HRYCHEATYTRAINERYNÁVODYPREKLADYCD OBALYWALLPAPERYSCREENSHOTYDOWNLOAD

OSTATNÉ
KALENDÁR
FÓRUM
FIRMY
TOP 10

KÚP SI HRU
UŽÍVATEĽ
Prihlásiť
Registrácia


Užívatelia
Hry v obchode
Zlacnené hry

ABCgames
Kontakt, RSS, Spolupráca
ŠTATISTIKY
Hry:
Cheaty:
Trainery:
Návody:
Preklady:
CD obaly:
Wallpapery:
Screenshoty:
Download:
21409
5455
5063
1438
1600
7352
6159
13167
1687

Online 7038 užívateľov

Návody > Splinter Cell 2: Pandora Tomorrow


Zobrazení:102866
Autor návodu:Andrej Eperješi, ABCgames.sk

1. časť | 2. časť


5. Rafinéria, tábor Kundang
Kundang, Indonesia

Pandora Tomorrow je kódový názov pre Sadonovu poistku proti americkému útoku. Denne tajne telefonuje na neznáme miesta v Amerike, omeškanie telefonátu spôsobí uvoľnenie vírusu. Ak by bol zabitý, alebo zadržaný, vírus bude uvoľnený do 24 hodín. Je nutné zaistiť Sadonovu Pandora Tomorrow.

- Umiestni výbušninu na Sadonove lietadlo na začiatku Kundangského tábora.

Dôjdite k Douglasovi a pohovorte si s ním o misii. Potom zíďte dole. Buď sa spustite po lane, alebo si upevnite o peň svoje vlastné. Dojdite do tábora. Zo stanu napravo vyjde vojak, zbavte sa ho. Za stanom naľavo je druhý vojak, ktorého sa tiež zbavte. V búde pri vraku nákladiaka sú dva Ring Airfoil. (inak, môžete sa ukryť v tieni ľavého stanu, počkať, kým si prvý vojak sadne na lavičku a keď sa nebude pozerať druhý, prebehnúť do búdy a odtiaľ sa mu vyhnúť poza nákladiak). Keď dojdete k zlomenej palme, tak počkajte. Vpredu sú dvaja vojaci. Jeden sa priblíži k míne a bum. Druhý sa ho bude snažiť zachrániť. Než to vzdá a odíde, zbavte sa aj jeho. Pozor teda na nastražené výbušniny. Postupujte vpred s inframódom a likvidujte pasce. Obďaleč bude ešte jeden vojak. Snažím sa likvidovať nepriateľov čo najmenej, ale nechcelo sa mi vyhýbať sa aj výbušninám, aj jemu, tak som ho zložil. Tieňa tu síce veľa nie je, ale vysoká tráva vám poskytuje dostatok úkrytu. Cez vojakov a pasce sa dostaňte až k hangáru.
Vnútri je lietadlo a dvaja strážcovia. V tieni sa plížte naľavo. Zo stola si vezmite Stick Shocker a plížte sa ďalej. Na druhej strane sa tieň steny spája s tieňom krídla lietadla. Cez ten sa priplížte k trupu a umiestnite výbušninu. (Druhá cesta je rebríkom pri stole so Stick Shockerom na plošinu a z nej preliezť po tyči na druhú stranu a spustiť sa priamo pri krídle.) Po chvíli príde tretí vojak. Ste na strane pri dverách, ktorými vošiel, vy nimi vyjdite von. Neďaleko je strážna búdka, pri ktorej sú dvaja vojaci.

- Vnikni do dediny.

Ukryte sa pri bedniach napravo. Jeden muž sa pôjde k bedniam o chvíľu vymočiť, tak ho zložte. Druhý sa prechádza v búdke a nie je problém si vystriehnuť správnu chvíľu a zložiť ho. Potom v búdke potiahnite páku a tým si otvoríte závoru. Za ňou pokračujte jedinou cestou. O pravý plot je oprený kus plechu. Po ceste vám pôjde oproti strážca so psom. Načasujte si to, aby ste prešli poza plech, keď oni pôjdu popred ten plech. Tým sa im vyhnete (alebo im hoďte plyn, ale takto je to jednoduchšie). Keď dorazíte k táboru, tak vstúpte do prvého stanu (na zemi sú náboje). Pred druhým vchodom stoja dvaja vojaci a bavia sa so strážcom na veži. Po chvíli odídu. Vylezte na vežu, zbavte sa strážcu a spustite sa po lane (pozor, nech si vás nevšimne vojak pod vežou, prípadne ho zložte, ešte než vyjdete na vežu).

- Vysledujte lokáciu Sadonovej "poistky" pomocou jeho telefonického hovoru. Zaznamenaj denný kód pomocou kamery.

Počkajte si, kým odíde Sadono. V budove napravo máte náboje. Vojak, ktorý zostane na dvore, sa prechádza po celej dĺžke dvora, tak vám poskytuje dosť času na akciu. Na terase (alebo ako nazvať tie prechody pri domoch) sa prechádza vojak, takže sa presuňte pod terasu domu naľavo a keď vás nik nezbadá, tak pod terasu domu oproti. Prejdite popod ňu až za ten dom a vyhnete sa vojakovi, ktorý stráži nad vami. Tam zbadáte opäť Sadona, ako sa pohne pomedzi domy. Prejdite za ním cez jednu budovu. Na ďalšom dvore sa Sadono bude rozprávať s vojakom a bude mu hovoriť kód, ktorý máte nahrať. Prísavné kamery (sticky cam) by ste mali mať, ale dve sú aj napravo na dvore. Rýchlo jednu vystreľte, napríklad ku dverám a počkajte si, kým nebude nahratý kód 1492 (ak by ste to náhodou nestihli, tak na ďalšom dvore, kde bude viac vojakov, ho bude Sadono hovoriť ďalšiemu, tak tam máte druhú šancu a na dvore za ním tretiu, ale je lepšie to spraviť hneď). Jeden vojak tu zostane na stráži. Buď ho odlákajte (ukázaním sa mu, hvízdnutím), alebo ho zložte zameriavačom priamou strelou do hlavy a telo skryte. Pri sledovaní Sadona si nemusíte robiť starosti, že by vám ušiel. Vždy počká, kým sa nedostanete na dohľad a až potom sa pohne. Teraz môžete ísť popri dome, alebo cez dom. V dome je jeden vojak, ale v bočnej miestnosti, kam nemusíte ísť (a na poschodí je lekárnička). Keď pred domom zbadáte Sadona, tak ho pomaly sledujte, ďalej bude ďalší dom, kde môžete ísť popri, alebo cez dom. Na dvore, kde sa dostanete, sú dvaja strážcovia. Aby ste sa s nimi nemuseli zabávať, tak choďte pomaly k rohu budovy, na ktorý svieti reflektor (priamo pred vami). Reflektor rozstreľte. Keď sa vojaci ukľudnia, tak tam po tyči vylezte na terasu a prejdite po nej na ďalší dvor. Tam je dobré konať, kým sa vojaci rozprávajú so Sadonom a nesledujú okolie. Zlezte z terasy a prejdite si dvor po obvode smerom doprava a dostaňte sa za nákladiaky. Keď vojde Sadono do budovy, tak zlezie rebríkom do podzemia. Vojaka pred nákladiakmi môžete rovnako ľahko zložiť, ako obísť, len nech vás nezbadá druhý. V budove zlezte za Sadonom.

- Stále zisti Sadonovu lokáciu. Stretni sa s pilotom, je to tvoj kontakt zo CIA Assrul Arifin, ktorý má pre teba správu týkajúcu sa Sadonovho Zlatého Trojuholníka (Golden Triangle).

Ste v podzemí. Pred vami sa prechádza jeden vojak, druhý stojí poniže. Jedného sa treba zbaviť. Buď jednoducho zrazte toho pri vás a zídite schodmi a cez dvere ďalej, alebo sa mu vyhnite, skočte (prikrčený) dole, vylezte na krabicu a na stôl a dostanete sa na dosah ruky k vojakovi. Takže jedného zložte a prejdite cez dvere. V miestnosti, kde pripravujú drogy, vyjdite nad schody a zhasnite svetlo. Dvaja strážci sa prídu pozrieť, ale nebudú pri sebe príliš blízko, takže ich v tme môžete oboch omráčiť. Potom v tme prejdite do dverí napravo. Z miestnosti kde ste, vedie do susednej dvojo dverí. Prejdite k tým vzdialenejším. Keď Sadono odíde, tak zostanú dvaja vojaci. Prejdite do tieňa a keď bude druhý vojak chrbtom, tak toho pri stene, neďaleko pilota, zložte a schovajte telo v tieni. Odstrániť druhého už bude hračka. Potom si pohovorte s pilotom a otvorte dvere pri ňom kódom, ktorý získate, teda 0623. Vylezte hore rebríkom a môžete si vziať náboje. Vyjdite von a keď sa dvaja vojaci dorozprávajú a trochu sa vzdialia, vstúpte do uličky a v nej vylezte po tyči na strechu.
Prejdite (skrčený, kvôli tieňu, čo vrháte) po streche až k padacím dverám. Skočte dnu. Zachytíte sa na tyči. Prichyťte sa aj nohami a prelezte do susednej miestnosti, kde je jeden boxer. V rohu zlezte z tyče do tieňa a v tieni si boxera obíďte. Vstúpte do chodby. Pred dverami von si počkajte. Ak si všimnete, tiene sa viditeľne pohybujú a slnko popošlo ďalej k západu. Tiene zahalia dvere a môžete v pohode vyjsť von. Držte sa ľavej steny. Osvetlený úsek prekonajte, keď bude vojak chrbtom a schovajte sa pod oknom. Pred dverami rozstreľte svetlo (tiež môžete použiť vežu a vypnúť IFF, ale keď ste došli potichu až sem, je to zbytočné) a keď nebudú stráže ostražité, vstúpte do dverí (vnútri sú náboje). Prejdite na ďalší dvor.
Tam sú dvaja vojaci. Dá sa to načasovať, pretože pokiaľ nikoho nevyrušíte, tak vojak aj reflektor chodia rovnako. Keď pôjde vojak zľava dopredu a svetlo zľava doprava, tak sa vydajte plíživým pohybom a smerujte na pravú stranu schodov. Tam sa schovajte pri schodoch (inak môžete vojaka zložiť medzi sudmi, alebo bedňami, keď nebude svietiť svetlo). Tam vylezte na schody a na dvere použite kód 1492, ktorý ste získali z odpočúvania Sadona. Ak ste nezložili strážcu, tak sa schovajte trochu naľavo od panelu, kde budete zadávať kód, ale nie moc, lebo ďalej je automatická veža. Vojak robí dosť dlhé pochôdzky na to, aby ste stihli zadať kód a vstúpiť do dverí.

- Napichni Sadonov súkromný telefón.

Po vstupe do vily si počkajte, v miestnosti je Sadono a telefonuje. Keď skončí tretí hovor a poťuká do klávesnice, tak odíde. Potom rozstreľte kameru nad dverami, ktorými odišiel a schovajte sa. Vráti sa to skontrolovať a opäť odíde. Potom vstúpte do miestnosti a použite jeho počítač.

- Uteč zadnými dverami vily, kvôli vyzdvihnutiu.

Pred miestnosťou s počítačom bola chodba, z ktorej ste vstúpili. Tá pokračuje doprava a dozadu. Prejdite ňou na koniec a otvorte dvere (nebola tam možnosť použiť optický kábel). Za dverami vás prekvapia a traja vojaci na vás mieria reflektory, aj zbrane. Douglas vás začne kryť sniperkou. Vojaci sa otočia za streľbou. Jeho strelecké umenie nie je nič moc. Musíte ich zvládnuť sami. Buď sa schovajte za dvere a pomaly ich likvidujte, alebo (zdá sa mi lepšie), keď budú otočení, tak chyťte najbližšieho, použite ho ako štít a zlikvidujte druhých dvoch, ktorí sú aj tak zamestnaní sniperom. Potom už len dobehnite k vrtuľníku.

Grimsdottirová vystopovala Sadonov telefonát ohľadne Pandora Tomorrow cez viacero bodov, než ho stratila v lodenici na jednom ostrove, na východe Indonesie.


6. Komodská lodenica
Komodo, Indonesia

Sadonov hovor bol vystopovaný do zakódovaného komunikačného systému v ponorke, zakotvenej v pravdepodobne opustenej lodenici. Infiltruj sa do ponorky a vstúp do komunikačného systému, aby bolo možné ďalej sledovať hovor.

- Vnikni do jaskýň.

Preplížte sa vo vysokej tráve za vrak auta a popod vežu (pozor na jej zameriavač) a vojaka si ani nemusíte všímať. V chodbe pod vežou, kadiaľ pôjdete, pozor na pascu (natiahnutý drôt si všimnete aj normálne, no môžete si pomôcť inframódom). Dostanete sa na ďalší dvor. Za plotom je veža s ďalším zameriavačom. Na plote pred vežou rozstreľte svetlo. Zatemní sa pekná časť a vy sa môžete preplížiť popod plot. Pri dverách do budovy si počkajte, vojak, čo postáva a fajčí, stále vidí na vchod. Prepnite si beh, ale stále skrčený a vbehnite do dverí. Síce zaznamená pohyb, ale vy sa mu skryjete v temnote a môže vám to byť jedno (prípadne jedného zložte v temnote pod bránou a druhého odlákajte pískaním a potom vstúpte do dverí. Tretia možnosť je rozstreliť druhé svetlo na dvore a obaja začnú dvor prehľadávať a vtedy môžete vstúpiť).
Na ďalšom dvore sú pri stole dvaja vojaci. Ako vstúpite, tak sa držte pravej strany a prejdite cez dom pred vami (vnútri je jedna spiaca Ruženka). Keď vyjdete na druhej strane z domu, tak je tam síce osvetlená časť, ale nemali by vás zbadať. Dvere na budove pred vami sú neinteraktívne, tak prejdite k ľavej strane domu. Je tam zákutie, kde môžete použiť dvojskok (ktorý ste robili v prvej misii) a ním sa dostaňte do okna. Vlezte dnu. Zoskočte na balíky a dole. Môžete ho krásne zložiť, ale načo?. Vyjdite von, ale nie dverami, tam by si vás všimla automatická veža. Vyjdite dierou v stene a budete za krabicami, na ktorých sú plechovky, po ktorých vojak strieľa. Keď ich dostrieľa všetky, tak si pôjde sadnúť. Pokračujte cez prístrešie pred vami. Máte dve možnosti. Za prvé sa preplížiť poza vojaka a popri automatickej veži do budovy, alebo za druhé pôjdete naľavo, vyleziete na anténu a po tyči prerúčkujete až nad strechu domu, pred ktorým je automatický kanón a strešným oknom vniknete dnu. Len čo vstúpite do domu, dajte si inframód. Uvidíte tri laserové pásy, ktorých dotknutie sa znamená poplach. Vyhnete sa im v pohode a na konci vlezte po rebríku do podzemia. Tam si privolajte výťah a zvezte sa.
Keď vystúpite z výťahu, tak v miestnosti napravo máte lekárničku. Na stene naľavo je vypínač. Ak si chcete pomôcť, vypnite svetlo, no priláka to strážcov. Ak si počkáte pri stene, tak po chvíli vyjde von jeden strážca z riadiacej miestnosti napravo a pridá sa k nemu aj druhý, spoza stolíka pred touto miestnosťou. Chvíľu si pokecajú a vrátia sa na svoje stanoviská, tak to zatiaľ využite a choďte do riadiacej miestnosti. No budete sa z nej musieť dostať aj naspäť, tak ich môžete dostať už teraz, ale jednoducho to ide aj zvnútra. Za stenou pred počítačmi je technik, chyťte ho (sem vojak nechodí, tak kľudne). Najprv ho vypočujte a prinúťte, aby nechal ponorku vyplávať na hladinu. Súhlasí. Priblížte sa k počítaču, pri ktorom sedel (uprostred, pred veľkým oknom - pre prípad, že ste ho chytili niekde inde) a máte možnosť použiť počítač. Urobte to a ponorka vypláva na hladinu. Ešte ho nelikvidujte. Ozve sa rádio z ponorky s otázkou, prečo ich vylodili tak skoro a ak nik neodpovie, tak vyvolajú poplach. Prinúťte ho, aby povedal, že je všetko v poriadku. Urobí to. Potom ho môžete zložiť. Ak ste nezložili tých dvoch vojakov, tak si na jedného počkajte pri stene, pred ktorou vždy chvíľu postojí a keď príde, tak ho zložte. Druhého, čo sedí za stolom, dostaňte presnou ranou do hlavy. Potom len prejdite na koniec chodby a do dverí napravo.

- Vnikni do ponorky.

Prejdite cez dvere a v temnote zložte chlapíka, ktorý pochôdzkuje na plošine. Prejdite na jej koniec, až k lanovke. Nastúpte do nej a stlačte tlačidlo na paneli pri nej. Lanovka sa pohne. Ak v nej však zostanete, budete súci na odstrel. Po pár metroch vyskočte z lanovky a zachyťte sa na lane pod vami. Spustíte sa na ňom nižšie. Keď zastanete, tak zoskočte na lano pod vami a po ňom sa spustíte už na ďalšiu plošinu. (Ak z nej vleziete do osvetlenej veže a do ďalšej oproti nej, tak tam je Smoke granade a náboje, ale je zbytočné, kvôli tomu riskovať). Na plošine pri vás je jeden strážca a absolútna tma, takže nie je problém ho obísť a dostať sa na ponorku. Vystriehnite, keď bude chrbtom a vlezte cez osvetlený poklop do ponorky.

- Vnikni do SISSIXS v riadiacom centre ponorky. Akýkoľvek incident vnútri ponorky znamená koniec misie.

Info zo zadania však neznamená, že nemôžete nikoho knokautovať. Prejdite do prvej chodby, v ktorej pochôdzkuje strážnik. Môžete sa mu schovať vo výklenku za potrubím a obísť ho, alebo ho z temnoty zložte. V ďalšej miestnosti je jeden spiaci vojak. Zlezte ďalej o palubu nižšie. Tam je za dverami pri stole jeden vojak. Tohto sa treba zbaviť. Najjednoduchšie je zapískať a keď to príde skontrolovať, tak ho zložiť. Prejdite ďalej, tam uvidíte cez sklo vo dverách, ako ide oproti vám plukovník. Dostanete hlásenie, že do riadiaceho centra sa dostanete len vďaka nemu. Takže si počkajte za dverami a keď vojde, tak ho chyťte. Podíďte s ním k sietnicovému skeneru a použite jeho oči na skener. Dvere sú otvorené. Potom odpracte plukovníkovo telo a vstúpte. Počkajte v tieni vedľa dverí, jeden vojak pôjde po kávu a odíde, kadiaľ ste vy prišli. Druhý sa venuje počítačom, tak sa vy pomaly presuňte do bočnej miestnosti a tam použite počítač.

- Choď na miesto vyzdvihnutia.

Vyjdite von (vojak v miestnosti sa zrejme postaví do dverí, no už ho môžete zastreliť, takže sa ho zbavte podľa ľubovôle) a pokračujte napravo. Dvere tam boli predtým zavreté, teraz sú otvorené, tak prejdite. Po rebríku vylezte hore, až na ponorku. Tam prejdite na plošinu na opačnú stranu, ako ste sa dostali k ponorke (je tam lekárnička a na krabici náboje a granáty). Po schodoch vyjde vojak, ktorého sa zbavte. Keď zídete dole, tak tam vás čakajú štyria vojaci. Inteligenti sa skrývajú za výbušné barely, takže stačí strieľať do barelov a zbavíte sa aj vojakov. Druhá možnosť je vybehnúť opäť hore na plošinu pri ponorke a odtiaľ ich dostať ostreľovačkou z SCčka (buď do hlavy, alebo opäť do sudov, no z bezpečnejšieho miesta). Na konci móla zlezte do člna.
Z vysielača na ponorke bol Sadonov telefonát vystopovaný k piatim satelitným telefónom, každý z nich bol naviazaný na súkromnú vojenskú spoločnosť "Armed Guardian Services". Tým shadownetu neutralizoval schránky kiahní (vírus ND133), a Third Echelon povolil neutralizáciu Sadona.


7. Televízia Free Indonesia
Jakarta, Indonesia

Toto je na diaľku koordinovaná akcia, kde shadownet neutralizuje vírus ND 133 a zároveň bude nájdený a zajatý Suhadi Sadono. Agentka CIA Ingrid Karlthson je tajne na našej strane a chce nám pri tejto misii pomôcť.

- Vnikni do TV stanice a nájdi Ingrid Karthsonovú. Sadona potrebujeme živého.

Hneď na začiatok vám poviem, že je dobré si na koniec ušetriť vašu jedinú Flash Bang. Nesmiete tu zabíjať civilov. No na druhú stranu je tu dosť nutnosť likvidovať vojakov. Najprv zlezte až na ulicu. Tam musíte prejsť ulicu vedľa (môžete preliezť nízku stenu na rohu, ak nechcete likvidovať svetlo). Najlepšie je, keď odíde civil z pobrežia, kde zleziete zo strechy, tak choďte k dverám, pri ktorých stál. Tam vylezte po odkvape až na strechu. Tu máte dve možnosti. Po tejto streche prejdite na koniec ulice a tam po ďalšom odkvape zlezte dole. Druhá možnosť je na tejto streche vyliezť po odkvape v jej strede vyššie, prejsť po lane na rímsu budovy oproti a na jej kraji zliezť po odkvape opäť dole. Lepšia je prvá možnosť, lebo vás posúva bližšie k ulici, v ktorej budete pokračovať, len pozor na vojakov, aby vás nezbadali. Tu sú ale blbí vojaci, ktorí nechápu, že tlmič nemajú počuť a sú celkovo príliš ostražití, takže pohodový spôsob je rozstreliť svetlá v uličke, civili utečú a vojakov jedného po druhom likvidovať.
Na priestore pred vami, ktorý končí autobusom (ak prejdete poza bus, dostanete sa k malej búdke, v ktorej je sticky camera a smoke granade) máte dve cesty ďalej. Napravo za stánkami je obchodík. Vypáčte dvere a vstúpte dnu. Druhá cesta tiež vedie do obchodu, ale inakade. Naľavo je lešenie (doporučujem rozstreliť reflektor, ktorý naň svieti), po ktorom vylezte. Po lane sa dostanete na balkón a vnútri po tyči zlezte na prízemie. Obe cesty vás dovedú do zadnej časti obchodu, kde je prechod na druhú ulicu za obchodom.
Tam prejdite k dodávke a rozstreľte svetlo na plote za ňou. Tu máte základňu. Ešte prípadne rozstreľte svetlo vo výklenku pri telefónnej búdke. Pred vstupom sú dvaja strážcovia. Tých doporučujem zlikvidovať, lebo je tu veľa svetiel, čo by vás stálo dosť nábojov a tiež sa blýska, čo samozrejme osvetľuje celú oblasť. V strážnej búdke sú dve Ring Airfoil.
Aby ste sa dostali ďalej, opäť si zvoľte jednu z dvoch ciest. Prvá vedie pomedzi ploty, tam to stráži automatické delo. Hoďte po ňom svetlicu (Emergency Flare), to ho zamestná a vy môžete dobehnúť k terminálu. Druhá cesta je na konci priestoru za strážnou búdkou. Tam rozstreľte svetlo, aby vás nebolo vidieť a prelezte plot. Práve tam, pod svetlom, úplne na konci chýbajú na plote hore bodce, ktoré vám na iných miestach bránia v prelezení. Za plotom sú traja strážcovia, ktorých tiež treba zlikvidovať. Rozstreľte pár svetiel a prvého dostanete v tme. Druhého obďaleč sniperkou a k tretiemu sa dá ľahko priplížiť a klepnúť ho. Na mieste, ktoré osvetľuje svetlo z auta, je otvorený kanál, do ktorého treba vliezť (tiež môžete rozstrieľať väčšinu svetiel a vliezť tam po tme, ale jednoduchšie je zbaviť sa strážcov).
Prejdite do pravej časti kanalizácie. Tam si počkajte v tme a zložte vojaka (získate náboje do pištole). Dal by sa obísť v tme, ale pri ďalšom prechode do ľavej časti kanálov je kamera a zbytočne by vás otravoval. Rozstreľte svetlo pred prechodom a v tme vás kamera nezbadá. Tak sa môžete dostať do vhodnej pozície a rozstreliť ju. Ďalší vojak sa príde pozrieť, čo sa stalo a môžete sa zbaviť aj jeho. Viac ich tu nie je, tak dobehnite k rebríku na druhej strane, vyskočte naň a vylezte hore. Na priestranstve sú reflektory, ale vy ste krytý za satelitom. Dajte si inframód a zbadáte, že je to tu zamínované. Sledujte reflektor, aby ste si zapamätali, ako sa pohybuje. Keď pôjde na opačnú stranu, tak s inframódom vybehnite a skryte sa za malý stĺp. Tam si počkajte a dobehnite za ďalší satelit. Toto je cesta napravo. Naľavo by to bolo kratšie, ale tam je to mínami nepriechodné. Potom za ďalší stĺpik a za ďalší satelit. Neďaleko je pletivo, za ktorým pokračuje cesta. Kúsok naľavo je na ňom porušený ostnatý drôt.. Tu už cestou nemáte nič, za čo by ste sa kryli pred reflektorom, tak si to načasujte, aby ste tam rovno dobehli a preliezli plot. Za plotom sa už máte kde skryť pred svetlom. Vypáčte dvere a vstúpte. Stoji tu vojak (ak ste ho predtým nezastrelili cez okno, z ktorého má výhľad na priestor, kde ste vliezali do kanála). Tiež je tu lekárnička. Môžete ho obísť a vyjdite von. Tam sa dajte hneď doľava poza žlté auto. Dvoch strážcov doporučujem zneškodniť. Stačí čakať za autom a keď sa blysne, tak vás zbadajú, vydajú sa do temnoty a bum. Automatické delá ignorujte. Prejdite na konci ku kvetináču (ste chrbtom k autu) a vylezte hore na striešku. Je to tu dosť osvetlené nepriestrelnými neónmi, preto ste likvidovali strážcov. Napravo je úzky priestor. Tam sa dvojskokom dostaňte hore na strechu. Na streche dojdite k presklenej časti. Pred jednou tablou skla je anténa a sklo je prasknuté. Rozstreľte ho a zachyťte sa lanom o anténu. Spustite sa dole pred stĺp. Je tu len jeden vojak, za riadiacim pultom. Keďže je sám môžete ho ľahko zložiť, aj obísť v temnote. Dostaňte sa do jedného zo štyroch výťahov na konci a vyvezte sa hore.

- Zajmi Sadona živého.

Z výťahu sa dajte doľava. Počkajte, než sa vojak za dverami na konci chodby otočí a vyrazte. V susednej chodbe je tiež vojak, ale ten bude tiež chrbtom k vám. Kým sa otočí, prejdite cez dvere. Vojak, čo bol za nimi, sa už nevráti. Pokračujte chodbou a popri pravej stene si všimnite tri stĺpy. Medzi poslednými dvoma použite dvojskok a vyskočte hore, na posledný stĺp a z neho vlezte do ventilácie. Z nej vyjdete na vrchole hľadiska. Dole popri javisku strážia traja vojaci. Prejdite do stredu hľadiska, vyskočte a zachyťte sa tyče v strede miestnosti. Prelezte po nej až za javisko, vďaka čomu sa vyhnete vojakom. Tam zlezte pred panelom s reflektormi a dopadnete na rímsu. Prejdite na jej mrežovanú časť, tam podlezte reflektory a prejdite na zadnú plošinu. Na ľavej strane zohnutý zoskočte dole a keď to bude možné, vstúpte do dverí za javiskom.
Za nimi ste na chodbe, kde je dvojo dverí s označením On Air. V tých naľavo je Ingrid, ktorá sa rozpráva s vojakom, vy choďte do tých naľavo. Tam sedí vojak, ktorý sleduje miestnosť s Ingrid. Zbavte sa ho. Vojak, čo bol s Ingrid zatiaľ odišiel, tak choďte za ňou a oslovte ju. Pomôže vám dostať sa k Sadonovi.

- Sleduj Ingrid Karlthsonovú k vchodu do Sadonovej pevnosti.

Máte ju sledovať. Prejde dverami na konci chodby. Počkajte vo dverách, kým nebudú dvaja vojaci za dverami pred ňou a vstúpte. Vypnite automatickú vežu a zostaňte v tieni. Nad dverami, ktorými ste vstúpili, je kamera. Pokiaľ nechcete likvidovať vojakov, tak sa jej nemusíte ukazovať a teda ju ani ničiť. Po odstavení veže prejdite chodbou, ktorú stráži (v nej napravo sú záchody s lekárničkou). Dostaňte sa opäť na chodbu s výťahmi, kde sa objavili na začiatku. Pohybuje sa tu jeden vojak. Má výhľad tam, kam potrebujete ísť a stojí chrbtom, čím vás až provokuje, aby ste sa ho zbavili. Učiňte tak. Potom vám Ingrid pomocou očného skeneru pred výťahmi otvorí prechod ďalej. Tam vstúpte a ona sa vydá pravou chodbou s tým, že zabaví strážcov a vy sa máte vydať ľavou chodbou. Choďte tam, ale zatiaľ sa ozve Lambert s tým, že odhalili jej krytie. Pri Ingrid sú dvaja vojaci. Bude sa s nimi rozprávať a po chvíli ju odhalia, jeden ju použije ako štít a druhý sa vydá na vašu stranu. Budete musieť bojovať. Nemusíte čakať a rovno streľte toho vzdialenejšieho do hlavy, ten druhý sa skryje za Ingrid, ale snipersky ho z SCčka tiež trafíte do hlavy. Keď sa začne strieľať, vybehnú zozadu traja vojaci. Je vhodné po nich vystreliť Smoke granade. Ak aj nedostanete všetkých troch, aspoň dvaja padnú a jeden už nie je problém. Po boji oslovte Ingrid a otvorí vám skenerom dvere aj na druhej strane.

- Zajmite Sadona živého a pri vedomí.

Prejdite a v chodbe ďalej vás čaká kamera. Buď použite Cammera Jammer a prejdite, alebo rozstreľte svetlo na ľavej stene a svetelnú reklamu pod kamerou a v tme vás kamera nezaznamená. V miestnosti ďalej sú dvaja vojaci. Doporučujem zlikvidovať oboch (plukovníka použiť ako štít a druhého zastreliť). Tu máte inak dve možnosti. Chlapík, ktorý stojí pred oknom, je dôstojník. Pred vchodom do tejto miestnosti je očný skener a s týmto dôstojníkom si môžete otvoriť dvere. Druhá možnosť je na konci miestnosti vyliezť po tyči pri obrazoch, prerúčkovať po rímse až k ventilácii a ventilačkou prejsť do nahrávacieho štúdia. Ktoroukoľvek cestou sa dostanete do štúdia, prejdite za oponu, za javiskom. Musíte zajať Sadona. Najlepšie je použiť Flash Bang. Toto spôsobí svetelný záblesk, ktorý všetkých na chvíľu oslepí. Vtedy dobehnite k Sadonovi a zajmite ho. Keď budete mať jeho ako živý štít, budú si dávať pozor a budú na vás strieľať jeho vojaci len minimálne. Kým si nájdu vhodné pozície, vy ich môžete zatiaľ postrieľať, kryjúc sa za Sadona. Postupujte s ním k dverám s očným skenerom, tu pri javisku. Použite Sadona na očný skener a dvere sa otvoria.
Druhá možnosť je streliť do Sadona Ring Foil, čo ho na chvíľu ochromí. Buď k nemu dobehnite pomedzi jeho vojakov, alebo sa ich najprv zbavte v prestrelke a potom omámte Sadona a zajmite. Keďže musí byť pri vedomí, tak vypadávajú shockeri a plynové granáty, aspoň teda na neho.
Keď s ním otvoríte dvere, tak postupujte cestou hore na strechu. Hore použite ďalší skener a keď sa otvoria dvere, už len dojdite k vrtuľníku.
Zajatím Sadona je kríza v Indonézii takmer zažehnaná. Tímy Shadownetu neutralizovali všetky ND 133. Žoldnier CIA Norman Soth je niekde v Spojených Štátoch s poslednou schránkou vírusu.


8. Medzinárodné letisko LAX v Los Angeles
California, USA

Norman Soth prenikol cez obranu na Laxe s neznámym počtom žoldnierov a s poslednou schránkou vírusu ND 133. Treba neutralizovať Sotha a získať ND 133 skôr, než bude vírus vypustený.

- Preplíž sa do nákladiaku, aby si vnikol na letisko. Akékoľvek spozorovanie predtým, než vnikneš na letisko, znamená koniec misie.

Jednoducho prelezte pletivo pred vami a nastúpte do nákladného priestoru nákladiaku pred vami. Počkajte, kým sa pohne a kým opäť nezastane, ste v letisku. (Keby ste to náhodou nestihli, tak môžete zneškodniť, nie zabiť strážcu, či ho obísť a prejsť po svojich, no nestihnúť nákladiak je prakticky nemožné).

- Identifikuj a zabi všetkých Sothovych teroristov rozlezených medzi zamestnancami letiska. Tí majú o niečo vyššiu telesnú teplotu, kvôli ochrane pred vírusom. Zabi Sotha a získaj poslednú schránku s ND 133.

Vnútri vylezte z nákladiaku a preplížte sa pred strážnu búdku priamo pred vami. Napravo sa prechádza policajt so psom. V búdke je žoldnier prezlečený za policajta. Popri okne vyskočte, zachyťte sa a vylezte na strechu búdky. Je tam otvorené strešné okno, cez ktoré buď skočte na žoldniera, alebo ho zastreľte. Ak ho aj ovalíte, velenie vám povie, že ho máte zabiť. Na ňom si inak vyskúšajte inframód a uvidíte, aký je to rozdiel oproti iným civilom. Načasujte si to, keď bude strážnik so psom ďaleko a telo hneď vezmite a odneste do chodby za dverami, ktoré sú kúsok za búdkou. Tadeto budete aj pokračovať. Inak, oproti búdke na druhej strane, za autami sú ešte jedny dvere, kde sa dá tiež nepozorovane dostať a tam nájdete Airfoil Ring a 2x Diversion Camera, lekárnička a telo pravého policajta. Pokračujte chodbou, kde ste odniesli mŕtvolu.
Ešte 8 teroristov.
V ďalšej miestnosti máte dve možnosti. Napravo sú dvere na záchod a naľavo sú dvere na číselný kód. Ak chcete prejsť cez ne, tak sa cez okno na moment ukážte strážnikovi za nimi, ten vyjde von a vy ho môžete ovaliť a vstúpiť, kým sa dvere zavrú. To by ste ale mali asi ovaliť aj upratovačku. Dvere vedú do skladiska. Druhá možnosť je zhasnúť svetlo (vypínač je napravo od vstupu a kým upratovačka opäť zapáli, prejsť na záchod. Tam vyskočte na umývadlo a z neho vylezte do ventilácie. Ňou prejdete tiež do skladiska. Skočte dole prvým otvorom, na ktorý narazíte (na zemi je tam Ring Airfoil).
V sklade sú dvaja pracovníci. Podľa inframódu zistíte, že jeden je terorista. Ten príde do zatienenej časti až k vám, kde sa ho môžete zbaviť a zabiť ho.
Ešte 7 teroristov.
Potom prejdite poza pracovníka do druhej časti a od dverí choďte kúsok napravo k prvému stĺpu. Tam sú traja teroristi. Jeden sa rozpráva s normálnym pracovníkom. Po rozhovore sa začne prechádzať. Keď prejde k batožinovým vozíkom neďaleko vás, tak vystriehnite, keď bude v tme a streľte ho do hlavy. Druhý sedí na stoličke naľavo. Rozstreľte reflektor nad ním a v tme ho už ľahko zložíte. Tretí je na schodoch, ktoré sú pred stoličkou, kde sedel druhý terorista. Pohybuje sa hore naľavo od schodov, napravo je pravý policajt. Rozstreľte aj svetlo nad schodmi, aby ste mohli vyjsť. Naľavo sú dve miestnosti, zadná v temnote s počítačovými panelmi a predná miestnosť, niečo ako kancelária. Keď bude v terorista v prednej a policajt chrbtom, tak prejdite do zadnej časti k počítačovým panelom. Tam si v temnote počkajte na teroristu. Keď príde, tak ho zastreľte a telo schovajte do tmy, zrejme k pravému policajtovi, ktorý tu už leží.
Ešte 4 teroristi.
Tam, kde ste zabili posledného teroristu, sú aj dvere, cez ktoré prejdite ďalej. Za dverami sú dva batožinové pásy. Pri oboch sú nepriestrelné sklá, za ktorými sú teroristi. Pred oknom, na ľavom páse rozstreľte svetlo. V tme tam vylezte na tyč, po ktorej prerúčkujte až ku kovovej konštrukcii, do ktorej vlezte. Cez túto konštrukciu prejdite ponad okno s teroristom a na druhej strane opäť zlezte. Pokračujte doprava. Tam je ďalší batožinový vozík a ide popred nepriestrelné okná. Jedno je našťastie pootvorené a za ním je pravý policajt. Prejdete dvoma spôsobmi. Buď zložíte policajta nezabíjajúcimi zbraňami (Ring, Shocker), alebo čistejším spôsobom a to strelíte do lampy v miestnosti s policajtom. Tým je tam úplná tma a vy môžete prejsť po páse na druhú stranu. Máte tam smoke granát a náboje. Prejdite dverami, po schodoch a ďalšími dverami.
V čakárni prejdite popri ľavej stene a skrývajte sa za stĺpmi pred civilmi. V búdke na konci je terorista. Keď príde pravý policajt, chvíľu pokecajú a terorista pôjde k dverám s číselným zámkom. Tam ho chyťte a zabite.
Ešte 3 teroristi.
Vezmite si veci, čo po ňom zostanú a získate aj kód 5323. Ním si otvorte dvere a vstúpte. Prejdite chodbou, no použite Cammera Jammer na kameru, na opačnej strane chodby. Keď vstúpite do ďalšej miestnosti, sú tam dvaja zamestnanci. Ten pri telefónoch je pravý, ten čo sa prechádza je terorista. Pri rozhovore tých dvoch sa zdá zamestnancovi terorista podozrivý, vyjde von a zavolá šéfovi s tým, že sa zbaví svedka. Ak ho necháte, tak úradníka naozaj zabije. Ale za dverami, kde telefonuje, máte dobrú možnosť sa ho zbaviť.
Ešte 2 teroristi a Soth.
Keď ste sa zbavili teroristu, zostaňte tu vonku, na balkóne. Prejdite k schodom na konci, poza dvoch rozprávajúcich sa chlapíkov pri zábradlí. Ak sa budete prikrčený plížiť dole schodmi, tak by vás nemali zbadať. Tam vám po chvíli zadajú úlohu identifikovať Sotha medzi cestujúcimi. Dajte si inframód a dole zbadáte tri postavy silno svietiace. Na strednú si v tomto móde priblížte detailne pohľad ďalekohľadom a zistíte, že je to Soth. Treba ho zastaviť. Za vami v miestnosti sú tri výťahy a dve kamery. Buď rozstrieľajte svetlá, alebo použite Jammer a vyvezte sa výťahom. Počas cesty zastavia teroristi prívod energie a výťah sa zasekne. Vyskočte do otvoru v strope a vylezte na výťah. Tam prelezte po tyčiach hore, na výťah nad vami. Pri ňom je šachta, ktorou sa dostanete do miestnosti. Nad vami, na najhornejšej plošine sú poslední dvaja teroristi a Soth. Dole je pár civilov. Dostaňte sa hore k nim a všetkých ich postrieľajte. Toto je už koniec, takže kľudne kvôli bezpečnosti dole porozstrieľajte svetlá, poomračujte civilov. Keď sa totiž dostanete dostatočne blízko, alebo vyvoláte poplach, spustí sa minútový odpočet. Kým doznie, musia byť teroristi a Soth mŕtvi a vy sa musíte dostať ku kanistru s vírusom, ktorý je na plošine pri nich. Na opačnú stranu haly sa môžete bezpečne dostať, keď hneď po vstupe vyleziete rebríkom napravo a tam vyskočíte na tyč. Po nej sa dá preliezť na druhú stranu. K teroristom vedie rebrík naľavo, ale dá sa k nemu dostať len cez stred, alebo odzadu, cez otvor v stĺpe. Keď zabijete nepriateľov a dorazíte ku kanistru, tak si vychutnajte poslednú animačku a prešli ste pokračovanie hry Splinter Cell.

1. časť | 2. časť

Súvisiace hry Splinter Cell 2018
Splinter Cell: Blacklist
Splinter Cell 5: Conviction
Splinter Cell 4: Double Agent
Splinter Cell 3: Chaos Theory
Splinter Cell: Mission Pack
Splinter Cell



Diskusia Príspevkov: 23 Hodnotenie
1320 hlasov

100
60
20

80
40
0
52
Zobraziť všetky Pridať príspevok



| Návody | Autori |




© 99-2022 ABCgames.sk 
Facebook
 ABCgames.SK | CZ | E-shop hry |