Návody > Star Wars: Knights of the Old Republic
1. časť | 2. časť | 3. časť | 4. časť | 5. časť
DANTOOINE
Na Dantooine som najprv spísal, zase postupné prejdenie všetkými oblasťami, ale questy som spísal až na koniec, pretože niektoré súvisia s viacerými oblasťami. Prejdenie oblasťami je spísané chronologicky, aj so získaním jednotlivých questov. Questy sami nie sú spísané chronologicky, ale sú len uvedené za oblasťami. Výnimkou je Jedi Trial, bez ktorého sa nepohnete ďalej. Záver planéty je popísaný pri queste Investigate Ruins.
Jedi Enclave
Po pristatí na Dantooine si nemôžte zvoliť, kto s vami pôjde von, ale bude dané, že Bastila a Carth. Bastila hovorila s Jedijskym Koncilom a tí sa chcú s vami stretnúť, tak sa tam vydajte. Cestou vás osloví Jedijka menom Belaya, ktorá sa čuduje, prečo nemáte róbu padawana. Vysvetlite jej, že nie ste padawan. Zdá sa jej to divné, lebo vo vás cíti silnú Silu.
Pred vašou loďou stojí Lur Arka Sulas, Twi´lekčan, ktorý vám povie niečo o unesenom dievčati menom Sasha, no nezískate žiadny quest, ani zápis do denníka (ak ste veľmi zvedaví, čo je s ním spojené, tak si pozrite quest Dwinding Supplies).
Úplne na severe sú tri miestnosti. V prvej je ubytovaný Sol´aa. Má na predaj nejaké Pazaak karty a môžete si s ním aj zahrať o kredity.
Pri vašej lodi je obchod, kde predáva Crattis Yurkal a Karal Kaar. Mnohé veci sú dobré, ale zatiaľ moc drahé, no je dobré o nich vedieť.
Keď sa tu zorientujete, tak choďte pred Jedijsky koncil. Povedia vám, že je to tak, že máte silné spojenie so Silou a musia sa poradiť, čo ďalej. Zatiaľ si odýchnete na lodi. Budete mať ďalšiu víziu, v ktorej Malak a Revan otvoria zapečatené dvere na nejakom mieste zla. Keď sa preberiete, Carth vám oznámi, že sa máte vrátiť za koncilom.
Tam zistíte, že ste nejako spojený s Bastilou, ktorá mala rovnaký sen, ako vy. Koncil rozhodne, že musíte preskúmať ruiny z vašej vízie. No predtým musíte prejsť tréningom. V animačke tréning za pár týždňov ukončíte. Teraz vás čaká už len skúška, aby ste získali prvý post v Jedijskej hierarchii, titul padawana.
1. Jedi Trials
Keď dohovoríte s majstrom Zharom, tak sa môžete ešte poobzerať po základni. Môžete si tiež pohovoriť s ostatnými členmi koncilu a dozvedieť sa niečo o histórii, mandalorianskej vojne, Exar Kunovi a Revanovi a Malakovi. Tiež sa spýtajte na Jedijsky kódex, zaznačí sa vám aj do denníka. Od majstra Lamara sa môžete dozvedieť aj o nejakej jaskyni, v ktorej je temná strana a ktorá, podľa neho ovplyvnila Revana a Malaka.
Keď sa cítite pripravený, oslovte majstra Zhara Lestina. Musíte správne doplniť jeho vety, tak, ako znie jedijsky kódex:
There is no emotion - there is peace
There is no ignorance - there is knowledge
There is no passion - there is serenity
There is no chaos - there is harmony
There is no death - there is the Force
Správnymi odpoveďami ste splnili prvý test (200 xp).
(Ak vás to zaujíma: Kde nie sú emócie, je mier; kde nie je ignorancia, nevedomosť, tam je poznanie; kde nie je vášeň, tam je pokoj; kde nie je chaos, tam je harmónia; kde nie je smrť, tam je len SILA).
Na splnenie ďalšieho testu musíte vlastnoručne spraviť svetelný meč. Poradí vám v tom majster Dorak. V tréningovej miestnosti si môžete pozrieť v počítači popis jednotlivých druhov Jediov (guardian, consular sentinel). Oslovte Doraka a vyberte si, čím by ste chceli byť. Potom vám dá Dorak niekoľko otázok a podľa vašich odpovedí vám povie, načo by ste sa najlepšie hodili. No potom je rozhodnutie na vás, tak si vyberte, aký typ Jediho chcete byť. Keď si zvolíte, Dorak vám dá kryštal farby odpovedajúcej vášmu typu a zároveň ako jedi postúpite o úroveň, tak si mimo bežných schopnosti zvoľte už aj Sily. Potom choďte znova za Zharom. Oslovte ho a pošle vás k pracovnému stolíku, kde si zhotovíte meč. Keď je meč hotový, znova si s ním pohovorte. Povie vám, že v niektorých jaskyniach na Dantooine, ktoré sú spojené so Silou, je možné nájsť ďalšie kryštály, ktoré by mohli vylepšiť váš meč (môžete ich nájsť v Crystal Cave, oblasť Sandral Grounds).
Potom dostanete tretiu úlohu. Musíte vyčistiť meditačný háj, ktorý bol nakazený temnotou.
Nemusíte sa ponáhľať a kľudne si prečítajte popis nižšie, k oblastiam, ktoré vedú k vášmu cieľu. Porobte si tam vedľajšie úlohy a keď sa dostanete do oblasti Groove, tak tam nájdite na východe miesto označené Ancient Groove. Tam čaká Juhani. Keď sa priblížite, sparalyzuje vašich spoločníkov a zaútočí, takže je to na vás. Keď jej odoberiete dosť života, máte dve možnosti:
Svetlá strana: Spýtajte sa, kto je a prečo je spojená s temnou stranou. Zabila svojho majstra Quatru. Spýtajte sa na Quatra. Povie, že ho zabila v hneve, počas tréningu a spýta sa, čo chcete od nej vy. Odpovedzte, že jej mier. Smeje sa zo seba, že niekto tak naivný, ako vy, ju premohol. Potom voľte odpoveď The first step on the path of true knowledge is knowing that you are ignorant. Prizná si svoju nevedomosť, ale nemôže si odpustiť smrť svojho majstra. Povedzte jej Even in death, the Force will allow her to live on. Oľutuje vraždu svojho majstra, ale trápi sa, ako ju príjmu, keď ho zabila v hneve. Odpovedzte: Anger? Show them that you have freed yourself of this base passion (nech im ukáže, že sa už zbavila tejto vášne). Už je rozhodnutá sa vrátiť, ale pýta sa, či jej aj tak odpustia. Poraďte jej Your inner peace and harmony will show them your sincerity (tvoj vnútorný mier a harmónia im ukážu tvoju úprimnosť). Potom vám už len poďakuje a odíde (1200 xp). Ako to, že za to nie sú svetlé body? Nie že by som ich už teraz potreboval, ale čo môže byť svetlejšie, než priviesť temnotu na svetlo?
Majster Zhar je potešený vašim výkonom a privíta vás ako člena Jediov, padawana (800 xp).
Temná strana: Zabite ju (800 xp). Tým ste ale prišli o možnosť mať ju v parte. Získali ste temné body. Vráťte sa do enklávy. Zhar vám povie, že je škoda sľubnej Juhani, ale spravili ste svoje a tak ste teraz padawan (800 xp). Oslovte majstra Vandara. Vandar Tokare je dotknutý smrťou Juhani. Spýta sa vás, či nebola šanca ju zachrániť. Keď sa už tak stalo, tak povedzte, že nie. Potom dostanete úlohu preskúmať s Bastilou staré ruiny.
Courtyard
Vybehnite do kruhovej záhrady, ktorá tvorí zároveň križovatku, kde ste stretli Belayu. Je tam východ zo základne, ktorý bol predtým pre vás uzavretý, teraz vás však strážny droid pustí von. Vonku je medzi ľuďmi chlapík menom Nemo, ktorý vám porozpráva niečo o planéte, ak chcete. Za ním je Gar a jeho manželka Rilka. Oslovte Gara, ten sa vás hneď spýta, či je koncil pripravený ho vypočuť. Povedzte, že neviete (ak poviete, že áno, tak odíde) a povypytujte sa ho na jeho problém. Súvisí s Mandalorenmi a Kath Houndmi, spomenie meno Jon. Potom sa ho spýtajte na planétu a spomenie dve mená, Ahlan Matale a Nurik Sandral. Nurik obvinil Ahlana, že mu uniesol syna a keď sa stratil aj Ahlanov syn, začali sa obviňovať navzájom. Obďaleč stojí Jon. Sám s vami začne rozhovor, v ktorom obviňuje Jediov, že si sedia v bezpečí vo svojej enkláve, kým ľudia trpia. Spýtajte sa ho, o čo ide. Mandaloriani mu zabili dcéru a tyranizujú ľudí v okolí. Sľúbte mu pomoc.
Za riekou je pri vznášadle Elise, ktorej sa stratil spoločník. Zistíte, že to bol droid, na ktorom jej veľmi záleží. Môžete jej sľúbiť, že jej ho nájdete.
Tiež je tu rodian Adum Larp, obchodník. Mimo vecí od neho môžete kúpiť aj mapy oblasti, len za 2 kredity.
Vydajte sa ďalej do prírody a zaútočia na vás traja Kath Houndi. Zabiť. Potom preskúmajte zvyšok oblasti a vyčistite ju. Budú tam aj silnejšie verzie Horn kath hound, no nie sú veľmi nebezpečné, pokiaľ ich nie je veľa.
Keď preskúmate celú oblasť, tak máte tri prechody z mapy. Do ruín sa ešte nedostanete, tak si zvoľte jeden zo zvyšných dvoch. Oba vedú na tú istú mapu, no na rozdielnych stranách samozrejme.
Matale Grounds, Groove
Keď vstúpite severnejším priesmykom, ste na východe danej oblasti a objavíte sa na lúke plnej kath houndov. V strede oblasti je Matale Estate. Na západe je samozrejme prechod z Courtyard a skupina Duros Warriorov, jeden Madalorian a farmár. Priblížte sa k nim. Objavíte sa na scéne, keď farmár navrhuje, aby si vzali jeho ženu a deti a jeho nechali na pokoji. Madalorian ho zabije. Potom zlikvidujte túto skupinku a poberte si veci. Obďaleč tejto skupiny je prechod do ďalšej oblasti (druhý prechod do tej istej oblasti je na východe). Keď ste si to tu poobzerali, prejdite do druhej oblasti, do oblasti Groove. Keď vstúpite zo západnej strany, tak kúsok obďaleč je most cez rieku.
Na moste stojí Twi´lekčan Bolok. Je to Jedi z akadémie, ktorý sem bol vyslaný, aby vyriešil prípad vraždy. Požiada vás, aby ste mu pomohli odhaliť pravdu, keďže vám, ako dúfa, bude ľahšie porozumieť ľudskej povahe zainteresovaných. Dlhý popis pri queste Murdered Settler.
V strede tejto oblasti (pri južnom prechode do Sandral Grounds) je pri speederoch druhá skupina Madalorianov. Pobite ich, prezrite, poberte si veci, ale najmä dva datapady s poznámkami Madalorianov. Nie je tam nič tak podstatné, ale predmety sú medzi questovými. Keď sa sem neskôr vrátite (po vybití tretej skupiny Mandalorianov), bude tu ich vodca.
Napokon sa vydajte na východ, na miesto označené Ancient Groove. Tam vás čaká Juhani a splnenie tretej úlohy na vašej ceste stať sa padawanom.
Sandral Grounds
Keď sem vstúpite na východnej strane, tak neďaleko od vás napadli Kath Houndi droida C8 - 42. Oslovte ho v rámci questu Missing Companion. Poniže droida je vchod do jaskyne. Ak ste sa teleportovali preč, aby ste dokončili úlohu Missing Companion, kde ste zbehli aj do Courtyardu, tak po jej dokončení, by ste mali mať možnosť teleportovať sa naspäť sem. Vydajte sa preskúmať jaskyňu.
Crystal Cave
Tam vás budú napádať Kinrath, také pavúky. Nie sú veľmi nebezpečné, ich najväčšou silou je, že majú jed. Pobite ich a na konci jaskyne ste v sieni plnej kryštalov a vajec. Rozbíjajte vajcia, niektoré majú v sebe kryštaly. Taktiež prezerajte zoskupenia normálnych kryštalov (crystal formations). Celkovo som našiel tieto kryštaly: Blue Crystal, Bondar Crystal, Green Crystal, Red Crystal (10 kusov), Rubat Crystal (2 ks), Yellow Crystal.
Potom sa vráťte naspäť do oblasti Sandral Grounds. Prejdite trochu na západ a na juh a uvidíte ďalšiu skupinu Mandalorianov. Pobite ich a môžete u nich nájsť ďalší datapd.
Ďalej na západ je skupina Kath Houndov, ktorým velí Albino Kath Hound a ktorý je o dačo silnejší, ale nie je problém vylákať ostatných a jeho si nechať na koniec (750 xp).
Ešte viac na západe je Sandril Estate, tam sa dostante, v rámci plnenia questu s tým súvisiacim.
Potom poplňte úlohy. Opustenie planéty je popísané pri úlohe Investigate Ruins.
2. The Jedi Council, Investigate Ruins
Keď dohovoríte s majstrom Zharom, po záchrane Juhani (quest Jedi Trial), oslovte majstra Vandara. Pogratuluje vám k záchrane Juhani (alebo posmutnie, nad jej smrťou) a uvedie vás ako padawana. Poverí vás a Bastilu, aby ste preskúmali staré ruiny. Takže sa tam vydajte s Bastilou, tá musí ísť s vami, ďalšieho spoločníka si vezmite, koho chcete. Keď dohovorí majster Vandar, príde Alhan Matale a začne sa rozčulovať, že Sandral uniesol jeho syna a požaduje to okamžite vyriešiť. Vandar mu sľúbi, že Jediovia na to dozrú, aby zabránil krvavej roztržke a poverí tým vás. Táto úloha je samostatná a jej plnenie je popísané v príslušnom queste (Sandral - Matale Feud).
Vy sa v rámci tejto úlohy vyberte do Courtyard a úplne na východe vstúpte do ruín.
Ruiny
Za dverami vás privíta Ancient Droid, ktorý však hovorí jazykom, ktorému nerozumiete. Povedzte mu, že mu nerozumiete. Bude sa snažiť nájsť inú variantu. Napokon použije jazyk, akým sa hovorilo na Manaane. Oznámi, že pozná všetky jazyky otrokov, no vy nie ste rasa otrokov, takže zrejme budete Stavitelia (Builder). Zistíte, že slúžil na inštruovanie otrokov, keď však bol monument dostavaný, všetci otroci boli popravení a on zostal čakať na Staviteľov, aby im mohol poskytnúť informácie o Star Forge. Spýtajte sa ho, na čo chcete, ale samozrejme aj na Star Forge. Je to nástroj Staviteľov, ktorý má ohromnú moc a je zdrojom ich impéria. Tiež vám povie o tých, čo tu boli pred vami. Nájdete telo Nema, ktorého sem poslal koncil pred vami. Povie vám, že aby ste dokázali, že si zaslúžite poznať tajomstvo Star Forge, musíte navštíviť západnú a východnú časť monumentu, na odomknutie zapečatených dvier (300 xp). Bastila si myslí, že vďaka tomuto miestu získali Revan a Malak takú moc a armádu. Viac sa od neho nedozviete. Prezrite Nemovo telo: Sigil Crystal, Jedi Knight Robe. Za droidom sú jedny dvere, jedny napravo a jedny naľavo. V tých bočných musíte dokázať svoju hodnotu, preto si jedny zvoľte.
Napravo je Guardian droid (odolný a pomerne silný, oheň), porazte ho (400 xp). Potom si všimnite Ancient Terminal. Dajte najprv Talk to Computer a potom Insert Your Datapad a potom zase Talk to Computer. Dostanete otázku, identifikujte tri typy svetov, kde sa rodí život. Sú to: Oceanic, Grassland a Arboreal. Bude vám oznámené, že pečať bola uvoľnená. Nezabudnite tu prezrieť trosky starého droida.
Potom sa presuňte do dverí na druhej strane. Tam vás čaká ďalší Guardian Droid (ľadový útok, kvôli tomu nebezpečnejší, než ohnivý droid, inak sú rovnakí). Keď ho zničíte (400 xp), tak zase použite Ancient Terminal s rovnakým postupom ako predtým. Tu máte otázku identifikovať tri typy svetov, ktoré sú nevhodné pre život. Sú to: Desert, Volcanic, Barren. Druhá pečať je uvoľnená.
Teraz len skočte za droidom a otvorte dvere za ním. Prejdite nimi. Za nimi nájdete hviezdnu mapu. Bastila si myslí, že je to cesta k Star Forge, po ktorej sa vydali Revan a Malak a po ktorej by ste ich mali sledovať. No treba byť opatrný, lebo zrejme nechali za sebou pasce. Na mape nie sú všetky potrebné údaje, ale s Bastilou predpokladáte, že ich nájdete na jednotlivých planétach, ktoré sú tam zaznačené: Tatooine, Korriban, Kashyyyk, Manaan. Vráťte sa o tom zvestovať koncilu.
Oslovte majstra Vandar Tokare a povedzte mu, čo ste zistili. (ak budete klamať, že ste neobjavili nič, získate Temné body, no nič iné, lebo Bastila im aj tak povie pravdu). Koncil preskúma vaše informácie a poverí vás misiou. Predpokladajú, že na každej zo štyroch planét z mapy je ďalšia hviezdna mapa, ako tu na Dantooine a vy ich musíte nájsť, aby vás doviedli k Star Forge. Tiež vám povedia, že vám nemôžu nikoho poskytnúť, aby vás doprevádzal, aby ste nepritiahli na seba neželenú pozornosť Malaka a Sithov. No poveria Bastilu, aby vás ďalej sprevádzala a tiež spomenú, že by s vami mohla ísť Juhani. Taktiež vás budú naďalej sprevádzať vaši starí spoločníci z Tarisu.
Teraz môžete slobodne odísť na ktorúkoľvek z tých štyroch planét. Majster ešte dodá, že sa sem môžete kedykoľvek vrátiť, tu bude vaše útočisko, kde si môžete prísť po zásoby, či po radu.
Cestou k lodi vás osloví Jedi Deasear a začne hovoriť o vašej misii. Spomenie, že Sithovia nie sú jediné nebezpečenstvo temnej strany. Že sa dočítal o stvoreniach Terentatek, ktoré pochádzajú z temnej strany a sú veľmi nebezpečné. Nebezpečné sú aj preto, že sú imúnne voči sile (a ja som si myslel, že to dokážu len Ysalamiri). Jediovia započali veľký lov, na ich dolapenie. Zastavili sa až pri Korribane. Ďalej sa vydali len traja Jediovia Guun Han Saresh, Shaela Nur a Duron Quel - Droma, no nikto sa nevrátil (len pre zaujímavosť, uvádza sa, že Jedi Ulic Quel - Droma porazil Madaloriana, zakladateľa komanda Madalorianov. Žeby Duronov príbuzný?). Takže vás varuje pred nebezpečenstvom. Poďakujte mu a odíďte na loď. Inak, ak ste si nevšimli (a ak ste ju nezabili), Juhani je už na vašej lodi.
Na lodi len skočte do pilotnej kabíny a zvoľte si, kam chcete ísť. Okrem spomínaných štyroch planét si môžete zvoliť aj orbitálnu stanicu na Yavine.
Po odlete uvidíte animačku, v ktorej ponúkne Malakovi svoje služby Calo Nord, ktorý to zavalenie v Davikovom sídle prežil. Taktiež sa Malak dozvedá, že Bastile pomohol Carh Onasi a admirál mu chce ešte povedať niečo o vás.
3. Mandalorian Raiders
V oblasti Courtyard stojí Jon. Sám s vami začne rozhovor, v ktorom obviňuje jediov, že si sedia v bezpečí vo svojej enkláve, kým ľudia trpia. Spýtajte sa ho, o čo ide. Mandaloriani mu zabili dcéru a tyranizujú ľudí v okolí. Sľúbte mu pomoc.
Na západe oblasti Matale Grounds, kde je prechod z Courtyard, je aj skupina Duros Warriorov, jeden Madalorian a farmár. Priblížte sa k nim. Objavíte sa na scéne, keď farmár navrhuje, aby si vzali jeho ženu a deti a jeho nechali na pokoji. Madalorian ho zabije. Potom zlikvidujte túto skupinku a poberte si veci.
V oblasti Groove, pri južnom prechode do Sandral Grounds je pri speederoch druhá skupina Madalorianov. Pobite ich, prezrite, poberte si veci, ale najmä dva datapady s poznámkami Madalorianov. Nie je tam nič tak podstatné, ale predmety sú medzi questovými.
Tretia skupina je v oblasti Sandral Grounds. Keď sem vstúpite z východu, tak prejdite trochu na západ a na juh a uvidíte ďalšiu skupinu Mandalorianov. Pobite ich a môžete u nich nájsť ďalší datapd.
Potom sa vráťte na miesto, kde ste stretli druhú skupinu Madalorianov (oblasť Groove). Teraz je tam posledná skupina s ich veliteľom Sherrukom. Sebavedome vám oznámi, že vaša hlava doplní jeho Jedijsku zbierku trofejí. Zabite ho (750 xp), aj jeho pomocníkov. Mimo iného si z tiel zoberte svetelné meče.
Potom už len choďte do Courtyardu za Jonom, povedať mu, čo ste vykonali.
Svetlá strana: Povedzte Jonovi, čo ste spravili. Je veľmi rád, že jeho dcéra teraz môže odpočívať v pokoji. Ponúkne vám sľúbenú odmenu 1000 kreditov. Ak ich prijmete, tak ste splnili úlohu (250 xp) a Jon sľúbi, že povie koncilu o vašej šľachetnosti, no bez svetlých bodov. Ak však odmietnete odmenu, tak len vtedy získate svetlé body (250 xp), no nebojte sa, aj tak vám nanúti tých 1000 kreditov.
Temná strana: Povedzte Jonovi, čo ste spravili. Je veľmi rád, že jeho dcéra teraz môže odpočívať v pokoji. Ponúkne vám sľúbenú odmenu 1000 kreditov. Požadujte viac. Nič naviac vám nedá, ale získali ste takto za lakomosť temné body (250 xp) a Jon sľúbi, že povie koncilu o vašich činoch a vašej lakomosti.
4. Missing Companion
V oblasti Courtyard, za riekou je pri vznášadle Elise, ktorej sa stratil spoločník. Zistíte, že to bol droid, na ktorom jej veľmi záleží. Môžete jej sľúbiť, že jej ho nájdete.
Potom sa dostaňte až do časti Sandral Grounds. Tam na východnej strane oblasti pohľadajte toho droida. Nájdete ho, ako sa kryje pred Kath Houndami. Pomôžte mu. Potom oslovte C8 - 42. Zistíte, že sám, dobrovoľne utiekol. Zostrojil ho totiž Elisin zosnulý manžel a ona sa na neho po smrti manžela hrozne, až chorobne naviazala. Sám sa vydal za Kath Houndmi, lebo si myslí, že pre ňu bude najlepšie, keď už nebude fungovať, aby mohla spoznávať nových ľudí. Poprosí vás, aby ste ho zničili.
Svetlá strana: Prvá možnosť: Odmietnite ho zničiť, a povedzte mu, že sa musí vrátiť. Na otázku prečo, mu povedzte, že preto, lebo je opustená a potrebuje ho (300 xp). Potom sa vráťte za Elisou a už je pri nej. Elise sa vám poďakuje (200 xp) a spolu s droidom odídu.
Druhá možnosť: viac romantická možnosť. Zničte ho, keď vás o to požiada (200 xp). Potom choďte za Elise. Povedzte jej, že jej droid je zničený (150 xp). Je z toho zdrvená a odíde. Odíde však len do enklávy, tak tam za ňou skočte. Nájdete ju v severnej časti, v miestnosti vedľa Sol´aa. Je s ňou Samnt, jej nová láska. Oslovte ju a poďakuje sa vám (150 xp). No nezískate žiadne svetlé body. Možno chcú naznačiť, že láska nie je dobro. Dokonca, získate temné body, keď ju požiadate o odmenu, bez ohľadu na to, že vám ďakuje, aká je šťastná.
Temná strana: Keď vám navrhne, aby ste ho zničili, tak mu povezte, že ho zničíte, a Elise poviete, že ste droida nenašli. Keď začuje, aký krutý chcete byť k Elise, tak vás napadne (300 xp) a získate temné body. Zničte ho. Potom choďte za Elisou. Povedzte jej, že jej droid ušiel a nemôžete ho nájsť. Sama sa ho vydá hľadať (150 xp) a získate ďalšie temné body.
5. Murdered Settler
Keď vstúpite do časti Groove zo západnej strany, kúsok od vás je most, na ktorom stojí Twi´lekčan Bolok. Je to Jedi z akadémie, ktorý sem bol vyslaný, aby vyriešil prípad vraždy. Požiada vás, aby ste mu pomohli odhaliť pravdu, keďže vám ako dúfa, bude ľahšie porozumieť ľudskej povahe zainteresovaných.
Podá vám informácie o zúčastnených. Obaja muži boli vonku v oblasti skoro ráno, kým bolo poriadne zamračené. Bolokovi to je divné, lebo v takom počasí väčšina ľudí sedí doma. Mŕtvy je Calder Nettic, bol strelený do chrbta z Blaster Rifle. Zbraň, ktorá sa našla pri ňom celá od krvi, bola poslaná na analýzu do enklávy. Keď dorazil, tak sa tam nachádzali Handon Guld, ktorý bol neozbrojený a Rickard Lusoff, ktorý mal lovecký laser. Obaja tvrdia, že sú nevinní a obaja sa obviňujú navzájom.
Vypočujte oboch. Rickard tvrdí, že bol loviť iriazi. Jedného zbadal na moste, tak zložil pušku a zmieril. Nedalo sa mu dobre zamieriť, lebo mu slnko svietilo do očí. Napokon vystrelil, trafil a iriz padol. Potom prišiel bližšie a uvidel Handona stáť nad Calderovým telom.
Guld tvrdí, že si bol zabehať okolo. Bežal, lebo neznáša speederi. Bežal práve po opačnej strane mostu, keď začul odtiaľto výstrel. Pribehol sem a našiel Calderove telo. V tieni medzi skalami zbadal ukrývať sa Rickara a hneď mu bolo jasné, že niečo nie je v poriadku, tak zavolal na enklávu.
Okrem týchto základných odpovedí sa každého spýtajte na všetky možné otázky.
Potom oslovte droida a spýtajte sa na telo. Povie, že Calder bol zavraždený asi pred troma hodinami jednou ranou do torza. Keď sa spýtate na planiny, povie niečo o divokých zvieratách a nariadení, že ľudia idúci na planiny musia byť ozbrojení.
Potom povedzte Bolokovi, že si chcete pohovoriť o vražde. Zhrnie posledné informácie s tým záverom, že niekto iste klame. Spýta sa na váš názor. Povedzte, že Rickard. A prečo, pretože tvrdil, že ho oslepovalo slnko, napriek tomu, že v ten deň bolo zamračené (It was cloudly). Súhlasí s vami, že ste ho prichytili pri klamstve, no na obvinenie to nestačí. Teraz potrebujete odhaliť motív. Spýtajte sa ich, ako ho poznali, a čo si myslia, kto by ho chcel zabiť.
Od Rickarda zistíte, že boli s obeťou obchodní partneri a robili niečo pre Aratech. Handon povie, že ho skoro ani nepoznal, no vie o ňom, že mal občas divné obchody. Dokonca, že jednal s Huttmi. Potom sa spýtajte robota na vzťahy svedkov k obeti. Povie vám, že Rickard mal potyčku s obeťou v kantíne, kde ju obvinil z podvodu. Taktiež zistíte, že aj Guld, aj Calder si prenajali speederi, hoci Guld povedal, že ich neznáša. Keď sa na to spýtate Gulda, tak sa prizná, že mal chuť Caldera zmlátiť, ale nie zabiť. A prečo, lebo spával s jeho ženou, dokonca boli spolu, kým on bol vo vedľajšej izbe (no nevrazili by ste mu?).
Znovu oslovte Boloka. Ako motív môžete uviezť aj Guldovu zlosť na Calderov pomer s jeho ženou, aj Rickardovu zlosť na Caldera, za to, že ho podvádzal v obchode. Obe tieto tvrdenia uzná ako motív na vraždu, no ešte chce, aby ste zistili nejaké informácie o zbrani.
Tak sa teda oboch spýtajte na zbraň. Guld tvrdí, že je to jeho zbraň a že mu ju pred časom ukradli. Rickard tvrdí, že ju nikdy predtým nevidel. Oslovte droida. Spýtajte sa, či Guld hlásil krádež zbrane, odpoveď je negatívna. Ak sa spýtate na zbraň, tak povie, že nezistili nič, než, že nepatrí Calderovi.
Zase oslovte Boloka a povedzte mu, čo ste zistili. Že zbraň je Guldova a že klamal o tom, že mu ju ukradli. Bolok by ešte potreboval posledný kúsok do skladačky, koho bola krv na zbrani. Spýtajte sa na to droida. Povie, že zistili, že napatrila Calderovi, ale nič viac, pretože bola kontaminovaná nejakou baktériou a museli ju zničiť.
Zase oslovte Boloka a povedzte mu, že krv na zbrani nepatrila obeti. Je jasné, že patrí jednému zo svedkov. Povedzte komu (Povedzte, že Hadon, lebo sa držal, za poranený bok). Aj tak sa po prehliadke zistí, že Hadonovi Guldovi, ktorý bol ranený. Bolok predpokladá, že Rickard ako vrah zabil Caldera a poranil Gulda (ak s týmto tvrdením súhlasíte, tak získate len 470 xp, ak budete tvrdiť, že to urobil Handon, tak opäť len 470 xp a dokonca aj temné body.).
Vám je to ale iste jasné, prečo by ten, čo je nevinný klamal. Vinní sú obaja, a to aj povedzte Bolokovi. Na zdôvodnenie povedzte motív, ktorý ste zistili predtým. Po tomto upozornení zmení Bolok svoj odhad. Obaja mali dôvod ho zabiť, pretože Calder Nettic podvádzal Rickarda v obchode a spával s Guldovou ženou. Guld ho našiel prvý a zabil ho. Potom sa objavil Rickard, z diaľky si myslel, že Guld je Calder, vystrelil na neho a poranil ho. Ranený Guld hodil na zem svoju zbraň a v domnení, že ho chce Rickard zabiť, zavolal na enklávu, aby sa zabezpečil. Takže jeden bude sedieť za pokus o vraždu a druhý za vraždu. Za skvelé vyriešenie (1310 xp) vám Jedi Bolok sľúbi, že vás pochváli pred koncilom.
6. Dead Settler
Tento quest musíte splniť, skôr, než Sandral-Matale Feud, inak ho nesplníte.
V oblasti Matale Grounds na východe, pri stromoch, kde sú Kath Houndi, je telo. Prezrite ho a okrem vecí nájdete Casus´ Diary. Z toho zistíte, že Casusa Sandrala nemá na svedomí Matal, ale Kath Houndi. Potom choďte do oblasti Sandral Grounds, k sídlu jeho otca Sandral Estate. Droidovi pred vchodom povedzte, že ste našli Casusove telo. Sandralovi oznámte smutnú novinu. Ten spomenie, že jeho syn mal denník a bol by veľmi rád, keby ste mu ho odovzdali. Ponúkne vám 100 kreditov. Ak mu odovzdáte denník za odmenu, ukončíte quest, ale bez dodatočných bodov. Hneď po odovzdaní denníka za vami príde Rahasia Sandral, popis pri queste Sandral-Matale Feud.
Svetlá strana: Odovzdajte mu denník a povedzte, že odmena nie je nutná. Aj tak dostanete tie kredity a aj svetlé body (500 xp).
Temná strana: Pokúste sa ho presvedčiť, aby vám dal za denník 200 kreditov. Aj ak neuspejete, dostanete temné body (500 xp).
7. Sandral-Matale Feud
Keď dohovorí majster Vandar, potom, čo vás poverí úlohou preveriť staré ruiny, príde Alhan Matale a začne sa rozčuľovať, že Sandral uniesol jeho syna a požaduje to okamžite vyriešiť. Vandar mu sľúbi, že Jediovia na to dozrú, aby zabránil krvavej roztržke a poverí tým vás.
Skočte do oblasti Matale Grounds a v strede k budove Matale Estate. Pred vchodom je Matale Droid. Oslovte ho a povedzte, že prichádzate z poverenia Jediov. Potom Alhan vyjde von, no stále sa rozčuľuje, že záchrana jeho syna Shena ide príliš pomaly. Ponúkne vám odmenu 1000 kreditov, ak ho rýchlo nájdete. Buď prijmite, alebo povedzte, že Jediovia nie sú podplatiteľní, alebo požadujte 2000. Síce ich nedostanete, ale získate temné body. Inak je presvedčený, že za tým stojí Sandral. Povie vám, že nedávno boli na jeho pozemku Sandralovi droidi. Jeho vlastní droidi ich všetky zničili, ale krátko nato Shan zmizol. Rozhovor ukončí tým, že sa s vami nemá o čom baviť, kým nenájdete jeho syna (150 xp).
Potom choďte do oblasti Sandral Grounds a k budove Sandral Estate. Pred vchodom je droid, ktorého oslovte. Na to, aby vás pustil, buď použite autoritu vyplývajúcu z toho, že ste Jedi, alebo povedzte, že ste našli Casusove telo, čo je v rámci questu Dead Settler. Doporučujem tento quest začať predtým, než vstúpite k Sandralovi, aby ste ho mohli dokončiť a povedať Sandralovi pravdu, čo sa stalo s jeho synom.
Keď dohovoríte so Sandralom, tak príde za vami jeho dcéra Rahasia Sandral a povie vám, že jej otec je dobrý človek, ale bol nešťastný, keď sa Casus stratil a tak ďalej, až prezradí, že jej otec uniesol Shena Mataleho. Dá vám kľúč od zadného vchodu a poprosí vás, aby ste mu pomohli. Ak sa spýtate, prečo to robí, tak odpovie, že sú do seba zamilovaní, no ich rodiny sú nepriateľské (známy to príbeh).
Takže vyjdite von a vstúpte dovnútra opäť zadným vchodom, kde na vás čakajú bojoví drodi. Hneď pred vami je security room, kde môžete použiť počítač a prezrieť si kamerami oblasť. Taktiež môžete poškodiť droidov a v niektorých miestnostiach spôsobiť výbuchy, ktoré ich zničia. A samozrejme stiahnuť si mapu oblasti. Prezrite celú oblasť. V jeden z miestností môžete nájsť Prison Key, pomocou ktorého otvoríte dvere cely, kde držia Shena. Tiež môžete pohľadať Rahasiu, ktorá čaká, kým zachránite Shena. Nič podstatné vám nepovie, ale budete ju potrebovať o chvíľu.
Potom už len nájdite celu so Shenom. Buď ju otvorte násilím, alebo normálne, ak ste vzali Prison Key. Je mu jedno, že ste ho prišli zachrániť, bojí sa o Rahasiu, takže s vami pôjde, ak ju presvedčíte, aby ušla aj ona (150 xp). Zbehnite teda za Rahasiou a povedzte jej, o čo ide. Súhlasí a odíde s tým, že vás počká pred bránou (300 xp). Potom to už len oznámte Shenovi.
Svetlá strana: Vonku vám poďakujú, povedzte že je to v pohode a že nepotrebujete odmenu. Vtom prídu ich otcovia aj s droidmi a začnú sa vadiť. Dvakrát im povedzte, aby sa ukľudnili (calm down) a potom sa ich pokúste presvedčiť, aby nechali deti spolu. Ak neuspejete, deti utečú do enklávy Jediov (tam ich potom môžete nájsť), no bez požehnania rodičov (600 xp). No získate svetlé body.
Ak sa vám však podarí presvedčiť najprv Mataleho, aby nechal Shena rozhodovať samého za seba a potom presvedčiť Sandrila, že je normálne, že deti vyrastú a odídu, tak získate svetlé body a uzmierite rodiny (inak veľmi ťažké, aj keď máte dobré presvedčovanie, tak to treba skúšať dookola, aby to vyšlo. S nízkym presviedčaním nie je šanca). Potom sa začnú hádať, u koho budú deti bývať, tak navrhnite kompromis, alebo enklávu, no Rahasia navrhne, nech im postavia dom. Obaja súhlasia. Koniec ako sa patrí, všetci sú šťastní (900 xp) a vy dostanete 500 kreditov odmeny.
Temná strana: Keď budete vonku so Shenom a Rahasiou, tak spomeňte, že Shenov otec vám sľúbil odmenu. Potom príde Matale s dvoma droidmi a aj Sandral s dvoma droidmi a začnú sa zase obviňovať. Navrhnite im, nech sa postrieľajú a že sa to nedá vyriešiť inak, než krvavou cestou. Potom klamte, že Matale zabil Casusa. To Sandrala rozzúri a zabije Shena. Potom ich ešte rozohrejte vyhlásením Zabi ich, Kill them all. A na oplátku Matale zabije Rahasiu. To už ale vyvrcholí a obaja muži sa zabijú navzájom. Dezorientovaní roboti napadnú vás, tak to s nimi skoncujte. (300, 900 xp). Naozaj tragické ukončenie ľúbostného príbehu. Keď potom predstúpite pred majstra Vandara a Vrooka, obaja sa vás spýtajú, čo viete o tej tragickej udalosti. Obom klamte, že s tým nemáte nič spoločné. Tak, zachovali ste sa ako úplny bastard, bez kúska svedomia a to sa aj odrazilo na vašich bodoch. Za toto všetko sa k temnej strane priblížite asi sedemkrát, takže ak ste doteraz boli svetlý, tak ten pád dole bude razantný.
TATOOINE
Docking Bay
Vezmite si zo sebou Bastilu a Mission, ak máte záujem o dva vedľajšie questy spojené s nimi.
Privíta vás dôstojník, ktorý požaduje 100 kreditov za parkovanie vašej lodi. Jediná možnosť, ako sa tomu vyhnúť, je presvedčiť ho, že peniaze, čo ušetríte na parkovnom, miniete v ich obchodoch. Nemá to logiku, lebo by mali dvakrát toľko, no môže vám na to skočiť a ušetríte. Potom sa od neho môžete dozvedieť rôzne veci o planéte, tak sa popýtajte, na čo sa dá. Zistíte napríklad, že si môžete kúpiť lovecké povolenie v Czerka Office, alebo, že u Hutta sa môžete zapísať na preteky Swoop bikov.
Osloví vás Malare, ktorá spozná Bastilu a povie jej, že ju hľadá jej matka, ktorá je v Anchorheade. K tomu sa dostanete neskôr.
Jol Ur Kurax stojí priamo pred východom. Keď sa priblížite, povie vám, že náklad bol v poriadku naložený. Aký náklad? Na loď vám naložili náklad Gizkov. Zatiaľ ich musíte strpieť, alebo povraždiť, inak sa ich zbaviť môžete až neskôr.
Ďalej je tu zvláštny mimozemšťan Mic´Tunan´Jus Orgu, ktorý tu má malý obchodík.
Po bokoch lode sú dve truhly, ktoré môžete vyrabovať. Nič viac podstatného tu už nie je, takže môžete vstúpiť do mesta.
Anchorhead
Pred Hunting Lodge stojí žena menom Sharina Fizark. Ak ju oslovíte, požiada vás o pomoc.
Obďaleč je Maana Demknot. Keď sa k nemu priblížite, sám začne rozhovor a dozviete sa od neho zase niečo o Bastilinej matke. Volá sa Helena, a usadila sa v miestnej kantíne.
Potom zájdite do kancelárie spoločnosti Czerka, pretože nato, aby ste sa pohli ďalej potrebujete lovecké povolenie. Po vstupe uvidíte, ako sa mimozemšťan háda s dôstojníčkou spoločnosti. Môžete sa spýtať, čo sa deje, ale nič podstatné sa nedozviete.
Ak ste už rozbehli úlohu Mission´s Brother, tak sa môžete dôstojníčky spýtať na Griffa. Najprv o tom nechce hovoriť, ale môžete ju presvedčiť, alebo podplatiť. Zistíte, že naozaj pre nich pracoval, dokonca mali podozrenie, že im kradne zásoby, takže to vyzerá na neho, no pri poslednom prepade Piesočných ľudí bol unesený s ďalšími pracovníkmi. Viac sa nedozviete.
Potom sa spýtajte na lovecké povolenie. Predávali ho, no prestali s tým. Spýtajte sa, či je možné ho nejako získať. Normálne za 200 kreditov, ale vám ponúkne inú možnosť. Majú problémy s Piesočnými ľuďmi (Sand People), ako ste už mohli zistiť, ak ste sa rozprávali o Griffovi. Od vás chce, aby ste to vyriešili, najlepšie ich vyhladením. Súhlaste, že sa o to postaráte a dostanete potrebné povolenie na opustenie mesta.
Potom keď vyjdete von, tak vás zastaví mimozemšťan, s ktorým sa dôstojníčka hádala, keď ste vošli dovnútra. Povie vám o Piesočných ľuďoch (popis pri queste Sand People).
Hunting Lodge
S licenciou sa môžete vydať do Hunting Lodge a obchodovať s Fazza Utralom. Postávajú tu tiež nejakí lovci. Pohovoriť si môžete s Komad Fortunom a Dorak Quinnom. Od oboch môžete zistiť niečo o love, o vzácnej trofeji-drakovi a o tom, že niektorí lovci používajú bojových droidov. Obom týmto lovcom sa môžete vyhrážať, že ich zabijete, ak vám nedajú nejaké kredity. Od jedného nezískate nič, od druhého 50 kreditov a obaja utečú. Za toto získate za každého temné body. Tie môžete získať tiež vyhrážaním sa lovcovi menom Tanis Venn. Od neho sa tiež inak môžete niečo dozvedieť a medzi rečou spomenie aj svoju manželku. Ešte sa s ňou aj s ním stretnete, bez ohľadu na to, či sa mu budete vyhrážať, či ho necháte tak. Ďalej tu stojí trojica Gamorreanov. Osloviť môžete Gurka. Ak ste sa ešte nerozprávali s Sharinou, stojacou pred budovou, tak sa môžete vyhrážať zabitím aj im. Utečú a získate temné body. Ak ste sa s ňou už rozprávali, tak spomeňte, že ich podozrieva z vraždy jej manžela. Ďalej im sľúbte, že zjednáte spravodlivosť. Utečú, ale nezískate zato nič.
Swoop registration
Ďalšou vašou zastávkou by mohla byť budova, kde sa organizujú závody - swoop registration. Stojí tu Twi´lekčanka Zoriis Bafka, s ktorou sa môžete zhovárať a tiež sa jej vyhrážať. Jediný výsledok je, že odíde, ale nezískate nič. Je tam Ithorian Yuka Rill. Najprv si vás pomýli s niekým, komu by mal dať peniaze. Môžete ho oklamať a presvedčiť zároveň, že ste prišli kvôli odmene za jeho osobu a dá vám 50 kreditov, bez temných bodov. Inak vám môže povedať niečo o závodoch a závodníkoch. Garm Toryl je začínajúci Rodianský závodník, ktorému sa tiež môžete vyhrážať kvôli kreditom. Získate 20 kreditov a temné body, Garm utečie.
Napokon je tu Motta the Hutt, u ktorého sa môžete zapísať, ako pretekár, za poplatok 100 kreditov (môžete to zjednať na 50). Tiež spomenie, že má pre vás prácu, pozrite si quest Singing Nico. Od Track Coordinatora sa môžete dozvedieť najlepšie časy ostatných závodníkov. Ak sa vám podarí stať sa šampiónom, tak po odchode z budovy vás osloví nejaký Twi´lekčan, ktorý by od vás, ako šampióna chcel autoprint. Je jedno, či mu ho dáte, či nie.
Keď sa vydáte ďalej skúmať mesto, tak vás napadnú traja Temní Jediovia, ktorí pracujú pre Malaka. Sú dosť silní, tak sa zamerajte s vašimi postavami vždy na jedného, aby ho dostali skôr. Nezabudnite ich prehľadať. Mimo iného majú: Yellow Crystal, Red Crystal, Double-Bladed Lightsaber, Short Lightsaber, Dark Jedi Knight Robe, Damind Crystal, Sith Assassin Pistol a Datapad s informáciami o odmene za dolapenie Bastily a jej spoločníkov.
Kantína
Najbližšia zastávka Kantína. Vnútri je Helena, Bastilina matka, ak robíte quest Bastila´s Mother, tak sa s ňou porozprávajte. Okrem barmana, čo predáva nejaké veci a Furko Nelisa, s ktorým môžete hrať Pazaak, tu už nič zaujímavé nie je.
Droid Shop
Posledná vec, ktorú môžete navštíviť je Droid shop. Predáva tu Yuka Laka a v rohu stojí robot HK-47. To je robot, ktorého spomínal cudzinec pri rozhovore o piesočných ľuďoch, no je jedno, či ho tam použijete, tak, či tak si ho môžete vziať do party. Ak sa s ním pozhovárate, zistíte, že je funkčný, len má zablokované časti pamäti. Potom ho v rámci questu Droid for Sale kúpte (ak máte záujem). Keď ho kúpite, tak ho znova oslovte a začleňte do party.
Potom sa už len vydajte k bráne z mesta. Pri bráne je Jawa menom Iziz. Potrebuje od vás pomoc (quest Fair Trade). Pred bránou stojí Gate Guard Billan. Stačí mu ukázať povolenie z Czerka Corporations a pustí vás von. Predtým som písal, aby ste si vybrali istých spoločníkov, kvôli vedľajším questom. Von si už vezmite koho chcete.
Dune Sea
Rovno pred vami stojí Marlena Venn. Keď sa priblížite, poprosí vás, aby ste našli jej manžela. Ten stojí naľavo. Trocha v diaľke, ale mali by ste vidieť postavu so štyrmi droidmi (quest Tanis Trapped).
Skôr či neskôr vás napadnú Sand People, ktorý sú na moje počudovanie naozaj silní. Vždy útočia v trojici. Najlepšie je na dvoch použiť Stun a do jedného pumpovať všetkými vašimi silami.
Dobehnite k poškodenému Sandcrawleru, ktorý nádherne dominuje pustej púšti. Sú tam dvaja baníci a ich šéf (Mining Team Captain), ktorého oslovte. Zistíte len, že boli prepadnutí Púštnymi Ľuďmi a v zápätí vás štyria z nich napadnú. Len čo ich porazíte príde vlna ďalších štyroch a po nich ešte jedna. Baníci vám budú síce pomáhať, no aj tak je najväčšia ťarcha na vás. Potom znovu oslovte kapitána baníkov. Poďakuje sa vám. Tiež vás varuje, že majú neďaleko základňu a pokradli mnoho zbraní, vrátane bojových veží, ktorými opevnili svoju základňu, čo značne zťažuje prienik.
Za Sandcrawlerom je pár potvor označených Hulak Wraid. Z každého mŕtveho si môžete vziať jeden Desert Wraid Skull Plate, ktoré môžete predať.
Za Sandcrawlerom sú tiež vraky speedarov, okolo ktorých sú míny. Spod jednej kopy trosiek počujete hlas ženy volajúci o pomoc. Je to pasca, pozrite si quest Desert Ambush.
Úplne na juhu je prechod do teritória Piesočných ľudí. Pred ním je päť z nich. Pobite ich. Počas boja pribehnú ďalší (v zápale boja som ich nestihol zrátať), takže sa tým boj trochu sťaží. Potom prehľadajte telá. Nájdete niekoľko Sand People Clothing. Potom môžete vojsť na ich územie (popis pri queste Sand People).
Keď poplníte všetky veci zistíte aj do Sand People, aj od Jawu Iziza, že to, čo hľadáte, by mohlo byť na východe, v jaskyni Kraytského draka. Spomenú aj nejakého Twi´lekčana, ktorý by vám mohol poradiť.
Eastern Dune Sea
Než sem vstúpite, zožeňte si nejaké Bantha Fodder. Jedno predáva predavač v Docking Bay, ďalšie ste mohli získať z mŕtvol Piesočných ľudí.
V celej tejto časti, až na pár prechádzajúcich sa Dewbackov nie je nič zaujímavé. Teda okrem cieľa vašej cesty, jaskyne s drakom. Pribehnite k nej a uvidíte animačku. Pred vchodom stojí Komad Fortuna. Tu musíte zabiť draka. Pozrite si to v queste A Desert Hunt.
Potom, keď je drak mŕtvy, preskúmajte jaskyňu. Nájdete Holocron Bastilinho otca, Jedi Master Robe, Violet Crystal, Opila Crystal a samozrejme Star Map. Preskúmajte mapu (2000 xp), Bastila vycíti, že je tvorená Temnou stranou, preto to sem stiahlo aj toho draka. Už tu viac nemáte čo robiť, vráťte sa von.
Pred jaskyňou vás čaká Calo Nord s bandou lovcov. Čas na boj. Nezabudnite po vašom víťazstve prezrieť mŕtvoly porazených: Calo Nord´s Battle Armor (fajné brnenie), Mandalorian Heavy Pistol a 2000 kreditov.
Teraz ešte môžete skočiť za Sand Peple (A Worhty of History), za Helenou (Bastila´s Mother) a šup na ďalšiu planétu hľadať hviezdnu mapu. Ešte jedna vec, keď pôjdete od Heleny z kantíny, tak vás cestou zastaví Twi´lekčan Senni Vek a dá vám datapad, ktorý vám vraj vypadol. Ak budete na neho zlý a nebudete si ho chcieť vziať, získate temné body. Ak si ho vezmete, získate quest Genoharadan.
Teraz si zvoľte ďalšiu planétu.
1. Middleman
Pred Hunting Lodge stojí žena menom Sharina Fizark. Povie vám, že jej zomrel manžel. Bol to lovec a zostal jej po ňom Wraid Plate, ktorý by normálne mohla predať Fazzaovi, no nemá loveckú licenciu. Navrhne, či by ste to od nej nekúpil vy.
Svetlá strana: Kúpte plate od nej za 500 kreditov (200 xp) a tým jej veľmi pomôžete a získate svetlé body.
Inak, môžete jej dať bonus dvesto naviac, takže celkovo 700 kreditov, začo vám bude samozrejme vďačná (250 xp) a získate tiež svetlé body. Potom môžete Fazzaovi predať Wraid Plate za 500 kreditov, ale až keď budete mať loveckú licenciu.
Temná strana: Jednoducho jej povedzte, že si ten Plate vezmete. Keď sa spýta, či len žartujete, tak sa jej ďalej vyhrážajte. Je to len slabá žena, tak vám ho odovzdá a odíde (50 xp), získali ste temné body. Wraid Plate môžete potom, keď budete mať loveckú licenciu, predať Fazzaovi za 500 kreditov.
2. Tatooine Swoop Racing
Motta the Hutt je organizátor pretekov, u ktorého si môžete za 100 (alebo 50) kreditov zaplatiť členstvo ako pretekár. Potom je potrebné, aby ste vyhrali tri okruhy. Pred každým pretekaním musíte platiť znova, tak je lepšie - Save a keď prehráte tak - Load. Na prvý potrebujete prekonať čas Garm Toryla, to je 23:90. Za to získate 10 pretekových zmeniek. Každá zmenka má hodnotu 60 kreditov. Na druhom okruhu potrebujete prekonať čas Yuka Rilla čo je 23:29. Získate 30 zmeniek. 80 zmeniek získate, keď prekonáte čas Zoriis Bafky, ktorá má čas 22:51. Prekonaním tohto času (je to pekne náročné) ste zvládli všetky tri okruhy, porazili všetkých pretekárov a stali ste sa majstrom závodov. Quest je kompletný. Keď vyjdete von z budovy pretekov, tak vás osloví nejaký Twi´lekčan, ktorý je nadšený tým, že ste najlepší závodník a chce od vás autoprint (ak som to správne pochopil, odtlačok dlane, alebo tak. Autogram je totiž autograph). Je jedno či mu ho dáte, či nie. Nič za to nedostanete a myslím, že to nemá ani vplyv na budúcnosť v hre.
3. Signing Nico
Motta má záujem o pretekára menom Nico Senvi, no ten s ním nechce podpísať kontrakt, ktorý je nevýhodný. Sľúbte Mottovi, že uvidíte, čo sa s tým dá robiť. Než sa budete zhovárať s Nicom, tak musíte vyhrať preteky, aby ste si získali jeho úctu a rešpekt (Tatooine Swoop Racing).
Svetlá strana: Keď ste vyhrali preteky, tak oslovte Nica. Spýtajte sa na zmluvu, ktorú mu ponúka Hutt, no je pre neho veľmi nevýhodná, tak povedzte, že sa na to ešte pozriete. Choďte za Mottom a skúste ho presvedčiť, aby mu dal výhodnejšiu zmluvu. Mne sa to nepodarilo. Ak ani vám, tak si vezmite Bastilu, nech je blízko pri Huttovi. Potom ho skúste presvedčiť, aj sa mu vyhrážať. Nezaberie to, ale Bastila potom použije svoju presviedčaciu schopnosť pomocou Sily, a Motta súhlasí, že mu poskytne lepšiu ponuku (50 xp). Už to len oznámte Nicovi (200 xp), ale na podiv nezískate žiadne svetlé body.
Temná strana: Keď ste vyhrali preteky, tak oslovte Nica. Povedzte mu, že zmluva, ktorú mu ponúka Hutt, je skvelá. Ak nebude chcieť súhlasiť, tak ho presvedčite, alebo mu pohrozte a on súhlasí (50 xp). Choďte to oznámiť Mottovi (200 xp) a dá vám za odmenu 20 pretekových zmeniek a máte aj temné body.
4. Sand People
Keď sa v Czerka Office spýtate na lovecké povolenie, ponúkne vám ho dôstojníčka za istú protislužbu. Majú problémy s Piesočnými ľuďmi (Sand People), ako ste už mohli zistiť, ak ste sa rozprávali o Griffovi. Od vás chce, aby ste to vyriešili, najlepšie ich vyhladením. Súhlaste, že sa o to postaráte a dostanete potrebné povolenie na opustenie mesta.
Potom, keď vyjdete von, tak vás zastaví mimozemšťan, s ktorým sa dôstojníčka hádala, keď ste vošli dovnútra. Povie vám, že to nie sú len barbarské obludy, ale že sú to tiež mysliace bytosti, s ktorými by mohol byť uzavretý mier. Pozoroval ich a je o tom presvedčený. Problém je v tom, že používajú úplne odlišný jazyk a na to by ste potrebovali droida schopného prekladu. Takého by mal mať Yuka Laka, predavač v Droid shope, tu v meste. Taktiež vám prezradí, že na zamaskovanie by ste mohli použiť róby piesočných ľudí, no nevie o inom spôsobe, než ich získať z mŕtvych bojovníkov. Čo sa týka toho droida, tak si pozrite quest Droid for Sale. Toho si môžete kúpiť, bez ohľadu na to, či túto úlohu chcete riešiť mierovou, či krvavou cestou.
Potom sa presuňte do oblasti Dune Sea. Úplne na juhu je prechod do teritória Piesočných ľudí. Pred ním je päť z nich. Pobite ich. Počas boja pribehnú ďalší (v zápale boja som ich nestihol zrátať), takže sa tým boj trochu sťaží. Potom prehľadajte telá. Nájdete niekoľko Sand People Clothing. Potom môžete vojsť na ich územie.
Sand People Territory
Cestou si dávajte pozor na nastražené míny. Tu prebehnite k vchodu do ich základne. Dajte si na seba obleky Piesočných ľudí. Ak ich nemáte, ostatní na vás budú útočiť. Ak ich na sebe máte, tak vás nechajú tak. Ak ich ale oslovíte aj v preoblečení, tak na vás zaútočia. Obleky sú podstatné preto, že pred vstupom do základne majú obranné vežičky, ktoré sa mi nepodarilo zničiť, jediný spôsob bol prejsť okolo nich v preoblečení. Nech spravíte čokoľvek, tak potom vstúpte do základne.
Sand People Enclave
Svetlá Strana: Vstúpte do základne v preoblečení za Piesočných ľudí. Ak nie ste v preoblečení, tak vás hneď napadnú. Inak nič sa nestane, keď aj pár z nich zabijete a potom sa preoblečiete. Takže keď ste preoblečení, tak vás odhalia a vezmú za náčelníkom. Ak stráž pri dverách zabijete a až potom sa preoblečiete, tak zbehnite sami za náčelníkom, ktorý tiež odhalí, že ste cudzinci. Podstatné je, aby ste mali zo sebou HK-47, ktorý vám bude tlmočiť.
Prikážte mu, nech povie, že prichádzate v mieri. Náčelník vám neverí a požaduje dôkaz, že nie ste pre nich hrozbou. Spýtajte sa, aký dôkaz. Prezradí, že sa chce zo svojimi ľuďmi presunúť ďalej od mesta Anchorhead, no potreboval by kvôli zásobám vody nejaké Moisture Vaporators. Sľúbte, že nejaké donesiete. Stále vám neverí a nechá vás vyviesť pred základňu. Dodá, že môžete vstúpiť, len keď budete mať zariadenie so sebou. Vráťte sa do mesta a vstúpte do Czerka Corporation Office. Tam oslovte predavača menom Greeta Holda. Povedzte mu, čo chcete. Spýta sa vás, načo to potrebujete. Kľudne mu povedzte pravdu, že pre Púštnych ľudí. Ponúka ich za 400 kreditov (alebo ho presvedčite, aby zľavil na polovicu).
Kúpte ich a vráťte sa do Sand People Enclave. Pred vchodom stojí Sand People Guard (teraz už cestou nemusíte byť v preoblečení, nebudú na vás útočiť). Oslovte ho a povedzte mu, že máte Vaporators, vezme vás za vodcom. Ten je prekvapený, že ste sa vrátili. Stále vám veľmi nedôveruje, no prijme od vás váš dar a na oplátku vám dá svoju Chietain´s Graffi. Tiež sľúbi, že útoky nebudú také časté a dovolí vám voľne sa pohybovať po jeho enkláve, no akýkoľvek prejav neúcty bude potrestaný smrťou (takže ruky preč od ich truhlíc).
Teraz máte možnosť sa ho spýtať na zajatých Jawov (Fair Trade) a Griffa (Mission´s Brother). Inak sa zatiaľ rozlúčte (400 xp). Tiež sa môžete spýtať na Star Map, prezradí vám, že je v Eastern Dune Sea, kde ju stráži Krayt Dragon.
Potom zájdite do Czerka Corporation Office a dôstojníčke dajte Chieftain´s Graffi. Dostanete za ňu 500 kreditov (alebo 700, ak ju presvedčíte) a tým je úloha splnená (1300 xp).
Temná strana: Z každého zabitého si vezmite Graffi Stick, jeho zbraň, dostanete za ňu 50 kreditov v Czerka Corporation. Za temnú stranu je to jednoduché. Len vstúpte do základne a všetkých zabite. Prebojujte sa k náčelníkovi a napadnite ho (100 xp). Potom môžete splniť časť úlohy pre Fair Trade a pre Mission´s Brother, tak ako keď to tu ukončujte za svetlú stranu. Keď zabijete náčelníka, vezmite mu Chieftain´s Graffi. Tú zaneste do Czerka corporations. Dostanete za ňu 500 kreditov (alebo 700, ak ju presvedčíte) a tým je úloha splnená (1300 xp). Nezabudnite vyrabovať celú základňu, keď ste sa už rozhodli ju vyvraždiť.
5. Mission´s Brother
Na Dantooine v Jedi Enclave, hneď pri vašej lodi sa objavte s Mission po boku a stretnete Lenu. Samozrejme až potom, ako ste sa od nej dozvedeli, že jej brat Griff odišiel z Tarisu s tanečnicou Lenou a ju nechal samú a ona ho chce nájsť. (Postupne, ako sa povyšujete na vyšší level, tak sa od nej dozviete viac). Keď tu potom stretnete Lenu, tak Mission sa k nej chová nepriateľsky, pretože jej brat povedal, že Lena nechce, aby s nimi opustila Taris. Lena však tvrdí, že Griff povedal jej, že Mission chce zostať na Tarise, ona mu vraj ponúkla, že jej zaplatí lístok preč. Lena je z neho celkovo znechutená, pretože len využíva druhých a preto ho aj opustila. Spomenie, že naposledy pracoval v baniach pre Czerka Corporation na Tatooine.
Na Tatooine zájdite do kancelárie spoločnosti Czerka, tam sa môžete dôstojníčky spýtať na Griffa. Najprv o tom nechce hovoriť, ale môžete ju presvedčiť, alebo podplatiť. Zistíte, že naozaj pre nich pracoval, dokonca mali podozrenie, že im kradne zásoby, takže to vyzerá na neho, no pri poslednom prepade Piesočných ľudí bol unesený s ďalšími pracovníkmi. Viac sa nedozviete.
Keď sa prepracujete v queste Sand People až tak ďaleko, že budete môcť náčelníkovi dávať otázky (pozrite si ten quest), tak sa ho spýtajte na Griffa. Náčelník vám povie, že je pre neho nepoužiteľný a môžete si ho vziať, ak chcete. (Alebo, ak ste všetkých pobili, tak ho nájdite sami). Tak, či tak, už ho len nájdite v Enkláve Sand People a oslovte.
Svetlá strana: Začne najprv klamať, že je dôležitý člen z Czerky a že je za neho odmena. Ak máte Mission so sebou, tak sa ho začne vypytovať na Lenu. Zistí, že naozaj ju nechal na Tarise úmyselne a je na neho nahnevaná. Potom mu povedzte, že môže ísť do Anchorheadu, že je voľný. (ak Mission so sebou nemáte, tak vás tento rozhovor čaká pri vašej lodi). Ten drzáň dokonca Mission požiada o nejaké kredity, pretože je stále zadĺžený. Tá samozrejme odmietne, tak sa obráti na vás. Ako chcete, ak mu niečo dáte, nedostanete žiadne svetlé body. Keď dohovoríte, povie, aby ste sa za ním ešte stavili v Czerka Office v meste.
Keď ho tam nájdete, tak má pre vás návrh. Teraz, keď je Taris zničený, je veľmi ťažké zohnať Tarisianské pivo, ktoré je tým pádom veľmi cenné a on pozná recept. Potrebuje Tach Glands na jeho výrobu. Stačí trocha, pozná chlapíka z Exchange, ktorý to potom bude vyrábať hromadne. To, čo chce, však dostať len na Kashyyyku.
Keď sa budete potom rozprávať s Mission, tak vám povie, že je na brata veľmi nahnevaná a má chuť vykašlať sa na neho. Povedzte jej, že by sa nemala k vlastnému bratovi otáčať chrbtom. Chce však, aby dostal nejakú lekciu, aby nerobil také hlúposti. Odpovedzte jej, že na to, že chybuje, musí prísť sám. Súhlasí a dúfa, že raz začne konať správne. Za toto povzbudenie Mission získate svetlé body.
Keď budete na Kashyyyku, najprv treba získať povolenie od Wookieeskeho náčelníka dediny, aby vás pustili do lokácie Upper Shadowlands. Tam stretnete Jolee Binda, ktorý vám zadá quest Jolee´s Request. V rámci jeho plnenia sa dostanete ku skupine pytliakov, pri ktorých sú tri bedne. V jednej z nich sa nachádzajú Tach Glands. Keď ich získate, tak sa vráťte za Griffom a odovzdajte mu ich. Žiada od vás ešte 200 kreditov. Už vám predtým sľúbil veľké zisky, no teraz tvrdí, že budú ešte väčšie. Je jedno, či mu ich dáte, ak áno, aj tak nezískate žiadne body. Potom odíde a povie vám, aby ste sa vrátili neskôr.
Len vybehnite z Czerka Office a vráťte sa naspäť. Priblížte sa k pultu, za ktorým predáva Greeta Holda a sám vás osloví. Povie, že má odkaz od Griffa. Vraj sa niečo pokazilo pri jeho akcii a radšej, ako čeliť hnevu z Exchange, tak ušiel. Nechal ešte odkaz pre svoju sestru - že je mu to ľúto. Týmto quest končí. Potom sa ešte môžete porozprávať s Mission. Ak budete hovoriť o Griffovi len v zlom, získate temné body. Ak ju povzbudíte, že ľudia sa stále môžu zmeniť, získate svetlé body.
Temná strana: Jediná situácia, kedy som mal možnosť ukončiť to temné, bolo, keď som vyvraždil všetkých Sand People. Len vtedy som mal možnosť v rozhovore s ním mu povedať, že ho nepotrebujem a tak ho zabije. Vtedy došlo k boju a Griff zomrel. Ak máte so sebou Mission, tak ho zabiť nemôžete a pokračuje to ako za svetlú stranu. Inak, aj keď som ho zabil, quest bol stále aktívny a ani rozhovor s Mission k ničomu neviedol, takže to radšej ukončite za svetlú stranu (hádam by ste nezabili Missioninho brata).
6. Bastila´s Mother
Na to, aby ste tento quest získali, musíte predtým od Bastily pri rozhovoroch zistiť niečo o nej, o jej rodičoch a tak podobne.
Keď pristanete v Docking Bay na Tatooine a vystúpite s Bastilou, tak vás osloví Malare, ktorá spozná Bastilu a povie jej, že ju hľadá jej matka, ktorá je v Anchorheade. Potom vstúpte do mesta, tam vás osloví Maana Demknot. Dozviete sa od neho zase niečo o Bastilinej matke. Volá sa Helena a usadila sa v miestnej kantíne. Nájdite ju v kantíne a oslovte. Rozhodne to nie je dojemné stretnutie matky s dcérou. Helena povie Bastile, že jej otec zomrel, keď hľadal perly Kraytského draka. Ten ho zabil. Požiada ju, aby našla jeho holocron. Bastila odvetí, že ak budete mať čas, tak ho skúsite nájsť, no aj tak tým prijala tento záväzok, ktorý vy musíte splniť, ak chcete splniť quest.
Keď splníte quest A Desert Hunt, tak to znamená, že Kraytský drak je mŕtvy. Prehľadajte jeho jaskyňu a tam nájdete Holocron Bastilinho otca. Vráťte sa do kantíny v meste. Tu máte pár možností. Helena chce Holocron svojho manžela, no Bastila sa na matku hnevá a chce si ho nechať pre seba. Svetlé body nezískate za žiadny záver, takže je len na vás, čo si zvolíte. Buď podporte Bastilu nech si ho nechá a s matkou sa rozíde v zlom. Ak sa s ňou potom budete rozprávať, nebude mať zo seba dobrý pocit.
Inak môžete povedať Bastile, nech si vypočuje matku, čo jej chce povedať. Počas nasledujúceho rozhovoru sa obe uzmieria. Bastila zistí, že otec sa vydal na lov, aby pomohol manželke, ktorá je chorá a umiera. Odpustia si, Bastila jej dá peniaze na doktorov, s tým, že sa s ňou ešte chce stretnúť a vcelku to dobre dopadne (250 xp).
Cestou z kantíny vás zastaví Twi´lekčan Senni Vek a dá vám datapad, ktorý vám vraj vypadol. Ak budete na neho zlí a nebudete si ho chcieť vziať, získate temné body. Ak si ho vezmete, získate quest Genoharadan.
7. Droid For Sale
Keď sa v Droid Shope pozhovárate s droidom HK-47, tak sa vám objaví táto možnosť, kde sa uvádza, že je to kvalitný bojovník a prekladateľ, ktorý je na predaj. Potom oslovte Yuka Laka a spýtajte sa na cenu za droida (ak ho teda chcete).
Svetlá strana: Povie vám cenu 5000 kreditov. Nie je problém ju zjednať na 4000, no na zľavu 2500 už potrebujete dobré presviedčacie schopnosti. Keď ho však kúpite poctivo (250 xp), nezískate žiadne svetlé body. (Ak ste vyhrali Swoop preteky, tak predajte zmenky a nemal by byť problém zaplatiť aj tých 4000 kreditov).
Temná strana: Povie vám cenu 5000. Povedzte, že to je veľa, zľaví na 4000. Potom sa mu vyhrážajte smrťou, tak zľaví na 2500. Menej už nezľaví (peniaze nad život) a vy máte možnosť kúpiť ho za túto cenu (250 xp) a získate tiež temné body.
8. Fair Trade
Pri bráne, ktorá vedie z mesta stojí Jawa menom Iziz. Pri rozhovore spomenie ducha, ktorý obťažuje jeho ľudí a on ako vodca kmeňa vás poprosí o pomoc. Ako odmenu ponúkne niečo starodávne. Sľúbte, že sa o niečo pokúsite, keď opustíte mesto.
Keď sa prepracujete v queste Sand People až tak ďaleko, že budete môcť náčelníkovi dávať otázky (pozrite si ten quest), tak sa ho spýtajte na Jawov, o ktorých hovoril Iziz. Náčelník vám povie, že sú to otroci, ktorí sú pre neho nepoužiteľní a môžete si ich vziať, ak chcete. Nájdite miestnosť, v ktorej sú zavretí a povedzte im, že môžu odísť (150 xp). Poďakujú a povedia, aby ste ešte raz vyhľadali Iziza, že sa vám odvďačí.
Svetlá strana: Potom choďte za Izizom v meste. Poďakuje sa vám a dá vám za odmenu dva Echani Shields (350 xp). Tiež sa ho môžete spýtať na Star Map a odporučí vás do Eastern Dune Sea, kde ju stráži Krayt Dragon.
Temná strana: Potom choďte za Izizom v meste. Poďakuje sa vám a dá vám za odmenu dva Echani Shields (350 xp). Ak ho presvedčíte, aby vám dal viac, získate aj 500 kreditov a temné body (tie získate, aj ak sa mu budete vyhrážať).
9. Tanis Trapped
Keď opustíte mesto Anchorhead a vstúpite do púšte Dune Sea, tak tam stretnete Marlen Venn. Povie vám, aby ste našli jej manžela a odovzdali mu odkaz "nech si užije výročný dar". Z rozhovoru zistíte, že je na neho naštvaná a chystá sa ho opustiť. Dar, ktorý mu prichystala, mu má pripomenúť ich spoločne strávené roky výbuchom priamo do tváre. Ak sa jej spýtate na rovinu, či sa ho pokúša zabiť, tak odpovie, že je na jeho šikovnosti, aby sa z toho dostal, no on nie je na to dosť bystrý. Tanisa Venna ste mohli už predtým stretnúť v Hunting Lodge. Teraz si môžete všimnúť v diaľke naľavo do Marlen, postavu so štyrmi droidmi. Je rád, že vás vidí, lebo je tu už pár hodín bez vody. Roboty sú nastavené, aby vybuchli, ak by sa pohol. Poprosí vás o pomoc.
Svetlá strana: Sľúbte mu pomoc. Povie vám, že jednu explóziu by mohol prežiť, ale dve ho zabijú. Môžete sa pozrieť do programu každého z droidov. V systéme si môžete prehrať správu od jeho ženy Marlen. Na opravu môžete použiť automatickú opravu s tým, že na každého miniete 6 súčiastok (možno aj menej, nebol som dobrý technik). Keď ich opravíte, oslovte Tanisa. Za odmenu dostanete 400 kreditov (175 xp). Žiadne svetlé body. Ak budete požadovať viac a budete na tom trvať, tak to povedie k boju, v ktorom proti vám bude stáť nevďačný Tanis a jeho droidy, ktoré ste mu práve láskavo opravili. Za toto sú temné body.
Inak droidy nemusíte opravovať len automaticky a míňať súčiastky, ale môžete sa pokúsiť aj manuálne.
Prvý droid vám vypíše: Node 1 reports Node 2 faild. Node 2 reports Node 3 faild. Node 3 reports Node 2 faild. A viete, že dva uzly sú poškodené, máte určiť, ktorý je funkčný. Ako odpoveď zvoľte Node 2 is reporting accurately. Prečo je to tak, som však neodhalil, ak to viete, tak mi kľudne napíšte.
Druhý droid vám vypíše 4 * 14 * 11-14 * 31-14 * 13-21-14 * ..?.. * ..?.. .
Vysvetlenie: Vždy v ďalšom páre čísel vyrátate počet jednotlivých čísel v predošlom rade a vypíšete ich nanovo číslami.
Najprv máme 4, čo je jedno číslo.
Takže mám Jednu Štvorku (14).
Ďalej máme z tej štrnástky Jednu Jednotku (11) a Jednu Štvorku (14) čiže 11-14.
Z toho máme Tri Jednotky (31) a Jednu štvorku (14) čiže 31 -14.
Z toho máme Jednu Trojku (13), Dve Jednotky (21) a jednu štvorku (14) čiže 13-21-14.
Logicky ďalšie bude Tri Jednotky (lebo prvá je jednotka a sú tam tri - 31), Jedna Trojka (trojka je druhá, 13), Jedna Dvojka (12), Jedna Štvorka (14), takže druhá odpoveď je 31-13-12-14.
A z toho vychádza aj posledný rad: Dve trojky (23), Štyri Jednotky (41), Jedna Dvojka (12) a Jedna Štvorka (14). Čiže 23 - 41-12-14
Odpoveď je : 31-13-12-14 * 23- 41-12-14
Tretí droid vám vypíše. Motivátory potrebujú na chod energiu 300 z malých pulzov, alebo 180 z veľkých pulzov. Momentálne má 100 z malých pulzov. Koľko veľkých potrebuje na udržanie energie? 100 je jedna tretina z malých. Keďže treba na doplnenie dve tretiny z veľkého, to je 120 (Jedna tretina zo 180 je 60 a to krát 2 je 120). Čiže zvoľte 120.
Štvrtý droid vám vypíše sériu čísel: 2 * 3 * 5 * 11 * 13 * 17 * 19. Jedno prvočíslo chýba, ktoré? Prvočísla sú deliteľné len sebou a jednotkou, takže odpoveď je: The Missing Value is 7.
Temná strana: Odmietnite mu pomôcť. Najprv si myslí, že žartujete, tak mu povedzte, že sa mýli a že tu zomrie. Rozhodne sa že vás vezme zo sebou, tak sa pohne a spôsobí výbuch všetkých štyroch droidov. Ak máte plný život, tak vás to nezabije. Za toto získate len temné body, plus nejaké vybavenie: Combat Suit, Blaster Rifle, Flame Thrower, Droid Light Plating Type 1, Thermal Detonator, Security Interface Tool, Repair Kit, Adrenal Alacrity.
10. Desert Ambush
V časti Dune Sea, za Sandcrawlerom je tiež vrak speedara, okolo ktorého sú míny. Počujete spod kopy trosiek hlas ženy volajúci o pomoc. Keď to prídete preskúmať, tak nastražená pasca vybuchne a vás obkľúčia Gamorreani, ktorých vedie Gurke (sú to tí z Hunting Lodge, ak sa pamätáte). Môžete ich presvedčiť, aby nebojovali (200 xp), alebo zaplatiť 500 kreditov, ktoré požadujú (125 xp), no aj svetlá strana má svoje medze, o temnej ani nehovoriac, takže môžete využiť tretiu možnosť a zlikvidovať ich (aj tak sú podozriví z vraždy Sharininho manžela). Nie sú za to ani temné, ani svetlé body.
11. A Desert Hunt
Vstúpte do Eastern Dune Sea. V celej tejto časti, až na pár prechádzajúcich sa Dewbackov, nie je nič zaujímavé. Teda okrem cieľa vašej cesty, jaskyne s drakom. Pribehnite k nej a uvidíte animačku. Pred vchodom stojí Komad Fortuna, ktorého ste mohli stretnúť v Hunting Lodge. Jeho partner už nechce čakať a vydá sa na draka, čo je jeho koniec.
Potom oslovte Komada. Navrhne vám spojenectvo pri love draka. Plán má jednoduchý. Treba prilákať Banthov na ich obľúbené jedlo (Bantha Fodder) a Banthovia sú zase obľúbeným jedlom Kraytských drakov. Takže drak vylezie z brlohu, kde sa nedá použiť blaster a je tam málo miesta na manévrovanie. Keď vylezie, je v pasci, lebo Komad nastražil míny okolo vchodu do jaskyne. Problém je v tom, že tunajšie kmene Piesočných ľudí uctievajú Banthov a je pravdepodobné, že ak Banthov použijete ako návnadu, tak vás tunajšie kmene napadnú.
Svetlá strana: Súhlaste, že mu pomôžete. Povedzte mu, že máte jedlo pre Banthov, tak vás pošle nejakých priviesť. Poobzerajte sa v tejto lokácii, okrem Dewbackov sú tu aj Banthovia. Kliknite na nejakého. Keď sa ich budete snažiť odviezť, napadnú vás Sand People. Pobite ich a potom znova zavolajte Banthov. Teraz ich už nerušene odvediete pred jaskyňu. Drak vylezie a míny ho zabijú, žiadny Bantha nebol zranený. Vezmite si z draka perlu (Kryat Dragon Pearl). Taktiež prehľadajte jaskyňu, kvôli Holocronu Bastilinho otca. Týmto je quest hotový. (preskúmanie jaskyne popísané pri popise oblasti).
Temná strana: Ak sa dá povedať, že je to riešenie temnej strany. Keď sa zhovárate prvýkrát s Komadom a keď vám už vysvetlí svoj plán, tak mu povedzte, že už ho nepotrebujete. Ak bude protestovať, treba bojovať. Zabite ho (100 xp). Za toto získate temné body, ale to je asi tak všetko, ostatné veci treba spraviť, ako pri svetlej strane. Ak ho nezabijete hneď, ale spoločne zabijete draka, tak potom mu môžete povedať, že si vezmete všetko, čo ste získali. Tiež to povedie k boju, v ktorom zabijete Komada, získate temné body a Krayt Dragon Pearl. Len keď zabijete Komada, získate dve perly, inak sa s ním rozdelíte.
12. Worthy of History
Keď zabijete Kraytského draka, získate z neho Perlu. Potom sa môžete vrátiť do Enklávy Piesočných ľudí, ak ste ich pravdaže predtým nezabili. Povedzte náčelníkovi, že chcete vedieť niečo o histórii kmeňa, no on povie, že tú sa môžu dozvedieť len úctyhodní bojovníci. Aby ste dokázali svoju odvahu, musíte urobiť veľký skutok, napríklad zabiť draka. Keďže ste to už spravili, ako dôkaz mu dajte perlu (250 xp). Podľa mňa je však perla vzácnejšia, než tento quest, tak by som ho vôbec nerobil.
Ak to však chcete, dajte mu perlu a on vás pustí za vykladačom histórie. Ten je pred vstupom k náčelníkovi, tak ho oslovte. Porozpráva vám o počiatkoch, keď ešte bola planéta plná zelene, o Staviteľoch, o tom ako sa povadili s cudzincami a o inom. No okrem tých predošlých 250 skúsenostných bodov a pár poznatkov o ich histórii týmto questom nezískate nič iné.
1. časť | 2. časť | 3. časť | 4. časť | 5. časť
| Návody | Autori |