Návody > Splinter Cell 3: Chaos Theory
1. časť | 2. časť
6. Súkromné útočisko v okolí Sapporo
Hokkaido, Japonsko
- Eliminuj Milana Nedicha.
Prejdite pod kmeň stromu a počkajte si, kým sa strážca na kopci pred vami nebude pozerať doprava. Presuňte sa do tieňa kopca pod strážcu. Keď sa otočí a bude sa pozerať doľava, tak k nemu vylezte a pokračujte doprava, k budove. Vstúpte do budovy, do miestnosti, v ktorej vojak zapáli sviečku. O chvíľu vyjde von, tak choďte aj vy. Na dvore choďte do tieňov napravo a prejdite k budove oproti. Vylezte na terasu a oknom vlezte dovnútra.
Rovno oproti oknu, ktorým ste vliezli, je ventilačka, tak ňou prelezte do druhej miestnosti. Tu na chodbe pochôdzkuje vojak, tak pozor na neho. Choďte kúsok doľava a po pravej strane budete mať okno, za ktorým jeden vojak hľadá mikrofóny. Keď vojak, ktorý pochôdzkuje na chodbe pri vás pôjde smerom od vás a keď vojak hľadajúci mikrofón vyjde z miestnosti, tak rýchlo vlezte dnu oknom, vyberte mikrofón č. 1 (na pravej stene, uvidíte ho v infra móde) a vráťte sa do chodby, do tieňa pod oknom. Vráťte sa chodbou doľava, do miesta, kde ste vliezli vetilačkou.
Choďte na koniec chodby, oproti ventilačke. Tam si počkajte pri dverách so závesom, kým z nich vyjde von vojak. Keď vyjde, preplížte sa poza neho do izby, z ktorej vyšiel a kým sa vráti, prejdite do ďalšej. Z nej pokračujte vonku na balkón.
Vstúpte dverami do ďalšej miestnosti, v ktorej sa rozprávajú dvaja vojaci a schovajte sa do tieňa. Keď dohovoria, jeden pôjde von a druhý začne hľadať mikrofóny. Vtedy choďte medzi zábradlie a telefón a tam odpojte mikrofón č. 2. Ak to hneď nestíhate, tak si počkajte, kým hľadajúci vojak prejde tou oblasťou. Keď máte mikrofón, tak choďte na záchod (oproti dverám z balkónu) a vlezte do ventilačky naľavo. Prelezte ňou do kuchyne. V kuchyni zhasnite pomocu OCP obe svetlá a vyjdite dverami von (ak nezhasnete, ľahko vás zbadajú) a zvrite za sebou. Vonku choďte rovno, popri ľavej stene až k svetlu na konci. To vyraďte s OCP a prejdite do budovy vedľa.
Prejdite do miestnosti so sochou Budhu a dvakrát zahnite doprava. Dostanete sa vedľa miestnosti, v ktorej je Nedich. V termomóde ich uvidíte cez stenu. Než niečo podniknite, choďte najprv do miestnosti naľavo a hneď vedľa dverí odpojte mikrofón č. 3. Vráťte sa do chodby, zavrite a choďte k dverám vedúcim k Nedichovi. Nevstupujte, sú tam štyria. Pri dverách je však šachta, do ktorej vlezte a prelezte ňou a teda miestnosťou s Nedichom na do vedľajšej miestnosti. V nej si počkajte, kým dohovoria. Potom pôjde Nedich do kúpeľne telefonovať. Ešte čakajte, kým vojaci neodídu. Jeden sa o chvíľu vráti, tak sa nezdržujte. Choďte za Nedichom, chyťte ho, môžete ho vypočuť a zabite ho. Telo schovajte do tieňa v rohu miestnosti.
- Získaj ukryté mikrofóny.
Prejdite naspäť šachtou a choďte doľava, k miestnosti so sochou Budhu. Než do nej vstúpite, vyraďte s OCP svetlo na stene napravo. Potom choďte k tejto stene a už len rovno, k ventilačke v stene pred vami. Prelezte ňou do ďalšej časti.
Počkajte si, kým príde vojak a keď pôjde naspäť, tak ho sledujte. On pôjde napravo, vy vstúpte doľava do chodby. Tam sa otočte doprava a choďte rovno do spálne pred vami. Tam odpojte mikrofón č. 4. Vráťte sa na chodbu a choďte doprava. Vstúpte naľavo do miestnosti s televízorom. Hneď pri dverách odpojte mikrofón č. 5. Vráťte sa opäť na chodbu a pokračujte ďalej, doľava. Na konci vstúpte do miestnosti, ktorou prejdite k dverám a vyjdite von.
Choďte k skleneným dverám a nazrite dnu. Počkajte si, kým vojak odíde a vstúpte. Naľavo pri posteli odpojte posledný mikrofón č. 6.
- Unes Abrahima Zherkezhiho.
Prejdite skrčený pod schody a vylezte na plošinu so stromami. Počkajte si, kým pôjde vojak opäť dole schodmi. Vyskočte, zachyťte sa plošiny nad schodmi a vylezte cez zábradlie hore. Schovajte sa do tieňa naľavo. Oproti vám sú pri schodoch dvere. Počkajte si, kým z nich vyjde vojak. Keď sa po obhliadke do nich vráti, sledujte ho tam. Po vstupe sa otočte doľava a choďte stále rovno, až do kúpeľne. Tam pod lekárničkou je ventilačka, do ktorej vlezte.
Vyleziete na malú strechu. Poniže je strážca, no ignorujte ho. Zoskočte zo strechy a presuňte sa doprava, kde je tma. Zatiaľ uvidíte, ako Shetland zabije Zherkezhiho.
- Eliminuj Douglasa Shetlenda.
Preplíže sa poza strážcu a vstúpte do budovy. Prejdite do susednej miestnosti a dierou v stene vyjdite von. Streľte z pištole do lampiónu a zjednajte si tmu. Vyjdite na dvor a uvidíte, že Shetland vám unikol vo vrtuľníku.
- Dostaň sa na hlavný bod vyzdvihnutia.
Už sa len musíte dostať preč. Prejdite dvorom pomedzi autá, je tam dosť tmy a vstúpte do budovy napravo. Vraciate sa presne tak, ako ste prišli. Vyjdite z budovy von. Tak ako predtým, si vystriehnite, keď sa strážca pozerá smerom od vás a zoskočte dole, do tieňa pod skaly. Keď sa otočí, už len dobehnite, na miesto, kde ste level začali.
7. Pobrežná batéria v okolí Pupori
Severná Kórea
- Zisti, či Kórejčania úmyselne vystrelili raketu.
Otvorte poklop a spustite sa dole. V hale sú dvaja vojaci. Kým sa rozprávajú, presuňte sa doľava, pred nákladiak a skočte do šachty pod ním. Prejdite šachtou na druhú stranu (pozor, v osvetlených častiach si vás môžu všimnúť zhora) a vylezte hore rebríkom. Tu v miestnosti si počkajte, kým si vojak sadne k počítaču a vyjdite na chodbu. Alebo ak práve odchádza, tak ho sledujte. Na chodbe choďte do dverí naľavo.
V pracovni choďte do tieňa naľavo. Sú tu dvaja vojaci pracujúci pri PC. Pomocou EEV napichnite počítač v presklenej kancelárii (môžete cez sklo) a získajte záznam č. 1. Môžete takto hacknúť aj druhý počítač, pri ktorom robí vojak a zistiť, že v sklade je k dispozícii munícia. Pokračujte z miestnosti chodbou ďalej a dorazíte do nocľahárne. Sú tu dvaja vojaci, no obaja spia, tak sa len preplížte na druhú stranu a prejdite dverami.
Vstúpite do skladu. Keďže nestrieľame, náboje na krabicach pod kamerou nepotrebujeme. Preplížte sa doprava a choďte rovno. Naľavo sa zastavte pri dverách, ktoré vypáčte. V miestnosti za nimi je vojak sediaci pri počítači. Pomocou EEV mu napichnite počítač a získajte záznam č. 2. Máte tu aj lekárničku. Vráťte sa na chodbu a naľavo máte schody. Nechoďte nimi, ale choďte doprava, do skladu, z ktorého ste prišli a hneď za rohom zahnite opäť doprava. Prejdite popri krabiciach do tmavého rohu, kde na zemi otvorte poklop a zlezte dole.
Dole prelezte ventilačkou a v ďalšej šachte vylezte na rebrík. Počkajte si, kým vojaci hore dohovoria a vylezte von. Schovajte sa do tieňa pri nákladiaku. Jeden vojak zišiel do nižšej časti, druhý je pri vás, z druhej strany vozidla. Stojí pri paneli, ku ktorému sa potrebujete dostať. O chvíľu odíde, tak podlezte popod vozidlo, zájdite tam a presmerujte spojenie, čím presuniete hore zavesenú strelu. Zájdite naspäť do tmy, prejdite ku kabínke vozidla, vylezte na ňu, vyskočte a zachyťte sa tyče nad vami, po ktorej ste poslali strelu ďalej. Zachyťte sa aj nohami a lezte po tyči až za strelou. Tam zlezte dole a zlezte do otvoru pod vami.
Ste v chodbe pod strelou. Tu je na podlahe otvor, tak doňho skočte a pod ním použite oba elektronické panely. Vráťte sa naspäť do chodby. Choďte na koniec chodby, k výťahu a zahnite doľava. Tam na pravej stene vylezte do otvorenej šachty a prejdite ňou na výťahovú kabínku. Použite panel na stene a vyveziete sa hore. Prelezte šachtou pri vás. Tu sú dve cesty, choďte tou oproti. Dostanete sa do riadiaceho centra, za monitorovacie plochy. Choďte úplne doľava, kde otvorte poklop a zlezte dole do miestnosti. Počkajte si, kým dohovoria a zistíte, že strela bola odpálená odtiaľto, ale nie úmyselne.
- Napichni BIOS odpaľovača rakiet, aby si zistil, či tam nie sú stopy po algoritmoch z Dvoraka.
- Získaj opravné a prepravné záznamy. (príležitostné)
Po rozhovore, keď veliteľ zastrelí dôstojníka, pôjde do svojej pracovne. Je to kúsok od vás, tak sledujte veliteľa a chyťte ho. Vypočujte ho, čím splníte bonus (Bonusová úloha: Zisti silu divízií Severnej Kórey). Potom ho omráčte a telo schovajte niekam do tmy. Potom si počkajte, kým pôjde vojak od horných počítačov nižšie a použite ten naľavo. Získajte z neho záznam č. 3.
Teraz sa vráťte naspäť o poschodie nižšie. Zájdite teda k šachte, ktorou ste sem zliezli, zavrite za sebou, prejdite nad výťahovú kabínku, použite panel na stene a keď sa zveziete, vylezte opäť do chodby.
Vstúpte do západného krídla a prejdite cez dvere von. Naľavo je strela s otvorenou hlavicou, tak k nej zájdite a pohrajte sa s ňou (Bonusová úloha 2: prvá časť). Vojak, ktorý je pri nej, si vás nevšimne. Potom vyraďte s OCP kameru nad dverami, ktorými ste vošli a choďte na druhú stranu haly. Tam pokračujte cestou, až sa dostanete vonku. Tu odpaľovač rakiet obchádza strážca. Keď bude chrbtom, zbehnite dole schodmi.
V miestnosti robí jeden vojak pri počítačoch. Vystriehnite si chvíľu, keď pôjde niečo skontrolovať k dverám, presuňte sa k prvému počítaču, použite ho a získajte záznam č. 4. Stiahnite sa opäť do tieňa. Teraz sa potrebujete odstať k ovládaciemu panelu, ktorý opravuje druhý vojak. Zájdite do zadnej časti, do tmy. Počkajte si, kým vojak vpredu pôjde opäť napravo, k dverám. Vtedy zapískajte, ale nech to počuje len ten, čo opravuje. Pôjde to skontrolovať. Vy choďte dopredu k počítačom a tak si to obíďte k panelu, ktorý použite a otvoríte kryt hore na odpaľovači rakiet. Potom sa presuňte do tieňa dozadu, smerom k vojakovi, ktorý pôjde naspäť opravovať kryt. Je to dosť náročné na presné načasovanie, ale ide to. Potom sa vráťte k dverám a naspäť hore schodmi. Vyčkajte si, kým pôjde vojak chrbtom od vás a zájdite k odpaľovaču a použite jeho počítač.
- Zastav odpálenie rakiet.
Vráťte sa dovnútra k výťahu, tak, ako ste sem prišli predtým. S OCP vyraďte kameru nad dverami a prejdite dovnútra. Prejdite popri výťahu na druhú stranu, do druhého skladu rakiet. Keď vyjdete z dverí, s OCP vyraďte kameru nad dverami (ak je tu vojak, tak vyraďte dve svetlá, aby vás nevidel ani on, ani kamera). Choďte dopredu a kúsok naľavo je raketa s odokrytou hlavicou, tak sa pohrajte aj s ňou (Bonusová úloha 2: prepoj rakety v oboch skladoch). Potom pokračujte naľavo k veľkým dverám. Je tu jeden vojak, tak si počkajte v tieni za ním, kým pôjde smerom, odkiaľ ste prišli a zoskočte k dverám. Prejdite k panelu na stene, prekáblujte ho a dvere sa otvoria. Prejdite nimi, aby ste videli, že raketa bola odpálená. Musíte ju zrušiť do troch minút.
- Získaj prístupové kódy pre zrušenie letu strely.
Pri odpaľovači sú schody naľavo. Prejdite však za odpaľovač a tamojšími schodmi zbehnite dole. V miestnosti si vystriehnite, keď vás vojaci nevidia a použite počítač napravo. Získate z neho potrebné kódy.
- Zruš zameranie rakety.
Teraz sa musíte vrátiť do najbližšieho riadiaceho centra. Takže sa vráťte cez veľké dvere do chodby. Tu pozor na vojaka, popri ktorom ste už išli. Ten vás trocha môže zdržať. Na konci prejdite za roh, s OCP zrušte kameru nad dverami a vstúpte do nich. V miestnosti použite prvý počítač naľavo a je to vyriešené.
- Dostaň sa k bodu vyzdvihnutia.
Už sa vám len stačí presunúť k bodu vyzdvihnutia. Ten je na oboch stranách, na plošinách s odpaľovačmi. Takže sa môžete vrátiť na tú, z ktorej odpálili raketu, z ktorej ste práve prišli, alebo na tú, kde ste napichli počítač odpaľovača. Ísť na tú druhú plošinu sa mi zdalo jednoduchšie, ale je to v podstate jedno. Čas vás už netlačí, takže sa preplížte a je to.
8. Seoul
Južná Kórea
- Vypočuj agenta Špeciálnych síl, aby si zistil lokáciu Jonga.
Vyjdite z izby a choďte napravo k zničenej stene. Tam si priviažte lano o trčiacu trosku a zlezte po ňom dole. Dole pozor na mínu na stene, deaktivujte ju. Choďte naľavo a prelezte plot. Prikrčte sa k stene a čakajte. Napravo sa rozprávajú dvaja agenti. Jeden o chvíľu vyjde von, tak ho chyťte a vypočujte. Potom ho omráčte a telo schovajte.
- Napichni mobilné veliace centrum. (sekundárne)
- Zastav vysielanie propagandy Severnej Kórey. (príležitostné)
Pokračujte uličkou naľavo. Po pravej strane je reproduktor hlásajúci propagandu. Odpojte Reproduktor č. 1. Pokračujte na koniec ulice a v pravom rohu vylezte hore po tyči. Prerúčkujte doprava a vylezte na požiarne schodisko. Na druhej strane zlezte dole po rebríku. Choďte naľavo do tieňa. Tam neďaleko auta je na stene ďalší hlas propagandy, tak odpojte Reproduktor č. 2. Potom čakajte pri vozidle. O chvíľu vyjde vojak zvnútra von. Než sa vráti, tak vojdite do voza, použite počítač a vyjdite opäť von. Úloha splnená. Teraz choďte na druhú stranu vozidla. Tam choďte do uličky, v ktorej horí oheň. Po ľavej stene je rebrík, po ktorom vylezte hore. Tam odpojte Reproduktor č. 3. Potom vlezte do ventilačky a prelezte ňou.
- Nájdi a získaj dátové disky z NDT.
- Dostaň sa na strechu, aby si mohol poslať dáta pre EA - 6B.
Keď vyleziete z ventilačky, zlezte dole rebríkom. Otvorte poklop a zlezte do miestnosti pod vami. Tam choďte k počítaču a vezmite si dátový disk. Potom sa schovajte naľavo, ale nie k dverám, tie o chvíľu vybuchnú. Hneď po výbuchu sa presuňte k dverám z ľavej strany. Počkajte si, kým vojaci vstúpia a vy vyjdite von, vyskočte a zachyťte sa pod zábradlím nad vami. Keď prejde vojak nad vami doľava, vylezte hore (alebo si počkajte pod schodami, potom vyskočte a vylezte). Choďte do chodby rovno oproti miestnosti s počítačom. Choďte na záchod vedľa výťahu. Tam si počkajte, kým sa dvaja vojaci vo výťahu nedorozprávajú. Potom jeden odíde a druhý sa postaví chrbtom k výťahu, tak sa preplížte poza neho, vstúpte do výťahu a vyvezte sa hore. Nasleduje animačka a presúvate sa do druhej časti levelu. Odošlete dáta do lietadla, ktoré však zostrelia. Musíte ich znovu získať naspäť, aby ich nezískal nepriateľ.
- Získaj informácie o UAV Severnej Kórey. (príležitostné)
Ako novinka vás tu budú otravovať miniatúrne vrtuľníky, ktoré lietajú po oblasti, osvetľujú tmavé kúty a strieľajú po nepriateľoch. Teda po vás. Ak potrebujete, tak ich môžete na chvíľu vyradiť s OCP, tak ako aj ostatné elektronické objekty.
Choďte na schody a pomocou EEV sa napojte na počítač pri radare, pri ktorom stojí aj vojak. Deaktivujte radar č. 1. Potom zídite dole schodmi a zahnite doprava. Počkajte si, kým sa vojak, ktorý sleduje túto osvetlenú časť otočí, zájdite pod plošinu, z ktorej ste prišli a tam vyskočte na lano, po ktorom sa zošmyknete na budovu oproti. Zachytíte sa na pletive, ktoré prelezte na druhú stranu. Tam pokračujte ďalej a cestou deaktivujte nástennú mínu.
Pokračujte ďalej, ku miestu, kde cesta končí. Buď zoskočte na plošinu pod vami a z nej, s rozbehom preskočte na druhú stranu, alebo sa zaveste naľavo na tyč a po nej prelezte na druhú stranu. Tam vylezte na krabicu napravo. Z nej sa pomocou EEV napojte na laptop na terase oproti vám a deaktivujte radar č. 2. Potom s OCP zhasnite svetlo naľavo, nad dverami. V tme tam zájdite, vyskočte na krabicu pri dverách a z neho hore na zábradlie. Prerúčkujte trocha doľava, vylezte hore a na terase pokračujte rovno na plošinu pred vami. Opäť úsek, ktorý vyžaduje presné načasovanie, ak nikoho nechcete omráčiť. Na konci plošiny sa zaveste na okraj, spustite sa a zachyťte okna pod vami. Vlezte ním do budovy.
Ak je v chodbe vojak, tak s OCP pred vstupom zhasnite svetlo. Inak prejdite na druhú stranu budovy, kde vstúpte do kúpeľne, v ktorej chýba celá stena. Pomocou EEV sa napojte na počítač, ktorý je na plošine oproti a deaktivujte radar č. 3. Potom sa spustite o dve podlažia nižšie a tam preskočte na plošinu s radarom a počítačom. Choďte na tomto vonkajšom okraji doprava, do temnoty. Z dverí vyjde von vojak. Preplížte sa poza neho a vstúpte do dverí.
Prejdite do susednej miestnosti, kde je diera v podlahe siahajúca o pár poschodí nižšie. Dostaňte sa na predposledné podlažie. Nie je to nič zložité, len si nájdite vhodné miesta na zoskoky. Dole si počkajte, kým dvaja vojaci odídu a potom zoskočte úplne dole. V susednej miestnosti je počítač, tak naň použite EEV a získajte informácie o UAV. Potom si všimnite naľavo v stene ventilačku, tak do nej vlezte. Keď vyleziete, na ulici pod vami bojujú vojaci. Vyskočte na tyč nad vami a prejdite po nej na jej koniec. Tam zoskočte dole a choďte doľava. Prelezte plot.
- Dostaň sa na miesto havárie EA - 6B.
Za plotom choďte doprava na ďalšiu ulicu s vojakmi. Vystriehnite si vhodnú dobu a aj tu choďte doprava, za nákladiak. Tam smerujte do bočnej uličky pred vami a v nej vylezte hore po rebríku. Prejdite na koniec ochodze, kde je natiahnuté lano. S OCP zhasnite svetelnú reklamu na budove oproti a pomocou lana sa k nej zošmyknite. Zoskočte dole na ulicu. Tu sa objaví tank. Môžete ho zničiť vhodením granátu dovnútra (Bonusová úloha: Zničiť tanky armády Severnej Kórey). Inak si počkajte v tieni a pohybujte sa, len keď sa vojak a hlaveň dívajú inam. Za tankom vylezte hore rebríkom. Tam použite počítač a deaktivujte radar č. 4. Vstúpte do budovy, prejdite ďalej a o poschodie nižšie.
S OCP vyraďte svetelnú reklamu za oknom. Vylezte von oknom, spustite sa na plošinu pod vami a z nej až na zem. Dole vyraďte ďalšie zdroje svetla, choďte chvíľu rovno a zahnite doľava. Je tu ďalšie mobilné veliace centrum, tak ho môžete cestou napichnúť (nie je to potrebné, ak ste to spravili v prvej časti levelu). Inak prejdite popri vozidle a na konci uličky doprava. Tam prejdite cez dieru do ďalšej bočnej uličky.
- Zabráň tomu, aby boli dáta na palube EA - 6B ukoristené Severnou Kóreou.
- Označ vrak EA - 6B pre vzdušné bombardovanie.
- Deaktivuj prenosné prieskumné radary. (príležitostné)
Choďte trocha vpred. Naľavo je tank (ktorý môžete zničiť granátom). Napravo je havarované lietadlo. Svetlo na rohu bliká a občas zhasne. Vtedy prebehnite k lietadlu. Dáta sa z neho nedajú získať, pretože je veľmi poškodené, takže ho máte označiť pre vzdušné bombardovanie. Ak chcete splniť bonusovú úlohu, tak zachráňte oboch pilotov. Sú tu pri lietadle, tak ich po jednom chyťte a odneste do uličky, z ktorej ste prišli (keď je zhasnuté svetlo a samozrejme sledujte tank). Keď sú dostatočne ďaleko od miesta výbuchu, Lambert vám to oznámi. (Bonusová úloha: Zachráň pilotov EA - 6B). Keď sú obaja v bezpečí, vráťte sa k vraku lietadla. Tam pri smetiakoch vylezte po tyči v rohu na plošinu, kde deaktivujte radar č. 5. Potom sa vráťte dole.
Vráťte sa do uličky, do ktorej ste uložili oboch pilotov. Vykuknite z nej a s zhasnite svetelnú reklamu nad tankom. Potom choďte za roh naľavo a tam vylezte hore po rebríku. Zhasnite svetelnú reklamu nad vami a vylezte po rebríkoch úplne hore. Odtiaľ označte miesto s vrakom a počkajte si na zásah, ktorý vrak zničí.
9. Kúpele v oblasti Shinjuku
Tokio, Japonsko
- Dostaň sa do kúpeľov.
Vstúpte do osvetlenej oblasti pred vami a choďte napravo, za krabice. Tam si počkajte, kým chlapík odíde od telefónu ďalej napravo. Potom tam zájdite a napichnite telefón č. 1. V rohu, vedľa telefónu je stĺp, na ktorý vylezte a po kábli sa spustite doprostred ulice. Na konci prerúčkujte trochu doprava a vylezte hore. Tu sa zachyťte rímsy na stene a prerúčkujte po nej až na koniec ulice, kde sa pri múre spustite na plošinu pod vami. S OCP zhasnite pouličné svetlo pri vás, v rohu zlezte dole po tyči a na ulici vlezte dole do kanála. Prejdite ním na koniec a vylezte hore.
- Zisti, kto je Shetlandov kontakt.
Vyleziete v pivnici. Choďte rýchlo na druhú stranu k dverám. Vyjde z nich strážca, ktorý o chvíľu zapáli svetlo, čo by vám dosť sťažilo situáciu. Počkajte si za jeho chrbtom a keď si pôjde sadnúť, tak prejdite dverami do chodby. V ďalšej miestnosti choďte napravo za kontajnery a s OCP vyraďte ventilátor. Tak sa môžete presunúť kúsok ďalej, za plachty a odtiaľ s OCP vyraďte svetlo. Už len prejdite k dverám a vyjdite hore schodmi.
Pozrite si optickým káblom, či je za dverami voľno, prejdite nimi a choďte rovno do tmy pred vami. Ak nie je civilista vonku, tak si počkajte, kým vyjde z dverí naľavo. Potom do nich vstúpte. Hneď vedľa dverí je ventilačka, do ktorej vlezte. Vylezte von na druhej strane a počkajte si, kým dvaja strážci z miestnosti odídu. Potom do nej vstúpte a schovaný pri stole sledujte sklenené dvere. Keď poza ne prejde strážca doprava a pôjde naspäť doľava, prejdite nimi, zatvorte a schovajte sa do tieňa naľavo. Keď zas prejde popri vás, tak vylezte po tyči pri lampe. Hore vylezte na plošinu, zájdite k lanu a spustite sa po ňom na rímsu domu, z ktorého ste prišli. Prerúčkujte pod okno, ak je civilista v miestnosti za ním hore, tak počkajte, kým si ľahne späť a vlezte dnu. Ak ho vypočujete, získate kód k dverám. Nepotrebujete to.
Pri dverách použite optický kábel, aby ste videli, či je na chodbe bezpečne. Keď prejde strážca doľava, vyjdite a choďte k dverám napravo. Buď ich hacknite, alebo použite kód 3650. V miestnosti potom použite počítač (alebo prezrite skrinku so spismi napravo) a získate Shetlandov kontakt.
- Dostaň sa na Shetlandovo stretnutie skôr, než ho zlikviduje I-SDF.
- Zisti, kto dáva rozkazy útočnému teamu I-SDF. (sekundárne)
- Napichni telefónne linky kúpeľov. (príležitostné)
Potom vlezte do šachty na pravej strane a nakuknite do susednej miestnosti. Pomocou EEV sa napojte na počítač, pri ktorom sedí chlapík a získajte z počítača informácie o ich velení. Vráťte sa naspäť do miestnosti s počítačom. Teraz sa treba vrátiť naspäť dole. Optickým káblom sa pozrite na chodbu a keď je vzduch čistý, vyjdite von a vstúpte do dverí naľavo, za ktorými spí civilista. Choďte k oknu a keď vás nevidí strážca na ulici, vyskočte z okna, zachyťte sa, prerúčkujte doprava a spustite sa na striešku. Choďte na jej pravý okraj a spustite sa na zem. Vystriehnite si strážcu pri vás, aj strážcu v miestnosti za sklenenými dverami a prejdite nimi. Choďte za stôl s počítačom do skladu s ventilačkou, ktorou ste preliezli predtým. Opäť do nej vlezte a prelezte ňou na druhú stranu a vstúpte dverami naľavo do vstupnej miestnosti. Tu pozor na ľudí, takže cez tiene prejdite do dverí naľavo.
Vstúpite do šatní. Vojak stojí pred zrkadlom, v ktorom by mohol vidieť váš odraz, takže s OCP zrušte svetlo nad zrkadlom. V temnote prejdite vedľa na záchody. Z nich na susednú chodbu. V nej choďte doľava, rozrežte nožom igelit a prejdite k rozostavanému bazénu. S OCP vyraďte svetlo nad vami a choďte rovno k lešeniu oproti. Vylezte naň a prejdite ponad dvoch strážcov. V bazéne si všimnite generátor a vyraďte ho s OCP. Tým vypnete svetlo pred východom. Zoskočte dole z lešenia a naľavo pri dverách napichnite telefón č. 2. Potom prejdite dverami do chodby.
V ďalšej miestnosti sú kúpele s dvoma vojakmi a civilistom. Počkajte si v chodbe a o chvíľu sa miestnosť zaplní parou, v ktorej je zlá viditeľnosť (ak chcete lepšie vidieť, použite termo). Prelezte cez vane za vojakmi a choďte do dverí oproti tým, ktorými ste vošli (dvere napravo vedú dookola do chodby za bazénom). V chodbe pred dverami s OCP vyraďte svetlo a vstúpte do miestnosti. Choďte hneď doľava, kde je na stene ventil. Otočte ním a vpustíte do miestnosti paru. Tým vás nezbadá ani vojak, ani automatické delo. Prelezte cez bazénik, cez drevenú stenu do druhého bazénika, tam vyjdite von a poza delo prejdite do ďalšej chodby.
Choďte rovno k recepcii a napichnite tam telefón č. 3. Potom pokračujte chodbou napravo. Tam sa schovajte za drevenú medzistenu a poza ňu sa vyhnite strážcovi. Nebude otočený dlho, tak sa prešmyknite poza neho a do dverí naľavo. Prejdite chodbou a na jej konci, za dverami vlezte do ventilačky (pozor na vojakov v susednej chodbe, ktorí vás môžu zbadať). Prelezte ňou do umelého jazierka. Prejdite ním na koniec a prejdite za sklo k rastlinám. Tam je v stene ďalšia ventilačka, do ktorej vlezte. Prejdite na jej koniec, kde však nemôžete vyliezť. Môžete sa pomocou EEV napojiť na počítač na stole v miestnosti pod vami a získať tak nejaké informácie (Bonusová úloha: Napichni sa do Shetlandovho počítača). Inak len čakajte a odsledujte stretnutie Shetlanda a I-SDF.
- Eliminuj Shetlanda.
- Zneškodni Shetlandove nálože.
Po stretnutí, ktoré skončí prestrelkou, sa vráťte naspäť, vylezte k rastlinám. Prejdite cez vodu k ventilačke a prelezte ňou naspäť. Choďte rovno do chodby pred vami a vstúpte doľava. Ste v chodbe, z ktorej ste prišli na začiatku. V nej choďte doľava na záchody a prejdite nimi. Len choďte stále ďalej a prejdite cez chodbu, v ktorej vojaci bojujú. Je to len pár krokov do dverí pred vami. Za nimi je naľavo miestnosť, ktorú ste sledovali z ventilačky, kde bol Shetland. Vy choďte do miestnosti napravo. Na jednej stene je tu lekárnička a obďaleč aj mína.
Teraz vás čaká celkom nepríjemná miestnosť. Sú v nej traja vojaci s nočným videním. Žiadna sranda. V zásobe máte dva dymové granáty, čo je vaša šanca. Už v pare ste si mohli všimnúť, že vám tam nočné videnie moc nepomohlo. Takto obabrite aj ich. Jeden granát hoďte do stredu miestnosti, bližšie k vášmu vchodu a zahalený dymom k nemu prejdite. Druhý hoďte pred dvere, ktoré vedú preč a taktiež zahalený dymom nimi prejdite. Určite to bude chcieť viac pokusov, než to zvládnete, ale dá sa to, keď si to natrénujete. V chodbe je za rohom nástenná mína, tak ju opatrne deaktivujte. Pokračujte ďalej.
Teraz musíte byť veľmi rýchly, pretože vchádzate do miestnosti, kde sú tri bomby a na odpojenie každej máte jeden a pol minúty. Pripravte si svoje SC-20K a v ňom špeciálne strelivo Sticky Shocker. Vbehnite do miestnosti, prelezte plot pred sebou, zbehnite dole schodmi a zahnite doprava pod plošinu. Pretiahnite sa pomedzi potrubia a na konci deaktivujte prvú bombu. Vráťte sa naspäť ku schodom. Buď na schodoch, alebo na plošine nad vami je vojak s nočným videním, tak ho uspite Sticky Shockerom. Telo zneste do tmy pod schody. Vybehnite hore schodmi a obehnite prvú zákrutu. Keď prejdete doprava, tak choďte rovno a na konci prelezte zábradlie. Pod vami deaktivujte druhú bombu. Pripravte si zbraň a uspite vojaka nad vami. Vylezte rýchlo hore a opäť si pripravte zbraň. Z miesta, kde ste deaktivovali prvú bombu, prichádza po plošine druhý vojak s nočným videním, tak sa zbavte pomocou Sticky Shockera aj jeho. Ak ste sa presúvali, tak sa vráťte na miesto, kde ste odpojili druhú bombu. Choďte doľava, tam k hromade nejakých vriec a za nimi uvidíte plošinu s treťou bombou. Preskočte k nej a deaktivujte ju. Len čo ju deaktivujete, namierte na dvere, ktorými prešiel Shtland. O chvíľu z nich vybehne vojak, tak sa ho zbavte Sticky Shockerom (môžete tam tiež dobehnúť, dvere vyraziť a tak ho omráčiť, no nemusí byť práve vtedy tesne za nimi, takže je to o šťastí).
Potom prejdite tými dverami, vylezte hore rebríkom a hore prejdite druhými dverami. Tu sa stretnete so Shetlandom a obaja na seba mierite. Vypočujte si jeho reč. Na konci zloží zbraň s tým, že by ste predsa nezastrelili starého priateľa. Buď ho zastreľte, alebo zložte zbraň tiež - v tom prípade sa vás pokúsi zabiť a Sam ho zapichne nožom.
10. Japonské ministerstvo obrany
Tokio, Japonsko
- Skontaktuj sa so zadržanými americkými dôstojníkmi.
Prejdite rovno k bráne. Naľavo použite spínač, čím ju otvoríte. Vstúpte. Napravo môžete vypnúť svetlo v chodbe. Choďte kúsok ďalej a napravo si všimnite nad dverami kameru. Vyraďte ju s OCP, choďte k dverám, vypáčte ich a prejdite nimi. Za nimi vylezte po rebríku a hore prelezte ventilačkou.
Ventilačka vedie na záchod. Nevylezte z nej hneď von, ale počkajte si, kým vyjde strážca zo záchodu. Potom vylezte aj vy. Keď prejde za roh, ešte si počkajte, až kým nevyjde na chodbu, pretože by vás mohol vidieť v zrkadle.
Prejdite do haly a choďte pomedzi tiene smerom doľava. Prejdite pred stôl a s OCP zhasnite svetlo na stene naľavo. Vylezte na divnú sochu za stolom. Po jednotlivých kvádroch sochy vylezte až hore, na stropný trám. Po tráme prejdite na opačný koniec haly a tam na poslednom tráme choďte k ventilačke, ktorou prelezte. Vyleziete na nejakú plošinu. Počkajte si, kým pod vami skončí vypočúvanie a zlezte do miestnosti pod vami. Tam sú obaja zajatí Američania. Zájdite k nim a oslovte ich.
- Získaj prístup na veliteľstvo.
Potom choďte do rohu miestnosti a prelezte ventilačkou do chodby. Choďte doľava a ste neďaleko schodov. Nemusíte k nim ísť. Vyskočte von a zachyťte sa zábradlia. Pospúšťajte sa takto až na prízemie. Prejdite teraz už otvorenými dverami pod schodami.
Prejdite ďalej a napravo zhasnite svetlo v chodbe. Poniže sú traja vojaci, o ktorých zistíte, že majú nesmrtiacu muníciu. Ak vás náhodou dostanú, tak nekončíte, ale budete zajatý, vypočúvaný a potom môžete pokračovať odtiaľ. No netreba sa nechať zatknúť. Keď ste zhasli svetlo, tak choďte pomaly dole. Jeden z vojakov pôjde hore po ľavej strane, vy choďte dole po pravej. Počkajte, kým druhý pôjde popod kameru. Vyraďte ju s OCP. Pozrie sa, čo sa deje, tak sa k nemu prikradnite a chyťte ho. Odveďte ho dolu schodmi napravo a pritlačte ho na očný skener, aby sa vám otvorili dvere. Potom ho omráčte a telo schovajte do tieňa pod schodami. Potom prejdite dverami, ktoré ste si otvorili skenerom.
V chodbe je dvojo dverí. Za tými napravo sú dvaja strážci a nejaká munícia. Choďte do tých napravo a hacknite ich, alebo otvorte kódom 1945. Použite nočné videnie, aby ste videli, kam sa pozerajú kamery. Keď sú smerom od vás, tak vstúpte a schovajte sa, aby vás nevideli. Keď sa bude dať, tak s OCP vyraďte prvú kameru a prejdite k počítaču a získajte prístup na veliteľstvo. Potom sa vráťte naspäť na chodbu.
- Nahraj stretnutie na veliteľstve.
- Napichni sa na G-SDF generálov laptop.
Vráťte sa cez dvere s očným skenerom, vybehnite hore schodmi a choďte doprava, k výťahom. Počkajte si, kým pôjde strážca od vás a prejdite do dverí napravo, oproti výťahom. Tu prejdite ľavou, alebo pravou stranou (podľa toho, kde nie je vojak), cestou vyraďte kameru na strope a zájdite pred vchod. Dvere sú zavreté a pred nimi vojak. Preplížte sa popri ňom a z pravej strany vylezte hore na plošinu nad ním. Tam vlezte do ventilačky, ktorá vás dovedie priamo na veliteľstvo. Vypočujte si rozhovor veliteľstva s Otomom a zistíte, že admirál jednal sám, bez súhlasu japonskej vlády. Po rozhovore pomocou EEV napichnite počítač pod vami v miestnosti, napravo od veľkej obrazovky. Potom si ešte počkajte na výsledok, keď sa opäť ozve Otomo. Dostanete nové rozkazy.
- Znič Otomove I-SDF servery.
Teraz sa vráťte k výťahom. Takže vylezte z ventilačky, zlezte do chodby. Pozor na dvoch vojakov, cestou s OCP vyraďte kameru a choďte k hlavným dverám. Ak nie je na chodbe nikto, tak nastúpte priamo do výťahu. Spustite sa dole. V polovici cesty vám odstavia prúd, tak skočte do otvoru v podlahe a zachyťte sa. Prerúčkujte telom k stene a spúšťajte sa po jednotlivých rímsach až dole. Vylezte z výťahovej šachty do chodby.
Spustil sa vám odpočet 3 minúty. Choďte doľava. Za rohom pozor, sú tam traja vojaci a nástenné míny. Vojaci pôjdu dookola, pozrieť, kto to prišiel výťahom, tak ich nechajte tak. Míny tiež môžete ignorovať, nemáte veľa času. Preplížte sa pomaly k dverám napravo. V nich si zapnite nočné videnie, aby ste videli lasery. Ak cez ne prejdete, je po vás, tak sa im vyhnite - nič ťažkého.
V ďalšej miestnosti na vás čakajú dvaja vojaci. Hneď po vstupe prelezte zábradlie napravo, prejdite popri pravej stene na koniec. Tam vylezte na stôl pri okne a z okna sa spustite dole. Ste za oboma vojakmi. Vyjdite po schodoch napravo a prejdite až k aktívnemu počítaču. Môžete ho tiež hacknúť a získať z neho nejaké informácie (Bonusová úloha: Vnikni do I-SDF serveru). Potom naň umiestnite výbušninu. Vráťte sa naspäť cez okno pri stole nad vojakov tak, ako ste prišli. Potom odpáľte výbušninu. Po výbuchu sa vojaci otočia smerom k výbuchu. Vy len prejdite na koniec tejto plošiny a prelezte zábradlie k dverám, ktorými ste vošli. Oproti nim je otvorená oblasť so schodmi. Vyjdite nimi hore.
- Zajmi Otoma živého.
Keď vyjdete hore schodmi, už len zájdite k sklenej stene, za ktorou je admirál Otomo. Porozpráva sa s vami a potom sa pokúsi zabiť sa. Choďte do miestnosti za vami, v nej vlezte do šachty pod podlahou. Prejdite šachtou na koniec a vylezte do miestnosti s Otomom. Bežte k nemu a zachráňte ho. Naložíte si ho na ramená. Už len dôjdite k oknu, umiestnite naň výbušninu a stiahnite sa od miesta výbuchu. Počkajte si a v animačke sa dostanete preč. Hotovo.
1. časť | 2. časť
| Návody | Autori |