HRYCHEATYTRAINERYNÁVODYPREKLADYCD OBALYWALLPAPERYSCREENSHOTYDOWNLOAD

OSTATNÉ
KALENDÁR
FÓRUM
FIRMY
TOP 10

KÚP SI HRU
UŽÍVATEĽ
Prihlásiť
Registrácia


Užívatelia
Hry v obchode
Zlacnené hry

ABCgames
Kontakt, RSS, Spolupráca
ŠTATISTIKY
Hry:
Cheaty:
Trainery:
Návody:
Preklady:
CD obaly:
Wallpapery:
Screenshoty:
Download:
21409
5455
5063
1438
1600
7352
6159
13167
1687

Online 6857 užívateľov

Návody > Sam & Max: The Devil's Playhouse: Beyond the Alley of the Dolls


Zobrazení:10850
Autor návodu:Andrej Eperješi, ABCgames.sk

Reštaurácia

Potom, čo ste porazili faraóna Sammun-Maka a získali späť Maxov mozog, ste nemali čas vychutnať si víťazstvo, pretože sa na vás vrhla armáda polonahých zombie Samov. Dali ste sa na útek a schovali ste sa aj s generálom Skun-Ka´pem v reštaurácii Stinkyovcov, pred ktorou sa akurát obaja hádali, pretože Stinky vyhodil kuchára Sala, čo vadí Stinkyne. Zabarikádovali ste sa tam a teraz treba už len zistiť, ako sa zachrániť.
Môžete skúsiť aktivovať spínač pod pultom, pod pokladňou, na tajný tunel (ktorým ste prechádzali do kanála v prvej epizóde), no ten je zablokovaný. Keď sa naň spýtate Stinkyovcov, tvrdia, že o ňom nevedia. Zapnite rádio, ktoré je na pulte. To rozčúli generála a začne sa vyťahovať poslednou hračkou moci, ktorú má, no príde o ňu a vy prídete o generála, ktorého unesú Samovia. Max získava karty na čítanie mysle, s ktorými ste sa zoznámili vo vízii budúcnosti z prvej epizódy. Karty môžete použiť na kohokoľvek, teraz konkrétne si vypočujte, na čo myslí Stinkyna. Myslí na to, že použije záložný tunel. Ako Sam sa jej naň spýtajte, no samozrejme tvrdí, že nevie, o čom hovoríte. Znovu na ňu ako Max použite karty a teraz myslí na to, že hoci viete o tuneli, tak iste neviete, že sa používa hriankovačom.
Hriankovač je pod oknom, za pultom. Keď sa ho pokúsite zapnúť, tak sa nad ním objaví ruka zombie Sama. Nemáte sa jej ako zbaviť. Na rohu pultu sú guličky masla z burských orechov, no tie ruke nechutia. Tam, kde sedel generál, je mraznička s nanukmi, no zakaždým, keď si jeden vezmete, ho Sam zje, lebo proste neodolá. Vezmite si guličku masla a zjedzte ho. To Samovi zlepí ústa a nebude môcť zjesť nanuk. Vezmite si nanuk a dajte ho ruke nad hriankovačom. Keď zmizne, zapnite hriankovač a Sam s Maxom opúšťajú reštauráciu, aby na konci tajného tunelu našli klonovacie zariadenie tvoriace klonov Sama.


Reštaurácia a podzemie

Preskúmajte ovládaciu plošinu uprostred haly. Uvidíte obrázok Boscovej mamy, nájdete tam hrnček s čajom a panel na odtlačok ruky. Potom si obzrite stroje pri vás. Na klonovacom zariadení uvidíte, že výrobcom je BoscoTech, takže Mama Boscová. Oproti je ovládanie klonovania, no keď sa ho pokúsite preskúmať, objavia sa chápadlá, ktoré vám bránia v prístupe.
Skočte naspäť do reštaurácie, kam sa zrazu dostal aj Flint Paper. Ten vypočúva Stinkynu a chce vedieť, kto je záhadný pán „S“ na liste (ktorý vyšetroval už v prvom dieli). Najal si ho na to starý Stinky. Zapleťte sa do vypočúvania oslovením Flinta. Je jedno, čo budete hovoriť, po chvíli vypočúvania Stinkyna povie, že pán „S“ je Sam a že plánujú narodeninovú oslavu pre Stinkyho. Ten tomu neverí, ale povie, že ak dostane svoj obľúbený koláč, tak odvolá Flinta. Použite na Stinkyho karty na čítanie mysle a zistíte, aký koláč je jeho obľúbený. Potom sa vráťte opäť dole tunelom do klonovacieho zariadenia a odtiaľ prejdite páchnucim tunelom hneď vedľa toho z reštaurácie.


Múzeum

Dostanete sa do Zväčša Prírodopisného Múzea, kde ste boli v minulom dieli. Ste pred pracovňou kurátora múzea, ktorým je darebák Anton Papierwaite. Prezrite si odpadkový kôš pri dverách a nájdete výpoveď Sala, obrovského švába, ktorý sa zrejme rozhodol v múzeu skončiť. Na výpovedi bolo jeho telefónne číslo, ktoré sa vám pridá do teleportéru. Skúste otvoriť dvere, no sú zamknuté a po zaklopaní vás pošle Anton preč s tým, že on a doktor Norrington sú zaneprázdnení. Keď je za dverami, použite na neho karty na čítanie mysle a zistíte kombináciu zámku, ktorá je v hieroglyfoch (a je rovnaká, ako kombinácia pri záhade Sfungy), tak ju použite na panel pri dverách a vojdite.
Konečne zisťujete, kto je záhadný doktor Norrington. Je to cudzia entita, ktorá si inak vraví aj Yog-Soggoth, či Prastarý diabol temnej dimenzie. Spýtajte sa na chápadlá (ktoré ste si prezreli dole, v klonovacom zariadení) a povie, že nie sú jeho dielom a že ich mohol vyvolať len niekto, kto vládne mocou Temnej dimenzie, tak ako on. Jediné, čo zničí hmotu Temnej dimenzie, je Cthonický ničiteľ. Spýtajte sa ho naň a zistíte, že je to ultimátna psychická zbraň; poradí vám, kde ju nájsť a tiež vám nechá Manuskript popisujúci zahnanie temných bohov (máte ho v inventári). Konečne tiež zistíte, čo je zač diabolská hračkárska skrinka. Dostal ju Norringtonov vnuk, „Junior“, najhorší z temných bohov. Aby mu Norrington zabránil v zničení omniverza, dal mu tieto hračky moci, nech sa rozptýli, no keď boli temní bohovia zahnaní do temnej dimenzie (Krtomužmi, čo zistíte, keď sa spýtate tiež na jeho pôvod), tak sa skrinka stratila a oni ju teraz hľadajú, aby ju zničili aj so všetkými hračkami. Inak sa Yog-Soggoth len chce vrátiť domov. Po rozhovore použite teleportačný telefón a presuňte sa k Salovi.


Doky

Objavíte sa na móle a neďaleko vás je Sal a pár Samových klonov. Objavil sa aj klon, ktorý predtým vzal Samovi klobúk, teraz sa preháňa vo vašom Desote a keď prefičí okolo, vypadla mu Bruchomluvecká bábka, tak si ju vezmite zo zeme. Použite bábku na automat Bluster Blaster a presunú sa k nemu Samovia. Teraz máte voľnú cestu, tak choďte k Salovi a spýtajte sa ho na koláč pre Stinkyho. Keďže bol šéfkuchárom, tak vie, ako sa pripravuje, no príprava trvá mesiac. Ale aspoň vám ho nakreslí. Použite Maxovu plastelínu na získanie obrázku.
Potom použite bábiku na Sala, aby ste prilákali Samových klonov teraz k nemu a oslovte Bluster Blastera. Už ste v minulých dieloch zistili, že odišiel s Boscom do Vegas. Spýtajte sa na ich výlet a Bosca. Chytili ich pri podvádzaní a on skončil tu a Bosco odpracúva dlh vo Vegas ako striptér. Nechal list pre svoju mamu, ktorý vám Bluster dá, aby ste ho mohli doručiť. Prezrite si list v inventári a zistíte, že je od Boscových slín.


Reštaurácia a BoscoTech

Teleportujte sa na Stinkyn mobil a vrátite sa do reštaurácie. Tam zmeňte Maxa na koláč pre Stinkyho, čo Stinkyho poteší, uverí vašej historke o narodeninovej oslave a vybehne von bojovať s klonmi. Paper Flint tiež odíde, keďže už nemá čo robiť a záhada listu je „vysvetlená“. A Stinkyna odíde tiež. Prejdite tunelom do podzemia.
Tam nájdete Stinkynu a jej lásku, pána „S“, čo je Sal, ako ste sa už iste dávno všetci dovtípili. Plánujú tu zbaviť sa Stinkyho a aj vás dvoch, no prejaví sa skutočný vládca tohto zariadenia a ovládne ich mysle, takže jedna záhada vyriešená, druhá zostáva. Prejdite posledným, tretím tunelom, ktorý ste ešte nepreskúmali, je pri chápadlách. Dostanete sa do laboratória Mamy Bosco. Agent Superball a Harry Moleman sa snažia vyvolať jej ducha.
Vyspovedajte ich. Harry povie, že keď utiekol zo Sun-Ka´peho lode (kam ste ho na istú smrť poslali v prvom dieli práve vy), tak sa duch Boscovej mamy choval divne, dával si veci za vinu a zmizol. Superball nie je práve na takéto veci a navrhne, aby ste sa toho chopili vy.
Použite karty na čítanie mysle na Harryho a zistíte, že mu nedávno zomrel strýko Morty. Udrite na gong na stole a začnete seansu. Oslovte ako Sam Harryho a povedzte, že s ním chce hovoriť jeho strýko Morty. Harry vyloží strýkovu fotku na stôl. Použite ako Max bruchomluveckú bábiku na fotku a „Morty“ prehovorí. Harry chce uistenie, že je to naozaj on a tak chce, aby mu prezradil tajomstvo. Použite karty na čítanie mysle opäť na Harryho a zistíte, že chce vedieť, kam ukryl Morty zbierku známok. Znova použite bábiku na fotku a poviete, kde sú známky. Hoci je to len výmysel, Harry uverí na duchov a seansa splní svoj účel – privoláte ducha Mamy Boscovej. Misia splnená, takže agent Superball odchádza a rovnako aj Harry uteká hľadať známky.
Oslovte ju a spýtajte sa na klony. Tvrdí, že o nich nič nevie a výbavu že jej museli ukradnúť (keď ste si prezreli klonovaciu nádrž, zistili ste, že je z BoscoTechu). Použite karty na čítanie mysle a zistíte, že klame a že si ju na výrobu klonovacích nádrží najali. Spýtajte sa jej na to a prizná, že si ju niekto najal a zaplatil jej, no nevie kto. Spýtajte sa, či môže pomôcť. Jej stroje majú anulovačné zariadenie, no to je napojené na odtlačok jej ruky a keďže je mŕtva, tak to nemá ako spraviť. Napadne vás, že by ste ju mohli naklonovať. Ten nápad sa jej páči, no potrebujete 100% jej DNA. Dá vám svoj vlas, no ten má len 99%. Zvyšné jedno percento však môžete doplniť Boscovými slinami z listu.


Dimenzionálny destabilizátor

Ešte si prezrite Dimenzionálny Destabilizátor a spýtajte sa, či by nemohol byť použitý na vstup do inej dimenzie. Mama Boscová vám ho otvorí, aby ste ho použili pre získanie Cthonického ničiteľa. Otvorí sa vám panel so štyrmi gombíkmi a každý je nastaviteľný na tri čísla. Z manuskriptu od Norringtona viete, že pre získanie Cthonického Ničiteľa musíte splniť štyri podmienky. Musí tu byť záblesk svetla, smiech, vízia hmyzu a zjedenie obrovskou beštiou. Najprv stačí, ak stlačíte červený gombík. Sam zmizne a objaví sa naspäť. Treba zistiť a odpozorovať, či spĺňate podmienky.
Prvá podmienka: Keď sa objaví, musí byť veľký záblesk, čo oslepí Maxa. Pri nesprávnom nastavení zaznie zvuk hromu, alebo sa objaví para.
Druhá podmienka: Sam sa musí smiať. Pri nesprávnom nastavení buď plače, alebo robí divné, bľabotavé zvuky.
Tretia podmienka: Keď na neho použijete karty čítajúce myseľ, zistíte čo si myslí a musí myslieť na hmyz (Bugs). Pri nesprávnom nastavení myslí na jazvecov (Badgers), alebo na oči (Eyes).
Štvrtá podmienka: Keď na neho použijete kuker na víziu budúcnosti, musíte ho vidieť, ako ho zožerie obrovská verzia Maxa. Pri nesprávnom nastavení vidíte víziu, kde sa Sam otrávi nad mŕtvym Maxom v štýle Rómea a Júlie, alebo kde bude Sam popravený.
Každý z gombíkov prepína inú vec z týchto štyroch, takže začnite prepínaním jedného. Ak sa zmení niečo, čo je dobre, tak ho vráťte do pôvodnej polohy, ak zmení niečo, čo už bolo zle, tak ho prepínajte, kým to nebude správne. Prvú a druhú podmienku vidíte hneď po Samovom návrate, takže pri prepínaní gombíkov hneď viete, či mal daný gombík vplyv na tieto dve veci a potom stačí overovať len myseľ a budúcnosť. Netreba po každom prepnutí overovať všetky štyri. Je to vcelku prosté, len treba ísť postupne po gombíkoch, nastaviť ich správne, no kombinácie sa menia, ako aj to, ktorý gombík ovplyvňuje ktorú podmienku.
Keď to nastavíte správne, Sam sa vráti s hračkárskym robotom, ktorý je tou ultimátnou zbraňou.


Klonovacie centrum

Vráťte sa do klonovacieho zariadenia a použite na chápadlá robota a ten ich zničí. Potom vložte do klonovacieho zariadenia vlas mamy Boscovej a potom aj list od Bosca. Prebehne proces a máte tu klon mamy Boscovej. Ten posadne duch Boscovej mamy a voilá, je späť vo svete živých.
Teraz sa treba dostať na riadiacu plošinu. Použite zbraň zo Samovho inventára a rozstreľte reflektory. Tie sa vydá opraviť Sal a otvorí tak zábradlie, ktoré vám blokovalo streľbu na predmety vnútri. Teraz rozstreľte hrnček s čajom a pôjde tam Stinkyna, aby to upratala. Vy použite teleport a teleportujte sa na jej mobil, čím sa dostanete k nej na plošinu. Tam Mama Boscová vyradí klonovacie zariadenie. Všetky aktívne klony sa vrátia sem, no Sam si sadne za mikrofón, aby ich poslal preč. Pošlite ich ku krabici hračiek (Toy-Box) a odídu. Sam a Max budú klony sledovať.


Predfinále

Dostávate sa k skladu v dokoch, kde pracuje Sal. Zdá sa, že krabica s hračkami je vnútri. Aby ste sa tam dostali, treba odlákať klony, tak skúste použiť bruchomluveckú bábku, no tá ožije. Vaša bábka, Charlie Ho-Tep je záhadným vládcom. Posadne Sama a klony dostanú aj Maxa.


Finále

Ako Max sa preberáte pod sochou slobody, na ktorej je Sam v područí bábky snažiacej sa priviesť Juniora a vy ste bez svojich magických hračiek. Musíte sa dostať hore. Prezrite si sochu a na nej tvár, korunu s chápadlami, knihu a fakľu. Prepnite sa na Sama a zistite, čo sa dá. Nič sa nedá, ste pod vplyvom kúzla Charlieho Ho-Tepa. Jedine skúste osloviť Charlieho a ten vám dovolí hovoriť s ním. Môžete prebrať všetky témy a dozvedieť sa pár doplňujúcich informácií k príbehu. Napokon sa spýtajte na Juniora a do toho sa zapletie aj Yog-Soggoth, ktorý dráždi Charlieho, ten sa otočí a vy vtedy môžete zmeniť noty na piane a vybrať konkrétny štýl. Keď sa Charlie vráti naspäť, Yog-Soggoth vám povie, že stačí ukázať na piano a on opäť rozruší Charlieho, aby ste mohli konať. Každá zmena nôt má vplyv na sochu a na pochodujúcich Samov dole. Keď ste ako Max skúsili vbehnúť medzi Samov, vrazili vám, čo vás vyhodilo hore, no nikam ste sa nedostali a padli naspäť. Treba tieto veci nastaviť tak, aby ste sa hore mohli dostať.

Treba nastaviť Dve tablety na mor mysle, ohnivé koruny a tvár temnoty, pokiaľ ste už niečo neprenastavovávali skôr. Nastavte teda najprv noty na „Take 2 Tablets 4 the Mind Plague“. To zmení knihu v rukách sochy a zmiznú jej z koruny chápadlá. Potom navoľte „Flaming Crowns“. Zmení cesta pochodujúcich Samov a vrátia sa chápadlá na korunu. Napokon dajte „Face of Darkness“ a zmení sa tvár sochy a hlavne opäť sa zmení cesta pochodujúcich Samov. Choďte doprava a vbehnite do radu Samov. Po zásahu vás vyhodia hore a vy sa zachytíte na zmenenej knihe. Z nej skočte na chápadlá z koruny a vyleziete hore na fakľu.

Pokus získať robota vám nevyjde a Charlie sa vznesie hore plný moci. Yog-Soggoth uvoľní aj Maxovu psychickú moc a ten sa vznesie hore k Charliemu. Teraz vás čaká finálny súboj. Sam môže opäť meniť melódie piana, no tentokrát len preto, aby si vždy niečo predstavil pod každou melódiou. Keď si to predstaví, použite na neho ako Max karty na čítanie mysle a rovno mu z mysle vytiahnete obrázok. Na ten zas môžete použiť plastelínu a zmeniť sa na daný predmet. No to máte len pre zábavu, aby ste videli variácie vášho súboja s Charliem. Podstatné je, aby Sam navolil noty „Tabula Charlie“ a predstaví si Charlieho. Zmeňte sa ako Max na Charlieho. Vtedy sa pravý Charlie zmení na robota a zaútočí. Vy použite bruchomluveckú bábku (áno, aj tú máte vo vašich psychických schopnostiach, hoci s ňou bojujete) a použite ju na diabolskú hračkársku skrinku a zvoľte hlas doktora Norringtona. Charlie „po ňom“ vystrelí a zničí hračkársku skrinku, čím zničí aj sám seba. Tým je prerušený príchod Juniora a zdá sa, že všetko je v poriadku. Aspoň na pár sekúnd, než sa to zas pokazí.

Súvisiace hry Sam & Max: The Devil's Playhouse - Remastered
Sam & Max: Beyond Time and Space - Remastered
Sam & Max: Save the World - Remastered
Sam & Max: The Devil's Playhouse: The City That Dares Not Sleep
Sam & Max: The Devil's Playhouse: They Stole Max's Brain!
Sam & Max: The Devil's Playhouse: The Tomb of Sammun-Mak
Sam & Max: The Devil's Playhouse: The Penal Zone
Sam & Max Episode 205: What's New, Beelzebub?
Sam & Max Episode 204: Chariots of the Dogs
Sam & Max Episode 203: Night of the Raving Dead
Sam & Max Episode 202: Moai Better Blues
Sam & Max Episode 201: Ice Station Santa
Sam & Max Episode 6: Bright Side of the Moon
Sam & Max Episode 5: Reality 2.0
Sam & Max Episode 4: Abe Lincoln Must Die!
Sam & Max Episode 3: The Mole, the Mob and the Meatball
Sam & Max Episode 2: Situation: Comedy
Sam & Max Episode 1: Culture Shock
Sam & Max: Hit The Road
Sam & Max: Freelance Police



Diskusia Príspevkov: 0 Hodnotenie
282 hlasov

100
60
20

80
40
0
52
Pridať príspevok



| Návody | Autori |




© 99-2022 ABCgames.sk 
Facebook
 ABCgames.SK | CZ | E-shop hry |