, ale myslím, že koho moc nezaujal první díl, toho nijak zvlášť nezaujme ani The Revolution. Hra se mi zatím zdá celkem povedená řekl bych, že svoje příznivce si najde.
Jednotka je oproti tomuto scheize superiorná(a to je tesne nadpriemerná). 10% dávam za to technické spracovanie ktoré vôbec nie je zlé. Ale problém je že crytec sa zameral na singleplayer a totálne pozabudol na multiplayer ktorý tam je ale iba v coop móde(resistance) a medzi nami takto hneď zfleku prezradím...takúto tragickú nudu jak je táto hra v singleplayeru som nezažil a v tomto roku nezažijem. Hra je absolutná nuda jak bol prvý diel v kampani. Presne tie isté chyby má aj tento druhý. Žiadna atmosféra, postavy nezaujímavé, a hratelnosť/zábava je na nulovej hodnote. A za 60€ to absolutne nestojí. Aby ste sami trpeli v singlu alebo v coopu s kamarátom. A garantujem vám ak máte nejakého kamaráta a ponúknete mu zahranie Homefront 2 v Coopu prídete oneho. Je to odpad a možno aj odpad roku. Čo aj potvrdzuje fakt že optimalizačne je hra v príšernom stave a aj zabugovanosť je neúmerná. A to je dôvod prečo sa nerozdávali keye na recenezie predčasne. To len potvrdzuje že crytek a deep silver vedeli že Homefront 2 je odpad nedokončený odfláknutý. A vydali to aj napriek tomu že vedeli v akom tragickom stave to je a majú drzosť od zákazníkov pýtať tých šialených 60€ za ktorých hra nestojí a hodonotím aj hru ako predraženú.Proste prepadák viac dôkazov netreba.