HRYCHEATYTRAINERYNÁVODYPREKLADYCD OBALYWALLPAPERYSCREENSHOTYDOWNLOAD

OSTATNÉ
KALENDÁR
FÓRUM
FIRMY
TOP 10

KÚP SI HRU
UŽÍVATEĽ
Prihlásiť
Registrácia


Užívatelia
Hry v obchode
Zlacnené hry

ABCgames
Kontakt, RSS, Spolupráca
ŠTATISTIKY
Hry:
Cheaty:
Trainery:
Návody:
Preklady:
CD obaly:
Wallpapery:
Screenshoty:
Download:
21409
5455
5063
1438
1600
7352
6159
13167
1687

Online 5162 užívateľov

Návody > Sacred


Zobrazení:112650
Autor návodu:Andrej Eperješi, ABCgames.sk

1. časť | 2. časť | 3. časť


B. Vedľajšie úlohy

1. Where is the Blacksmith? (Kde je kováč?)

L/Z: Bellevue, sedliak Anurf, stojaci neďaleko komandéra Romatu.
Cieľ: Nájdi strateného kováča.
Úloha: Vyhľadal ma sedliak a spýtal sa ma, či by som nenašiel strateného kováča. Mal sa s niekým stretnúť, mal by som sa spýtať jeho ženy, kde sa to stretnutie malo konať. ; Jeho žena mi povedala, že jej manžel mal mať stretnutie pri starom kamennom kruhu. Mal by som to omrknúť. ; Našiel som kováča. Obkľúčený vlkmi už videl svoj blížiaci sa koniec, pokiaľ som ho nezachránil. Bol napadnutý, keď sa vracal domov. Ukradli mu jeho nový meč. Mal by som sa pokúsiť nájsť ho a vrátiť mu ho. ; Našiel som ukradnutý meč. Má na čepeli jemné runy. Cítiť, že z nich vyžaruje mágia. Som stále dosť slabý, aby som mohol použiť takú čepeľ, takže by som ju mal zaniesť kováčovi. ; Vrátil som kováčovi jeho meč a on ma odmenil vzácnym mečom.
Choďte najprv do nižšej časti mesta a pohovorte si s kováčovou ženou. Potom choďte na západ po moste za rieku a na sever ku kamennému kruhu, kde zachráňte kováča od vlkov. Po rozhovore s ním sa len vydajte na západ po jeho ukradnutú čepeľ, ktorú mu prineste späť.
Odmena: skvelý meč Hack, možnosť využívať služby kováča


2. Wolf´s Eyes (Vlčie oči).

L/Z: Bellevue, Victor Homa, sedliak v meste, neďaleko kovárne.
Cieľ: Zabi zúrivého vodcu vlčej svorky.
Úloha: Zúriví vlci požierajú majetok farmára Victora Homu. Mám nájsť a zabiť vodcu svorky ukrývajúceho sa v lesoch. No je to zvláštne, pretože tieto zvieratá sú obvykle plaché. Aké kúzla môžu byť za týmto čudným správaním?
Vodca vlčej svorky je mŕtvy. Bol to wargh, nesúci znak výchovy Zhurag-Nar. Čo také bojové zvieratá robili tak ďaleko na juhu? Tak teda, ovce farmára Victora Homu sú teraz v bezpečí. Musím ho pohľadať a prijať primeranú odmenu.
Len sa vydajte na východ, popod lesy, za ktorými je Vampírska vila. Tam nájdete vlkov.
Odmena: Zlato, skúsenosti, runa.


3 Messenger (Kuriér)

L/Z: Bellevue, na východ od pevnosti je v záhrade pri rieke Sandra Lintari.
Cieľ: Zanes správu tým, čo na ňu čakajú v Silver Creek.
Úloha: Musím doručiť správu môjmu kontaktu v Striebornej Zátoke do troch dní. ; Správa bola doručená načas a dúfam, že Lady Sandra Lintari je v poriadku. Snáď by som ju mal niekedy navštíviť, mal by som sa vrátiť do Bellevue.
Vydajte sa na západ, prejdite popri aréne a až do Silver Creek. Máte na to tri dni, tak na to nezabudnite. Tam je v krčme chlap menom Reinhold of Tara. Oslovte ho a odovzdajte mu správu. Ak sa vrátite za Lintari, získate nejaké skúsenosti naviac.
Odmena: Zlato, skúsenosti, runa


4. Abducted (Unesená)

L/Z: Obchod pri opátstve, nad Bellevue, Novicka Imue
Cieľ: Zachráň unesenú novicku Nimues z jaskyne banditov.
Úloha: Zdá sa, že banditi sa viac zaujímali o mäso, než o zlato. Moja svätá sestra Nimues bola unesená. Musím ju oslobodiť z jaskyne banditov pri Silver Creeku skôr, než ju postihne osud horší než smrť. Čierny čarodej unikol. Vykríkol "ilim sakarra" skôr, než som ho mohla doraziť. Aké je spojenie medzi všetkými tými otrokármi a čarodejmi? Prinajmenšom jeho smrť oslobodí novicku Nimues. Mal by som ísť a uistiť sa, že je v poriadku.
Novicka Nimues je voľná a vrátila sa do opátstva. Myslím, že jej sestra Imue bude mať veľkú radosť z jej návratu. Mal by som ju znova navštíviť? A čo malo znamenať to o "striebornej krvi Serafínky", čo mi Nimues povedala. Je tu miesto, kde sú Serafínky obetovávané? Moja krvavá práca je skončená, no chvíľu potrvá, než sa opátstvo v Bellevue spamätá z útoku. Zaujímalo by ma, kto boli tí otrokári. A pre koho pracovali?
Choďte na západ do jaskyne pri rieke a vnútri pobite žoldnierov. Osloboďte Nimues, ktorá sama odíde. Vráťte sa za Imue a bude tam aj Nimues. Poďakujú vám.
Odmena: Zlato


5. Arogarn, the Forest Ranger

L/Z: Južne od Bellevue je v lesoch farma. Na nej je rozrušený farmár.
Cieľ: Odovzdaj posolstvo Arogarnovi.
Úloha: Farmár ma požiadal, či by som nezaniesol posolstvo lesnému rangerovi Arogarnovi. Je veľmi pravdepodobné, že ho nájdem v krčme u tancujúcej Serafínky. ; Odovzdal som posolstvo a Arogarn sa vydal na cestu. Mám taký pocit, že ho čoskoro zase uvidím.
Len zájdite do krčmy v Bellevue, tam ho oslovte a on sa teleportuje preč.
Odmena: Skúsenosti


6. Missing Son (Stratený syn)

L/Z: západne od Bellevue je aréna. Pod ňou na malom poloostrovčeku je utrápená matka (Worried Mother).
Cieľ: Priveď späť strateného syna.
Úloha: Matka, ktorá sa obáva o svojho syna, ma požiadala, aby som ho našiel a priviedol k nej. Skôr než ho nájdu vlci, samozrejme. ; Chlapec sa vrátil bezpečne späť k svojej matke.
Od matky sa dozviete, že sa jej stratil syn v jaskyni s vlkmi. Quest tým ešte nezískate. Choďte na juh, popri chatrči čarodejnice a elfksého mága a pri stromoch nájdete jaskyňu. Vnútri pobite vlkov a tam je Jonas. Ten vás požiada, aby ste ho doviedli domov k matke. Len ho tam zaveďte.
Odmena: Skúsenosti, 2x Strong Health Potion.


7. Escort (Eskorta)

L/Z: Jakob Noxtrax the Humorous v Silver Creek.
Cieľ: Eskortuj obchodníka Jakoba k Západnému mostu na hraničnej rieke mesta Porto Vallum.
Úloha: Jakob, bohatý obchodník požiadal o eskortu k západnému mostu na hraničnej rieke mesta Porto Vallum. Je to dlhá a nebezpečná cesta cez oblasť plnú banditov, lupičov a vojakov, ktorí dezertovali z bojov proti Orkom. ; Prekročili sme most na hraničnej rieke. Toto je miesto, kde začína hranica mesta Porto Vallum, kde statoční osadníci zo stepí obsadili Novú zem. No tento kraj je krutý a nebezpečný, tak ako Orkovia, ktorí ho drancujú. Musím sa pozhovárať so svojim spolucestovateľom o mojej mzde.
Zo Silver Creek sa vydajte cestou na sever, ktorá sa po chvíli stáča na západ. Vedie priamo do Porto Vallum. Sprevádza vás aj Erik, Jakobov osobný strážca. No nie je najsilnejší a môže zomrieť. Cesta je plná nepriateľov, tak sa radšej držte popri lesoch pod cestou, kde ich je o trochu menej. Stačí ich doviezť k mostu, za ktorým už začína Porto Vallum. Potom Jakoba ešte oslovte kvôli odmene.
Odmena: Zlato, skúsenosti.


8. The Book of Wisdom (Kniha múdrosti)

L/Z: Silver Creek. Zaman, combo master of Silver Creek.
Cieľ: Prines späť ukradnuté knihy.
Úloha: Majster bojových umení zo Striebornej zátoky mi dal úlohu nájsť a vrátiť jeho knihy o ktorých je presvedčený, že ich ukradli Goblini. ; Našiel som ukradnuté knihy. Sú síce postriekané, zrejme orkskou krvou, no našťastie nie sú zničené... stále sa dajú čítať... ak sa dobre prizrieš.; Majster zo Striebornej zátoky bol veľmi štedrý. Okrem hromady zlata ma tiež obdaroval vzácnou runou. Takú cenu majú tie knihy v správnych rukách.
Len choďte k vyznačenému miestu na východe, pobite nepriateľov, vezmite si od nich knihu a vráťte ju.
Odmena: Zlato, Runa, možnosť učiť sa kombá.


9. Shinning Light (Žiariace svetlo)

L/Z: Silver Creek, Avengarius a drunken veteran
Cieľ: Nájdi poklad opitého veterána.
Úloha: Avengarius, opitý starý veterán Mascarellianskej armády mi dal mapu k pokladu. Uvažujem, či na tých kecoch starého vojaka niečo je? Mal by som tie jaskyne omrknúť, keď budem mať čas.
Choďte do jaskyne a západe. Prebite sa v nej k truhle, v ktorej vás čaká dosť zlata. Ešte sa môžete vrátiť za Avengariusom a rozdeliť sa s ním, ale nie je to nevyhnutné, pretože nájdením zlata je quest kompletný.
Odmena: Zlato


10. Adelina

L/Z: Silver Creek, Count Markus of Silver Creek. Pár krokov východne od mesta je jeho sídlo.
Cieľ: Nájdi Adelinu v ruinách.
Úloha: Adelina, dcéra Grófa zo Striebornej Zátoky si bola zajazdiť a nevrátila sa. Dievča má dobrodružného ducha, čo sa však nehodí pre niekoho v jej postavení. Adelinu to ťahalo k takým dobrodružstvám, odkedy sa vrátila z dvora Baróna z Mascarellu, kam ju jej otec poslal, aby získala výchovu. Zdá sa, že sa stala omnoho viac argumentatívnejšou a konfliktnejšou a dokonca začala loviť s lukom a šípmi. ; Moje pátranie som začal v starých ruinách na juh od Striebornej Zátoky, pretože sa zdá, že práve tam sa rada potĺkala. Nebezpečná vášeň, pretože mnoho vlkov bolo videných v tejto oblasti, chovajúci sa neprirodzene, kvôli chorobe, o ktorej som počul v Bellevue. ; Našiel som Adelinu. Adelina a jej Mascarelliánsky kôň Markuelka boli napadnutí zúrivými vlkmi, ktorí mali rovnaké príznaky choroby, ako zvieratá v Bellevue. Nádherná Adelina je statočná, no mierne ranená, preto ma požiadala, aby som ju odprevadil späť jej otcovi. No premýšľal som, že by sme si mohli urobiť malú obchádzku a možno zažiť jedno, či dve dobrodružstvá spoločne, pretože dobrodružstvo máme v krvi.
Choďte na juhozápad od Silver Creek. Dole pri ruinách nájdete Adelinu. Ak ju napadnú vlky, tak ju chráňte, nech ju nezabijú. Potom ju máte odviesť k otcovi. Cestou do Silver Creek vás napadnú ešte raz. Potom ju odovzdajte otcovi.
Odmena: Skúsenosti, zlato.


11. Orc Slayer (Orkobijec)

L/Z: Porto Vallum, Seržant Quinn Dexter of Porto Vallum
Cieľ: Zabi Urgalooka, ogrského vodcu orkov.
Úloha: Čoraz viac a viac lúpežných skupín Orkov zaplavuje kráľovstvo. Kráľovské jednotky nemajú dostatok mužov, pretože mnoho mužov dezertovalo, aby bojovali sami za seba. Ja mám zabiť Ogra Urgalooka za účelom oslabenia orkských jednotiek. ; Urgalooka už žerú červy. Morálka jeho Orkov je ochabnutá, no aj tak si myslím, že to nebolo nič viac, než kvapka v mori. Musím sa pozhovárať s dôstojníkom z Porto Vallu ohľadne mojej mzdy.
Len sa vydajte na juhovýchod od mesta a tam nájdete skupinu nepriateľov pod vedením Orka, ktorého máte zabiť.
Odmena: Zlato, skúsenosti


12. Hidden Merchant (Ukrytý obchodník)

L/Z: Mierne na juhovýchod od Porto Vallum je jaskyňa. V nej pobite nepriateľov a oslovte obchodníka.
Cieľ: Zaveď obchodníka k stánku na trhu.
Úloha: Obchodník sa ukryl pred Orkami v jaskyni. Mám ho odviesť k stánku na trhu, ktorý je na námestí v strede Porto Vallum. ; Môj spoločník sa bezpečne vrátil do mesta. Teraz mám v Porto Vallum ďalšieho obchodníka.
Len ho odveďte do Porto Vallum.
Odmena: Zlato, skúsenosti, možnosť s ním obchodovať.


13. Cattle Rustlers (Zlodeji dobytka)

L/Z: Irina. Je na malej farme nad centrom Porto Vallum.
Cieľ: Odprevaď sedliacke dievča k úkrytu zlodejov.
Úloha: Zlodeji ukradli tejto mladej sedliackej dievčine kravy. Odprevadím ju k úkrytu zlodejov a získam jej kravy naspäť.
Vydajte sa na západ až k ruinám domu, ktorý je skrýšou zlodejov. Tam okolo skrýše ich všetkých pobite a splníte tak quest.
Odmena: Zlato, amulet (alebo prsteň).


14. Orcs! (Orkovia!)

L/Z: Farma mierne na západ, juhozápad od Porto Vallum. Keď sa priblížite, napadnú ju orkovia.
Cieľ: Ochráň farmu pred lúpežnými Orkami.
Úloha: Orkovia napadli farmu. Ak majú farmári prežiť, Orkovia musia byť rýchlo pozabíjaní.; Orkovia sú mŕtvi a farmár s dcérou sú v poriadku. Mal by som si s nimi oboma pohovoriť...
Len čo sa zjavíte pri farme, napadnú ju Orkovia. Len ich pozabíjajte a pohovorte si s farmárom a jeho dcérou.
Odmena: Zlato, skúsenosti


15. Whispers in the Wind (Šepoty vo vetre)

L/Z: Sisayah Rei, Mistress of Herbs. Má chatu kúsok na sever medzi stromami, nad mestom Florentina.
Cieľ: Prines zlatobobuľové plody z nesvätej pôdy pre Sisayu Rei.
Úloha: Plody, ktoré mám priniesť pre bylinkárku Sisayu Rei rastú na zlatobobuľovom kríku. Táto rastlina rastie v ruinách starého chrámu, ktoré, zdá sa, bylinkárku desia... Čo je to za miesto v nádhernom Barónstve Mascarellu? ; Získal som plody zlatobobuľového kríka, ktoré musím zaniesť Sisayah. Pokiaľ ma zrak neklame, toto bola najzvláštnejšia vízia, akú som kedy videl. Veci, ktoré sa objavili z ohňov jaskyne, neveštia nič dobrého.
Choďte do starých ruín na severovýchod od mesta a tam kliknite na ligotajúci sa krík. Získate z neho plody, ktoré zaneste Reii.
Odmena: Skúsenosti, drahokam.


16. Hunters of the Night (Lovci noci)

L/Z: Florentina, Kerinar, Gamekeeper of Florentian.
Cieľ: Zabi zúrivých vlkov.
Úloha: Florentinský horár oznámil, že tlupa zúrivých vlkov napadla jeleňa v Mascarellianskom lese. Súhlasil som, že vysliedim túto tlupu a jej vodcu. No mám isté podozrenia, pretože tieto plaché zvieratá sa takto divne chovali už v Bellevue a Silver Creeku. Čo môže byť dôvodom ich správania sa, ktoré je tak podobné Warghom z chovných sálov Temných Elfov z Zhurag-Nar, ktorí sú len zriedkakedy videní ďaleko od svojich lovných teritórií? ; Tlupa vlkov a ich vodca sú mŕtvi. Nebezpečenstvo, ktoré hrozilo zvieratám tohto lesa, bolo odvrátené. Musím si pohovoriť s horárom. No domnievam sa, že je tu toho viac, než sme mohli vidieť, pretože dokonca aj tieto vlky mali jazvy ako tie od Temných Elfov, ktoré im zasadia počas tréningu, aj keď nemali ich chovný znak. Nechám to tak, no neverím, že je to normálne...
Na sever od mesta nájdite medzi stromami vlkov, ktorých pobite.
Odmena: Zlato, skúsenosti


17. Ravenous Beasts (Nenásytné beštie)

L/Z: Florentina, Kitt
Cieľ: Zachráň dobytok pred vlkmi.
Úloha: Tieto zvláštne útoky vlkov pokračujú. Stádo kráv patriace florentinskému farmárovi bola napadnutá tlupou vlkov. Musím nájsť stádo skôr, než vlci pozabíjajú všetky kravy.
Na juh od mesta, medzi stromami pobite vlkov, ktorí napadli kravy. Potom sa vráťte po odmenu.
Odmena: Zlato, skúsenosti.


18. Love Token (Symbol lásky)

L/Z: Porto Draco, Markus of Porto Draco
Cieľ: Zanes správu vojakovej milenke.
Úloha: Mladý vojak ma požiadal, aby som zaniesol správu jeho milej Danielle, pretože on je na ceste do vzdialeného pohraničia Urkenburghu, aby bojoval proti nájazdom Orkov. ; Daniella je natešená z toho, že dostala nové správy o svojom milovanom. Ak ho niekedy zas uvidím, mám pre neho prekvapenie. Daniella si odstrihla prameň vlasov, ktorý mu mám odovzdať.
Markus sa pohybuje v blízkom okolí mesta Porto Draco, na jeho severnej strane. Keď vám dá odkaz, len zájdite do mesta, Daniella je tam. Odovzdaním odkazu quest končí.
Odmena: Skúsenosti.


19. Nucquam Astralis

L/Z: Porto Draco, Lord Guido of Porto Draco
Cieľ: Zabi všetkých zlých duchov vo vile v Porto Draco.
Šľachtic Guido of Porto Draco a jeho žena Katjana ma požiadali, aby som ich majetok vyčistil od duchov. ; Ak prijmete úlohu od Lady Janiny. Chyť vrahov Lady Janiny. Duch lady Janiny mi povedal, že môj "urodzený" klient ju zabil, len kvôli svojej skazenej chamtivosti. Požiadala ma, aby som pomstil jej smrť a chytil jej vraha. ; Vražda bola pomstená. Ten pes Guido a jeho skazená bosorka Katjana zaplatili za svoje činy... Musím povedať Lady Janine, že konečne môže odpočívať v pokoji.
Vydajte sa do veľkej vily nad mestom. Nemusíte likvidovať všetkých duchov. Vydajte sa k cintorínu pod domom. Je tam otvor s rebríkom, ktorým zlezte dole. Tam sa prebojujte do poslednej miestnosti, kde je duch Lady Janiny. Ten vám povie, že Guido ju zavraždil kvôli majetku a požiada vás, aby ste ju pomstili. Ak odmietnete, tak vás napadne. Zabite ju a choďte ku Guidovi po odmenu. Ak prijmete, tak choďte do mesta, oslovte Guida a ten vás aj so ženou napadne. Keď ich zabijete, tak to oznámte Janine.
Odmena: Skúsenosti, runa (Lady Janina); Zlato (Guido)


20. The Robbers Camp (Tábor lupičov)

L/Z: Porto Draco, Silvio Dala, Mayor of Porto Draco.
Cieľ: Zabi lupičov v ich skrýši.
Úloha: Starosta Porto Draco podal správu o bande nájazdných lupičov drancujúcich dedinu, ktorí sa snažia vybudovať si tu základňu. Musím nájsť ich tábor a odvrátiť túto hrozbu. ; Vodca lupičov je mŕtvy. Je pozoruhodné, že nosil DeMordreyovskú tuniku. Smrdí to podvodom a intrigami.
Len zájdite na západ k vyznačenej jaskyni a pobite v nej všetkých nepriateľov.
Odmena: Zlato, skúsenosti,


21. The Painting (Maľba)

L/Z: Mascarell, Janosch the Businessman.
Cieľ: Vnikni do domu Baza, zlodeja umenia, a získaj späť maľbu.
Úloha: Baz, zlodej umenia, ukradol maľbu mascarellianskemu priekupníkovi a zberateľovi. Musím Bazovi a jeho lokajom odplatiť návštevu. ; Baz, zlodej umenia, mi ochotne vrátil ukradnutú maľbu, potom, čo som mu pohrozil umeleckými zmenami na jeho hlave. Musím vrátiť maľbu jej právoplatnému majiteľovi. Tá maľba sa ma trochu dotkla, pretože odráža moje temné vízia. Aká chorá myseľ vytvorila túto nočnú moru?
Choďte na západný okraj mesta a tam v označenom dome je zlodej Baz. Pred domom je pár strážcov, ktorí na vás pri pokuse o vstup zaútočia. Pobite ich a potom už len oslovte vydeseného Baza a zaneste maľbu majiteľovi.
Odmena: Zlato, skúsenosti.


22. Groom on the run (Ženích na úteku)

L/Z: Mascarell, Serena, stojí pred chrámom uprostred mesta.
Cieľ: Nájdi utečeného ženícha a priveď ho späť k neveste.
Úloha: Nervózny ženích zanechal svoju mladú nevestu pred oltárom v Mascarellskom Chráme. Ponížená nevesta ma požiadala, aby som ho našiel a "presvedčil" ho, aby sa k nej vrátil. Mal by som to zvládnuť s pár súcitnými argumentami, alebo s niekoľkými údermi do jeho hlavy. ; Mladík sa vzdal odporu a je pripravený vrátiť sa k neveste stojacej pri oltári. Bude to dôkaz jeho konca?
Jej ženích je Marcus a stojí pred krčmou v severnej časti. Keď ho oslovíte, tak vás napadne, radšej smrť, než svadba. No keď mu odoberiete časť života, zistí, že manželstvo nemusí byť také strašné (ako smrť) a vzdá to. Odveďte ho k Serene.
Odmena: Zlato, skúsenosti.


23. Boris Richfield

L/L: Severozápadne od Mascarellu. Nad Mascarellom je prechod cez lesy a dostanete sa na malý ostrov s farmou. Pred mostom vedúcim na ostrov čaká Angelica.
Cieľ: Poraz rytiera Borisa na moste nad riekou.
Úloha: Boris Richfield, potulný rytier, okupuje most a vyzval ma na duel. Nedovolí totiž prejsť sedliakom cez most bez boja. ; Porazil som Borisa Richfielda vo férovom zápase. Musím si pohovoriť s mojou peknou (premočenou) sprievodkyňou, aby dedinčania vedeli, že už môžu bezpečne prejsť.
Od Angelicy len choďte na most, kde je Knight Boris of Richfield. Oslovte ho, bojujte s ním a porazte ho. Aj keď zvíťazíte, Boris je nadšený z krásneho zápasu a pokojne sa stiahne.
Odmena: Zlato, skúsenosti.


24. Ronin

L/Z: Faeries Crossing, Commander of Faeries Crossing.
Cieľ: Obráň most do Faeries Crossing pred roninmi.
Úloha: Komandér z Faeries Crossing ma požiadal, aby som sa okamžite vydal k mostu nad riekou, pretože DeMordreyovi ronini chcú vtrhnúť do Mascarell. Čas nás tlačí! ; Mal by som si pohovoriť s kapitánom o mojej odmene.
Len zájdite za most na severe, hneď nad mestom. Tam porazte skupinu roninov a vráťte sa po odmenu.
Odmena: Zlato, skúsenosti.


25. Poisoned Wells (Otrávené studne)

L/Z: Faeries Crossing, Deylen - Agent of the Crown.
Cieľ: Nájdi protijed a prines ho agentovi.
Úloha: "Agent Koruny" vo Faeries Crossing naliehavo potrebuje protijed. Politickí vrahovia otrávili studne v strategicky dôležitých oblastiach. Agent si myslí, že vrahovia sa skrývajú v lupičskej jaskyni. Mal by som sa tam pozrieť po tom protijede.; Zabil som vodcu týchto lupičov. No bojoval viac ako vojak, než ako zlodej. Nech je to ako chce, ten pes mal protijed a ja som ho teraz vzal agentovi vo Faeries Crossing.
Uprostred lesov na západ od mesta je cintorín, pri ktorom vstúpte do diery v zemi. Tam pobite lupičov a ich šéfa, ktorým je Poisoner - leader of the robber band. Ten má protijed.
Odmena: Zlato, skúsenosti


26. Family Ties (Rodinné putá)

L/Z: Faeries Crossing. Roland Gnaror, stojí kúsok západne od mesta.
Cieľ: Nájdi neter a priveď ju k jej strýkovi.
Úloha: Šľachtic a jeho neter si boli zajazdiť a rozdelili sa. Dievča stratilo cestu v lesoch. Musím sa po nej obzrieť a priviesť ju späť. No nemám veľmi rád tento druh vecí. Musím sa mať na pozore... ; Našiel som dievča. Je to divné, no pripadá mi ako mysľou neprítomná... Mal by som si pohovoriť s jej strýkom. ; Údajný strýko bol podlý čarodej, ktorý ma podviedol, aby mohol použiť dievča na svoje ohavné experimenty. Musím si s ňou pohovoriť a zistiť, či kúzlo bolo zlomené, keď čarodej skonal. Spôsob únosu mi pomaly začína byť jasný. Kňazi a čarodejovia hľadajú nevinnú krv. No za akým účelom?
Od strýka sa vydajte pár krokov na sever, kde nájdete jeho neter Svenju. Priveďte ju k strýkovi. Ten sa premení na čarodeja a jeho dva kone na potvory a všetci traja sa na vás vrhnú. Zabite ich a potom si pohovorte s oslobodenou Svenjou.
Odmena: Skúsenosti, runa


27. The Tree of Life (Strom Života)

L/Z: Timberton. Vim leader of the Woodcutters.
Cieľ: Eskortuj Vima drevorubača k Elfskej hovorkyni pri Strome Života.
Úloha: Vim, vodca drevorubačov mi hovoril o útokoch Elfov, divokých zvierat a dokonca očarovaných netvorov. Elfovia odmietajú akýkoľvek pokus o rozhovor. Odprevadím vodcu drevorubačov k múdrej Elfke a presvedčím ju, aby s ním hovorila. ; Vim drevorubač a múdra Elfka sa pripravujú na rokovanie. Moja misia je skončená.
Odprevaďte Vima k vyznačenému miestu, k Stromu Života. Na rozdiel od iných spoločníkov Vim nepobehuje okolo vás ako vyplašené kura, ale pomáha vám v boji s nepriateľmi. Teda bojuje, aj keď vy by ste išli ďalej, preto ho treba chrániť a nestačí len prebehnúť. Keď dorazíte do cieľa, napadne vás niekoľko elfiek. Lučištníčky môžete zabiť, ale sústreďte sa radšej na ich vodkyňu, ktorou je Aldaridora - Lady of the Trees. Keď jej odoberiete dosť života, vzdá sa a aj ostatné elfky prestanú bojovať. Tým ste dosiahli, že začnú počúvať a viesť rozhovor.
Odmena: Zlato, skúsenosti


28. Traces of the Forest Rangers (Sledovanie lesných rangerov)

L/Z: Nilannun, forest ranger of Timberton
Cieľ: Nájdi stratených lesných rangerov.
Úloha: Dvaja priatelia Timbertonského horára, ktorí sledovali stopy Orkov, sa stratili. Zdá sa, že malú skupina Orkov z Khorad-Nur sa presúva na sever. Nevadí. Ja musím nájsť dvoch rangerov uprostred lesa, alebo aspoň nájsť ich stopy. ; Jeden z dvoch rangerov je mŕtvy. Mám jeho amulet, ktorý musím ukázať lesnemú rangerovi v osade drevorubačov ; Našiel som druhého rangera živého, no je zranený. Požiadal ma o liečivé bylinky, bez ktorých nemôže pokračovať. Našiel som liečivé bylinky pre raneného rangera.
Vydajte sa na severovýchod od mesta. Cestou k vyznačenému miestu nájdete jedno telo. Vezmite si amulet z tela a tiež bylinky, ktoré sú pri ňom. Pokračujte, až nájdete druhého. Ten sa z byliniek, ktoré mu dáte, spamätá a môže ísť; tak ho odprevaďte do Timbertonu.
Odmena: Zlato, skúsenosti, runa


29. Blood Many (Krvavé peniaze)

L/Z: Timberton. Teleri, Agent of the Crown
Cieľ: Zabi štyroch kriminálnikov v lesnom tábore.
Úloha: Teleri, agentka Koruny ma poverila nájdením štyroch utečených kriminálnikov v lesnom tábore a podať dôkaz o ich mieste pobytu. Barbar Holman, Ogr Bagrat a Minotaurus Gutdug sú nasledovníkmi podlého mága Ansonmulara. Nemyslím si, že sa len tak vzdajú. Aký druh dôkazu by Teleri považovala za vhodný? Keď som videl zvláštny lesk v jej očiach, zdá sa, že ju s touto zberbou spája niečo osobné. ; Mám ruku mága Ansonmulara. Nikdy viac nepostavia jeho čierne pazúre bezprávie nad zákon. Mám roh minotaura Gutduga, ktorý už viac neuspokojí svoje zvrhlé chúťky. Mám oko Ogra Bagrata, ktoré už nikdy neuvidí hrôzu, ktorú spôsobil. Mám skalp barbara Holmana, ohavného bezbožníka a chvastúňa. Ženy tohto barónstava budú pred nimi odteraz v bezpečí.
Z Timbertonu sa vydajte juhozápadne a na križovatke na juhovýchod. Tam na konci slepej cesty nájdete štvoricu kriminálnikov. Oslovte Ansonmulara a napadnú vás.
Odmena: Zlato, skúsenosti.


30. The Gypsie Camp (Cigánsky tábor)

L/Z: Južne od Crown´s Rock. Pri ceste vedúcej do zámku stojí Drusa the Restless.
Cieľ: Zachráň Cigáňov pred DeMordreyovými vojakmi.
Úloha: Cigánka ma požiadala, aby som pomohol jej príbuzným proti lúpeživým DeMordreyovým vojakom. Ukáže mi cestu. ; Vojaci, ktorí chceli naostriť svoju oceľ v telách slabších, teraz slúžia ako potrava pre červy a larvy...
Juhovýchodne od Drusy je medzi stromami tábor Cigáňov. Keď tam vojdete, tak vás napadnú vojaci. Porazte ich a tým je to hotové. Keď budete odchádzať, Drusa vás teraz čaká na okraji tábora. Oslovte ju a poďakuje vám.
Odmena: Skúsenosti, drahokam


31. Captain Pigface (Kapitán Prasačia tvár)

L/Z: Crow´s Rock Castle, Leah Joyce.
Cieľ: Zabi Kapitána Pigface a doruč jeho hlavu Leah Joyce.
Úloha: Vzbúrenci v zámku Havrania skala hovoria o odpore DeMordreyovho kapitána, ktorého volajú "Prasačia tvár". Máš ho zabiť a priniesť rebelom jeho hlavu.
Len sa vydajte do severovýchodnej časti mesta. Tam je Pigface aj so svojimi mužmi. Pobite ich. Jeho hlavu prineste Joyce, ktorá na ňu už čaká a potešená vám dá odmenu.
Odmena: Skúsenosti, predmet


32. Inquisition Plans (Plány Inkvizície)

L/Z: Crow´s Rock Castle. Quinn, Agent of the Crown.
Cieľ: Vymeň dokumenty inkvizície za falošné.
Úloha: Quinn, agentka Koruny potrebuje vymeniť DeMordreyove inkvizičné plány v hlavnom stane za falošné. Nikto z Inkvizičnej stráže ma nesmie vidieť. ; Vymenil som dokumenty. Letmý pohľad do týchto dokumentov mi prezradil, že intrigy DeMordreyovho dvora sú naozaj ďalekosiahle. Bola uzavretá dohoda s Temnými Elfmi zo Zhurag-Nar na nákup niekoľkých Warghov, trvanlivé jedy a rôzne kontakty s tými čiernokapucnými sektármi. Kto je tu verklikár a kto opička?
Choďte k označenému miestu do vrchnej časti mesta. Tam prejdite popri hradbách, aby vás nevideli stráže a dojdite k ligotavému niečomu pri stĺpe. Sú to zvony (Bells). Kliknite tam a zazvonenie privolá Inkvizítora. Za ním sa vydajú aj stráže. Kým sa vrátia na svoje pôvodné miesto, choďte tam vy a vymeňte pravé plány za falošné. Ak dôjde k boju, tak je misia neúspešná.
Odmena: Zlato, skúsenosti.


33. The Merchant of Slater´s Grave (Obchodník zo Slater´s Grave)

L/Z: Do Slater´s Grave vedú dve cesty. Obe začínajú pod Zámkom Crow´s Rock a obe sa spájajú pred nejakým opusteným mestom a ďalej pokračuje do Slater´s Grave len jedna. V mieste, kde sa spájajú, je Franca.
Cieľ: Pomsti sa obchodníkovi.
Úloha: Bohatý obchodník zo Slater´s Grave zneužíva svoju moc a unáša mladé dievčatá pre svoje zvrátené hry. Sestra jednej z jeho obetí túži po krvavej pomste! ; Hotovo. Obchodník, ktorý mal na svedomí Lady Briannu, už nikomu nevinnému viac neublíži. Mal by som si pohovoriť s Brianninou sestrou. ; Našiel som tiež ďalšie unesené dievčatá. Zachránim tieto dievčatá, ktoré už viac nie sú deťmi!
Od Francy zbehnite do opusteného meste a tam do jaskyne. Pobite nepriateľov a aj ich šéfa, obchodníka menom Rufus Carnis. Tiež nájdete v celách tri ženy Teresu, Elisabeht a Mariu. Odveďte ich k France a oslovte ju.
Odmena, Zlato, skúsenosti (ak oslobodíte dievčatá).


34. Abduction of the Women of Slater´s Grave (Únos žien zo Slater´s Grave)

L/Z: Slater´s Grave, Mayor of Slater´s Grave.
Cieľ: Zachráň ženy zo Slater´s Grave z jaskyne vojakov.
Úloha: Skupina odpadlíkov z DeMordreyových vojakov zaútočila na dedinu Slater´s Grave a uniesla ženy kvôli neprijateľnému výkupnému. Musím ho získať do troch dní, inak im urobia to najhoršie! Ženy sú držané vo väzenských celách. Kľúč nosí vodca týchto vyvrheľov. Mal by som ho potrestať, za to, čo spravil mladej Magdaléne a získať kľúč od ciel z jeho mŕtvoly... ; Vodca vyvrheľov je mŕtvy. Našiel som jeho kľúč k celám. Ženy zo Slater´s Grave boli oslobodené a nasledujú ma na ceste späť do dediny. Musím ich ochrániť pred ďalším možným nebezpečenstvom.
Máte na to tri dni. Len zájdite do označenej jaskyne, zabite vodcu, ktorým je Kidnapper - Military commander, vezmite mu kľúč, ním otvorte dvere cely a odveďte ženy do dediny a oslovte opäť starostu.
Odmena: Zlato, skúsenosti.


35. The Outlaws of Slater´s Grave (Vyhnanci zo Slater´s Grave)

L/Z: Slater´s Grave, Commander of Slater´s Grave.
Cieľ: Postav sa vyhnancom zo Slater´s Grave.
Úloha: Komandér jednotiek v Slater´s Grave ma najal ako lovca odmien, aby som chytil banditu menom Robert. Keď bude mŕtvy, musím mu odstrihnúť prameň vlasov, ktorý mám dať komandérovi, aby sa mal čím vystatovať.
Vyhnanec Robert ma presvedčil, aby som sa stal bojovníkom za slobodu, bojujúcim proti nespravodlivým daniam v DeMordreyovom barónstve. Dal mi prameň vlasov pre komandéra zo Slater´s Grave, ako falošný dôkaz o jeho skone.
Keď vás komandér najme, len zájdite do jaskyne, kde sa prebojujte na koniec, kde je Robert the Hooded Man. Keď mu odoberiete dosť života, tak prestane bojovať. Oslovte ho. Môžete ho zabiť, ale keďže bojuje za správnu vec, tak ho aj nechať žiť. Za to vám dá dobrú zbraň.
Odmena: Zlato, skúsenosti.


36. Tax Collectors (Vyberači daní)

L/Z: Wolfsdale, Jaquo, Mayor of Wolfsdale
Cieľ: Získaj zlato od vyberačov daní a odprevaď posla do skrýše.
Úloha: Starosta Wolfsdale ma požiada chytiť DeMordreyových vyberačov daní a odovzdať zlato rebelke v lesoch. ; Mám dane a mal by som ich priniesť rebelke, ktorá je v lesoch. ; Zlato je v bezpečí a ja by som sa mal vrátiť za starostom po odmenu.
Poniže v dedine pobite vyberačov daní a zájdite na západ za lučištníčkou Gnarly. S tou choďte na sever k jaskyni, pred ktorou vás čaká DeMordreys Chief Tax Collector a jeho muži. Pobite ich, vstúpte do jaskyne a k otvorenej truhle. Tam sa rozlúčte s Gnarly a vráťte sa za starostom.
Odmena: Skúsenosti, runa.


37. Elven Art Stealer (Zlodej elfského umenia)

L/Z: Wolfdale, Maegalinor of Tyr-Hadar. Elfka stojaca medzi stromami na východ od dediny.
Cieľ: Ukradni majstrovské dielo elfovi z vily.
Úloha: Elfka ma požiadala o pomoc. Vo Wolfdale je ukradnuté majstrovské dielo elfov z Tyr-Hadaru. Potrebuje vniknúť do vily a ukradnúť ho späť. ; Našiel som kľúč k miestnosti s pokladom. Mohla by ukrývať elfské dielo? ; Dielo bolo nájdené. Mal by som ho vrátiť elfke.
Vojdite do vily nad vami a v nej do podzemia. Tam v miestnosti nad pokladnicou získate kľúč, s ktorým choďte do pokladnice a vráťte jej dielo.
Odmena: Skúsenosti, runa.


38. Wolf´s Blood (Vlčia krv)

L/Z: Wolfdale, Wrendeghast, Landowner of Wolfdale.
Cieľ: Zabi vodcu vlčej tlupy.
Úloha: Vlastník farmy má problémy s vlkom. Mám prehľadať jaskyne a nájsť vodcu tlupy a zabiť ho. ;
Ak prijmete prosbu Harryho: Rodinná tragédia! Zdá sa, že môj šéf je podvodník, ktorého napadá jeho synovec Harry, čarodej metamorfózy. Odprevadím ho za jeho strýkom, aby mohol pomstiť smrť svojho otca.; Odporný čin bol pomstený. DeMordreyovi stúpenci získali tieto potvory od Elfov zo Zhurag-Nar a spôsobovali tak paniku v krajine. Ale prečo? Na oslabenie kráľovej pozície?
Ak odmietnete pomoc Harrymu: Harry, človek vo vlčej podobe, no nie vlkodlak, ale čarodej, ktorý si zvolil čiernu mágiu, je mŕtvy. Je čas vyhľadať jeho trpezlivého strýka a vypýtať si odmenu.
Na juhozápade je jaskyňa, v ktorej stretnete Harryho. Povie vám, že Wrendeghast otrávil jeho otca a on, aby získal čo mu patrí, ho napáda vo vlčej podobe. Buď sa teda vydajte s Harrym zabiť jeho strýka, alebo zabite Harryho. Je jasné, čo je správne.
Odmena: Zlato, skúsenosti.


39. Blackrobes (Čierne róby)

L/Z: Shires Pen, Martin.
Cieľ: Zachráň sedliakovu dcéru pred Sakkarskými kňazmi.
Úloha: Kňazi Sakkarského Bratstva uniesli sedliakovu dcéru, aby ju mohli obetovať v kamennom kruhu. Musím to dievča nájsť a zachrániť skôr, než sa čokoľvek stane. Sakkarskí kňazi spia v pažeráku svojho démona, aspoň dúfam... ; Tak, a títo ničomníci v čiernych róbach sú mŕtvi a ja môžem zaviezť dievča k jej rodine.
Dojdite do kamenného kruhu na severovýchode, pobite kňazov a zachráňte Melany, ktorú odprevaďte za otcom.
Odmena: Zlato, skúsenosti


40. Rascals (Darebáci)

L/Z: Shires Pen, Captain of Shires Pen.
Cieľ: Zajať vodcu zlodejov v jeho jaskyni.
Úloha: Kapitán zo Shires Pen mi prikázal vystopovať zlodeja na úteku v tunajších jaskyniach a odovzdať ho jurisdikcii Koruny. ; Uzavrel som so zlodejom dohodu. Dal mi zlato a sfalšoval dôkaz o svojej smrti tým, že si odrezal ucho, ktoré musím doručiť kapitánovi zo Shires Pen.
Keď vás kapitán najme, len zájdite do jaskyne, kde sa prebojujte na koniec, kde je Kohr, Robber Chief. Keď mu odoberiete dosť života, tak prestane bojovať. Oslovte ho. Môžete ho zabiť, ale keďže to nie je nijaký ťažký zločinec, tak ho aj nechať žiť. Za to vám dá zlato.
Odmena: Zlato

1. časť | 2. časť | 3. časť

Súvisiace hry Sacred 3
Sacred Citadel
Sacred 2: Ice & Blood
Sacred 2: Fallen Angel
Sacred Gold
Sacred: Underworld
Sacred Plus



Diskusia Príspevkov: 7 Hodnotenie
1475 hlasov

100
60
20

80
40
0
51
Zobraziť všetky Pridať príspevok



| Návody | Autori |




© 99-2022 ABCgames.sk 
Facebook
 ABCgames.SK | CZ | E-shop hry |